live

გაუვალი თბილისი – გაფუჭებული გზები, მოუწესრიგებელი ინფრასტრუქტურა და საფრთხე სიცოცხლისთვის

გაუვალი თბილისი – გაფუჭებული გზები, მოუწესრიგებელი ინფრასტრუქტურა და საფრთხე სიცოცხლისთვის

”იმხელა ორმოებია, ჯანმრთელი კენგურუ ვერ გადაახტება”, – გახსოვთ, ალბათ, შალვა ნათელაშვილის ეს ფრაზა, რამდენიმე წლის წინ რომ თქვა თბილისის ქუჩებზე, მაგრამ ვინც თბილისში არ ხართ, ან არ ყოფილხართ დიდი ხანია, არ გეგონოთ, რომ რამე შეიცვალა. დაზიანებული გზები, რამდენჯერმე აყრილი და ხელახლა დაგებული გზის საფარი, ორმოები, უკმაყოფილო მძღოლები – დღევანდელი თბილისის რეალური სურათი სახარბიელო ნამდვილად არ არის.

წინასაარჩევნოდ უხვად დარიგებული დაპირებებიდან გზის საფარის დაგება ერთ-ერთია, რომელიც საზოგადოებას მუდმივად ესმის, თუმცა არჩევნების დასრულების შემდეგ დაპირება დაპირებად რჩება, თბილისში გადაადგილების პრობლემა კი აქტუალობას დღემდე არ კარგავს. მძღოლებმა არ იციან, ავტომობილის რომელ ნაწილს დატოვებენ გზაში, ქვეითად მოსიარულემ კი აუცილებლად თავდახრილმა უნდა იაროს, რომელიმე ორმოში ფეხი რომ არ ჩაუვარდეს და არ დაზიანდეს.

დიდი დიღმის დასახლება თბილისის უბნებიდან ერთ-ერთია, სადაც უკვე რამდენიმე თვეა აგებენ, ყრიან და ხელმეორედ აგებენ გზის საფარს. გადათხრილი ქუჩები განსაკუთრებულ დისკომფორტს მძღოლებს უქმნის.

”დიდ დიღომში ვცხოვრობ, ყოველდღე და ხან დღეში რამდენჯერმე მიწევს მანქანით ამ გზის გავლა. მარტის შემდეგ გზები გადათხრილია. მანქანა უკვე რამდენჯერმე მივიყვანე ხელოსანთან გასაკეთებლად. გზას რომ აგებენ, კარგია, მაგრამ ხომ შეიძლება ხარისხიანად დააგო, რამდენჯერმე ხელახლა აყრა რომ არ დაგჭირდეს,” – ჩივის ”ფორტუნასთან” დიდი დიღმის მაცხოვრებელი.

 

”იმხელა ორმოებია, ჯანმრთელი კენგურუ ვერ გადაახტება”

დიდ დიღომში საგზაო სამშენებლო სამუშაოები ნელი ტემპით, თუმცა მაინც მიმდინარეობს. განსხვავებული სურათი გვხვდება თბილისის ცენტრალურ უბნებში.

რუსთაველის გამზირი, კორნელი კეკელიძის ქუჩა, ნინო ჟვანიას ქუჩა – ეს იმ ადგილების მცირე ჩამონათვალია, სადაც გზის საფარი განსაკუთრებით დაზიანებულია.

საქართველოს ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის თავმჯდომარე დავით მესხიშვილი ”ფორტუნასთან” ერთ უხერხულ ფაქტს იხსენებს:

”ბოლო პერიოდში დაზიანებული გზების პრობლემა განსაკუთრებით ტურისტულ ადგილებში გამოიკვეთა. რუსთაველის გამზირზე, სასტუმრო ”რედისონში” გაეროს ღონისძიება მიმდინარეობდა, საგზაო უსაფრთხოებაზე ვსაუბრობდით, გარეთ კი, ”რედისონის” გვერდზე ერთ-ერთ უზარმაზარ ორმოსთან ტურისტები ფოტოს იღებდნენ,” – ამბობს მესხიშვილი.

დაზიანებული გზის საფარი უხერხულობის გარდა ავტოსაგზაო შემთხვევების რისკს ზრდის. ფაქტის დაფიქსირების შემდეგ კი პასუხისმგებელი პირი აუცილებლად მძღოლია.

”გზაზე რომ თავღია ჭას მანქანას მკვეთრი მოძრაობით აარიდებ, შეიძლება ავარია მოხდეს. ყველა შემთხვევაში მძღოლს ადანაშაულებენ, ჭა რომ ვიღაცას უნდა გადაეხურა ეს გამოძიების დროს არავის ახსოვს. ვერცერთ შემთხვევას ვერ ვიხსენებ, იურიდიულად ადგილობრივი მუნიციპალიტეტის პასუხისმგებლობის საკითხი დამდგარიყო,” – აღნიშნავს ”ფორტუნასთან” დავით მესხიშვილი.

 

 

თბილისის მერიაში ამ პრობლემაზე საუბარი არ სურთ

თბილისის მერია საგზაო სამშენებლო სამუშაოებისთვის ტენდერს აცხადებს. ტენდერში გამარჯვებულ კომპანიას გზის საფარის დაგება ევალება. სამუშაოს შეუსრულებლობის, ან უხარისხოდ შესრულების შემთხვევაში მერია კომპანიას ფინანსურ ჯარიმას აკისრებს. თუმცა, კომპანიის დაჯარიმების ფაქტი საზოგადოებისთვის არაფერს ცვლის. საგზაო სამშენებლო სამუშაოები ჩერდება და გზა დაზიანებული რჩება მანამ, სანამ ადგილობრივი ხელისუფლება სამუშაოს გასაგრძელებლად ახალ კომპანიას არ იპოვის.

თბილისის საკრებულოს წევრი ლევან ხაბეიშვილი დედაქალაქში გზის საფარის მოუწესრიგებლობის ერთ-ერთ მთავარ მიზეზად ბიძინა ივანიშვილს ასახელებს:

”სასაცილოა, მაგრამ დაზიანებული გზის ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი ტექნიკის არ არსებობა. მძიმე ტექნიკა ძირითადად შეკვეთილშია მობილიზებული და ერთი კონკრეტული პიროვნების ხის გადატანით არიან დაკავებულები” – განმარტავს ხაბეიშვილი.

საკრებულოს წევრი თბილისის მერიასა და ტენდერში გამარჯვებულ კომპანიებს შორის კორუფციულ გარიგებებზე საუბრობს და აცხადებს, რომ მერია კომპანიებს ტენდერში ან ნაცნობობის მიხედვით ამარჯვებინებს ან ტენდერის გამოცხადების გარეშე უფორმებს ხელშეკრულებებს. ტენდერის გამოცხადების გარეშე ამა თუ იმ კომპანიასთან ხელშეკრულება საგანგებო სიტუაციაში ფორმდება.

”რაც ჩვენი ფაცი-ფუცა მერი, ხელისუფლებაში მოვიდა, მას შემდეგ ტენდერის გამოცხადების, ანუ კონკურენციის გარეშე კომპანიებთან უამრავი ხელშეკრულება გაფორმდა. ვითომ საჩქარო სამუშაოები კი თვეობით და წლობით იწელება” – აღნიშნავს ”ფორტუნასთან” ხაბეიშვილი.

საგზაო უსაფრთხოების ექსპერტი დავით მესხიშვილი ”ფორტუნასთან” აღნიშნავს, რომ თბილისის მერია ტენდერში უპირატესობას იმ კომპანიას ანიჭებს, რომელის სამუშაოს შესრულებაში შედარებით დაბალ ანაზღაურებას ითხოვს.

”სისტემა მთლიანად მონგრეულია. სატენდერო პირობებში ადგილობრივმა ხელისუფლებამ ისეთი შემადგენლობის ასფალტი უნდა მიუთითოს, რომელიც გზის ხანგრძლივად შენარჩუნების გარანტი იქნება, თუმცა მერია ძირითად ყურადღებას დაბალ ფასზე ამახვილებს და ხარისხს ყურადღებას არ აქცევს,” – განმარტავს მესხიშვილი.

”ფორტუნა” თბილისის მერიის კეთილმოწყობის სამსახურთან დაკავშირებას რამდენჯერმე ეცადა, თუმცა უშედეგოდ.

 

როგორ უნდა მოგვარდეს დედაქალაქში გზების პრობლემა

ექსპერტი დავით მესხიშვილი პრობლემის მოგვარების 3 გზას ასახელებს:

1. საგზაო სამშენებლო სამუშაოებისთვის გამოცხადებულ ტენდერში შეიცვალოს სატენდერო პირობები
2. ტენდერში გამარჯვებულ კომპანიებს სამუშაოს შეუსრულებლობის ან უხარისხოდ შესრულების შემთხვევაში სხვა დროს ტენდერში მონაწილეობის უფლება ჩამოერთვათ.
3. თბილისის მერიამ საგზაო ინფრასტრუქტურის მოწყობის საკითხებში საგზაო უსაფრთხოების ექსპერტები ჩართოს.

გვანცა ბზიავა

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2017-09-21 10:55:11' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 67142 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-21 14:49:43 [post_date_gmt] => 2017-09-21 10:49:43 [post_content] => აპრილის ბოლოს, ქსელში გამოქვეყნდა ფოტოები, რომლებზეც კიმ კარდაშიანი მექსიკის სანაპიროზე ისვენებდა. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ სკანდალური ქალბატონის კარიერაში ეს ყველაზე წარუმატებელი ფოტოებია. თუკი აქამდე მის თაყვანისმცემლებს ეგონათ, რომ კიმს იდეალური სხეული აქვს, რეალობამ საკმაოდ დიდი რაოდენობით ცელულიტი და ნაკლი აჩვენა. მას შემდეგ, კარდაშიანმა დაუღალავი შრომა დაიწყო საკუთარ ვიზუალზე: ის აქტიურად ვარჯიშობდა და სპეციალურად მისთვის შედგენილი გრაფიკით იკვებებოდა. ამ დღეებში პაპარაცებმა კიმი მალიბუს სანაპიროზე კვლავ გადაიღეს, სადაც რეალობა სრულიად განსხვავებული აღმოჩნდა. თავად მისის უესტსაც არაერთხელ განუცხადებია, რომ ამჟამად მისი სხეული იდეალურ ფორმაშია.ფოტოები [post_title] => კიმ კარდაშიანის მადისაღმძვრელი ფოტოები მალიბუდან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kim-kardashianis-madisaghmdzvreli-fotoebi-malibudan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-21 17:29:20 [post_modified_gmt] => 2017-09-21 13:29:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67142 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 67309 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 14:09:21 [post_date_gmt] => 2017-09-22 10:09:21 [post_content] => „ნიჭიერის“ ჩაწერები უკვე დაწყებულია. ფილარმონიაში რამდენიმე ტური უკვე დაგეგმილია, რის შემდეგაც ტელეკომპანია „იმედის“ ეთერში პირველად ამ მეგაშოუს სეზონი ცაეშვება. აქამდე „ნიჭიერი“ „რუსთავი 2“-ზე გადიოდა, მაგრამ მცირე ხნის წინ, ამ არხის საერთაშორისო პროექტების პროდიუსერებმა, გიორგი ხაბურზანიამ და დემნა ჯაფარიძემ ტელეკომპანია დატოვეს და „იმედზე“ გადაინაცვლეს თავიანთი გუნდითა და პროექტებით, მათ შორის „ნიჭიერით“. „ნიჭიერის“ ჟიურის გაცხადებას დიდი აჟიოტაჟი მოჰყვა ინტერნეტსივრცეში. მას შემდეგ, რაც იქ ნიკა გვარამიამ სტეფანე მღებრიშვილი დაინახა, ძალიან გაგულისდა, რადგან „რუსთავი 2“-ის გენდირექტორის თქმით, მათ ეს მომღერალი „ნაგვიდან ამოიყვანეს“ და ჟიურიში დასვეს იმის მიუხედავად, რომ მთავარ პროდიუსერებს ეს არ სურდათ. სტეფანეს ნიკა გვარამიას ეს კომენტარი არ შეუფასებია, თუმცა ფაქტია ისიც, რომ „იმედის“ ჟიურიში ახალი სახე ამ პროექტისთვის მხოლოდ გიორგი ბახუტაშვილია, მსახიობი, რომელიც პირველად ზის ამ ტიპის პროექტში ჟიურის წევრად. ასეა თუ ისე, მაყურებლის მოლოდინი დიდია პროექტთან დაკავშირებით. „ნიჭიერის“ გვერდმა უკვე გააზიარა ოთხივე ჟიურის წევრის ერთობლივი ფოტო, სადაც კარგად ჩანს რუსკა მაყაშვილისა და საქართველოს პირველი ლედის, მაკა ჩიჩუას გვარიანად წამოზრდილი მუცლები. ფოტომ დიდი მოწონება დაიმსახურა ინტერნეტმომხმარებელს შორის. „ექსკლუზიური ჟიური, ამათ ყურებას რა სჯობია, გაზაფხულებივით რომ არიან რუსკა და მაკა, თქვენ გაიხარეთ!!!“ „ოთხივეს ჩემგან დიდი სიყვარული… მაგრამ განსაკუთრებით რუკას და ჩვენს უმშვენიერეს და უსაყვარლეს ლედის ჩემგან დიდი სიყვარული…“ „ ვა, ექვსი ჟიური იქნება?“ „რა ლამაზები არიან მაკა და რუსკა…“ დადებითი კომენტარების კვალდაკვალ, რასაკვირველია, არის კრიტიკული შეფასებებიც და „იმედს“ ურჩევენ, თავიანთი სახეები შექმნან და სხვა ტელეკომპანიის შექმნილი არ წაიყვანონ. [post_title] => ორი ფეხმძიმე „ნიჭიერის“ ჟიურიში (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ori-fekhmdzime-nichieris-djiurishi-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 15:26:26 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 11:26:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67309 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 67306 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 14:06:20 [post_date_gmt] => 2017-09-22 10:06:20 [post_content] => ლონდონში ფილმის „მშვიდობით, კრისტოფერ რობინ“ საპრემიერო ჩვენება გაიმართა, რომელსაც ბუნებრივია, მთავარი როლის შემსრულებელი მარგო რობიც დაესწრო. ღონისძიებისთვის მსახიობმა უჩვეულო ჩაცმულობა, მაკიაჟი და ვარცხნილობა შეარჩია. წითელ ხალიჩაზე ის ყვავილებიანი კაბით გამოცხადდა. უჩვეულოდ დიდ სახელოებში მსახიობი პროფესიონალ მოკრივეს წააგავდა, ხოლო ამ სახელოების ფონზე საერთოდ „გამქრალი“ ჰქონდა მკერდი. კითხვებს აჩენდა რობის მაკიაჟი და ვარცხნილობაც. ყვითელი ფერის თვალის ჩრდილი წარბებამდე და სველი თმის ეფექტი, თაყვანისმცმელების განხილვის თემა გახდა. ფილმი „მშვიდობით, კრისტოფერ რობინ“ მწერალ ალან მილნის ოჯახური ცხოვრების ისტორიას წარმოადგენს, სადაც მარგომ ალან მილნის (დონალ გლისონი) მეუღლე განასახიერა, კრისტოფერ რობინის როლი კი ალექს ლოუტერმა შეასრულა. ფოტოები [post_title] => ფილმის პრემიერისთვის მარგო რობიმ უცნაური ვიზუალი შეარჩია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => filmis-premieristvis-margo-robim-ucnauri-vizuali-shearchia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 14:06:20 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 10:06:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67306 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 67246 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 12:25:11 [post_date_gmt] => 2017-09-22 08:25:11 [post_content] => ფეისბუქ გვერდი "ღიმილის სახელით" მანქანებით შესრულებულ ქართული ცეკვის ვიდეოს ავრცელებს, რომელმაც "ფეისბუქზე" საყოველთაო მოწონება დაიმსახურა. [post_title] => მანქანებით შესრულებული ქართული ცეკვა, რომელმაც სრულიად ინტერნეტი მოიცვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => manqanebit-shesrulebuli-qartuli-cekva-romelmac-sruliad-interneti-moicva [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 12:33:31 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 08:33:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67246 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 67261 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 13:03:32 [post_date_gmt] => 2017-09-22 09:03:32 [post_content] => პეკინის ქუჩაზე საერთაშორისო დღესთან - "ავტომობილის გარეშე" დაკავშირებით ველორბოლა იმართება. ღონისძიების ორგანიზატორია „საქართველოს ალიანსი უსაფრთხო გზებისთვის“. დღის მთავარი მოწოდებაა, რომ მოქალაქეებმა ერთი დღით თავი შეიკავონ პირადი ავტომობილით სარგებლობისგან, გადაადგილდნენ ფეხით ან გამოიყენონ ალტერნატიული და ჯანსაღი ტრანსპორტი - ველოსიპედი ან საზოგადოებრივი ტრანსპორტი. ორგანიზატორი ორგანიზაციის გამგეობის თავმჯდომარე, ეკა ლალიაშვილი, „ფორტუნასთან“ აცხადებს, რომ ველობილიკი მხოლოდ პეკინის ქუჩაზე საკმარისი არ არის. „უნდა განვითარდეს საზოგადოებრივი ტრანსპორტი და ველობილიკები მოეწყოს სხვა ქუჩებზეც. ამის შესაძლებლობა არსებობს, თუნდაც, ვაჟა-ფშაველას გამზირზე, ყაზბეგის ქუჩაზე,“- განაცხადა ეკა ლალიაშვილმა. ღონისძიებას, ასევე, ესწრება „ქართული ოცნების“ თბილისის მერობის კანდიდატი, კახა კალაძე, რომელმაც ჟურნალისტებს განუცხადა, რომ მნიშვნელოვანია, მსგავსი სივრცეები სხვაგანაც მოეწყოს. კალაძის თქმით, უფრო დეტალურად კი ამის შესახებ მათ სატრანსპორტო გეგმაში იქნება მოცემული. „ვუერთდები ამ დღეს, მომავალშიც ეს მიდგომა უნდა დავნერგოთ. ველოსიპედი ჯანსაღი ცხოვრების ერთ-ერთი მიმართულებაა,“ -  განაცხადა კალაძემ. მისი თქმით, თბილისში ამის ძალიან დიდი პოტენციალია. „დღეს პეკინის ქუჩას, ვაჟა-ფშაველას გამზირს გავივლით და დავბრუნდებით ისევ აქ. ჩვენ წარმოგიდგენთ კონკრეტულ გეგმას. ველობილიკების გაკეთების პოტენციალი არსებობს, როგორც ქალაქის ცენტრალურ ქუჩებზე, ასევე სკვერებში. ამას გავუწევთ პოპულარიზაციას. მე პირადადაც ვარ დაინტერესებული ჯანხაღი ცხოვრების წესით,“ - განაცხადა კახა კალაძემ. ვიდეო [post_title] => დღე ავტომობილის გარეშე - პეკინზე ველორბოლა იმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dghe-avtomobilis-gareshe-pekinze-velorbola-imarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 13:03:32 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 09:03:32 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67261 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 67142 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-21 14:49:43 [post_date_gmt] => 2017-09-21 10:49:43 [post_content] => აპრილის ბოლოს, ქსელში გამოქვეყნდა ფოტოები, რომლებზეც კიმ კარდაშიანი მექსიკის სანაპიროზე ისვენებდა. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ სკანდალური ქალბატონის კარიერაში ეს ყველაზე წარუმატებელი ფოტოებია. თუკი აქამდე მის თაყვანისმცემლებს ეგონათ, რომ კიმს იდეალური სხეული აქვს, რეალობამ საკმაოდ დიდი რაოდენობით ცელულიტი და ნაკლი აჩვენა. მას შემდეგ, კარდაშიანმა დაუღალავი შრომა დაიწყო საკუთარ ვიზუალზე: ის აქტიურად ვარჯიშობდა და სპეციალურად მისთვის შედგენილი გრაფიკით იკვებებოდა. ამ დღეებში პაპარაცებმა კიმი მალიბუს სანაპიროზე კვლავ გადაიღეს, სადაც რეალობა სრულიად განსხვავებული აღმოჩნდა. თავად მისის უესტსაც არაერთხელ განუცხადებია, რომ ამჟამად მისი სხეული იდეალურ ფორმაშია.ფოტოები [post_title] => კიმ კარდაშიანის მადისაღმძვრელი ფოტოები მალიბუდან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kim-kardashianis-madisaghmdzvreli-fotoebi-malibudan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-21 17:29:20 [post_modified_gmt] => 2017-09-21 13:29:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67142 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )