live

გადაცემა ავტოსერვისი: „ავტომობილი სამ თვეში ერთხელ უნდა შეამოწმოთ“

გადაცემა ავტოსერვისი: „ავტომობილი სამ თვეში ერთხელ უნდა შეამოწმოთ“

გადაცემას „ავტოსერვისი“ ავტოექსპერტი, კარენ ჩახმახჩიანი ესტუმრა. გადაცემა სავალი ნაწილის შემოწმებას დაეთმო.

სავალ ნაწილზე და მეორადი ავტომობილების აღდგენის პროცესზე ვისაუბროთ… სავალ ნაწილს ამინდის და მიუხედავად მუდმივად სჭირდება ტექდათვალიერება. რითი უნდა დავიწყოთ ავტომობილის შემოწმება?

ყველა უბანშია ავტოსერვისი, მიბრძანდით ნებისმიერ მათგანში და დაათვალიერეთ მუხრუჭები, შემდეგ შეამოწმებინეთ, ხომ არ ჟონავს რომელიმე სითხე. ასევე, უნდა ინახოს გამონაბოლქვის მილის მდგომარეობა, რადგან აირები სალონში შემოვა, თუკი ის სადმე დაზიანებულია. ბოლო პერიოდში, პირველ რიგში მუხრუჭებს ვამოწმებთ, რადგან ბევრი უსაფრთხოების სისტემით არის აღჭურვილი. თუ ABS არ იმუშავებს, არც ერთი სისტემა არ იმუშავებს. ასევე, მარტივია კომპიუტერული დიაგნოსტიკის ჩატარება. თუ დამტვრეულ ავტომობილს ყიდულობთ, მას სხვანაირი შემოწმება უნდა. სამ თვეში ერთხელ მაინც სჭირდება ავტომობილს შემოწმება. ჩვენ ძირითადად რესურსამოწურულ ავტომობილებს ვიძენთ. ხელოსნები ყურადღებას არ უთმობენ ე.წ. „პილნიკებს“, რომელიც რთული შესაცვლელია. თუმცა, სპეციალური დანადგარის პირობებში პრობლემას არ წარმოადგენს მისი შეცვლა. რეკომენდირებულია ხარისხიანი სათადარიგო ნაწილების შეძენა. სამუხრუჭე სითხე წელიწადში ერთხელ უნდა შეიცვალოს. მას თავისი ვადა აქვს. დამუხრუჭებისას სიმხურვალეს ვერ უძლებს. ავტომობილების ტექნიკური მდგომარეობა გართულებულია, ყველა ხელოსანი კი თვით ნასწავლია. მაგალითად, არ შეიძლება მხოლოდ ერთი ხუნდის შეცვლა და ა.შ.

ნაავარიევი ავტომობილების აღდგენაზე შევჩერდეთ, მათი დიდი რაოდენობა სერიოზულ რემონტს საჭოროებს და ხშირად სამღებრო სათუნუქე სამუშაოებით არ შემოიფარგლება…

როდესაც მოდის ავტომობილი და დარტყმული აქვს წინიდან და უკნიდან, ყველას ვეუბნები, რომ რობოტზე წავიდეს, ცოტაა სხვათაშორის ისეთი ადამიანი, ვისაც არ უნდა ავტომობილის ხარისხიანად აღდგენა. თუკი უხარისხო ნაწილები აღარ შემოვა საქართველოში, ეს იქნება ძალიან კარგი. მაგალითად „სტერჟენი“ შეცვლიდან ორ დღეში ისევ „აკაკუნებს“. მისი ფასი 80 ლარიდან იწყება. ადამიანები დაშლილებში მიდიან და მეორადს, მაგრამ ორიგინალებს იძენენ. სავალ ნაწილში არ არსეობს დეტალი, რომელიც უსაფრთხოებაზე მეტ-ნაკლებად არ მოქმედებს. ხშირად კორეულ ავტომობილებს აღდგენისას საშინელი ხმები აქვს. გამოვიწერეთ სპეციალური „დაჩიკები“, ვაყენებთ ავტომობილზე და გვანიშნებს, ხმა საიდან მოდის. ამ ხერხს მაშინ მივმართავთ, როდესაც არ ჩანს ხმა საიდან მოდის. კიდევ კარგი ახლა კარგი ავტომობილები შემოდის, რუსულ ავტომობილებს დღესაც არ აქვს ზოგიერთს ჰიდროგამაძლირებელი. გაჩნდა მოთხოვნა ჰიბრიდებსა და ელექტროქარებზე. ტოიოტას ჰიბრიდული სისტემა ნომერი პირველია. მე მიმაჩნია, რომ ტაქსი უნდა იყოს ან „ტოიოტა პრიუსი“ ან „ნისან ლიფი“.

„ლიფი“ რომ ტაქსი იყოს, ნახევარი დღე დასატენად მოუხდებოდა დგომა…

მერე რა, ქალაქი გასუფთავდებოდა…

ვნახოთ, როგორ დარეგულირდება ეს თემა…

დაუეყენებენ კატალიზატორებს, მეტი არაფერი შეუძლიათ. როგორ უნდა დააყენო კატალიზატორი, როდესაც 500 000 კილომეტრი აქვს გავლილი.

კატალიტური გარდამქმნელის დაყენება პანაცეა არ არის, იმედია მიხვდებიან ამას. ჯერ ერთი ძრავი ისეთ ცვეთამდეა მისული, რომ აღარაფერი უშველის. მეორე კი ის არის, რომ მაშინ ძალიან მაღალი ხარისხის საწვავი და ზეთი უნდა იყოს. არ უნდა მოხვდეს კატალიზატორში ნაგავი. ფაქტიურად ჩიხში შევდივართ ამაზე საუბრისას…

მსმენელი: – მყავს „ტოიოტა პრიუსი“ 2008 წლის. „ჩეკს“ ჩავაქრობინებ, სამ დღეში ისევ მინთებს… დიაგნოსტიკაზე მითხრეს, რომ ჩვენს საწვავზე ასე მოსდის…

დიახ, შესაძლოა საწვავის მიზეზითაც იყოს… კატალიზატორის „დაჩიკი“ რომ იყოს, მას ვერ ჩააქრობდნენ. აუცლებლად მოვიწვევ ამ თემაზე შესაბამის სპეციალისტს.

კარენ, თქვენი კოორდინატებიც გვითხარით…

ისნის რაიონში, კაჩინსკის 14 ნომერში ვართ.

 

გადაცემის აუდიო ჩანაწერი

8 თებერვალი, 2018

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-04-16 23:39:01' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 10:39:41 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 82676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-18 12:40:16 [post_date_gmt] => 2018-04-18 08:40:16 [post_content] => ყველგანმავალი Volvo XC90 დიდ ბრიტანეთში ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად დაასახელეს. კვლევითი ცენტრის Thatcham Research-ის მონაცემებით, 2002 წელს, გაყიდვების დაწყების მომენტიდან დღემდე ავარიაში არცერთი ადამიანი არ დაღუპულა. ინფორმაციას The Telegraph ავრცელებს. სულ 2012 წლის შემდეგ გაერთიანებული სამეფოს ტერიტორიაზე 50 000-ზე მეტი Volvo XC90 გაიყიდა. ექსპერტებმა ძირითად უპირატესობად ექსტრემალური მუხრუჭისა და შესაძლო შეჯახების გამაფრთხილებელი სისყტემები დაასახელეს - ყველგანმავალი ერთ-ერთი პირველი იყო, რომელიც ასეთი ფუნქციებით აღიჭურვა. Thatcham-ში სჯერათ, რომ მსგავსი სისტემების გამოყენება შეჯახების ალბათობას 38%-ით ამცირებს და უახლოეს ათწლეულში 1 100 სიცოცხლის გადარჩენას შეძლებს. გარდა ამისა, აღნიშნული სისტემები დაზღევის თანხასაც ამცირებენ. 2015 წელს ბოლო თაობის Volvo XC90-მა ორგანიზაცია Euro NCAP-ის რეკორდიც დაამყარა, მან იმ დროისათვის არსებული კრიტერიუმებით ყველაზე მაღალი შეფასება დაიმსახურა. ქრაშ-ტესტებში ყველგანმავალმა 37 ქულა, ანუ 97% მიიღო შესაძლო მაქსიმალური შედეგიდან.   [post_title] => არსებობის 16 წლიან ისტორიაში მასში არც ერთი ადამიანი არ დაღუპულა: ბრიტანელებმა ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილი დაასახელეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => arsebobis-16-wlian-istoriashi-masshi-arc-erti-adamiani-ar-daghupula-britanelebma-yvelaze-usafrtkho-avtomobili-daasakheles [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-18 12:41:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-18 08:41:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 82563 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-17 11:32:02 [post_date_gmt] => 2018-04-17 07:32:02 [post_content] => ბრიტანელმა მამაკაცმა მატარებლის ბილეთის ნაცვლად ავტომობილი იყიდა და თან ფულიც დაზოგა. ტომ ჩერჩმა მანქანა მხოლოდ ერთი მგზავრობისთვის შეიძინა. მამაკაცი მეგობრის მოსანახულებლად ბრისტოლიდან ლონდონში უნდა წასულიყო. ამისთვის მას 160 კმ მატარებლით უნდა დაეფარა, მგზავრობის ღირებულება კი 218 ფუნტი სტერლინგი იყო. წასვლასა და უკან დაბრუნებას ბუნებრივია, ორჯერ მეტი თანხა - 436 ფუნტი დასჭირდებოდა, ამიტომ ტომმა გადაწყვიტა სხვა გამოსავალი ეპოვა. შედეგად მან 1997 წლის Honda civic იყიდა, მასში მხოლოდ 206 ფუნტი გადაიხადა, საწვავიც ჩაასხა და ხურდა ფულიც კი დარჩა. [video width="1280" height="720" mp4="http://autoradio.ge/wp-content/uploads/2018/04/WWW.DOWNVIDS.NET-Tom-Church_-Buying-a-Car-for-One-Trip-is-Cheaper-Than-Train.mp4"][/video]   [post_title] => მამაკაცმა მატარებლის ბილეთის ნაცვლად ავტომობილი იყიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mamakacma-matareblis-biletis-nacvlad-avtomobili-iyida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 11:32:02 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 07:32:02 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82563 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 82568 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-17 10:55:25 [post_date_gmt] => 2018-04-17 06:55:25 [post_content] => ლევ გეიხმანთან დაშორების შემდეგ ქეთა თოფურიას პირად ცხოვრებასთან დაკავშირებული ჭორები არ აკლია. ინფორმაცია მისი რომანის შესახებ პოპულარულ რეპერ გუფისთან მალე გავრცელდა. თავად ქეთას არ სურდა ამ ჭორების დადასტურება, თუმცა რუსული მედია აქტიურად წერდა წყვილის სასიყვარულო ურთიერთობის შესახებ. ახლახან კი რეპერმა თავად მოუღო ბოლო ყველა ჭორს და საკუთარი „ინსტაგრამის“ გვერდზე ქეთასთან ერთად გადაღებული ფოტო გამოაქვეყნა,ს ადაც წყვილი ერთმანეთს ეხუტება. ფოტო მათი დასვენების დროსაა გადაღებული. ამით გუფიმ და ქეთამ დაადასტურეს ის დიდხნიანი ჭორები, რომლებიც მათ ურთიერთობას უკავშირდებოდა.

🖤

A post shared by @ therealguf on

[post_title] => რეპერ გუფისა და ქეთა თოფურიას ერთობლივი ფოტო – წყვილი გრძნობებს აღარ მალავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => reper-gufisa-da-qeta-tofurias-ertoblivi-foto-wyvili-grdznobebs-aghar-malavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 10:55:25 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 06:55:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82568 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 82599 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-17 13:49:14 [post_date_gmt] => 2018-04-17 09:49:14 [post_content] => კრიშტიანო რონალდოს ისევ ირინა შეიკი უყვარს და მასთან დაშორებას ნანობს. აღნიშნული ინფორმაცია ბრიტანულმა გამიცემა The Sun-მა გაავრცელა, რომლის ცნობითაც პორტუგალიელი მუდმივად ინტერესდება შეიკის ცხოვრებით და მის ბოიფრენდზე, ჰოლივუდის ვარსკვლავ ბრედლი კუპერზე ეჭვიანობს. წყვილი ერთმანეთს 2015 წელს დაშორდა. ამის მიზეზი ის გახდა, რომ რუს მოდელს ბავშვის გაჩენა უნდოდა, თუმცა კრიშტიანოს იმ ეტაპზე ამის სურვილი არ ჰქონდა. ახლა პორტუგალიელს 4 შვილი ჰყავს, მათ შორის გოგონა - ალანა მარტინა, რომელიც კრიშტიანოს ახალმა მეგობარმა გოგონამ, ჯორჯინა როდრიგესმა გაუჩინა. ირინა შეიკს და ბრედლი კუპერსაც 1 წლის გოგონა, ლეა ჰყავთ.   [post_title] => რონალდო ირინას ვერ ივიწყებს: კრიშტიანოს ისევ რუსი ქალი უყვარს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ronaldo-irinas-ver-iviwyebs-krishtianos-isev-rusi-qali-uyvars [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 13:49:14 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 09:49:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82599 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 10:39:41 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )