live

ველი ავტომობილები

ველი ავტომობილები

ევროპული და ამერიკული მანქანების სასაფლაო – ასეთ შეფასებას აძლევენ ავტოდილერები საქართველოს საავტომობილო იმპორტის სფეროში არსებულ ვითარებას. 20 წელს გადაშორებული ავტომობილების სიმრავლემ და ჯართად გაყიდული კატალიზატორების პრობლემამ გასულ კვირას თბილსიის მერის ყურადღება მიიქცია. ინფორმაცია საქართველოში ძველი ავტომობილების იმპორტის შეზღუდვაზე კახა კალაძემ თბილისის მთავრობის სხდომაზე გააჟღერა.

“სრული კატასტროფაა, რაც თბილისში ხდება. დაახლოებით 500 ათასზე მეტი ავტომანქანა გადაადგილდება დედაქალაქში. ყოველწლიურად 7 პროცენტით იზრდება უცხოეთიდან შემოყვანილი ავტომანქანების მაჩვენებელი და მათი 98% ძველია. პირველი, რაც ტექნიკურ ინსპექტირებასთან ერთად უნდა გაკეთდეს, აუცილებლად უნდა ჩაიკეტოს ძველი ავტომანქანების შემოყვანა. ამან შეიძლება გარკვეული უკმაყოფილება გამოიწვიოს, მაგრამ ჩვენ ეს ნაბიჯი უნდა გადავდგათ. საქმე ეხება თითოეული ჩვენგანის, ჩვენი შვილების ჯანმრთელობას,” – აღნიშნა დედაქალაქის მერმა.

ევრო 4 თუ ევრო 5

1990 წელს, ევროპაში მიღებული საავტომობილო კლასიფიკაციის მიხედვით, სტანდარტი ევრო 1 შეესაბამება 1993 წლამდე გამოშვებულ ავტომობილებს, ევრო 2 – 1996 წლამდე წარმოებულს, ევრო 3 – 2000 წლამდე მანქანებს, ევრო 4 – 2005 წლამდე წარმოებულს, ევრო 5 კი, 2010 წლამდე გამოშვებულს.

ევროპის ქვეყნებში დღეისთვის ევრო 5 სტანდარტი მოქმედებს, ( უკრაინაში 2016 წლის იანვრიდან ამოქმედდა) ევრო 4 სტანდარტი მიიღეს ორი წლის წინ მეზობელ აზერბაიჯანში. საქართველოში, დღემდე არცერთი სტანდარტი არ არის დაწესებული ოფიცილურად. ევრო 4 თუ ევრო 5 ? – რომელი კატეგორიის შემოღებას გულისხმობ მერის ინიციტივა, ამ დრომდე არ კონკრეტდება.

ავტოდილერი ალექსანდრე ჯავახიშვილი ევრო 4-ის დაწესების საფუძველს ვერ ხედვას, რადგან მისი თქმით, მას შემდეგ, რაც 2000-დან 2005 წლამდე გამოშვებული ავტომობილების აქციზის გადასახადი მკვეთრად გაიზარდა, ქვეყანაში ევრო 3 და ევრო 4 სტანდარტი ავტომატურად დაწესდა და შემომყვანები 2005 წლამდე მანქანებს თითქმის აღარ ყიდულობენ.

„2005 წლამდე გამოშვებული ავტომობილის აქციზის გადასახადი თითქმის იმდენივეა, რაც ავტომანქანის ღირებულება, შემოყვანის შემთხვევაში, ადგილზე არსებულ ძველ მანქანებს ფასით კონკურენციას ვეღარ უწევს, ევრო 4-ის გამო ვეღარც აზერბაიჯანში გადის  და აღარ იყიდება. ბოლო სამი წელია 2005 წელს ქვემოთ მანქანა აღარ შემომიყვანია, ის ძველი მანქანები, რაც დღეს საქართველოში დადის, აქციზის გაზრდამდე შემოყვანილებია,“ –ამბობს „ფორტუნასთან“ ალექსანდრე ჯავახიშვილი.

ძველი, მეორადი ავტომობილების იმპორტის შეზღუდვის ძირითადი საფუძველი მისი არაეკოლოგიურობაა. ამორტიზებული, გაუმართავი ავტომობილებით ბაზრის გაჯერებამ გარემოზე მნიშვნელოვნად იმოქმედა. ორგანიზაცია “საქართველოს ალიანსი უსაფრთხო გზებისთვის” ხელმძღვანელის ეკა ლალიაშვილის ინფორმაციით, საერთაშორისო მონაცემებით, ჰაერის დაბინძურების 71 პროცენტი ავტომანქანების ემისიებზე მოდის, მავნე გამონაფრქვევი კი, როგორც წესი, ძველ ავტომობილებს ახასიათებთ.

„საქართველოს ავტოპარკის 91% 10 წელს გადაცილებული ავტომანქანებია, რომლის გამონაფრქვევიც საზიანოა ადამინის ჯანმრთელობისთვის. სტატისტიკის მიხედვით, ჩვენთან მხოლოდ 3 პროცენტია 6 წლამდე ავტომობილი, მთლიანი ავტოპარკის 48 პროცენტი კი, 20 წელს გადაცილებულია. თუ ქვეყანას უნდა ავტოპარკის განახლება და გვსურს არა თუ 10 წელს გადაცილებული ავტომობილები, არამედ უფრო ჯანსაღი ავტოპარკი გვყავდეს, შესაბამისი ასაკობრივი რეგულაციები უნდა დაწესდეს,“ – ამბობს ეკა ლალიაშვილი „ფორტუნასთან“.

ავტოდილერები და საავტომობილო სფეროს სპეციალისტები, ძველი მანქანების შემოყვანის შეზღუდვის პარალელურად, ჰიბრიდული და ახალი ავტომობილების იმპორტის წახალისების აუცილებლობაზე საუბრობენ. მაგალითად, 2011 წელს გამოშვებული 1.5 ძრავიანი ჰიბრიდის აქციზის გადასახადი 1200 ლარს შედაგენს. მაღალია 5 წლამდე ავტომობილებზე გადასახადიც. სააქციზო მოსაკრებლის დაწევის პარალელურად, ქვეყანაში ჰიბრიდი და ელექტრო ავტომობილებისთვის შესაბამისი ინფრასტრუქტურაც არ არის მზად. შედარებით მაღალი ფასის მიუხედავად, ხშირად ელექტროავტომობილის ყიდვაზე არასაკმარისი ინფრასტრუქტურის გამოც ამბობენ მყიდველები უარს.

მანქანების სასაფლაო – სპეცილიტები მანქანების უტილიზაციის აუცილებლობაზე საუბრობენ

იმ ფაქტიდან გამომდინარე, რომ საქართველოს ავტოპარკის 48% 20 წელს გადაშორებული ავტომობილებია, იმპორტის შეზღუდვის და ტექინსპექტირების მიუხედავად, ავტოპარკიდან მათ ამოღებას წლები დასჭირდება. სპეცილაისტების მოსაზრებით, ძველი ავტომობილების ამოღების პროცესს უტილიზაციის პროგრამა დააჩქარებს. იმ შემთხვევაში თუ მფლობელი ჯართად ქცეული მანქანის ჩაბარებისას, სხვადსხვა ტიპის წახალისებას მიიღებს, ძველ ავტომობილთან გამომშვიდობება შედარებით მარტივი და უმტკივნეულო იქნება.

უკრაინის მსგავსად, საქართველოში ევრო 5 სტანდარტის დაწესების შემთხვევაში, ქვეყანაში 2010 წლამდე ავტომობილების შემოყვანა იქნება შეზღუდული, ახალი ავტომობილების ფასი კი ბინებრივია, ძველთან შედარებით მაღალია ავტომობილის ბრენდის, კლასის თუ ძრავის შესაბამისად. როგორც სატრანსპორტო სფეროში მომუშავე არასამთავრობო ორგანიზაციაში აცხადებენ, რეფორმა მტკივნეული რომ არ იყოს, საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებაა აუცილებელი. ჯანსაღი, ეკოლოგიურად სუფთა გარემო არის, როგორც სახელმწიფოს, ასევე ყველა მოქალაქის არჩევანი და ამ პროცესში თითოეულმა მოქალაქემ უნდა გაიაზროს, რა ზიანს აყენებს ძველი ავტომობილი მათ ჯანმრთელობას.

თამუნა გოგუაძე

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-08-14 12:50:28' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 91146 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-08-14 16:09:13 [post_date_gmt] => 2018-08-14 12:09:13 [post_content] => ცნობილმა ფოტოგრაფებმა მერტ ალასმა და მარკუს პიგოტმა იბიცაზე გრანდიოზული წვეულება მოაწყეს ფუტურისტული დრეს-კოდით და ცნობილი მოდელების, დიზაინერების მონაწილეობით, რომელთა შორის განსაკუთრებული ყურადღება ირინა შეიკმა და ნატაშა პოლიმ, ასევე Burberry-ის კრეატიულმა დირექტორმა რიკარდო ტიშიმ დაიმსახურეს. წვეულებისთვის მოდელებმა მოკლე კაბები შეარჩიეს -შეიკმა უპირატესობა ოქროსფერი მეტალის ბუმბულს მიანიჭა, პოლიმ კი, ფუტურისტული აბჯარი “აისხა” და ვერცხლისფერი ბოტფორდები მოირგო. (ფოტოები) [post_title] => ირინა შეიკი და ნატაშა პოლი იბიცაზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => irina-sheiki-da-natasha-poli-ibicaze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-14 16:09:13 [post_modified_gmt] => 2018-08-14 12:09:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91146 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 91137 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-08-14 16:03:01 [post_date_gmt] => 2018-08-14 12:03:01 [post_content] => ნანკა კალატოზიშვილი სოციალურ ქსელში ხშირად აქვეყნებს პოსტებს, რომლებიც თბილისის ეკოლოგიურ მდგომარეობას ეხება. ნანკა აქტიურად ეწევა პროპაგანდას სუფთა ჰაერის კამპანიისთვის. ეს პრობლემა უამრავ ადამიანს აწუხებს დღეს და ყოველდღიურად უფრო თვალსაჩინო ხდება, განსაკუთრებით, ზაფხულში, როცა ძალიან ცხელა და სუნთქვა შეუძლებელია. მსახიობი ისევ ამ თემაზე ამახვილებს ყურადღებას და წერს: „მე მგონი, უკვე დროა, დავუბრუნდეთ ჩვენს ერთ ძალიან მძიმე პრობლემას და გავაგრძელოთ ფიქრი, რით ვუშველოთ ჰაერს და როგორ გადავარჩინოთ ქალაქი. ყველა პრობლემის მიუხედავად, ახლა ამაზე მეტად ნამდვილად არაფერი მაწუხებს და იმედია, მარტო არ ვარ“. მის ამ პოსტს კომენტარები მოჰყვა, სადაც სხვადასხვა იდეა გაჟღერდა: „ძალიან მაწუხებს ეს თემა, ნანკა. 2 თვეა, რაც საქართველოში ჩამოვედი. კატასტროფულ მდგომარეობას ვხედავ თბილისში, საშინელება ხდება. მეც სულ ვფიქრობ, როგორ და რა გზით შეიძლება ვუშველოთ ამ ყველაფერს. მე შენ გვერდით ვარ, იქნებ, რამე მოვიფიქროთ. პ.ს. მე, პირადად, მანქანა არ მყავს და ველოსიპედით გადავაადგილდები ქალაქში. ვზრუნავ ჩემი მხრიდან ჩემს ქალაქზე, კარგი იქნება, ბევრნი თუ ვიქნებით“. „ყველა სახლის ჭერზე რო გამწვანებები იყოს, მომწონს ეგ იდეა ძალიან – ლამაზიც იქნება ცოტა სხვადასხვა აწმომრავლებული ხედებიდან და რაც მთავარია, სასარგებლო…“ „პირველ რიგში, უნდა აკრძალოს გაუმართავი მანქანების შემოსვლა…“ „უკვე გადახვეწაზე ვფიქრობ…“ [post_title] => ნანკა კალატოზიშვილი: „დავუბრუნდეთ მძიმე პრობლემას და ვიფიქროთ, როგორ გადავარჩინოთ ჰაერი და ჩვენი ქალაქი…“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => nanka-kalatozishvili-davubrundet-mdzime-problemas-da-vifiqrot-rogor-gadavarchinot-haeri-da-chveni-qalaqi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-14 16:29:14 [post_modified_gmt] => 2018-08-14 12:29:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91137 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 91272 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-08-16 14:06:51 [post_date_gmt] => 2018-08-16 10:06:51 [post_content] => „ფორმულა 1“-ის ჩემპიონის მიხაელ შუმახერის მეუღლე კორინა ყველაფერს აკეთებს იმისათვის, რომ ყოფილი სპორტსმენი ნორმალური ცხოვრების რიტმს დაუბრუნდეს. მრბოლელის ოჯახი ესპანეთში, მალიორკაზე მდებარე 30 მილიონ ევროდ შეფასებულ ვილაში გადადის საცხოვრებლად. ვილა წარსულში მადრიდის „რეალის” პრეზიდენტს ლორენტინო პერესს ეკუთვნოდა. საკურორტო ზონას გასაიდუმლოებული და უცხო თვალისგან მოშორებული მდებარეობა აქვს და პალმა დე მალიორკადან 20 წუთის სავალზეა. როგორც ცნობილია, შუმახერი მკურნალობას ესპანეთში გააგრძელებს. რა ვადით დარჩება მიხაელის ოჯახი მალიორკაზე საცხოვრებლად, ამ დროისთვის უცნობია.   2013 წლის დეკემბერში შუმახერი საფრანგეთის ალპებში სრიალისას დაიმტვრა. უბედური შემთხვევის გამო მან თავის უმძიმესი ტრავმა მიიღო და დღემდე რეაბილიტაციას გადის. მსოფლიოს არაერთგზის ჩემპიონის ჯანმრთელობის შესახებ ზუსტი ცნობები ცნობილი არ არის. [post_title] => შუმახერის ცოლმა მიხაელი მალიორკაზე გადაიყვანა „რეალის“ პრეზიდენტის ყოფილ ვილაზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shumakheris-colma-mikhaeli-maliorkaze-gadaiyvana-realis-prezidentis-yofil-vilaze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-16 14:06:51 [post_modified_gmt] => 2018-08-16 10:06:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91272 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 91143 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-08-14 16:07:27 [post_date_gmt] => 2018-08-14 12:07:27 [post_content] => რამდენიმე დღის წინ კაილი ჯენერმა სრულწლოვანება (21 წელი) აღნიშნა და რამდენიმედღიანი წვეულებაც მოაწყო. იუბილარმა არ დაიზარა და გაჭიანურებულ დღესასწაულზე რამდენჯერმე შეიცვალა ამპლუა – სტუმრებს ჯერ პიტერ დუნდასის (Emilio Pucci-ს და Roberto Cavalli-ს მოდის სახლების კრეატიული დირექტორის) დიზინით შექმნილი კაბით ეჩვენა, მერე LaBourjoisie-ს დიზაინერების მიერ სპეციალურად მისთვის შეკერილი კომბინიზონით, სადღესასწაულო კვირის დამაგვირგვინებელი საღამოსთვის კი, რომელიც   ლას-ვეგასის ერთ-ერთ კლუბში მოეწყო, ყვითელი და მწვანე ქვებით გაწყობილი Gucci-ის ვინტაჟური კაბა შეარჩია. ექსტრემალურად მოკლე კაბამ ასიმეტრიული ჭრილით ზურგზე, რომელიც სრულად ერგებოდა ყველაზე ახალგაზრდა მილიარდერის დაბადების დღის საერთო სტილისტიკას, თაყვანისმცემლებთან ერთად ჟურნალისტებიც აღაფრთოვანა. (ფოტოები) [post_title] => კაილი ჯენერი Gucci-ის ვინტაჟურ კაბაში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kaili-jeneri-gucci-is-vintadjur-kabashi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-14 16:07:27 [post_modified_gmt] => 2018-08-14 12:07:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91143 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 91280 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-08-16 14:47:42 [post_date_gmt] => 2018-08-16 10:47:42 [post_content] => ბათუმის მუნიციპალური ავტობუსით მგზავრობა სრულად საბარათე სისტემაზე გადავიდა. დღეიდან არც ერთ ავტობუსში კონდუქტორი აღარ იმუშავებს და შესაბამისად, მგზავრები ბილეთს ვეღარ შეიძენენ. ინფორმაციას “აჭარის ტელევიზია” ავრცელებს. უბილეთო მგზავრებს კონტროლიორები დააჯარიმებენ, რომლებიც პროცესებს სხვადასხვა გაჩერებაზე გააკონტროლებენ. ელექტრონული ბარათის შეძენა შესაძლებელია საქართველოს ბანკის ფილიალებსა და სწრაფი გადახდის აპარატებში, მათი ადგილმდებარეობის შესახებ ინფორმაცია ავტობუსებშია გამოკრული. [post_title] => ბათუმის ავტობუსში კონდუქტორი აღარ იმუშავებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => batumis-avtobusshi-konduqtori-aghar-imushavebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-16 14:47:42 [post_modified_gmt] => 2018-08-16 10:47:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91280 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 91146 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-08-14 16:09:13 [post_date_gmt] => 2018-08-14 12:09:13 [post_content] => ცნობილმა ფოტოგრაფებმა მერტ ალასმა და მარკუს პიგოტმა იბიცაზე გრანდიოზული წვეულება მოაწყეს ფუტურისტული დრეს-კოდით და ცნობილი მოდელების, დიზაინერების მონაწილეობით, რომელთა შორის განსაკუთრებული ყურადღება ირინა შეიკმა და ნატაშა პოლიმ, ასევე Burberry-ის კრეატიულმა დირექტორმა რიკარდო ტიშიმ დაიმსახურეს. წვეულებისთვის მოდელებმა მოკლე კაბები შეარჩიეს -შეიკმა უპირატესობა ოქროსფერი მეტალის ბუმბულს მიანიჭა, პოლიმ კი, ფუტურისტული აბჯარი “აისხა” და ვერცხლისფერი ბოტფორდები მოირგო. (ფოტოები) [post_title] => ირინა შეიკი და ნატაშა პოლი იბიცაზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => irina-sheiki-da-natasha-poli-ibicaze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-14 16:09:13 [post_modified_gmt] => 2018-08-14 12:09:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91146 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )