live

ლარნაკა – რჩევები ლარნაკაში მოგზაურობის მსურველებს #ფორტუნაგიდი

ლარნაკა – რჩევები ლარნაკაში მოგზაურობის მსურველებს #ფორტუნაგიდი

ლარნაკა კვიპროსის უძველეს ქალაქზე აცხადებს პრეტენზიას. არქეოლოგების მიერ ნაპოვნი მტკიცებულებები იმაზე მეტყველებს, რომ ადამიანი აქ 6000 წლის წინ სახლობდა. თუმცა დღეს კურორტს ეს სიძველე ნაკლებად ეტყობა. თანამედროვე ლარნაკა – კვიპროსის სხვა საზღვაო კურორტების ტყუპისცალია: ძველი ცენტრი და სასტუმროებისა და რესტორნების ნაირფეროვნება სანაპიროს სიახლოვეს.

ლარნაკა არც თუ მაღალშემოსავლიანი ტურისტებისთვისაა. აქ შესაძლებელია ბავშვებთან ერთად დასვენებაც, რადგან ზღვა ღრმა არ არის და ფსკერი ქვიშისაა. კურორტი კარგია ხანშიშესულებისთვისაც, მათ კომფორტულად შეუძლიათ დაისვენონ დიდი ქალაქების ხმაურისგან.

ლარნაკა ბოლო პერიოდში აქტუალური გახდა ქართველი ტურისტებისთვის. ქუთაისიდან პირდაპირი რეისის არსებობამ და უვიზო რეჟიმის არარსებობამ, პლუს შედარებით დაბალმა ფასებმა, კუნძულისკენ გზა მარტივი, ხელმისაწვდომი და სასურველი გახადა.

 

ცოტა რამ ისტორიიდან

ლარნაკას მრავალსაუკუნოვანი და გამორჩეული ისტორია აქვს. ქალაქი, ლეგენდის თანახმად, ნოას შთამომავლებმა დაარსეს. მოგვიანებით აქ დასახლდა მკვდრეთით აღმდგარი ლაზარე. მან აქ დიდხანს იცხოვრა და იქვეა დაკრძალული, ხოლო მის საფლავს აწერია: „ლაზარე ქრისტეს მეგობარი“. ალბათ ამის გამოც მიიღო ქალაქმა სახელწოდება – ლარნაკა ითარგმნება როგორც აკლდამა. დღეს ლაზარეს საფლავზე აღმართულია ტაძარი.

მრავალი წლის განმავლობაში ქალაქი უმსხვილესი პორტი იყო, მაგრამ მერე თავისი მნიშვნელობა დაკარგა და უამრავი კერძო იახტის გემსაბლის ადგილი გახდა. სამაგიეროდ ლარნაკაშია კვიპროსის უდიდესი საერთაშორისო აეროპორტი.

 

ტრანსპორტი

ლარნაკაში და მის ფარგლებს გარეთ ავტობუსითა და „მარშუტკით“ გადაადგილებაში Cyprus by Bus დაგეხმარებათ. აქ თავმოყრილია საზოგადოებრივი ტრანსპორტის ყველა მარშრუტი – გაჩერებები, განრიგი, ტარიფები. დღის ავტობუსის ბილეთი 1.5 ევრო ღირს, ღამის – 2.5 ევრო. ულიმიტო მთელი დღით 5 ევროა, ერთკვირიანი – 20 ევრო. ოღონდ ესენი ღამის მარშრუტებზე არ ჭრის.

ტაქსი საკმაოდ ძვირია. ჩასხდომა 3.5 ევროა, ბარგის ადგილი 1-1.5 ევრო, 1 კმ – 0.7 ევრო. ღამით და დღესასწულებზე ტარიფები ლამის ორმაგდება.

ძალიან პოპულარულია ველოსიპედების ქირაობა. ორთვლიანი ტრანსპორტის 24 საათით აღება 6-8 ევრო დაგიჯდებათ.

ხოლო თუ პედლის ტრიალი გეზარებათ, მოპედი აიღეთ – 20-30 ევრო დღიურად.

 

ლარნაკას სანაპიროები

ლარნაკა წამყვან კურორტად არ მიიჩნევა, მაგრამ აქ ზღვაზე დასვენებისთვის მშვენიერი ვითარებაა. ქალაქის მთავარი პლაჟები ცისფერი დროშებითაა დაჯილდოებული, ანუ სისუფთავის მხრივ ყველაფერი წესრიგშია. პლაჟების უმრავლესობა უფასოა. მეტიც, შეგიძლიათ საკუთარი ქოლგაც მიიტანოთ, გაშალოთ პირსახოცი და არც არავინ მოგედავებათ. ცოტა მოშორებით მდებარე პლაჟებიც კი მშვენივრად არის მოწყობილი. პლუს თბილი, სუფთა და გამჭირვალე წყალი. მეტი რა არის საჭირო.

ისე, შეზლონგისა და ქოლგის კომპლექტისთვის ჩვეულებრივ 5 ევროს ითხოვენ.

აი ქვიშა კი არც ოქროსფერია და არც თეთრი, ის ნაცრისფერია და საუკეთესოდ არ გამოიყურება, მაგრამ ნაგავს დაკვირვებით აცლიან და წამოწოლა სასიამოვნოა.

სეზონზე ყველა მთავარ სანაპიროზე მაშველები მუშაობენ.

მთლიანობაში ლარნაკაზე საბანაოდ ვარგისი დაახლოებით 25 კმ სანაპირო ზოლი მოდის. კვიპროსის ტურიზმის ორგანიზაციის პლაჟი და „ფინიკუდესი“ კარგია ბავშვებთან ერთად დასვენებისთვის, პლაჟი „მაკენზი“ ახალგაზრდობას უფრო მოეწონება – საღამოობით აქ ღამის კლუბები იხსნება, „იანატესი“ ეკო-პლაჟია. ხოლო „ფაროსი“ და კასტელა შედარებით მშვიდია და წყვილებისთვის და ოჯახებისთვისაა რეკომენდირებული.

 

დაივინგი ლარნაკაში

პატარა ლარნაკაში ათამდე დაივინგ-ცენტრი და სკოლა მოიძებნება (მათ შორის რუსულენოვანიც). მათი მთავარი სპეციალიზაციაა კურორტის, და შესაძლოა მთელი კვიპროსის, მთავარი წყალქვეშა ატრაქციონი – ჩაძირული სატვირთო საოკეანო ბორანი „ზენობია“. დაახლოებით ნახევარი საუკუნის განმავლობაში იგი გიგანტურ ხელოვნურ რიფად და მრავალფეროვანი ფლორისა და ფაუნის საცხოვრებლად იქცა. დაუვიწყარი სანახაობაა და წლიურად 45 ათას დაივერს იზიდავს.

(ვრცლად/ფოტოები)

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-04-17 18:16:35' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-20 14:09:40 [post_modified_gmt] => 2018-04-20 10:09:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 82676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-18 12:40:16 [post_date_gmt] => 2018-04-18 08:40:16 [post_content] => ყველგანმავალი Volvo XC90 დიდ ბრიტანეთში ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად დაასახელეს. კვლევითი ცენტრის Thatcham Research-ის მონაცემებით, 2002 წელს, გაყიდვების დაწყების მომენტიდან დღემდე ავარიაში არცერთი ადამიანი არ დაღუპულა. ინფორმაციას The Telegraph ავრცელებს. სულ 2012 წლის შემდეგ გაერთიანებული სამეფოს ტერიტორიაზე 50 000-ზე მეტი Volvo XC90 გაიყიდა. ექსპერტებმა ძირითად უპირატესობად ექსტრემალური მუხრუჭისა და შესაძლო შეჯახების გამაფრთხილებელი სისყტემები დაასახელეს - ყველგანმავალი ერთ-ერთი პირველი იყო, რომელიც ასეთი ფუნქციებით აღიჭურვა. Thatcham-ში სჯერათ, რომ მსგავსი სისტემების გამოყენება შეჯახების ალბათობას 38%-ით ამცირებს და უახლოეს ათწლეულში 1 100 სიცოცხლის გადარჩენას შეძლებს. გარდა ამისა, აღნიშნული სისტემები დაზღევის თანხასაც ამცირებენ. 2015 წელს ბოლო თაობის Volvo XC90-მა ორგანიზაცია Euro NCAP-ის რეკორდიც დაამყარა, მან იმ დროისათვის არსებული კრიტერიუმებით ყველაზე მაღალი შეფასება დაიმსახურა. ქრაშ-ტესტებში ყველგანმავალმა 37 ქულა, ანუ 97% მიიღო შესაძლო მაქსიმალური შედეგიდან.   [post_title] => არსებობის 16 წლიან ისტორიაში მასში არც ერთი ადამიანი არ დაღუპულა: ბრიტანელებმა ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილი დაასახელეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => arsebobis-16-wlian-istoriashi-masshi-arc-erti-adamiani-ar-daghupula-britanelebma-yvelaze-usafrtkho-avtomobili-daasakheles [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-18 12:41:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-18 08:41:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 82818 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 11:43:10 [post_date_gmt] => 2018-04-19 07:43:10 [post_content] => ანდრია გველესიანის ცოლის დაბადების დღე წყვილმა მალდივებზე აღნიშნა. ინტერნეტში გავრცელდა ვიდეო , რომელიც მალდივებზეა გადაღებული. ანდრეა მეუღლესთან ერთად ცეკვავს. მსახიობი და მომღერალი ადნრია გველესიანი 2 თვის წინ დაქორწინდა. მისი რჩეული მსახიობი მაიკო ვაწაძეა.   [post_title] => კადრები ანდრია გველესიანის ცოლის დაბადების დღიდან, რომელიც მალდივებზე აღნიშნეს (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kadrebi-andria-gvelesianis-colis-dabadebis-dghidan-romelic-maldivebze-aghnishnes-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 11:43:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 07:43:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82818 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 82925 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-20 12:42:48 [post_date_gmt] => 2018-04-20 08:42:48 [post_content] => აშშ-ს საიდუმლო სამსახურმა დონალდ ტრამპისთვის ახალი საპრეზიდენტო ლიმუზინი მიიღო. Cadillac-ის სახალხო დებიუტი, რომელსაც მხეცის სახელით მოიხსენიებენ (The Beast) უახლოს მომავალში შედგება. ამის შესახებ ინფორმაციას სააგენტო Fox News ავრცელებს. „ჩვენს წინაშე წამოყენებული ამოცანა შევასრულეთ და ავტომობილი კლიენტს გადავეცით. ჩვენი მოლოდინით ის ექსპულატაციაში წლის ბოლოს ჩაეშვება“ - განუცხადა ჟურნალისტებს Cadillac-ის ყოფილმა ხელმძღვანელმა იოჰან დე ნაისენმა. მიმდინარე თაობის ლიმუზინი საზოგადოებამ 2009 წლის იანვარში იხილა, ბარაკ ობამას ინაუგურაციის დროს. უცნობია, რომელ პლატფორმაზეა აწყობილი ავტომობილი, ასევე საიდუმლოდ რჩება, რა მოცულობის ძრავი აქვს. ლიმუზინი 130 მილიმეტრიანი ტყვია გაუმტარი მინებით და ჰერმეტული ჯავშან-კაპსულით არის დაკომპლექტებული, რომელსაც ქიმიური იარაღისგან შეუძლია დაცვა. გარდა ამისა, საპრეზიდენტო ავტომობილი ღამის ხედვის სისტემით, ცრემლდენი გაზის იარაღით, ჟანგბადის ავზებით და დაჯავშნილი საწვავის ავზით არის აღჭურვილი.   [post_title] => დონალდ ტრამპმა ახალი საპრეზიდენტო ლიმუზინი მიიღო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => donald-trampma-akhali-saprezidento-limuzini-miigho [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-20 13:30:21 [post_modified_gmt] => 2018-04-20 09:30:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82925 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 82856 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 13:10:11 [post_date_gmt] => 2018-04-19 09:10:11 [post_content] => ბათუმის ესტაკადის მშენებლობა ახალ ეტაპზე გადავიდა – უშუალოდ ესტაკადის ხიდის მოწყობის (ბეტონირების) სამუშაოები დაიწყო. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის ინფორმაციით, ამ ეტაპზე სამშენებლო პროცესი პარალელურად ორი მიმართულებით ხორციელდება: უშუალოდ ესტაკადის(ხიდის) მშენებლობა და ესტაკადის გვერდის ასაქცევი გზის მოწყობა. როგორც აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობაში აცხადებენ, ამ დროისთვის ესტაკადის საძირკვლის მოწყობის და უშუალოდ ხიდის მშენებლობის სამუშაოები მიმდინარეობს, კერძოდ, ბურჯების არმირება დასრულებულია და ბეტონირების სამუშაოები ხორციელდება. ამ ეტაპზე სამშენებლო პროცესში დაახლოებით 60 ადამიანია დასაქმებული, პროექტის მიმდინარეობის პროცესში ეს რაოდენობა 80-მდე გაიზრდება. მათივე ინფორმაციით, პარალელურად, პროექტის მიხედვით, დასკვნით ეტაზეა ესტაკადის გვერდის ასაქცევი გზა, ჯამში 1 კილომეტრიანი მონაკვეთი, რომელიც მაისში დასრულდება. ბათუმის ესტაკადის მშენებლობა 2018 წლის სექტემბერში უნდა დასრულდეს, თუმცა კომპანია სამუშაოების დამთავრებას მიმდინარე წლის ივნისში გეგმავს.
ბათუმის ესტაკადის პროექტის ბიუჯეტი – 15 297 410 ლარია; ესტაკადის სიმაღლე – 8,5 მეტრი ხოლო ესტაკადის სიგრძე – 800 მეტრია. პროექტი ითვალისწინებს – ესტაკადის, ასევე ნავსადგურისა და ესტაკადის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელი 5 დამხმარე გზის მშენებლობას.
[post_title] => ბათუმის ესტაკადის მშენებლობა ახალ ეტაპზე გადავიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => batumis-estakadis-mshenebloba-akhal-etapze-gadavida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 13:10:11 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 09:10:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82856 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-20 14:09:40 [post_modified_gmt] => 2018-04-20 10:09:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )