live

რა ხდება, როდესაც თვითმფრინავს საწვავი უთავდება: რეალური ისტორიები

რა ხდება, როდესაც თვითმფრინავს საწვავი უთავდება: რეალური ისტორიები

ამ დღეებში სოცქსელებში ქართველმა მოგზაურმა დაწერა, რომ ქუთაისიდან გერმანიაში მიმავალი თვითმფრინავი ბუდაპეშტში დაჯდა. სამწუხაროდ, ეს პოსტი წაშლილია, მეტი თვალსაჩინოებისთვის აქვე რომ მოგვეყვანა. მიმოწერაში მიზეზად ტექნიკური გაუმართაობა, უფრო კონკრეტულად საწვავის ნაკლებობა დაასახელეს, რის გამოც მოუხდა კიდეც თვითმფრინავს იძულებით სხვაგან დაჯდომა. ამ შემთხვევის გამოკვლევა (თუ მართლაც მოხდა ასეთი რამ) არ არის ჩვენი დღევანდელი სტატიის მთავარი თემა, ამ პოსტმა უბრალოდ საერთაშორისო მაგალითების გადახედვისკენ გვიბიძგა.
მსოფლიოში უამრავი შემთხვევა დაფიქსირებულა, როდესაც თვითმფრინავს საწვავი გამოელია, თუმცა პილოტების ყოჩაღობით ყველა ინციდენტი მსხვერპლით არ დასრულებულა. აქ რამდენიმე გახმაურებული შემთხვევა გავიხსენოთ.

 

A330-ის ინციდენტი ატლანტის ოკეანის თავზე – ავიაშემთხვევა 2001 წლის 24 აგვისტოს მოხდა. ავიაკომპანია Air Transat-ის ავიალაინერი Airbus A330-243 ტორონტო-ლისაბონის გეგმურ მარშრუტს ასრულებდა. აფრენიდან 5 საათის და 34 წუთის შემდეგ ატლანტის ოკეანზე მოულოდნელად საწვავი გამოელია და ორივე ძრავი გაჩერდა. ეკიპაჟმა მოახერხა თვითმფრინავი აზორის კუნძულებზე (პორტუგალიის ავტონომიური რეგიონი) ლაჟეშის სამხედრო ბაზაზე დაესვა. ბორტზე მყოფი 306 ადამიანიდან (293 მგზავრი და ეკიპაჟის 13 წევრი) არავინ დაღუპულა, 18 მათგანმა დაზიანება მიიღო.

 

1996 წლის 23 ნოემბერს Boeing 767-მა კომორის კუნძულების (სახელმწიფო ინდოეთის ოკეანეში) სიახლოვეს კატასტროფა განიცადა. Ethiopian Airlines-ის ავიალაინერი Boeing 767-260ER ასრულებდა მარშრუტს – მუმბაი-ადის აბება-ნაირობი-ბრაზავილი-ლაგოსი-აბიჯანი. აფრენიდან 20 წუთის შემდეგ ლაინერი სამმა ახალგაზრდა ეთიოპიელმა ტერორისტმა ჩაიგდო ხელში. ისინი ავსტრალიაში პოლიტიკურ თავშესაფარს ეძებდნენ და სწორედ ამ მიმართულებით გაფრენა მოითხოვეს. თუმცა ლაინერმა იძულებითი საავარიო დაჯდომა განახორციელა ინდოეთის ოკეანეში, კუნძულ გრანდ-კომორიდან 457 მეტრში, რადგან საწვავი გაუთავდა.
დაჯდომის შედეგად ლაინერი დაიშალა და ჩაიძირა. 175 ადამიანიდან 125 დაიღუპა (163 მგზავრი, ეკიპაჟის 12 წევრი და 3 ტერორისტი). დანარჩენი 46 ადამიანი გადარჩა, თუმცა სხვადასხვა სიმძიმის დაზიანებები მიიღეს.

 

კომპანია „ისრაეირის“ თვითმფრინავი – რეისი 101 – ისრაელიდან ნიუ-იორკში მიფრინავდა და გაუთვალისწინებელი დაჯდომა მოუხდა პატარა აეროდრომზე კანადის ჩრდილოეთით.
როდესაც ევროპა ჩამოიტოვეს და თვითმფრინავი ატლანტის თავზე იმყოფებოდა, პილოტმა მგზავრებს აცნობა, რომ საწვავი ნიუ-იორკამდე არ ეყოფოდათ.
თვითმფრინავი ნიუ-ფაუნდლენდის კუნძულზე, გენდერის აეროპორტში დაჯდა და საწვავით დაიტვირთა. რეისმა ნიუ-იორკში სამი საათით დააგვიანა.
მგზავრები აღშფოთებულები იყვნენ, ხომ შეიძლებოდა, რომ თვითმფრინავი ოკეანეში ჩავარდნილიყო.

 

პლანერ გიმლი (ინგ. Gimli Glider) – ავიაკომპანია Air Canada-ის ერთ-ერთი ავიალაინერის Boeing 767-233-ის არაოფიციალური სახელწოდება, რომელიც 1983 წლის 23 ივლისის შემთხვევის შედეგად მიიღო. თვითმფრინავი მონრეალი-ოტავა-ედმონტონის რეისს ასრულებდა. ფრენისას მას საწვავი გამოელია და ორივე ძრავი გაჩერდა. ლაინერი გიმლის გაუქმებულ სამხედრო აეროდრომზე დაჯდა. ბორტზე მყოფი ყველა, 69 მგზავრი გადარჩა, 10 მათგანი დაშავდა.
რეისი 143-ის პრობლემები ჯერ კიდევ მონრეალში, ხმელეთზე დაიწყო. საწვავით გაწყობა სპეციალური კომპიუტერის მართვით ხდება fuel quantity information system processor (fqis). „Fqis“ მართავს საწვავის ტუმბოებს და გამზომს. სამწუხაროდ, Fqis არასწორად მუშაობდა.
ხანმოკლე გადაფრენის შემდეგ რეისი 143 ოტავაში დაჯდა. რათა აბსოლუტურად დარწმუნებული ყოფილიყო მეთაურმა ბობ პირსონმა საწვავის ავზების შემოწმება მოითხოვა. მას აცნობეს, რომ ორ ავზში 11430 ლიტრი საწვავი იყო. ეკიპაჟმა სიმკვრივე არასწორად გამოთვალა და გამოიანგარიშეს, რომ ბორტზე 20400 კგ იყო, თუმცა სინამდვილეში მხოლოდ 9144 კგ ქონდათ, თითქმის ნახევარი, ვიდრე ედმონტონამდე სჭირდებოდათ.

 

ერთ-ერთი ყველაზე გახმაურებული შემთხვევა დიდი ხნის არ არის. 2016 წლის 29 ნოემბერს დაიღუპა ბრაზილიური გუნდი „შაპეკოენსე“.
BAE Avro-ს თვითმფრინავს საწვავი გაუთავდა. მედიაში მოხვდა პილოტისა და ავიადისპეტჩერის საუბრის ჩანაწერი. დისპეტჩერი იძლევა დაჯდომის უფლებას. ჩანაწერის დასრულებამდე პილოტი აცნობებს, რომ თვითმფრინავი 2.7 კმ სიმაღლეზე მიფრინავს.
თვითმფრინავი კოლუმბიის ჩრდილოეთით, ქალაქ მედელინის სიახლოვეს, მთიან ადგილას ჩამოვარდა.
კოლუმბიური მედიასაშულებები სწორედ საწვავის დაბალ ნიშნულზე წერდნენ.
„ფრანს პრესის“ წყარომ კი განაცხადა, რომ საწვავის უკმარისობაზე ისიც მიუთითებდა, რომ თვითმფრინავში აფეთქება არ მომხდარა.
ტრაგედიის შედეგად 6 ადამიანი გადარჩა. მათ შორის სამი ფეხბურთელი. სული კი 71 მგზავრი დაიღუპა.

 

 

ეს წარმოუდგენელია
მიუხედავად ზემოჩამოთვლილი შემთხვევებისა, ქართველი სპეციალისტები ბორტზე საწვავის ნაკლებობას და მარაგის ამოწურვას არასერიოზულად აღიქვამენ და ამბობენ, რომ ასეთი რამ შეუძლებელია.
საავიაციო უნივერსიტეტის პროფესორი იური სუხიტაშვილი:


“წარმოუდგენელია, რომ თვითმფრინავი სათანადოდ არ იყოს საწვავით აღჭურვილი. ეს არის მრავალჯერადი კონტროლის ქვეშ. თვითმფრინავის საწვავს ანგარიშობენ ზუსტად, პლუს ამასთან ერთად, თვითმფრინავში არის საერონავიგაციო სათადარიგო რაოდენობა, რომელიც ჰყოფნის თვითმფრინავს სათადარიგო აეროდრომზე წავიდეს თუ საწვავი ეწურება. თვითმფრინავში საწვავი ბოლომდე არასოდეს არ იცლება. ამიტომ ეს არის წარმოუდგენელი რამ. თუკი რაიმე ასეთი შემთხვევა ხდება, ეს არის უშუალოდ დაუდევრობა იმ პერსონალის, რომელიც ამ საქმიანობას ახროციელებს. დღევანდელ დღეს ეს მრავალჯერადი კონტროლის საქმიანობაა და არ არის ერთი კაცის გადასაწყვეტი. ამას აკონტროლებენ მიწაზე და შემდგომში ხორციელდება თვითმფრინავის აღჭურვა სათანადო საწვავით. ასეთი რამ ავიაციაში წარმოუდგენელია, რომ თვითმფრინავს საწვავი ჰაერში დაუმთავრდეს“.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2017-09-21 10:55:01' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 67142 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-21 14:49:43 [post_date_gmt] => 2017-09-21 10:49:43 [post_content] => აპრილის ბოლოს, ქსელში გამოქვეყნდა ფოტოები, რომლებზეც კიმ კარდაშიანი მექსიკის სანაპიროზე ისვენებდა. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ სკანდალური ქალბატონის კარიერაში ეს ყველაზე წარუმატებელი ფოტოებია. თუკი აქამდე მის თაყვანისმცემლებს ეგონათ, რომ კიმს იდეალური სხეული აქვს, რეალობამ საკმაოდ დიდი რაოდენობით ცელულიტი და ნაკლი აჩვენა. მას შემდეგ, კარდაშიანმა დაუღალავი შრომა დაიწყო საკუთარ ვიზუალზე: ის აქტიურად ვარჯიშობდა და სპეციალურად მისთვის შედგენილი გრაფიკით იკვებებოდა. ამ დღეებში პაპარაცებმა კიმი მალიბუს სანაპიროზე კვლავ გადაიღეს, სადაც რეალობა სრულიად განსხვავებული აღმოჩნდა. თავად მისის უესტსაც არაერთხელ განუცხადებია, რომ ამჟამად მისი სხეული იდეალურ ფორმაშია.ფოტოები [post_title] => კიმ კარდაშიანის მადისაღმძვრელი ფოტოები მალიბუდან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kim-kardashianis-madisaghmdzvreli-fotoebi-malibudan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-21 17:29:20 [post_modified_gmt] => 2017-09-21 13:29:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67142 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 67309 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 14:09:21 [post_date_gmt] => 2017-09-22 10:09:21 [post_content] => „ნიჭიერის“ ჩაწერები უკვე დაწყებულია. ფილარმონიაში რამდენიმე ტური უკვე დაგეგმილია, რის შემდეგაც ტელეკომპანია „იმედის“ ეთერში პირველად ამ მეგაშოუს სეზონი ცაეშვება. აქამდე „ნიჭიერი“ „რუსთავი 2“-ზე გადიოდა, მაგრამ მცირე ხნის წინ, ამ არხის საერთაშორისო პროექტების პროდიუსერებმა, გიორგი ხაბურზანიამ და დემნა ჯაფარიძემ ტელეკომპანია დატოვეს და „იმედზე“ გადაინაცვლეს თავიანთი გუნდითა და პროექტებით, მათ შორის „ნიჭიერით“. „ნიჭიერის“ ჟიურის გაცხადებას დიდი აჟიოტაჟი მოჰყვა ინტერნეტსივრცეში. მას შემდეგ, რაც იქ ნიკა გვარამიამ სტეფანე მღებრიშვილი დაინახა, ძალიან გაგულისდა, რადგან „რუსთავი 2“-ის გენდირექტორის თქმით, მათ ეს მომღერალი „ნაგვიდან ამოიყვანეს“ და ჟიურიში დასვეს იმის მიუხედავად, რომ მთავარ პროდიუსერებს ეს არ სურდათ. სტეფანეს ნიკა გვარამიას ეს კომენტარი არ შეუფასებია, თუმცა ფაქტია ისიც, რომ „იმედის“ ჟიურიში ახალი სახე ამ პროექტისთვის მხოლოდ გიორგი ბახუტაშვილია, მსახიობი, რომელიც პირველად ზის ამ ტიპის პროექტში ჟიურის წევრად. ასეა თუ ისე, მაყურებლის მოლოდინი დიდია პროექტთან დაკავშირებით. „ნიჭიერის“ გვერდმა უკვე გააზიარა ოთხივე ჟიურის წევრის ერთობლივი ფოტო, სადაც კარგად ჩანს რუსკა მაყაშვილისა და საქართველოს პირველი ლედის, მაკა ჩიჩუას გვარიანად წამოზრდილი მუცლები. ფოტომ დიდი მოწონება დაიმსახურა ინტერნეტმომხმარებელს შორის. „ექსკლუზიური ჟიური, ამათ ყურებას რა სჯობია, გაზაფხულებივით რომ არიან რუსკა და მაკა, თქვენ გაიხარეთ!!!“ „ოთხივეს ჩემგან დიდი სიყვარული… მაგრამ განსაკუთრებით რუკას და ჩვენს უმშვენიერეს და უსაყვარლეს ლედის ჩემგან დიდი სიყვარული…“ „ ვა, ექვსი ჟიური იქნება?“ „რა ლამაზები არიან მაკა და რუსკა…“ დადებითი კომენტარების კვალდაკვალ, რასაკვირველია, არის კრიტიკული შეფასებებიც და „იმედს“ ურჩევენ, თავიანთი სახეები შექმნან და სხვა ტელეკომპანიის შექმნილი არ წაიყვანონ. [post_title] => ორი ფეხმძიმე „ნიჭიერის“ ჟიურიში (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ori-fekhmdzime-nichieris-djiurishi-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 15:26:26 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 11:26:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67309 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 67246 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 12:25:11 [post_date_gmt] => 2017-09-22 08:25:11 [post_content] => ფეისბუქ გვერდი "ღიმილის სახელით" მანქანებით შესრულებულ ქართული ცეკვის ვიდეოს ავრცელებს, რომელმაც "ფეისბუქზე" საყოველთაო მოწონება დაიმსახურა. [post_title] => მანქანებით შესრულებული ქართული ცეკვა, რომელმაც სრულიად ინტერნეტი მოიცვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => manqanebit-shesrulebuli-qartuli-cekva-romelmac-sruliad-interneti-moicva [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 12:33:31 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 08:33:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67246 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 67306 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 14:06:20 [post_date_gmt] => 2017-09-22 10:06:20 [post_content] => ლონდონში ფილმის „მშვიდობით, კრისტოფერ რობინ“ საპრემიერო ჩვენება გაიმართა, რომელსაც ბუნებრივია, მთავარი როლის შემსრულებელი მარგო რობიც დაესწრო. ღონისძიებისთვის მსახიობმა უჩვეულო ჩაცმულობა, მაკიაჟი და ვარცხნილობა შეარჩია. წითელ ხალიჩაზე ის ყვავილებიანი კაბით გამოცხადდა. უჩვეულოდ დიდ სახელოებში მსახიობი პროფესიონალ მოკრივეს წააგავდა, ხოლო ამ სახელოების ფონზე საერთოდ „გამქრალი“ ჰქონდა მკერდი. კითხვებს აჩენდა რობის მაკიაჟი და ვარცხნილობაც. ყვითელი ფერის თვალის ჩრდილი წარბებამდე და სველი თმის ეფექტი, თაყვანისმცმელების განხილვის თემა გახდა. ფილმი „მშვიდობით, კრისტოფერ რობინ“ მწერალ ალან მილნის ოჯახური ცხოვრების ისტორიას წარმოადგენს, სადაც მარგომ ალან მილნის (დონალ გლისონი) მეუღლე განასახიერა, კრისტოფერ რობინის როლი კი ალექს ლოუტერმა შეასრულა. ფოტოები [post_title] => ფილმის პრემიერისთვის მარგო რობიმ უცნაური ვიზუალი შეარჩია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => filmis-premieristvis-margo-robim-ucnauri-vizuali-shearchia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 14:06:20 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 10:06:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67306 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 67261 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-22 13:03:32 [post_date_gmt] => 2017-09-22 09:03:32 [post_content] => პეკინის ქუჩაზე საერთაშორისო დღესთან - "ავტომობილის გარეშე" დაკავშირებით ველორბოლა იმართება. ღონისძიების ორგანიზატორია „საქართველოს ალიანსი უსაფრთხო გზებისთვის“. დღის მთავარი მოწოდებაა, რომ მოქალაქეებმა ერთი დღით თავი შეიკავონ პირადი ავტომობილით სარგებლობისგან, გადაადგილდნენ ფეხით ან გამოიყენონ ალტერნატიული და ჯანსაღი ტრანსპორტი - ველოსიპედი ან საზოგადოებრივი ტრანსპორტი. ორგანიზატორი ორგანიზაციის გამგეობის თავმჯდომარე, ეკა ლალიაშვილი, „ფორტუნასთან“ აცხადებს, რომ ველობილიკი მხოლოდ პეკინის ქუჩაზე საკმარისი არ არის. „უნდა განვითარდეს საზოგადოებრივი ტრანსპორტი და ველობილიკები მოეწყოს სხვა ქუჩებზეც. ამის შესაძლებლობა არსებობს, თუნდაც, ვაჟა-ფშაველას გამზირზე, ყაზბეგის ქუჩაზე,“- განაცხადა ეკა ლალიაშვილმა. ღონისძიებას, ასევე, ესწრება „ქართული ოცნების“ თბილისის მერობის კანდიდატი, კახა კალაძე, რომელმაც ჟურნალისტებს განუცხადა, რომ მნიშვნელოვანია, მსგავსი სივრცეები სხვაგანაც მოეწყოს. კალაძის თქმით, უფრო დეტალურად კი ამის შესახებ მათ სატრანსპორტო გეგმაში იქნება მოცემული. „ვუერთდები ამ დღეს, მომავალშიც ეს მიდგომა უნდა დავნერგოთ. ველოსიპედი ჯანსაღი ცხოვრების ერთ-ერთი მიმართულებაა,“ -  განაცხადა კალაძემ. მისი თქმით, თბილისში ამის ძალიან დიდი პოტენციალია. „დღეს პეკინის ქუჩას, ვაჟა-ფშაველას გამზირს გავივლით და დავბრუნდებით ისევ აქ. ჩვენ წარმოგიდგენთ კონკრეტულ გეგმას. ველობილიკების გაკეთების პოტენციალი არსებობს, როგორც ქალაქის ცენტრალურ ქუჩებზე, ასევე სკვერებში. ამას გავუწევთ პოპულარიზაციას. მე პირადადაც ვარ დაინტერესებული ჯანხაღი ცხოვრების წესით,“ - განაცხადა კახა კალაძემ. ვიდეო [post_title] => დღე ავტომობილის გარეშე - პეკინზე ველორბოლა იმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dghe-avtomobilis-gareshe-pekinze-velorbola-imarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 13:03:32 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 09:03:32 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67261 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 67142 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-09-21 14:49:43 [post_date_gmt] => 2017-09-21 10:49:43 [post_content] => აპრილის ბოლოს, ქსელში გამოქვეყნდა ფოტოები, რომლებზეც კიმ კარდაშიანი მექსიკის სანაპიროზე ისვენებდა. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ სკანდალური ქალბატონის კარიერაში ეს ყველაზე წარუმატებელი ფოტოებია. თუკი აქამდე მის თაყვანისმცემლებს ეგონათ, რომ კიმს იდეალური სხეული აქვს, რეალობამ საკმაოდ დიდი რაოდენობით ცელულიტი და ნაკლი აჩვენა. მას შემდეგ, კარდაშიანმა დაუღალავი შრომა დაიწყო საკუთარ ვიზუალზე: ის აქტიურად ვარჯიშობდა და სპეციალურად მისთვის შედგენილი გრაფიკით იკვებებოდა. ამ დღეებში პაპარაცებმა კიმი მალიბუს სანაპიროზე კვლავ გადაიღეს, სადაც რეალობა სრულიად განსხვავებული აღმოჩნდა. თავად მისის უესტსაც არაერთხელ განუცხადებია, რომ ამჟამად მისი სხეული იდეალურ ფორმაშია.ფოტოები [post_title] => კიმ კარდაშიანის მადისაღმძვრელი ფოტოები მალიბუდან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kim-kardashianis-madisaghmdzvreli-fotoebi-malibudan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-21 17:29:20 [post_modified_gmt] => 2017-09-21 13:29:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=67142 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )