live

მექანიკური გადაცემათა კოლოფი: რა უნდა ვიცოდეთ სიჩქარის შეცვლის შესახებ

მექანიკური გადაცემათა კოლოფი: რა უნდა ვიცოდეთ სიჩქარის შეცვლის შესახებ

მექანიკური გადაცემათა კოლოფი წარმოადგენს ავტომობილისა და მისი მფლობელის საუკეთესო საკომუნიკაცი საშუალებას. მას შემდეგ, რაც მძღოლი საკმარისად აითვისებს კოლოფის ხმარებას, მას უქრება ავტომობილის მართვასთან დაკავშირებული პრობლემები. იმის გათვალისწინებით, რომ მსოფლიო საავტომობილო ბაზარზე უფრო და უფრო მეტად ჩნდებიან ავტომატური გადაცემათა კოლოფით მქონე მოდელები, ძალიან ბევრს ავიწყდება როგორ უნდა ვმართოთ ავტომობილი მექანიკურად და ძალიან ბევრ შეცდომას უშვებენ…

რას ნიშნავს მექანიკური გადაცემათა კოლოფი, რა უნდა ვიცოდეთ მის ხმარებასთან დაკავშირებით და რა შეცდომებს ვუშვებთ ყველაზე ხშირად? ინფორმაციას ამის შესახებ ჩვენი სტატიის მეშვეობით შეიტყობთ. მაშ ასე…

დღევანდელ დღეს გზებზე უამრავი ავტომობილია, რომელიც ავტომატური გადაცემათა კოლოფით იმართება. სრულიად შესაძლებელია, რომ უახლოეს მომავალში მექანიკური გადაცემათა კოლოფი სრულიად ჩანაცვლდეს ავტომატურით. გარკვეულწილად ეს კარგიცაა, რადგან ავტომატური კოლოფი უფრო ადვილს ხდის გადაადგილებას. თუმცა, აღსანიშნავია, რომ მექანიკური კოლოფის დახმარებით ავტომობილის მართვა ბევრად სასიამოვნოა და ამასთანავე, საკმაოდ ეკონომიურიც.

 

რას ნიშნავს მექანიკური გადაცემათა კოლოფი?

 მექანიკური გადაცემათა კოლოფი ეს გახლავთ ტრანსმისია, რომელსაც კომპიუტერის ნაცვლად, ადამიანი მართავს. შესაბამისად, ავტომობილის სისწრაფესა და ძრავის ბრუნვის მომენტის კონტროლს თავად განაპირობებთ. გარდა ამისა, თუ შევადარებთ ერთი და იგივე მოდელის ეკონომიურობას მექანიკური და ავტომატური გადაცემათა კოლოფის პირობებში, აღმოვაჩენთ, რომ მექანიკური კოლოფის მქონე ავტომობილი, ბევრად უფრო ეკონომიურია იმავე ავტომობილის ავტომატური გადაცემათა კოლოფთან შედარებით. რაც ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე დიდი პლუსია…

დღევანდელ დღეს, მექანიკური გადაცემათა კოლოფით სპორტული ავტომობილები მზადდება, რაც კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს მფლობელისა და სატრანსპორტო საშუალების უშუალო კონტაქტს. არსებობს უამრავი ტესტი, კვლევა და ფაქტი იმის შესახებაც, რომ მძღოლი, რომელიც მექანიკური გადაცემათა კოლოფით მართავს ავტომობილს, ბევრად უფრო ყურადღებიანი და მობილიზებულია, რაც საავარიო სიტუაციებიდან თავის ადვილად დაღწევაში ეხმარება…

რას უნდა მივაქციოთ ყველაზე მეტი ყურადღება მექანიკური გადაცემათა კოლოფის მქონე ავტომობილის მართვის დროს? გთავაზობთ 5 საინტერესო რჩევას…

 

არასდროს დატოვოთ ფეხი კონუსზე (სცეპლენიაზე)

მძღოლების უმეტესობას, სიჩქარის შეცვლიდან შეცვლამდე ფეხის კონუსზე დატოვება უყვარს, რაც ძალიან დიდი შეცდომაა. ეცადეთ როგორც კი სიჩქარეს შეცვლით, ფეხი მოაშოროთ კონუსს.

საქმე იმაში გახლავთ, რომ იმ შემთხვევაში, თუ კონუსზე ფეხი ოდნავ მაინც დარჩება, ის მუშა მდგომარეობაში რჩება და კონუსის დისკს აზიანებს. რაც საბოლოო ჯამში, კონუსის დისკის გახშირებულ ცვეთასთან, გატეხვასთან, ან გაბზარვასთან არის დაკავშირებული. მისი შეცვლა ან რესტავრირება კი ყველას კარგად მოგეხსენებათ, რომ საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა…

ასე, რომ თუ თქვენ ახალბედა და თანაც მექანიკური გადაცემათა კოლოფის მქონე ავტომობილის მძღოლი ბრძანდებით, დაივიწყეთ კონუსზე ფეხის დატოვება…

 

 

არასდროს შეცვალოთ სიჩქარე 3,4, ან 5-ე საფეხურზე ძრავის დაბალი ბრუნვის პირობებში

მაქსიმალურად ეცადეთ მოერიდოთ სიჩქარის მაღალი საფეხურის გამოყენებას, ძრავის დაბალი ბრუნვის პირობებში. მაგალითად: თუ თქვენ 50კმ/სთ საათი სიჩქარით მოძრაობთ, ნუ იჩქარებთ მე-4-ე, ან მე-5-ე საფეხურის გამოყენებას, რადგან ასეთ დროს, გადაცემათა კოლოფს ყველაზე დიდი ზიანი ადგება.

ალბათ ყველას შეგვიმჩნევია, რომ დაბალი ბრუნვის პირობებში მაღალი საფეხურის გამოყენებისას ავტომობილი ერთიანად როგორ ძაგძაგებს. ეს სწორედ ის შემთხვევაა, როდესაც გადაცემათა კოლოფი ყველაზე მეტად ზიანდება.

თუ თქვენ მექანიკური გადაცემის მქონე ავტომობილის მძღოლი ბრძანდებით, იქნება შემთხვევები, როდესაც ავტომობილი ძაგძაგს დაიწყებს, ეს კი ნიშნავს იმას, რომ ძრავის დაბალი ბრუნვის პირობებში, თქვენ მაღალი საფეხური გამოიყენეთ. ეცადეთ, ნაკლებად დაუშვათ ასეთი შეცდომა, სხვა შემთხვევაში, დააზიანებთ კოლოფის გამნავლობის რესურსს, კონუსის დისკსა და მიმჭერ საკისარს (ვიჟიმნოი პადშებნიკს)

 

 

ნუ მოიყვანთ მუშა მდგომარეობაში კონუსს, მაშინ როცა უძრავად დგახართ

მძღოლების უმეტესობას, მათ შორის გამოცდილებსაც ერთი ცუდი თვისება ახასიათებთ, რაც ავტომობილის უძრავ მდგომარეობაში კონუსის მუშა მდგომარეობაში მოყვანაში გამოიხატება.

ამის გაკეთება არ შეიძლება, რადგან სატერფულზე ფეხის დადგმით, ჩვენ მიმჭერი საკისარი მოგყვავს მუშა მდგომარეობაში, რომელიც კონუსის დისკს ”ჭამს”. სწორედ ასეთ დროს იღებს ყველაზე დიდ დატვირთვას გადაცემათა კოლოფი და საერთო ჯამში, სერიოზული დაზიანებებითაც მთავრდება.

ასე რომ, თუ გნებავთ გადაცემათა კოლოფი დაზიანებებისგან მაქსიმალურად დაიცვათ, კარგი იქნება, თუ ამ ჩვევას გადააგდებთ და ავტომობილის უძრავ მდგომარეობაში ყოფნის დროს, კონუსის სატერფულს საერთოდ არ შეეხებით.

 

 

გამოიყენეთ ნეიტრალური სიჩქარე შუქნიშანზე

შუქნიშანზე გაჩერებისას ნუ დატოვებთ გადაცემათა კოლოფს მუშა მდგომარეობაში, რადგან ასეთ დროს მას ძალიან დიდი ზიანი ადგება. საქმე იმაში გახლავთ, რომ ასეთ დროს მთელი გადაცემათა კოლოფი დიდი დატვირთვით მუშაობს. ლოგიკურია, რომ ასეთ დროს სატერფულზე ფეხი გვაქვს მიჭერილი რათა ავტომობილი არ ჩაქრეს, სწორე ასეთი მდგომარეობა აზიანებს კონუსის დისკსა და მიმჭერ საკისარს.

ამიტომ, კარგი იქნება, თუ ჩვევად გადაიქცევთ შუქნიშანზე ნეიტრალური სიჩქარის გამოყენებას. ასეთ შემთხევებში ამოსუნთქვის საშუალებას მისცემთ გადაცემათა კოლოფს და აგრეთვე საკუთარ თავსაც…

 

 

არასდროს დატოვოთ ხელი გადაცემათა კოლოფზე

გაგიკვირდათ? მაგრამ, ეს ერთ-ერთი ყველაზე მთავარი რჩევაა, რადგან ეს ჩვევა შეიძლება გადაცემათა კოლოფის დაზიანებით დასრულდეს.

თუ თქვენ ხშირად ტოვებთ ხელს გადაცემათა კოლოფზე, ეს ძალიან აზიანებს მას, რადგან ამ დროს თქვენ თავად ტვირთავთ ზედმეტად. შესაბამისად, გადაცემათა კოლოფს მექანიკურ ზიანს აყენებთ, რაც შეიძლება კოჟუხის, ან კბილანების დაზიანებით დასრულდეს.

თუ თქვენი ავტომობილი მექანიკური გადაცემათა კოლოფითაა აღჭურვილი, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ თქვენ აუცილებლად მუდმივ რეჟიმში უნდა გქონდეთ ხელი მოკიდებული მასზე. ეცადეთ, გადაცემათა კოლოფს ხელი მხოლოდ მაშინ შეახოთ, როდესაც ეს მართლაც საჭიროა. ასეთ დროს, მექანიკური დაზიანების შანსი თითქმის მინიმუმს უტოლდება…

 

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-05-22 11:19:15' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 85204 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-23 11:39:32 [post_date_gmt] => 2018-05-23 07:39:32 [post_content] => ორგანიზაციებმა Consumer Reports და  JD Power ათი ყველაზე საიმედო ქროსოვერისა და ყველგანმავალის ჩამონათვალი შეადგინეს. მეათე ადგილი  Porsche Macan-ს ერგო, იაპონური ქროსოვერი Lexus RX მეცხრე პოზიციაზე განთავსდა, კიდევ უფრო საიმედოდ დასახელდა კომპანიის სხვა მოდელი Lexus NX, რომელიც მერვე ადგილზეა. ერთი საფეხურით მაღლა განთავსდა Buick Encore, რომელმაც Consumer Reports-ის ექსპერტებისგან უმაღლესი შეფასება მიიღო. მეექვსე ადგილზე გერმანული BMW X5, შემდეგი ორი პოზიცია კი ასევე ბავარიული მარკის მოდელებმა, კომპაქტურმა ქროსოვერებმა BMW X3-მა და BMW X1-მა დაიკავეს. ტოპ სამეულში გერმანული Audi Q5, Audi Q3 და Acura RDX შედიან.   [post_title] => 10 ყველაზე საიმედო პრემიალური ქროსოვერი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 10-yvelaze-saimedo-premialuri-qrosoveri [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:34 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85204 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 69991 [post_author] => 14 [post_date] => 2018-05-24 09:36:08 [post_date_gmt] => 2018-05-24 05:36:08 [post_content] => რამდენი ხანია გრძლედება თქვენი ურთიერთობა და კიდევ რამდენ ხანს შეძლებთ სიყვარულის შენარჩუნებას? - ყველა ზოდიაქოს ნიშანი თავისებურად გრძნობს პარტნიორს და სიყვარულიც განსაკუთრებული შეუძლია. * ვერძი დამოუკიდებელი და საკმაოდ ხისტი ვერძი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პარტნიორის ერთგული, თუ არ იზღუდება მისი თავისუფლება. * კურო ყოველთვის საიმედო კუროს ერთხელ თუ შეუყვარდა სამუდამოდ პარტნიორის ერთგული იქნება და იმ შემთხვევაშიც არ დაიწყებს თავგადასავლების ძებნას, თუ წლების შემდეგ სიყვარული გაქრება. * ტყუპები ტყუპებს ძალიან უყვართ სხვებთან ფლირტით პარტნიორის გაღიზიანება. იმ შემთხვევაში თუ ამგვარ ურთიერთობას გაუძლებთ და ტყუპების გამოცდას წარმატებით ჩააბარებთ, მაშინ თქვენი სიყვარული მარადიული იქნება. * კირჩხიბი ბუნებით მშვიდ კირჩხიბს არ უყვარს ზედმეტი წრიალი და ყოველთვის დარწმუნებულია საკუთარ გრძნობებში. თუმცა, ძალიან მომთხოვნი და საკმაოდ ეჭვიანია, რომელიც არც საკუთარ თავს, არც პარტნიორს აძლევს ღალატის უფლებას. * ლომი ფრთხილი ლომი არასდროს ეშვება თავით სასიყვარულო თავგადასავლებში. თუმცა, თუ  შეყვარებულია, სულ მცირე რამდენიმე წელი ვერავის ამჩნევს საყვარელი ადამიანის გარდა. * ქალწული პრაქტიკული ქალწული არასდროს ყოყმანობს და სწრაფად არკვევს საკუთარ და პარტნიორის გრძნობებს, მით უფრო, რომ მისთვის სიყვარული უფრო მატერიალურია, ვიდრე სულიერი და ურთიერთობაც მხოლოდ მანამდე გრძლედება, სანამ ქალწული თავს დაცულად და მატერიალურად უზრუნველყოფილად გრძნობს. * სასწორი ლოიალური სასწორი ადვილად ეგუება პარტნიორის ყველა ნაკლს, რადგან სიყვარული მისთვის ყოველთვის მეგობრობით იწყება. თუმცა, მხოლოდ მანამდე ინარჩუნებს ერთგულებას, სანამ პარტნიორი საინტერესო და მრავალფეროვან ცხოვრებას სთავაზობს. * მორიელი ქარიზმატულ მორიელს ყოველთვის უამრავი თაყვანისმცემელი ჰყავს, თუმცა თავად ერთ-ერთი ყველაზე ერთგული ზოდიაქოს ნიშანია და თუ მართლა შუყვარდა ვინმე, მთელი ცხოვრება მისი ერთგული იქნება. * მშვილდოსანი მრავალფეროვნების მოყვარულ მშვილდოსანს იშვიათად გამოსდის ერთგულების შენარჩუნება და მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეძლებთ მისი კეთილგანწყობის დამსახურებას, თუ ყველა მის ღალატზე თვალის დახუჭვას. * თხის რქა ტრადიციების მოყვარული თხის რქა, მხოლოდ ერთხელ ქმნის ოჯახს და დიდ დროს უთმობს შვილების აღზრდას, ყოველთვის მეუღლის ერთგულია და მხოლოდ ტყუილის პატიება არ შეუძლია. * მერწყული მერწყული ცნობილი მარტოხელაა, რომელიც ჯიუტად იცავს საკუთარ დამოუკიდებლობას და მხოლოდ რამდენიმე დღე შუძლია ურთიერთობის შენარჩუნება, რადგან მართალია, სწრაფად და თავდავიწყებით უყვარდება პარტნიორი, მაგრამ სწრაფად კარგავს მის მიმართ ინტერესს. * თევზები ერთგულ თევზებს ერთხელ უყვარდებათ და მთელი ცხოვრება პარტნიორის ერთგულები არიან, სრულად იხარჯებიან საყვარელი ადამიანისთვის და მისგანაც იგივეს მოითხოვენ.   [post_title] => როგორი სიყვარული შეუძლია სხვადასხვა ზოდიაქოს ნიშანს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogori-siyvaruli-sheudzlia-skhvadaskhva-zodiaqos-nishans [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-24 11:30:59 [post_modified_gmt] => 2018-05-24 07:30:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=69991 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 85243 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 14:14:29 [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:14:29 [post_content] => პროფილური გამოცემის გვერდებზე გაჩნდა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც ცნობილი გახდა, რომ გერმანული კომპანია Mercedes-Benz ბაზარზე ლეგენდარული ყველგანმავალის Mercedes-Benz G-Class დიზელის ვერსიას მომავალი წლის მარტში გაიყვანს. წარმოება კი მიმდინარე წლის დეკემბერში დაიწყება. 2,9 ლიტრიანი და 6 ცილინდრიანი დიზელის ძრავი, რომლის სიმძლავრეც 286 და 340 ცხენის ძალა იქნება, ახალი Mercedes-Benz S-Class-სგა და Mercedes-Benz CLS-სგან აქვს აღებული. დიზელის ძრავიან Mercedes-Benz G-Class-სთან ერთად შესაძლებელი იქნება ბენზინის ძრავიანი ვერსიის შეკვეთაც, რომელიც 8 ცილინდრიანი 4.0 ლიტრის მოცულობის აგრეგატით არის აღჭურვილი და 422 ცხენის ძალას ავითარებს. Mercedes-Benz G-Class-ის პრემიერა 2018 წლის იანვარში, დეტროიტის ავტოსალონზე შედგა.   [post_title] => დიზელის Mercedes-Benz G-Class ბაზარზე 2019 წლის გაზაფხულზე გამოვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dizelis-mercedes-benz-g-class-bazarze-2019-wlis-gazafkhulze-gamova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:20 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85243 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 85324 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 17:21:34 [post_date_gmt] => 2018-05-22 13:21:34 [post_content] => დედაქალაქში არსებული გრძელი სამარშუტო ხაზები შესაძლოა, გაუქმდეს და მგზავრთა გადაჯდომის ადგილები დაწესდეს, – ამის შესახებ დღეს საუბარი იყო თბილისის საკრებულოს სატრანსპორტო კომისიის სხდომაზე, სადაც თბილისის ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების ხაზების რესტრუქტურიზაციის პროექტზე იყო საუბარი. აღნიშნულ პროექტს კომპანია “სისტრა” განახორციელებს. როგორც ქართული საკონსულტაციო კომპანია “სპექტრუმ კონსალტინგის” წარმომადგენელმა ასმათ აბესაძემ განაცხადა, ასევე შესაძლოა განხორციელდეს რუსთავიდან, გარდაბნიდან და მცხეთიდან თბილისში მოძრავი სამარშრუტო მიკროავტობუსებისთვის გაჩერების გარკვეული ადგილების დაწესება, რომლის იქითაც მათ თბილისში მგზავრების შემოყვანა აღარ შეეძლებათ. “საუბარია იმაზე, თუ სად უნდა მოხდეს გადაჯდომა, გაჩერების ადგილის დაწესება თბილისში შემოსული მიკროავტობუსებისთვის. ის, რომ რუსთავიდან თბილისამდე მგზავრი უნდა ჩამოვიდეს კომფორტულად, ამაზე არავინ დავობს. საუბარია იმაზე, რამდენად სიღრმეში უნდა შემოვიდეს თბილისში, მაგალითად, რუსთავიდან მომავალი სამარშრუტო მიკროავტობუსი, ამას ჩვენ აუცილებლად დავადგენთ. გადაჯდომა შეეხება არა მარტო რუსთავიდან, მცხეთიდან ან გარდაბნიდან შემომავალ სამარშრუტო მიკროავტობუსებს, არამედ თბილისში არსებულ გრძელ მარშრუტებსაც. მოხდება დადგენა იმ ადგილების, საიდანაც მგზავრი ძალიან კომფორტულად გადაჯდება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სხვა საშუალებაში. შესაძლოა, ეს იყოს ავტობუსი, მეტრო და ა. შ.” – განაცხადა ასმათ აბესაძემ. [post_title] => თბილისში გრძელი სამარშრუტო ხაზები შესაძლოა, გაუქმდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisshi-grdzeli-samarshruto-khazebi-shesadzloa-gauqmdes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:13 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85324 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 85215 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 12:49:29 [post_date_gmt] => 2018-05-22 08:49:29 [post_content] => YouTube-ზე Car Throttle-ის არხის ავტორებმა აჩვენეს, როგორ შეიძლება გამოიყურებოდეს ავტომობილი 695000 კილომეტრის გავლის შემდეგ, თუკი მას დროული და სწორი მომსახურება აქვს. მაგალითისთვის კი დიზელის ძრავიანი Skoda Octavia მოიყვანეს, რომელიც ტექნიკურ ცენტრ Volks Techniks-ში სრულად შეამოწმეს. გაირკვა, რომ მიუხედავად ასეთი დიდი გარბენისა, ავტომობილს ისევ ორიგინალი ძრავი, ტურბოგამათბობელი, გამოსაშვები ტრაქტი და ამორტიზატორები  აქვს. შესანიშნავ მდგომარეობაში შენარჩუნდა ძრავის სარქველები, ხოლო საკიდარზე კოროზიის მხოლოდ მცირე კვალი შეინიშნება.   [post_title] => ნახეთ, როგორ გამოიყურება Octavia, რომელის გარბენიც 695 000 კილომეტრია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => nakhet-rogor-gamoiyureba-octavia-romelis-garbenic-695-000-kilometria [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 13:47:52 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 09:47:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85215 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 85204 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-23 11:39:32 [post_date_gmt] => 2018-05-23 07:39:32 [post_content] => ორგანიზაციებმა Consumer Reports და  JD Power ათი ყველაზე საიმედო ქროსოვერისა და ყველგანმავალის ჩამონათვალი შეადგინეს. მეათე ადგილი  Porsche Macan-ს ერგო, იაპონური ქროსოვერი Lexus RX მეცხრე პოზიციაზე განთავსდა, კიდევ უფრო საიმედოდ დასახელდა კომპანიის სხვა მოდელი Lexus NX, რომელიც მერვე ადგილზეა. ერთი საფეხურით მაღლა განთავსდა Buick Encore, რომელმაც Consumer Reports-ის ექსპერტებისგან უმაღლესი შეფასება მიიღო. მეექვსე ადგილზე გერმანული BMW X5, შემდეგი ორი პოზიცია კი ასევე ბავარიული მარკის მოდელებმა, კომპაქტურმა ქროსოვერებმა BMW X3-მა და BMW X1-მა დაიკავეს. ტოპ სამეულში გერმანული Audi Q5, Audi Q3 და Acura RDX შედიან.   [post_title] => 10 ყველაზე საიმედო პრემიალური ქროსოვერი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 10-yvelaze-saimedo-premialuri-qrosoveri [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:34 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85204 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )