live

რა ეღირება უბილეთოდ მგზავრობა თბილისში

რა ეღირება უბილეთოდ მგზავრობა თბილისში

მუნიციპალური ავტობუსით უბილეთო მგზავრობის შემთხვევაში, ჯარიმის ოდენობა იზრდება. შესაბამისი ცვლილება „ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა კოდექსში“ შედის. ცვლილების მიხედვით, მგზავრი ვალდებულია, მგზავრობის დასაწყისიდანვე შეიძინოს ბილეთი ან ელექტრონულად დააფიქსიროს გადახდა, წინააღმდეგ შემთხვევაში ეს გამოიწვევს მის დაჯარიმებას.

კანონპროექტი ჯერ მხოლოდ განხილვისა და კორექტირების ეტაპზეა. არც მმართველ გუნდში არ  არიან ჩამოყალიბებულები ჯარიმების ოდენობაზე. კანონპროექტის პირველადი ვერსიის მიხედვით კი, შესაძლოა, ჯარიმა გაოთხმაგდეს და 5 ლარის ნაცვლად, 20 ლარი გახდეს, მაგრამ მისი 30 დღის ვადაში გადაუხდელობის შემთხვევაში, საურავი 50 ლარიდან 40 ლარამდე შემცირდეს.

როგორც „ფორტუნასთან“ საუბრისას მმართველი გუნდის წარმომადგენელმა, კახა კუჭავამა, განაცხადა, საკომიტეტო განხილვებზე ჯარიმის ოდენობაზე აზრთა სხვადასხვაობის გამო, შესაძლოა, ჯარიმის ოდენობა პირველ ჯერზე იგივე დარჩეს და ყოველ მომდევნო შემთხვევისას გაიზარდოს. 

„თბილისის სატრანსპორტო კომპანიიდან“ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, 2017 წლის იანვრიდან 1 ნოემბრამდე თბილისში მუნიციპალური ავტობუსით უბილეთოდ მგზავრობის გამო 46 122 სამართალდამრღვევი დაჯარიმდა.

ჯარიმის კანონმდებლობით განსაზღვრულ ვადაში გადაუხდელობის გამო, საურავი დაერიცხა 2015 წელს 11 458 საჯარიმო ქვითარს. 2016 წელს – 12 047 საჯარიმო ქვითარს. მათგან დიდი ნაწილი გადაგზავნილი აღსრულების ეროვნულ ბიუროში აღსასრულებლად. უბილეთოდ მგზავრობის გამო, ბიუჯეტში 2015-2016 წლებში გადაირიცხა, ჯამში, 800 ათას ლარამდე.

როგორც „ფორტუნასთან“ საუბრისას გიორგი გაწერელია ამბობს, ის ხშირად მგზავრობს ახალი ე.წ. ლურჯი ავტობუსით, სადაც კონტროლიორის რამდენიმე მოთხოვნის მიუხედავადაც კი, მგზავრების დიდი ნაწილი ბილეთს მაინც არ იღებს. მითუმეტეს მაშინ, თუ იციან, რომ მათი ჩასვლის ადგილას კონტროლიორი არ დახვდებათ. 

„ნელ -ნელა ჩვენც ევროპა ვხდებით, ვეჩვევით, რომ ბილეთი უნდა ავიღოთ და არ უნდა გამოვძვრეთ სიტუაციიდან. თუმცა, მგონია, რომ კონტროლიორების რაოდენობის გაზრდა, მათი გამკაცრება უფრო კარგ შედეგს მოიტანს,“ – აღნიშნა გიორგი გაწერელიამ.

იმავეს ამბობს ნუცა ბერიძეც. მისი თქმით, კონტროლიორები უფრო მკაცრად უნდა ექცეოდნენ მგზავრებს და მეტად აიძულებდნენ ურჩ მოქალაქეებს ბილეთის აღებას.

როგორც „ფორტუნას“ „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში“ განუცხადეს,  კონტროლიორების ძირითად ფუნქციაში შედის უბილეთო მგზავრის გამოვლენა და შესაბამისი ადმინისტრაციული სანქციის გატარება. შესაძლოა, ასევე მათ მგზავრს მათივე უსაფრთხო და კომფორტული გადაადგილებისთვის რჩევაც მისცენ, თუმცა, სხვა სანქციის გატარების უფლება არა აქვთ. 

როგორც კომპანიაში აცხადებენ, მონიტორინგის სამსახურის დაქვემდებარებაში მყოფი კონტროლიორები წარმოდგენილნი არიან სამ ძირითად უძრავ ლოკაციაზე – „თბილისი ცენტრალის“ მიმდებარე პანდუსი, მეტროსადგურ „დიდუბის“ მიმდებარე ტერიტორია, ბარათაშვილის ქუჩა (ორივე მიმართულება), ასევე მოძრავ დისლოკაციაზე, მათ შორის, ქალაქის სხვადასხვა უბნებსა და საკვანძო ადგილებში. 

„თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის“ ინფორმაციით, მოძრავი დისლოკაციის ჯგუფი დღის განმავლობაში გადაადგილდება ქალაქის სხვადასხვა უბანში და მათ უფლება აქვთ, შეამოწმონ და გამოავლინონ უბილეთო მგზავრები უშუალოდ ავტობუსით მგზავრობის დროსაც.

 

რა ღირს მგზავრობა ევროპაში

ევროპის ქვეყნებში მგზავრობის ღირებულება დამოკიდებულია დროზე, მგზავრობის ხანგრძლივობაზე, მანძილზე, ბილეთის ტიპზე, მგზავრის ასაკზე, გეოგრაფიულ არეალსა და სატრანსპორტო ზონაზე.  

საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მგზავრობა ათენში ღირს – 1.37 ევრო, ამსტერდამში  – 2.71, ბარსელონაში –  2.32, ბერლინში –  2.89,  ბრიუსელში –  2.23, პარიზში  – 1.95, რომში  – 1.62 ევრო.

რაც შეეხება ჯარიმებს, უბილეთოდ მგზავრობის პირველ შემთხვევაზე იტალიაში 35 ევროთი დაჯარიმდებით, 5 დღის შემდეგ ეს ჯარიმა იზრდება 50 ევრომდე. 2 თვის განმავლობაში გადაუხდელობის შემთხვევაში, ეს შესაძლოა, 150 ევროც გახდეს.  გერმანიაში პირველ ჯერზე ჯარიმა 60 ევროა, 14 დღის შემდეგ კი გადაუხდელობის შემთხვევაში შესაძლოა, დაწესდეს ადმინისტრაციული სასჯელი.

 

 

ქეთი გიგოლაშვილი

ავტოამბები / ავტობლოგი

|

30 ნოემბერი, 2017

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-04-16 23:40:05' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 10:39:41 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 82676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-18 12:40:16 [post_date_gmt] => 2018-04-18 08:40:16 [post_content] => ყველგანმავალი Volvo XC90 დიდ ბრიტანეთში ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად დაასახელეს. კვლევითი ცენტრის Thatcham Research-ის მონაცემებით, 2002 წელს, გაყიდვების დაწყების მომენტიდან დღემდე ავარიაში არცერთი ადამიანი არ დაღუპულა. ინფორმაციას The Telegraph ავრცელებს. სულ 2012 წლის შემდეგ გაერთიანებული სამეფოს ტერიტორიაზე 50 000-ზე მეტი Volvo XC90 გაიყიდა. ექსპერტებმა ძირითად უპირატესობად ექსტრემალური მუხრუჭისა და შესაძლო შეჯახების გამაფრთხილებელი სისყტემები დაასახელეს - ყველგანმავალი ერთ-ერთი პირველი იყო, რომელიც ასეთი ფუნქციებით აღიჭურვა. Thatcham-ში სჯერათ, რომ მსგავსი სისტემების გამოყენება შეჯახების ალბათობას 38%-ით ამცირებს და უახლოეს ათწლეულში 1 100 სიცოცხლის გადარჩენას შეძლებს. გარდა ამისა, აღნიშნული სისტემები დაზღევის თანხასაც ამცირებენ. 2015 წელს ბოლო თაობის Volvo XC90-მა ორგანიზაცია Euro NCAP-ის რეკორდიც დაამყარა, მან იმ დროისათვის არსებული კრიტერიუმებით ყველაზე მაღალი შეფასება დაიმსახურა. ქრაშ-ტესტებში ყველგანმავალმა 37 ქულა, ანუ 97% მიიღო შესაძლო მაქსიმალური შედეგიდან.   [post_title] => არსებობის 16 წლიან ისტორიაში მასში არც ერთი ადამიანი არ დაღუპულა: ბრიტანელებმა ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილი დაასახელეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => arsebobis-16-wlian-istoriashi-masshi-arc-erti-adamiani-ar-daghupula-britanelebma-yvelaze-usafrtkho-avtomobili-daasakheles [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-18 12:41:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-18 08:41:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 82563 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-17 11:32:02 [post_date_gmt] => 2018-04-17 07:32:02 [post_content] => ბრიტანელმა მამაკაცმა მატარებლის ბილეთის ნაცვლად ავტომობილი იყიდა და თან ფულიც დაზოგა. ტომ ჩერჩმა მანქანა მხოლოდ ერთი მგზავრობისთვის შეიძინა. მამაკაცი მეგობრის მოსანახულებლად ბრისტოლიდან ლონდონში უნდა წასულიყო. ამისთვის მას 160 კმ მატარებლით უნდა დაეფარა, მგზავრობის ღირებულება კი 218 ფუნტი სტერლინგი იყო. წასვლასა და უკან დაბრუნებას ბუნებრივია, ორჯერ მეტი თანხა - 436 ფუნტი დასჭირდებოდა, ამიტომ ტომმა გადაწყვიტა სხვა გამოსავალი ეპოვა. შედეგად მან 1997 წლის Honda civic იყიდა, მასში მხოლოდ 206 ფუნტი გადაიხადა, საწვავიც ჩაასხა და ხურდა ფულიც კი დარჩა. [video width="1280" height="720" mp4="http://autoradio.ge/wp-content/uploads/2018/04/WWW.DOWNVIDS.NET-Tom-Church_-Buying-a-Car-for-One-Trip-is-Cheaper-Than-Train.mp4"][/video]   [post_title] => მამაკაცმა მატარებლის ბილეთის ნაცვლად ავტომობილი იყიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mamakacma-matareblis-biletis-nacvlad-avtomobili-iyida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 11:32:02 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 07:32:02 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82563 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 82568 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-17 10:55:25 [post_date_gmt] => 2018-04-17 06:55:25 [post_content] => ლევ გეიხმანთან დაშორების შემდეგ ქეთა თოფურიას პირად ცხოვრებასთან დაკავშირებული ჭორები არ აკლია. ინფორმაცია მისი რომანის შესახებ პოპულარულ რეპერ გუფისთან მალე გავრცელდა. თავად ქეთას არ სურდა ამ ჭორების დადასტურება, თუმცა რუსული მედია აქტიურად წერდა წყვილის სასიყვარულო ურთიერთობის შესახებ. ახლახან კი რეპერმა თავად მოუღო ბოლო ყველა ჭორს და საკუთარი „ინსტაგრამის“ გვერდზე ქეთასთან ერთად გადაღებული ფოტო გამოაქვეყნა,ს ადაც წყვილი ერთმანეთს ეხუტება. ფოტო მათი დასვენების დროსაა გადაღებული. ამით გუფიმ და ქეთამ დაადასტურეს ის დიდხნიანი ჭორები, რომლებიც მათ ურთიერთობას უკავშირდებოდა.

🖤

A post shared by @ therealguf on

[post_title] => რეპერ გუფისა და ქეთა თოფურიას ერთობლივი ფოტო – წყვილი გრძნობებს აღარ მალავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => reper-gufisa-da-qeta-tofurias-ertoblivi-foto-wyvili-grdznobebs-aghar-malavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 10:55:25 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 06:55:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82568 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 82599 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-17 13:49:14 [post_date_gmt] => 2018-04-17 09:49:14 [post_content] => კრიშტიანო რონალდოს ისევ ირინა შეიკი უყვარს და მასთან დაშორებას ნანობს. აღნიშნული ინფორმაცია ბრიტანულმა გამიცემა The Sun-მა გაავრცელა, რომლის ცნობითაც პორტუგალიელი მუდმივად ინტერესდება შეიკის ცხოვრებით და მის ბოიფრენდზე, ჰოლივუდის ვარსკვლავ ბრედლი კუპერზე ეჭვიანობს. წყვილი ერთმანეთს 2015 წელს დაშორდა. ამის მიზეზი ის გახდა, რომ რუს მოდელს ბავშვის გაჩენა უნდოდა, თუმცა კრიშტიანოს იმ ეტაპზე ამის სურვილი არ ჰქონდა. ახლა პორტუგალიელს 4 შვილი ჰყავს, მათ შორის გოგონა - ალანა მარტინა, რომელიც კრიშტიანოს ახალმა მეგობარმა გოგონამ, ჯორჯინა როდრიგესმა გაუჩინა. ირინა შეიკს და ბრედლი კუპერსაც 1 წლის გოგონა, ლეა ჰყავთ.   [post_title] => რონალდო ირინას ვერ ივიწყებს: კრიშტიანოს ისევ რუსი ქალი უყვარს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ronaldo-irinas-ver-iviwyebs-krishtianos-isev-rusi-qali-uyvars [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 13:49:14 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 09:49:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82599 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 10:39:41 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )