live

დათა ქაჯაია: ყველაფერს დავთმობ ავტოსპორტის გამო

დათა ქაჯაია: ყველაფერს დავთმობ ავტოსპორტის გამო

გადაცემას ”კანონის ფარგლებში” შინაგან საქმეთა სამინისტროს სპორტული კლუბის MIA Force-ის ავტომრბოლელი დათა ქაჯაია ესტუმრა. დათა შსს-ს საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების პროგრამის სახე გახლავთ.

თქვენ ხართ პირველი ქართველი, რომელმაც მონაწილეობა მიიღო მსოფლიოს ჩემპიონატზე ძარიან ავტომობილებში…

შარშან პირველად მივიღე მონაწილეობა და სირთულეებით იყო სავსე. დავაგროვეთ დიდი გამოცდილება, ვასპარეზობდი ”ფოლკსვაგენის” მარკის ავტომობილით, რომელიც გერმანულ გუნდს ეკუთვნოდა და ეს ავტომობილი მათთვისაც რეალურად სატესტო რეჟიმში გამოდიოდა. იყო არაერთი ტექნიკური გაუმართაობა, ორჯერ საწვავიც კი გამითავდა – ერთხელ საკვალიფიკაციო გარბენის დროს და ერთხელ ვარჯიშის დროს. ტექნიკოსები ცდილობენ ზუსტად ზუსტად იმდენი საწვავი ჩაასხან, რამდენიც საჭიროა, რომ წონა ნაკლები იყოს. ახლა კურიოზულად მახსენდება, მაგრამ რეალურად ასეთი ფაქტი ნერვებზე ძალიან მოქმედებს. შარშან 11 ეტაპისგან შედგებოდა რბოლა და 11 ავტოდრომიდან 10 უცნობი იყო. წელს ათი ეტაპია და აქედან შვიდი ავტოდრომი ჩემთვის უკვე ნაცნობია, რაც ნიშნავს იმას, რომ რეალურად ყველა მრბოლელი ვიმახსოვრებთ მოსახვევებს. სულ ორი ნახევარ საათიანი ვარჯიში გვაქვს, რომლის დროსაც ხდება როგორც ავტოდრომის გაცნობა, ისე ავტომობილის პარამეტრების შესწავლა. როდესაც ავტოდრომი ნაცნობია, მთელს დროს ავტომობილის პარამეტრების გაცნობას ანდომებ.

როგორც უკვე ცნობილია, 2 აპრილს საერთაშორისო ჩემპიონატი TCR international გაიმართება საქართველოში, რომელშიც თქვენც ასპარეზობთ. როგორ მიდის მზადების პროცესი?

2 აპრილს, რუსთავის საერთაშორისო ავტოდრომზე გაიმართება საერთაშორისო ჩემპიონატი წრიულ რბოლაში. ეს იქნება გრანდიოზული შეჯიბრი, ასეთი რამ საქართველოში არ მომხდარა, ეს არის მსოფლიო ჩემპიონატის გახსნითი ეტაპი. საქართველომ ორგანიზატორებთან მეგობრული ურთიერთობის დამყარება მოახერხა, ქართულმა სტუმარ-მასპინძლობამაც თავისი ქნა. შსს ყველაფერს აკეთებს იმისთვის, რომ ღონისძიებამ უმაღლეს დონეზე ჩაიაროს. გახსნაზე და დახურვაზე საქართველოს ეტაპებზე 5-6000 ადამიანი ესწრება ხოლმე. მაყურებელი 2 აპრილს არ მოიწყენს, შუალედებში იქნება სხვადასხვა გასართობი ღონისძიება. მალე ბილეთების გაყიდვაც დაიწყება.

როგორც ვიცი, თქვენ ავტომობილიც შეიცვალეთ. რომელი ავტომობილით იასპარეზებთ ამჯერად და რატომ გახდა აუცილებელი მანქანის შეცვლა?

წელს ჩემი ავტომობილი ”ალფა რომეო” იქნება, ორი კვირის წინ ახლო აღმოსავლეთის TCR-ის ეტაპზე გამოვედი, ეს არის ზამთრის ჩემპიონატის სამი ეტაპი, პირველი ეტაპი გამოვტოვე, რადგან წინადადება “ალფა რომეოსგან” გვიან მივიღე. კმაყოფილი ვარ ამ ავტომობილით, პირველივე შეჯიბრზე მეორე ადგილი დავიკავე. თავად ტექნიკური ჯგუფიც ძალიან მონდომებულია ავტომობილის წარმატებაში. ”ალფა რომეო” შარშან მთელი წელი იღებდა მონაწილეობას და მასაც ბევრი გაუმართაობა ჰქონდა, თუმცა წელს გამოსწორდა ეს ყველაფერი.

ალბათ დიდი პასუხისმგებლობაა, როცა მშობლიურ ავტოდრომზე ასპარეზობ, მზად ხართ ამ ფსიქოლოგიური ბარიერის გადასალახად?

ძალიან ბევრი გულშემატკივარი აღმომაჩნდა, მეც არ ვიცოდი. დიდი პასუხისმგებლობაა საქართველოში მონაწილეობა, ჩემზე ძალიან მოგება არავის უნდა, თუმცა ავტოსპორტში წინასწარ ვერაფერს გათვლი. შეჯიბრამდე 3-4 დღით ადრე ჩამოვა ყველა მრბოლელის ავტომობილი და ყველა ვიქნებით თანაბარ პირობებში, გვექნება ნახევარ საათიანი ორი ვარჯიში, საკვალიფიკაციო გარბენი და ორი რბოლა. შემდეგი ეტაპი ბაჰრეინში იქნება. წელს ათი ეტაპია და მსოფლიოს 15-მდე ქვეყნიდან 30-მდე სპორტსმენი მიიღებს მონაწილეობას. საკმაოდ სახელგანთქმული მრბოლელები იღებენ მონაწილეობას. მე პირადად შარშან პირველად მქონდა მათთან შეხება და ”მბურძგლავდა”… კონტაქტურები არიან, თუმცა რაიმე რჩევის მოცემა მათგან არ ხდება. ქართველები სხვანაირად ვართ ერთამენთთან, თუკი რაიმეს ”მივაგნებთ”, ერთმანეთს ვუზიარებთ…

ავტომობილს თავად აკეთებთ?

ძალიან მოუხერხებელი ხელები მაქვს, ჩემით ვერ ვაკეთებ… მეგობრები სულ ამ თემაზე დამცინიან ხოლმე…

თბილისში მოძრაობისას რომელი მანევრი გაღიზიანებთ ყველაზე მეტად?

რაც უფრო მეტად იცავ წესებს, მით უფრო ”გივლიან” მძღოლები. მაგალითად, შუქნიშანთან რომ დგახარ და წინ რომ ჩაგიხტება ვიღაც, ან საცობში რომ დგახარ პატიოსნად და მესამე-მეოთხე ზოლიდან, გადაგივლიან და წინ ჩაგიდგებიან. საჭესთან ვცდილობ ხოლმე აგრესიული არ ვიყო და ჩემში ჩავკლა.

თქვენს ვაჟს თუ მოსწონს თქვენი საქმიანობა?

ჩემი შვილი მთხოვს კარტინგზე ვატარო, მასაც ავტოსპორტსმენობა სურს მამასავით და თუ ნიჭი აღმოაჩნდება, აუცილებლად წავიყვან ამ გზით… ეს სპორტი მარტო ავტომობილის მართვა არ არის. ეს არის ჯანსღი ცხოვრების წესი. ბავშვი, რომელიც პატარაობიდანვე აცნობიერებს რა შეიძლება მოყვეს გადაჭარბებულ სიჩქარეს,  არ გადააჭარბებს სიჩქარეს. რუსთავში ახალი კარტოდრომი იხსნება, რომელიც ახალგაზრდებს ხელს შეუწყობს.

ეწევით?

არა.

სვამთ?

არა. ბოლო ხუთი წელია, რაც საერთაშორისო ჩემპიონატებზე ვარ, ახლოსაც არ ვეკარები. ცოტ-ცოტა ალბათ ყველაფერი მენატრება, თუმცა არა ისე, რომ სპორტის გამო ვერ გავძლო. ყველაფერს დავთმობ ავტოსპორტის გამო.

როგორია თქენი სპეციალური სამოსი?

სარბოლო კომბინიზონი ძალიან ცხელია, მის შიგნით გრძელსახელოებიანი საცვლები გვაცვია. სპეციალური ტანსაცმელი მრბოლელს ერთ წუთამდე იცავს ცეცხლისგან, სპეციალური ვარჯიშებიც კი ტარდება რამდენად სწრაფად ამოვა მრბოლელი ავტომობილიდან ცეცხლის გაჩენის შემთხვევაში.

წონაში მომატების უფლება არ გაქვთ?

არა რა თქმა უნდა, ვვარჯიშობთ, ვიკვებებით განსაკუთრეულად, რომ არ გადავაჭარბოთ წონას.

საყვარელი კერძი რომელია?

ამ ბოლო დროს აღარ მაქვს საყვარელი კერძი, ისეთი ცუდი რაღაცეებით ვიკვებები… უფრო სწორად ჯანსაღად ვიკვებები, უმარილო, უშაქარო, უცხიმო… თუმცა უგემურია. მოგონებებიდან კი ყველაზე ძალიან შემწვარი კარტოფილი მენატრება. გემო დავიწყებული მაქვს და ცოტა რომ ვჭამო, უფრო მომინდება. ამ პრინციპით 5 წელია არ მიმიღია შემწვარი კარტოფილი და ძალიან მენატრება.

ვარჯიშობთ?

დიახ, თუმცა ჩვენ ძალით ვარჯიში არ გვჭირდება. მთავარია მრბოლელმა აკეთოს კარდიო ვარჯიშები, რომ სიცხეს გაუძლოს და კონტროლი არ დაკარგოს. აზიის ტურებზე ჩრდილში 50 გრადუსი იყო, ავტომობილში კი ტემპერატურა 80 გრადუსს აღწევდა. ავტომობილს რომ ვაჩერებდით დაახლოებით ხუთი წუთის განმავლობაში ფეხზე ვერ ვდგებოდით, იყო თავბრუსხვევები. სწორედ ამიტომ უნდა იყო ძლიერი, რომ გაუძლო. ყველა სპორტი მსხვერპლს მოითხოვს.

როდის გახდით საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების პროგრამის სახე?

საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების პროგრამის სახე შარშან გავხდი, ჩემი ცნობადობა მას შემდეგ ძალიან გგაიზარდა, თაყვანისმცემლებიც მომრავლდნენ. ვცდილობ, ყველას ჩემით მაგალითი მივცე, როგორ არ უნდა დაარღვიონ ქალაქში მოძრაობის წესები და ამავდროულად ძალიან სწრაფები იყვნენ ავტოდრომზე

რა მარკის ავტომობილი გყავთ?

ამჟამად BMW M3 მყავს. 4.0 ძრავით. “პორშე” და BMW ჩემი საყვარელი ბრენდებია. BMW-ს ისეთი ავტომობილები აქვს, რომელიც ყველგან გამოგადგება, მაგალითად სპორტული მოდელი თავისუფლად შეიძლება გამოგადგეს ოჯახისთვის, საქმიან შეხვედრაზე არ შეგრცხვება მისით მისვლა და არც ავტოდრომზე იქნება სხვა ავტომობილებზე ნაკლები.

შარშანდელი ჩემპიონი თუ ასპარეზობს კვლავ და ზოგადად რამდენი სპორტსმენს იხილავს ქართველი გულშემატკივარი ავტოდრომზე?

შარშან უკვე მეორედ შვეიცარიელი სტეფანო კომინი გახდა გამარჯვებული, ის წელსაც გამოდის და იმავე ავტომობილით, ”ფოლკსვაგენის” მოდელით იასპარეზებს. ავტოსპორტში დიდი მნიშვნელობა აქვს გამართლებას. ძალიან ბევრი ძლიერი მრბოლელი მონაწილეობდა, თუმცა ტექნიკური მიზეზების გამო ვერ გახდნენ ლიდერები.

რომელი მრბოლელი მოგწონთ?

თავგადაკლული არავისზე არ ვარ, თუმცა ”ფორმულა ერთიდან” ფერნანდო ალონსოს მართვის სტილი მომწონს.

ჩვენი მსმენელებისთვის საინტერესო იქნება, როდის დაინტერესდით ავტოსპორტით და რა გზა გაიარეთ ტისიარამდე?

უკვე დიდი ვიყავი, მანამდე არ ვიცოდი, რომ არსებობდა რუსთავის ავტოდრომი. 20-21 წლის ასაკში დავიწყე სამოყვარულო შეჯიბრებებში მიონაწილეობა. ჩემმა მეგობარმა დამაკვალიანა და რუსთავის ავტოდრომზე ჩემი ავტომობილით მივედი. პირველივე შეჯიბრის შემდეგ ”მოვიწამლე” და მას შემდეგ ამ სპორტში ვარ.

რამდენი წლის ხართ და რა ასაკამდეა შესაძლებელი რბოლა?

ახლა 33 წლის ვარ. მაგალითად არის ერთი მრბოლელი, გაბრიელ ტარკვინი, რომელიც ბავშვობიდან მახსოვს, არის მსოფლიო ჩემპიონატის სტაბილური მონაწილე, ახლა 53 წლის არის და ახლაც მოქმედი მრბოლელია.

შინაგან საქმეთა სამინისტროს კლუბზეც რომ გვიამბოთ, თქვენს გარდა ვინ არის კლუბის წევრი?

”მია ფორსი” ოთხი მოქმედი მრბოლელისგან შედგება და ისინი სხვადასხვა კლასებში სტაბილურად მონაწილეობენ. მთლიანობაში საკმაოდ წარმატებული კლუბი გვაქვს.

ზოგადად ქართული ავტოსპორტის მომავალს როგორ ხედავთ? გვყავს ნიჭიერი ავტომრბოლელები?

ინტერესი ძალიან დიდია, მაგრამ კერძო სექტორის ჩართულობაა საჭირო, რადგან ეს სპორტი სპონსორის გარეშე ვერ ცოცხლობს – ავტოსპორტი ძვირიანი სპორტია. სამომავლოდ იმედი მაქვს მეტი ხელშეწყობა ექნებათ ახალგაზრდებს.

დათა, თქვენ საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების პროგრამის სახე ხართ, რას მოიცავს ეს პროგრამა და რა მნიშვნელობისაა საზოგადოებისთვის?

პროგრამა საზოგადოებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. კამპანია საზოგადოებაში ცნობიერების ამაღლებას უწყობს ხელს, ვცდილობთ საგზაო უსაფრთხოების წესების დაცვა ყველა მოქალაქისთვის მნიშვნელოვანი იყოს. ვიმედოვნებ, უფრო და უფრო გამოიტანს ეს კამპანია შედეგებს.

გადაცემის ჩანაწერი

23 თებერვალი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2017-04-24 03:28:19' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 55205 [post_author] => 3 [post_date] => 2017-04-24 16:00:20 [post_date_gmt] => 2017-04-24 12:00:20 [post_content] => სახიფათო შავი წერტილი ავტობანზე – ქუთაისი -სამტრედიის შემოვლით გზას, მოკლე პერიოდში, რამდენიმე ტრაგიკული ავტოსაგზაო შემთხვევა უკავშირდება. დაუსრულებელი ავტობანი, არასრული ნახაზები, გამყოფი ჯებირების არარსებობა და ავტობანი ,სადაც შინაური ცხოველებიც გადაადგილდებიან - ეს ის ძირითადი მიზეზებია, რომელსაც საგზაო უსაფრთხოების საკითხეზე მომუშავე ექპერტები გახშირებული ავტოავარიების მიზეზებად ასახელებენ. ვრცლად [post_title] => “ეს არის მკვლელი გზა!” – რატომ ხდება ძალიან ბევრი ავარია ქუთაისის ავტობანზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => es-aris-mkvleli-gza-ratom-khdeba-dzalian-bevri-avaria-qutaisis-avtobanze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 16:20:52 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 12:20:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=55205 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 55221 [post_author] => 3 [post_date] => 2017-04-24 18:13:37 [post_date_gmt] => 2017-04-24 14:13:37 [post_content] => გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი ოთარ ფიცხელაური ესტუმრა. გადაცემა კონკრეტულად ერთ მოდელს - Suzuki Jimny-ს დაეთმო. Suzuki Jimny ევროპის ბაზარზე ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ის ტევადობის მხრივ დიდი არ არის, თუმცა სხვა ბევრი დადებითი თვისების გამო ძალიან კარგად იყიდება. მე პირადად Suzuki Jimny-ს მფლობელი ვარ. თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, აქვს მაღალი გამავლობა და საწვავის ნაკლები ხარჯი სხვა ორ ხიდიან ავტომობილებთან შედარებით - დაახლოებით ორჯერ ნაკლებს მოიხმარს. Suzuki Jimny-ის ოჯახურ პირობებში თითქმის ვერ გააფუჭებთ. ის კლასიკური Off-road მანქანაა: აქვს მთლიანი ხიდები, დამადაბლებელი გადაცემა და ჩართვადი წინა ხიდი. მოდიფიკაციების მიხედვით განვიხილოთ... იაპონიის ბაზრისთვის ის იქმნება ე.წ. JB23, რაც ნიშნავს იმას, რომ აქვს დაბალი კუბადურის, სამ ცილიდრიანი, 0,66 ლიტრის მოცულობის ძრავი და ტურბოდაბერვა. მიუხედავად დაბალი მოცულობის ძრავისა, ავტომობილი არ უჩივის სიმძლავრეს არც უგზოობაში არც ქალაქის პირობებში. ასევე არის JB33 რომელიც დაკომპლექტებულია 1.3 ლიტრის მოცულობის ერთ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავით და არის კიდევ  JB43, რომელსაც ორი გამანაწილებელი ლილვი აქვს. დავიწყებ JB23-ით, აქვს 65 ცხენის ძალა, არის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფებით. ხიდებს აქვს ისეთი გადაცემა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ავტომობილი გამოვიყენოთ სპორტისთვის ქარხნული ძრავით, ის ახერხებს უფრო დიდი საბურავი ატრიალოს, ვიდრე მისი შემდგომი მოდელები ახერხებენ. ”ჯიმნების” მინუსად შეიძლება ჩაითვალოს წყალში სიარულისას ე.წ. ”შკონის პაჩებნიკები” და ”პოლუსის პაჩებნიკები”.  საკმაოდ ეკონომიური ავტომობილია, ხიდებში თითო ლიტრი ზეთი ჩადის, კოლოფში 900 გრამი, ძრავში 4 ლიტრი. ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტია. ხშირად ვხუმრობთ ხოლმე და დახურულ კვადროციკლს ვეძახით. პირველი ემოცია, როგორც წესი დამცინავია ხოლმე, თუმცა საქმეში რომ ნახავენ, სულ სხვანაირი დასკვნები გამოაქვთ. ვისაუბროთ Suzuki Jimny-ს რესურსზე, შესაძლებლობებზე... ვისაც Suzuki Jimny-ის შეძენა სურს, არსებობს სამი მოდიფიკაცია: JB23 არის სამ ცილიდრიანი ტურბირებული 0.66 ძრავით, მიაქციეთ ყურადღება ტურბინის მდგომარეობას, რადგან მისი მცირე რესურსი ”ჯიმნის” სისუსტეა - 100-130 000 კილომეტრით შემოიფარგლება და შეცვლადია რა თქმა უნდა. საკუთარი გამოცდილებით მინდა გითხრათ, რომ თითქმის უზეთოდ სიარულსაც კი უძლებს. ამ მოდელში გირჩევთ მექანიკას, რადგან ძალიან ეკონომიურია ქალაქის პირობებში - ას კილომეტრზე დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, რასაც ვერ ვიტყვით ავტომატიკაზე, რომელიც დაახლოებით ორჯერ მეტს წვავს. ტრასაზე ორივეს საწვავის ხარჯი ეზრდება, რადგან დიდ ბრუნზე მუშაობს. რაც შეეხება JB33-ს, მისი ქარხნული კომპლექტაცია არის 1.3 ძრავი, ეს მოდელებიც გამოდის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და ვინც ამ მოდელით არის დაინტერესებული, მისი ცალხიდიანი ვერსიებიც არსებობს. თუ ევროპაში აპირებთ მის შეძენას, დააკვირდით, რადგან ცალხიდიანი ”ჯიმნი” უკვე ”ჯიმნი” აღარ არის. სისუსტე - ძრავის ქვედა შკივი, რომელიც ხშირად 150 000 კილომეტრის გარბენის შემდეგ ზიანდება და ხშირად მთლიანად ძრავია დასაშლელი, რომ პრობლემა მოვაგვაროთ. მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს ქალაქის პირობებში რვა ლიტრამდე საწვავი სჭირდება, ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს კი ათ ლიტრამდე. რაც შეეხება JB43-ს, ის 2004 წლიდან გამოდის და იყიდება საქართველოშიც, ეს მოდელი შედარებით კომფორტულია. ასევე წინა ორ მოდელთან შეადრებით ცოტი დიდია. რაც შეეხება ავტომობილის მომზადებას... ამ ავტომობილს უგზოობისთვის ძალიან დიდი რესურსი აქვს. ტურნირებზეც კი ძალიან ბევრი ქვეყანა იყენებს ჯიმნის. რა თქმა უნდა მის მოდიცირებას სჭირდება თანხა, საჭიროა დაკიდების სისტემის შეცვლა, ამორტიზატორები და ზამრაბეის შეცვლა. არსებობს მრავალნაირი ”ლიფტი”. ძალიან ბევრი მძღოლი არასწორად ”წევს” ავტომობილს, რაც აზიანებს ავტომობილს ავტომობილს ”ლიფტი” აუცილებლად პროფესიონალთან უნდა გავაკეთოთ და ამ ქმედების ერთადერთი მიზეზია მისი ქლირენსის ამაღლება და დიდი ზომის საბურავების დაყენება. ავტომობილის მომზადების შემდეგ, თუკი გვსურს, რომ დავაყენოთ დიდი ზომის საბურავები, მაგალითად 31 ან 31 ინჩიანი, სხვა პრობლემები იჩენს თავს. ამ ავტომობილებს აქვთ ე.წ. გამანაწილებელი ”რაზადკა”, რომელიც ჯაჭვზეა, იწელება და ვეღარ უძლებს. ამ შემთხვევში მისი წინამორბედის, ”სუძუკი სამურაის” ”რაზადკას” ვიყენებთ, რომელიც კბილანებზეა და უფრო საიმედოა და ბევრად გამართლებული იმ პირობებისთვის, სადაც მათ უწევთ შემდეგ სიარული. პირველ ეტაპზე ძრავისა და კოლოფის ვარგისიანობაში დარწმუნდით, არ შეგაშინოთ კოროზიამ, მთავარია ავტომობილის ჩარჩო იყოს კარგ მდგომარეობაში, დანარჩენს მარტივად მოევლება. სხვათაშორის, ავტომატური გადაცემთა კოლოფი ბევრად გამძლეა, ვიდრე მექანიკური. გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი ოთარ ფიცხელაური ესტუმრა. გადაცემა კონკრეტულად ერთ მოდელს - Suzuki Jimny-ს დაეთმო. Suzuki Jimny ევროპის ბაზარზე ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ის ტევადობის მხრივ დიდი არ არის, თუმცა სხვა ბევრი დადებითი თვისების გამო ძალიან კარგად იყიდება. მე პირადად Suzuki Jimny-ს მფლობელი ვარ. თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, აქვს მაღალი გამავლობა და საწვავის ნაკლები ხარჯი სხვა ორ ხიდიან ავტომობილებთან შედარებით - დაახლოებით ორჯერ ნაკლებს მოიხმარს. Suzuki Jimny-ის ოჯახურ პირობებში თითქმის ვერ გააფუჭებთ. ის კლასიკური Off-road მანქანაა: აქვს მთლიანი ხიდები, დამადაბლებელი გადაცემა და ჩართვადი წინა ხიდი. მოდიფიკაციების მიხედვით განვიხილოთ... იაპონიის ბაზრისთვის ის იქმნება ე.წ. JB23, რაც ნიშნავს იმას, რომ აქვს დაბალი კუბადურის, სამ ცილიდრიანი, 0,66 ლიტრის მოცულობის ძრავი და ტურბოდაბერვა. მიუხედავად დაბალი მოცულობის ძრავისა, ავტომობილი არ უჩივის სიმძლავრეს არც უგზოობაში არც ქალაქის პირობებში. ასევე არის JB33 რომელიც დაკომპლექტებულია 1.3 ლიტრის მოცულობის ერთ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავით და არის კიდევ  JB43, რომელსაც ორი გამანაწილებელი ლილვი აქვს. დავიწყებ JB23-ით, აქვს 65 ცხენის ძალა, არის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფებით. ხიდებს აქვს ისეთი გადაცემა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ავტომობილი გამოვიყენოთ სპორტისთვის ქარხნული ძრავით, ის ახერხებს უფრო დიდი საბურავი ატრიალოს, ვიდრე მისი შემდგომი მოდელები ახერხებენ. ”ჯიმნების” მინუსად შეიძლება ჩაითვალოს წყალში სიარულისას ე.წ. ”შკონის პაჩებნიკები” და ”პოლუსის პაჩებნიკები”.  საკმაოდ ეკონომიური ავტომობილია, ხიდებში თითო ლიტრი ზეთი ჩადის, კოლოფში 900 გრამი, ძრავში 4 ლიტრი. ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტია. ხშირად ვხუმრობთ ხოლმე და დახურულ კვადროციკლს ვეძახით. პირველი ემოცია, როგორც წესი დამცინავია ხოლმე, თუმცა საქმეში რომ ნახავენ, სულ სხვანაირი დასკვნები გამოაქვთ. ვისაუბროთ Suzuki Jimny-ს რესურსზე, შესაძლებლობებზე... ვისაც Suzuki Jimny-ის შეძენა სურს, არსებობს სამი მოდიფიკაცია: JB23 არის სამ ცილიდრიანი ტურბირებული 0.66 ძრავით, მიაქციეთ ყურადღება ტურბინის მდგომარეობას, რადგან მისი მცირე რესურსი ”ჯიმნის” სისუსტეა - 100-130 000 კილომეტრით შემოიფარგლება და შეცვლადია რა თქმა უნდა. საკუთარი გამოცდილებით მინდა გითხრათ, რომ თითქმის უზეთოდ სიარულსაც კი უძლებს. ამ მოდელში გირჩევთ მექანიკას, რადგან ძალიან ეკონომიურია ქალაქის პირობებში - ას კილომეტრზე დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, რასაც ვერ ვიტყვით ავტომატიკაზე, რომელიც დაახლოებით ორჯერ მეტს წვავს. ტრასაზე ორივეს საწვავის ხარჯი ეზრდება, რადგან დიდ ბრუნზე მუშაობს. რაც შეეხება JB33-ს, მისი ქარხნული კომპლექტაცია არის 1.3 ძრავი, ეს მოდელებიც გამოდის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და ვინც ამ მოდელით არის დაინტერესებული, მისი ცალხიდიანი ვერსიებიც არსებობს. თუ ევროპაში აპირებთ მის შეძენას, დააკვირდით, რადგან ცალხიდიანი ”ჯიმნი” უკვე ”ჯიმნი” აღარ არის. სისუსტე - ძრავის ქვედა შკივი, რომელიც ხშირად 150 000 კილომეტრის გარბენის შემდეგ ზიანდება და ხშირად მთლიანად ძრავია დასაშლელი, რომ პრობლემა მოვაგვაროთ. მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს ქალაქის პირობებში რვა ლიტრამდე საწვავი სჭირდება, ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს კი ათ ლიტრამდე. რაც შეეხება JB43-ს, ის 2004 წლიდან გამოდის და იყიდება საქართველოშიც, ეს მოდელი შედარებით კომფორტულია. ასევე წინა ორ მოდელთან შეადრებით ცოტი დიდია. რაც შეეხება ავტომობილის მომზადებას... ამ ავტომობილს უგზოობისთვის ძალიან დიდი რესურსი აქვს. ტურნირებზეც კი ძალიან ბევრი ქვეყანა იყენებს ჯიმნის. რა თქმა უნდა მის მოდიცირებას სჭირდება თანხა, საჭიროა დაკიდების სისტემის შეცვლა, ამორტიზატორები და ზამრაბეის შეცვლა. არსებობს მრავალნაირი ”ლიფტი”. ძალიან ბევრი მძღოლი არასწორად ”წევს” ავტომობილს, რაც აზიანებს ავტომობილს ავტომობილს ”ლიფტი” აუცილებლად პროფესიონალთან უნდა გავაკეთოთ და ამ ქმედების ერთადერთი მიზეზია მისი ქლირენსის ამაღლება და დიდი ზომის საბურავების დაყენება. ავტომობილის მომზადების შემდეგ, თუკი გვსურს, რომ დავაყენოთ დიდი ზომის საბურავები, მაგალითად 31 ან 31 ინჩიანი, სხვა პრობლემები იჩენს თავს. ამ ავტომობილებს აქვთ ე.წ. გამანაწილებელი ”რაზადკა”, რომელიც ჯაჭვზეა, იწელება და ვეღარ უძლებს. ამ შემთხვევში მისი წინამორბედის, ”სუძუკი სამურაის” ”რაზადკას” ვიყენებთ, რომელიც კბილანებზეა და უფრო საიმედოა და ბევრად გამართლებული იმ პირობებისთვის, სადაც მათ უწევთ შემდეგ სიარული. პირველ ეტაპზე ძრავისა და კოლოფის ვარგისიანობაში დარწმუნდით, არ შეგაშინოთ კოროზიამ, მთავარია ავტომობილის ჩარჩო იყოს კარგ მდგომარეობაში, დანარჩენს მარტივად მოევლება. სხვათაშორის, ავტომატური გადაცემთა კოლოფი ბევრად გამძლეა, ვიდრე მექანიკური. [audio mp3="http://autoradio.ge/wp-content/uploads/2017/04/avtoservisi-20-aprili.mp3"][/audio] [post_title] => Suzuki Jimny ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => suzuki-jimny-qartveli-kacistvis-shesanakhad-idealuri-varianti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 18:13:37 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 14:13:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?post_type=gadacema&p=55221 [menu_order] => 0 [post_type] => gadacema [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 55171 [post_author] => 3 [post_date] => 2017-04-24 11:48:15 [post_date_gmt] => 2017-04-24 07:48:15 [post_content] => გაიგეთ, რა ელოდება თქვენს ზოდიაქოს ნიშანს სიყვარულში: ვერძი ამ კვირაში მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება მოგიწევთ, რაც პირად ცხოვრებას უკავშირდება. თუ ბოლო კვირების განმავლობაში ურთიერთობის სტატუსის გარკვევას ცდილობდით, ახლა უკვე ყველაფერი ნათელი გახდება. მიღებული ინფორმაციის ფონზე, თქვენი თავდაჯერებულობაც მოიმატებს. კურო პარტნიორმა, შესაძლოა, დროებით პაუზის აღება გადაწყვიტოს, რათა საკუთარ თავსა და გრძნობებში გაერკვეს. ამ წინადადებამ არ დაგაბნიოთ, რადგან ეს ნაბიჯი ნეგატიურ შედეგს არ მოიტანს. მიეცით დრო და თავადაც განმარტოვდით. ტყუპები თუ მარტო ხართ, ამ კვირაში დიდია იმის ალბათობა, რომ მეგობრული ურთიერთობა სულ სხვა ფაზაში გადავიდეს.  ასევე, თუ სახლში ჯდომის ნაცვლად, დიდ დროს გარეთ, მეგობრების წრეში, სხვადასხვა გასართობ ადგილას გაატარებთ, საინტერესო ადამიანის გაცნობის შანსს გვერდს ვერ აუვლით. კირჩხიბი ამ კვირაში სკეპტიციზმი შეგაწუხებთ, რაც პარტნიორის ნდობასთან არის დაკავშირებული. ამის განმაპირობებელი წვრილმანი ფაქტორები ხელს გიშლით კომფორტულად იურთიერთობოთ მასთან. სასურველია, დუმილის ნაცვლად, დაელაპარაკოთ. ლომი გრძნობების გამომჟღავნების შიშის გამო, მთელ პოზიტივს გზას უღობავთ და ტონუსში ვარდებით. ნაცვლად ამისა, თამამად თქვით ის, რაც გულით გსურთ მას გაუმხილოთ. ამ გზით, უფრო გაიმარტივებთ ცხოვრებას და ურთიერთობასაც. სასწორი ეს კვირა საუკეთესოა ურთიერთობაში ისეთი გადაწყვეტილებების მისაღებად, როგორებიც არის ქორწინება, ბავშვის გაჩენა თუ საცხოვრებლად ცალკე გადასვლა. ბევრს ნუ იფიქრებთ და ნუ გადადებთ საქმეს, იმოქმედეთ. ქალწული პირად ცხოვრებაში არსებული კრიზისის მოგვარებაში, თქვენი ანალიტიკურ-კრიტიკული გონება დაგეხმარებათ. მიუხედავად იმისა, რომ სენსიტიურ საკითხებზე საუბარს გაურბიხართ, ამ დიალოგს ამ კვირაში ვერ აირიდებთ. ეს ყველაფერი მხოლოდ კარგის მომტანი იქნება თქვენი მომავლისთვის. ასე რომ, გარისკეთ. მორიელი თუ საერთო საქმეს აკეთებთ, ამ კვირაში წარმატებას და დიდ პროგრესს შენიშნავთ, რაც კიდევ უფრო მეტად დაგაახლოებთ ერთმანეთს. ხოლო თუ ჯერ ისევ მარტო ხართ, ეცადეთ, ამ კვირაში საკუთარ თავს მეტი დრო დაუთმოთ. მშვილდოსანი ამ კვირაში სრული სიცხადით დაინახავთ იმ შესაძლებლობებს, რომელთა გამოყენებით ურთიერთობას ააწყობთ. ყველაფერი მხოლოდ თქვენს ქმედებებზეა დამოკიდებული. რამდენად გსურთ კონკრეტულ პიროვნებასთან ყოფნა და გაქვთ თუ არა საკმარისი მოტივაცია. თხის რქა კონკრეტული საკითხი, რომელიც მთელ რიგ პრობლემებს გიქმნით, ნეგატიურად აისახება პარტნიორთან ურთიერთობაზეც. თუ ამ განცდებს პარტნიორს გაუზიარებთ, მისგან ძალიან სწორ რჩევას მიიღებთ. შესაძლოა, ურთიერთობის დაცვა ამ პრობლემაზე საუბრის არიდებით გსურთ, თუმცა ეს გამოსავლამდე ვერ მიგიყვანთ. მერწყული თუ ბოლო დროს არასერიოზულად იქცეოდით და პარტნიორს ამის გამო თქვენთან ურთიერთობა ნაკლებად სურს, დროა ქმედებები შეცვალოთ. რაც უფრო მეტ უყურადღებობას გამოიჩენთ, მით მეტად დაშორდებით მას. თევზები ამ კვირიდან ენერგიის მოზღვავებას იგრძნობთ, რაც დასახული მიზნისკენ გადასადგმელ ნაბიჯებამდე უფრო სწრაფად მიგიყვანთ. ამ პროცესში არ დაგავიწყდეთ მეორე ნახევარიც. ბალანსი არ დაარღვიოთ. თქვენი ურთიერთობა ყურადღებით და სითბოთი იკვებება.
[post_title] => 24-30 აპრილის სასიყვარულო ჰოროსკოპი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 24-30-aprilis-sasiyvarulo-horoskopi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 11:48:15 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 07:48:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=55171 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 55460 [post_author] => 3 [post_date] => 2017-04-26 16:51:54 [post_date_gmt] => 2017-04-26 12:51:54 [post_content] => ამერიკულმა ორგანიზაცია iSeeCars-მა, რომელიც საავტომობილო ბაზრისა და ავტომობილების გაყიდვების კვლევით არის დაკავებული, ექსპლუატაციის პირველივე წელს ყველაზე ხშირად გაყიდვადი ავტომობილები დაასახელა. რეიტინგის 11 ადგილი პრემიალურ ავტომობილებს უჭირავთ. ექსპერტებმა 2015-17 წლებში ავტომობილების გაყიდვების 24 მილიონი ფაქტი გააანალიზეს და VIN კოდების საშუალებით განსაზღვრეს ის მოდელები, რომლებიც ერთ წლამდე ასაკში მეორადი ავტომობილების ბაზარზე მოხვდნენ. აღსანიშნავია, რომ iSeeCars-მა მხედველობაში არ მიიღო ახალი  ავტომობილები დიდი გარბენით და მეორადი ავტომობილები მეტისმეტად დაბალი გარბენით. ასევე, რეიტინგში არ შევიდნენ ის მოდელები, რომლებიც მხოლოდ 50 000 ერთეული გაიყიდა. ყველაზე ხშირად გადაყიდვად ავტომობილად ექსპერტებმა BMW 3-Series დაასახელეს. რეიტინგში სულ BMW-ს სამი მოდელი და ორი ”მერსედესი” შევიდა. შეძენიდან პირველივე წელს ყველაზე ხშირად შემდეგ მოდელებს ყიდიან:
  • BMW 3-Series
  • BMW 5-Series
  • Mercedes C-Class
  • Nissan Versa Note
  • Dodge Dart
  • BMW X3
  • BMW 4-Series
  • Mercedes E-Class
  • Chrysler 200
  • Subaru WRX
  • Nissan Versa
ექსპერტები ფიქრობენ, რომ პრემიალურ ავტომობილებს მძღოლები ყველაზე ხშირად იმედგაცრუების გამო ყიდიან. iSeeCars-ის ინფორმაციით, ყველაზე გადაყიდვადი მესამე სერია მარტივი კომპლექტაციებით შეიძინეს და შესაბამისად საჭირო შთაბეჭდილებაც ვერ მოახდინეს. გარდა ამისა, iSeeCars-მა ისიც დაითვალა, რა ღირდა ახალი ავტომობილი და რამდენად გაიყიდა ექსპულატაციის პირველივე წელს. ყველაზე მეტად Subaru WRX გაუფასურდა.   [post_title] => ავტომობილები, რომლებსაც ადამიანები შეძენიდან მალევე იშორებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avtomobilebi-romlebsac-adamianebi-shedzenidan-maleve-ishoreben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-26 16:52:05 [post_modified_gmt] => 2017-04-26 12:52:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=55460 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 54377 [post_author] => 3 [post_date] => 2017-04-24 11:23:08 [post_date_gmt] => 2017-04-24 07:23:08 [post_content] => Hot Wheels-ის სათამაშო 100-150 000 დოლარად შეაფასეს - საუბარია Beach Bomb-ის მოდელზე, რომელიც შეცდომით გამოუშვეს. ისტორია Antiques Roadshow-მ გააშუქა. შოუმ ინტერვიუ უჩვეულო მოდელის მფლობელისგან აიღო. ირკვევა, რომ სათამაშო 1969 წლის მინივენ Volkswagen Microbus-ის ასლად იყო ჩაფიქრებული და განმასხვავებელი განსაკუთრებულობა კომპლექტში ორი სერფინგის დაფა იყო. თუმცა, მოგვიანებით გაირკვა, რომ სათამაშო Mattel Supercharger-ის ჩამოსასრიალებელი ავტოფარეხისთვის მეტისმეტად მძიმეა და ავტორებმა გადაწყვიტეს გადაეკეთებინათ. შედეგად, ფართო გაყიდვაში Microbus-ის სხვა ვერსია გამოვიდა, თუმცა დეფექტის აღმოჩენის მომენტში არასწორი პროტოტიპების სერია უკვე გამოშვებული იყო. Antiques Roadshow-ში მოდელს Hot Wheels-ის”წმინდა გრაალი” უწოდეს. სათამაშო მფლობელს მამისგან რგო, რომელიც იმ დროს Mattel-ში მუშაობდა. მან ვაჟი გააფრთხილა, რომ Beach Bomb-ს გაფრთხილება სჭირდებოდა. ღირებულებას მუქი წითელი ფერიც ზრდის - მიიჩნევა, რომ ეს ყველაზე იშვიათი ფერია სხვა წუნდებულ მოდელებს შორის. [gallery link="file" columns="4" ids="54379,54380,54381,54382"] [post_title] => შეცდომით გამოშვებული სათამაშო 150 000 დოლარი ღირს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shecdomit-gamoshvebuli-satamasho-150-000-dolari-ghirs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 11:23:08 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 07:23:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=54377 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 55205 [post_author] => 3 [post_date] => 2017-04-24 16:00:20 [post_date_gmt] => 2017-04-24 12:00:20 [post_content] => სახიფათო შავი წერტილი ავტობანზე – ქუთაისი -სამტრედიის შემოვლით გზას, მოკლე პერიოდში, რამდენიმე ტრაგიკული ავტოსაგზაო შემთხვევა უკავშირდება. დაუსრულებელი ავტობანი, არასრული ნახაზები, გამყოფი ჯებირების არარსებობა და ავტობანი ,სადაც შინაური ცხოველებიც გადაადგილდებიან - ეს ის ძირითადი მიზეზებია, რომელსაც საგზაო უსაფრთხოების საკითხეზე მომუშავე ექპერტები გახშირებული ავტოავარიების მიზეზებად ასახელებენ. ვრცლად [post_title] => “ეს არის მკვლელი გზა!” – რატომ ხდება ძალიან ბევრი ავარია ქუთაისის ავტობანზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => es-aris-mkvleli-gza-ratom-khdeba-dzalian-bevri-avaria-qutaisis-avtobanze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-24 16:20:52 [post_modified_gmt] => 2017-04-24 12:20:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=55205 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )