live

ნავთობი გაძვირდა – გაიზრდება თუ არა მგზავრობის საფასური

ნავთობი გაძვირდა – გაიზრდება თუ არა მგზავრობის საფასური

მსოფლიო ბაზარზე ნედლი ნავთობის ფასი 78 დოლარს მიუახლოვდა. ვარაუდობენ, რომ მისი ღირებულება 80-100 დოლარის ფარგლებში იტრიალებს. ნავთობის გაძვირება ავტომატურად აისახება საქართველოში საწვავის ფასზე. საწვავის ფასის გაძვირება კი, ზრდის როგორც პროდუქტების, ასევე საზოგადოებრივი და საქალაქთშორისო ტრანსპორტის მგზავრობის საფასურსს.

მიუხედავად ამ ნეგატიური „ტრადიციისა“, „თბილისის მიკროავტობუსის“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი ნათია მიქიაშვილი „ფორტუნასთან“ საუბრისას ამტკიცებს, რომ საწვავის ფასის გაძვირება არ იმოქმედებს ყვითელი „მარშუტკების“ მგზავრობის საფასურზე.

„ყვითელი სამარშრუტო ტაქსებით მგზავრობა არ გაძვირდება, მსგავსი რამ არ იგეგმება,“ –  აღნიშნა ნათია მიქიაშვილმა.

მგზავრობის ტარიფის გაზრდას არ გეგმავენ საქალაქთშორისო მარშრუტებზე მოძრავი სამარშრუტო ტაქსები, თუმცა, როგორც „ფორტუნას“ ავტოსადგურ „ოკრიბას“ წარმომადგენელმა განუცხადა, კომპანია მგზავრობის საფასურის გაზრდაზე მას შემდეგ დაიწყებს ფიქრს, თუ საწვავის ღირებულება 2.50 თეთრს მიაღწევს.

„ჯერჯერობით არ ვაპირებთ. იმ შემთხვევაში თუ საწვავის ღირებულება  2.50  თეთრს გასცდება, შესაძლებელია გადავხედოთ ფასებს. ჩვენ გვაქვს რეალურზე ნაკლები ფასები. ჩვენ ყველანაირად ვცდილობთ, რომ მომსახურება იყოს რეალური და არა გაბერილი,“ – განუცხადეს „ფორტუნას“ „ოკრიბაში“.

მოკლე ვადაში არა, თუმცა, თუ საწვავის ღირებულება ზრდას განაგრძობს, შესაძლებელია, ქალაქის მასშტაბით მოძრავი ტაქსების ტარიფებმა ყველა მარშუტზე 1 ლარის ფარგლებში მოიმატოს. როგორც „ფორტუნას“ ტაქსის კომპანია „ბედაურის“ ხელმძღვანელმა ედვარდ ლომიძემ განუცხადა, ტარიფების ზრდას საწვავის ფასის 10 თეთრით მომატება გამოიწვევს.

„არ ვიცით რამდენად გაძვირდება, მაგრამ თუ გაძვირდება თავისთავად მოემატება ფასი.  10 თეთრით თუ მოიმატა საწვავის ფასმა, გადახედვა მოგვიწევს. ჯერჯერობით ახლა ამაზე არ ვფიქრობთ.  10 თეთრით მომატების შემთხვევაში, დაახლოებით 1 ლარით მოიმატებს ყველა მარშუტზე მგზავრობის ღირებულება,“ –  განაცხადა ედვარდ ლომიძემ.

გიორგი დგებუაძე, რამდენიმე წელია, თბილისის ქუჩებში საკუთარი ავტომობილით მგზავრებს ემსახურება. “ტაქსაობა” მისი ოჯახის ერთადერთი შემოსავლის წყაროა. თუ საწვავი კიდევ გაძვირდება, მას აუცილებლად მოუწევს ტარიფის გაზდა.

„თუ საწვავი გაძვირდა, გაძვირდება ყველაფერი. მე რა ვქნა? მხოლოდ მე ვმუშაობ. შესაბამისად, მომიწევს გავაძვირო ტარიფი. იმედია ეს არ მომიწევს და ფასის არა ზრდაზე, არამედ შემცირებაზე ვიფიქრებთ,“ – განუცხადა გიორგი დგებუაძემ „ფორტუნას.

ხანმოკლე ვადაში ტარიფებში მექანიკურ ცვლილებებს გამორიცხავს ეკონომიკის საკითხებში ექსპერტი პაატა შეშელიძე, თუმცა აცხადებს, რომ ტარიფებში დიდი რყევები შესაძლოა, საწვავის ფასის 20-30 თეთრით მომატებამ გამოიწვიოს.

„ქალაქის ტრანსპორტის ფასის გაძვირება ქალაქის მთავრობის გადაწყვეტილების გარეშე არ მოხდება.  არ მგონია, რომ ეს გადაწყვეტილება ახლა მიიღონ, მითუმეტეს, რომ ისინი პოლიტიკურად არ იქნებიან დაინტერესებული ასეთი დარტყმა გააკეთონ. ამიტომ არ მგონია.  რაც შეეხება საქალაქთაშორისო ტრანსპორტს, ზოგადად ფასების ზრდა უნდა იყოს მნიშვნელოვანი, რომ სერიოზული გავლენა მოახდინოს იმ ადამიანების გადაწყვეტილებაზე, რომლებიც ამ ფასით რაღაცას ყიდულობენ და ყიდიან. ამიტომ, მყისიერი მექანიკური ცვლილებები არ ხდება ხოლმე მოკლე ვადაში. თუ გაიზარდა 20-30 თეთრით, რა თქმა უნდა, ამ პოლიტიკას გადახედავენ,“ –  აღნიშნა შეშელიძემ.

ცნობისთვის, ერთი ლიტრი“სუპერი“ 2.37 თეთრი ღირს. ერთი ლიტრი „პრემიუმი“ 2.24-დან – 2.36 თეთრამდე მერყეობს. ერთი ლიტრი „ევრო რეგულარი“ 2.09 თეთრიდან – 2. 22 თეთრამდეა. ხოლო ერთი ლიტრი „ევრო დიზელი“  2.25 თეთრიდან 2.29 თეთრამდე ღირს.

ქეთი გიგოლაშვილი

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-05-22 11:17:19' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 85204 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-23 11:39:32 [post_date_gmt] => 2018-05-23 07:39:32 [post_content] => ორგანიზაციებმა Consumer Reports და  JD Power ათი ყველაზე საიმედო ქროსოვერისა და ყველგანმავალის ჩამონათვალი შეადგინეს. მეათე ადგილი  Porsche Macan-ს ერგო, იაპონური ქროსოვერი Lexus RX მეცხრე პოზიციაზე განთავსდა, კიდევ უფრო საიმედოდ დასახელდა კომპანიის სხვა მოდელი Lexus NX, რომელიც მერვე ადგილზეა. ერთი საფეხურით მაღლა განთავსდა Buick Encore, რომელმაც Consumer Reports-ის ექსპერტებისგან უმაღლესი შეფასება მიიღო. მეექვსე ადგილზე გერმანული BMW X5, შემდეგი ორი პოზიცია კი ასევე ბავარიული მარკის მოდელებმა, კომპაქტურმა ქროსოვერებმა BMW X3-მა და BMW X1-მა დაიკავეს. ტოპ სამეულში გერმანული Audi Q5, Audi Q3 და Acura RDX შედიან.   [post_title] => 10 ყველაზე საიმედო პრემიალური ქროსოვერი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 10-yvelaze-saimedo-premialuri-qrosoveri [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:34 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85204 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 69991 [post_author] => 14 [post_date] => 2018-05-24 09:36:08 [post_date_gmt] => 2018-05-24 05:36:08 [post_content] => რამდენი ხანია გრძლედება თქვენი ურთიერთობა და კიდევ რამდენ ხანს შეძლებთ სიყვარულის შენარჩუნებას? - ყველა ზოდიაქოს ნიშანი თავისებურად გრძნობს პარტნიორს და სიყვარულიც განსაკუთრებული შეუძლია. * ვერძი დამოუკიდებელი და საკმაოდ ხისტი ვერძი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პარტნიორის ერთგული, თუ არ იზღუდება მისი თავისუფლება. * კურო ყოველთვის საიმედო კუროს ერთხელ თუ შეუყვარდა სამუდამოდ პარტნიორის ერთგული იქნება და იმ შემთხვევაშიც არ დაიწყებს თავგადასავლების ძებნას, თუ წლების შემდეგ სიყვარული გაქრება. * ტყუპები ტყუპებს ძალიან უყვართ სხვებთან ფლირტით პარტნიორის გაღიზიანება. იმ შემთხვევაში თუ ამგვარ ურთიერთობას გაუძლებთ და ტყუპების გამოცდას წარმატებით ჩააბარებთ, მაშინ თქვენი სიყვარული მარადიული იქნება. * კირჩხიბი ბუნებით მშვიდ კირჩხიბს არ უყვარს ზედმეტი წრიალი და ყოველთვის დარწმუნებულია საკუთარ გრძნობებში. თუმცა, ძალიან მომთხოვნი და საკმაოდ ეჭვიანია, რომელიც არც საკუთარ თავს, არც პარტნიორს აძლევს ღალატის უფლებას. * ლომი ფრთხილი ლომი არასდროს ეშვება თავით სასიყვარულო თავგადასავლებში. თუმცა, თუ  შეყვარებულია, სულ მცირე რამდენიმე წელი ვერავის ამჩნევს საყვარელი ადამიანის გარდა. * ქალწული პრაქტიკული ქალწული არასდროს ყოყმანობს და სწრაფად არკვევს საკუთარ და პარტნიორის გრძნობებს, მით უფრო, რომ მისთვის სიყვარული უფრო მატერიალურია, ვიდრე სულიერი და ურთიერთობაც მხოლოდ მანამდე გრძლედება, სანამ ქალწული თავს დაცულად და მატერიალურად უზრუნველყოფილად გრძნობს. * სასწორი ლოიალური სასწორი ადვილად ეგუება პარტნიორის ყველა ნაკლს, რადგან სიყვარული მისთვის ყოველთვის მეგობრობით იწყება. თუმცა, მხოლოდ მანამდე ინარჩუნებს ერთგულებას, სანამ პარტნიორი საინტერესო და მრავალფეროვან ცხოვრებას სთავაზობს. * მორიელი ქარიზმატულ მორიელს ყოველთვის უამრავი თაყვანისმცემელი ჰყავს, თუმცა თავად ერთ-ერთი ყველაზე ერთგული ზოდიაქოს ნიშანია და თუ მართლა შუყვარდა ვინმე, მთელი ცხოვრება მისი ერთგული იქნება. * მშვილდოსანი მრავალფეროვნების მოყვარულ მშვილდოსანს იშვიათად გამოსდის ერთგულების შენარჩუნება და მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეძლებთ მისი კეთილგანწყობის დამსახურებას, თუ ყველა მის ღალატზე თვალის დახუჭვას. * თხის რქა ტრადიციების მოყვარული თხის რქა, მხოლოდ ერთხელ ქმნის ოჯახს და დიდ დროს უთმობს შვილების აღზრდას, ყოველთვის მეუღლის ერთგულია და მხოლოდ ტყუილის პატიება არ შეუძლია. * მერწყული მერწყული ცნობილი მარტოხელაა, რომელიც ჯიუტად იცავს საკუთარ დამოუკიდებლობას და მხოლოდ რამდენიმე დღე შუძლია ურთიერთობის შენარჩუნება, რადგან მართალია, სწრაფად და თავდავიწყებით უყვარდება პარტნიორი, მაგრამ სწრაფად კარგავს მის მიმართ ინტერესს. * თევზები ერთგულ თევზებს ერთხელ უყვარდებათ და მთელი ცხოვრება პარტნიორის ერთგულები არიან, სრულად იხარჯებიან საყვარელი ადამიანისთვის და მისგანაც იგივეს მოითხოვენ.   [post_title] => როგორი სიყვარული შეუძლია სხვადასხვა ზოდიაქოს ნიშანს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogori-siyvaruli-sheudzlia-skhvadaskhva-zodiaqos-nishans [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-24 11:30:59 [post_modified_gmt] => 2018-05-24 07:30:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=69991 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 85243 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 14:14:29 [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:14:29 [post_content] => პროფილური გამოცემის გვერდებზე გაჩნდა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც ცნობილი გახდა, რომ გერმანული კომპანია Mercedes-Benz ბაზარზე ლეგენდარული ყველგანმავალის Mercedes-Benz G-Class დიზელის ვერსიას მომავალი წლის მარტში გაიყვანს. წარმოება კი მიმდინარე წლის დეკემბერში დაიწყება. 2,9 ლიტრიანი და 6 ცილინდრიანი დიზელის ძრავი, რომლის სიმძლავრეც 286 და 340 ცხენის ძალა იქნება, ახალი Mercedes-Benz S-Class-სგა და Mercedes-Benz CLS-სგან აქვს აღებული. დიზელის ძრავიან Mercedes-Benz G-Class-სთან ერთად შესაძლებელი იქნება ბენზინის ძრავიანი ვერსიის შეკვეთაც, რომელიც 8 ცილინდრიანი 4.0 ლიტრის მოცულობის აგრეგატით არის აღჭურვილი და 422 ცხენის ძალას ავითარებს. Mercedes-Benz G-Class-ის პრემიერა 2018 წლის იანვარში, დეტროიტის ავტოსალონზე შედგა.   [post_title] => დიზელის Mercedes-Benz G-Class ბაზარზე 2019 წლის გაზაფხულზე გამოვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dizelis-mercedes-benz-g-class-bazarze-2019-wlis-gazafkhulze-gamova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:20 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85243 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 85324 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 17:21:34 [post_date_gmt] => 2018-05-22 13:21:34 [post_content] => დედაქალაქში არსებული გრძელი სამარშუტო ხაზები შესაძლოა, გაუქმდეს და მგზავრთა გადაჯდომის ადგილები დაწესდეს, – ამის შესახებ დღეს საუბარი იყო თბილისის საკრებულოს სატრანსპორტო კომისიის სხდომაზე, სადაც თბილისის ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების ხაზების რესტრუქტურიზაციის პროექტზე იყო საუბარი. აღნიშნულ პროექტს კომპანია “სისტრა” განახორციელებს. როგორც ქართული საკონსულტაციო კომპანია “სპექტრუმ კონსალტინგის” წარმომადგენელმა ასმათ აბესაძემ განაცხადა, ასევე შესაძლოა განხორციელდეს რუსთავიდან, გარდაბნიდან და მცხეთიდან თბილისში მოძრავი სამარშრუტო მიკროავტობუსებისთვის გაჩერების გარკვეული ადგილების დაწესება, რომლის იქითაც მათ თბილისში მგზავრების შემოყვანა აღარ შეეძლებათ. “საუბარია იმაზე, თუ სად უნდა მოხდეს გადაჯდომა, გაჩერების ადგილის დაწესება თბილისში შემოსული მიკროავტობუსებისთვის. ის, რომ რუსთავიდან თბილისამდე მგზავრი უნდა ჩამოვიდეს კომფორტულად, ამაზე არავინ დავობს. საუბარია იმაზე, რამდენად სიღრმეში უნდა შემოვიდეს თბილისში, მაგალითად, რუსთავიდან მომავალი სამარშრუტო მიკროავტობუსი, ამას ჩვენ აუცილებლად დავადგენთ. გადაჯდომა შეეხება არა მარტო რუსთავიდან, მცხეთიდან ან გარდაბნიდან შემომავალ სამარშრუტო მიკროავტობუსებს, არამედ თბილისში არსებულ გრძელ მარშრუტებსაც. მოხდება დადგენა იმ ადგილების, საიდანაც მგზავრი ძალიან კომფორტულად გადაჯდება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სხვა საშუალებაში. შესაძლოა, ეს იყოს ავტობუსი, მეტრო და ა. შ.” – განაცხადა ასმათ აბესაძემ. [post_title] => თბილისში გრძელი სამარშრუტო ხაზები შესაძლოა, გაუქმდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisshi-grdzeli-samarshruto-khazebi-shesadzloa-gauqmdes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:13 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85324 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 85215 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 12:49:29 [post_date_gmt] => 2018-05-22 08:49:29 [post_content] => YouTube-ზე Car Throttle-ის არხის ავტორებმა აჩვენეს, როგორ შეიძლება გამოიყურებოდეს ავტომობილი 695000 კილომეტრის გავლის შემდეგ, თუკი მას დროული და სწორი მომსახურება აქვს. მაგალითისთვის კი დიზელის ძრავიანი Skoda Octavia მოიყვანეს, რომელიც ტექნიკურ ცენტრ Volks Techniks-ში სრულად შეამოწმეს. გაირკვა, რომ მიუხედავად ასეთი დიდი გარბენისა, ავტომობილს ისევ ორიგინალი ძრავი, ტურბოგამათბობელი, გამოსაშვები ტრაქტი და ამორტიზატორები  აქვს. შესანიშნავ მდგომარეობაში შენარჩუნდა ძრავის სარქველები, ხოლო საკიდარზე კოროზიის მხოლოდ მცირე კვალი შეინიშნება.   [post_title] => ნახეთ, როგორ გამოიყურება Octavia, რომელის გარბენიც 695 000 კილომეტრია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => nakhet-rogor-gamoiyureba-octavia-romelis-garbenic-695-000-kilometria [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 13:47:52 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 09:47:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85215 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 85204 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-23 11:39:32 [post_date_gmt] => 2018-05-23 07:39:32 [post_content] => ორგანიზაციებმა Consumer Reports და  JD Power ათი ყველაზე საიმედო ქროსოვერისა და ყველგანმავალის ჩამონათვალი შეადგინეს. მეათე ადგილი  Porsche Macan-ს ერგო, იაპონური ქროსოვერი Lexus RX მეცხრე პოზიციაზე განთავსდა, კიდევ უფრო საიმედოდ დასახელდა კომპანიის სხვა მოდელი Lexus NX, რომელიც მერვე ადგილზეა. ერთი საფეხურით მაღლა განთავსდა Buick Encore, რომელმაც Consumer Reports-ის ექსპერტებისგან უმაღლესი შეფასება მიიღო. მეექვსე ადგილზე გერმანული BMW X5, შემდეგი ორი პოზიცია კი ასევე ბავარიული მარკის მოდელებმა, კომპაქტურმა ქროსოვერებმა BMW X3-მა და BMW X1-მა დაიკავეს. ტოპ სამეულში გერმანული Audi Q5, Audi Q3 და Acura RDX შედიან.   [post_title] => 10 ყველაზე საიმედო პრემიალური ქროსოვერი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 10-yvelaze-saimedo-premialuri-qrosoveri [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:34 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85204 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )