live

რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ავტომობილი გადავიყვანოთ ბუნებრივიდან თხევად გაზზე?

რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ავტომობილი გადავიყვანოთ ბუნებრივიდან თხევად გაზზე?

გადაცემას ავტოსერვისი” ავტოექსპერტები ვაჟა თორაძე და ილია გრიშაშვილი ესტუმრნენ.

რა განსხვავებაა თხევად და ბუნებრივ აირს შორის?

ილია: – განსხავება ძალიან დიდია, დაწყებული ბალონების ზომითა და წონით, სხვაობაა წნევაში, წვის ტემპერატურაში, ცხენის ძალების კლება-მატებაში და ა.შ. თხევადი გაზის უპირატესობაა აშკარაა, თუმცა ძვირი ღირდა მისი დაყენება და ექსპლუატაცია. ახლა ხარისხი გაუმჯობესდა და არც მონტაჟია რთული. თხევადი აირის ბალონი თავისუფლად ეტევა სათადარიგო საბურავის ადგილზე, საბარგულში.

ეკონომია თუ არის?

ვაჟა: – მე პირადად ჩემი ავტომობილი ბუნებრივიდან თხევად გაზზე გადავიყვანე და 50 ლარის გაზით 20 მილით მეტი გავიარე. ამასთან ერთად სიმძლავრე ისეთივეა, როგორიც ბენზინის ძრავის შემთხვევაში, შემცირდა ბალონის წონაც. ბუნებრივ აირთან შედარებით შემოწმების წნევა თხევად გაზს ათჯერ ნაკლები აქვს. 70 ლიტრი ბენზინი გექნებათ თუ 70 ლიტრი გაზი, წონის მხრივ დიდი სხვაობა არ არის, ბალონი ბენზინის ავზივით მსუბუქი არ არის.

რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ავტომობილი გადავიყვანოთ ბუნებრივიდან თხევად გაზზე?

ამისათვის საჭიროა თხევადი გაზის ბალონი, რედუქტორი და უფრო დიდი დიამეტრის მილები, სხვა დანარჩენი იგივე რჩება და ხელოსანზეა დამოკიდებული როგორ დაუყენებს. თხევად გაზს ცოტა სხვანაირად სჭირდება მიდგომა, გადასაკეთებელი იქნება ინჟექტორები, მეტი არაფერი. კაპოტ ქვეშ დიდი ცვლილებები არ ხდება. ბუნებრივი აირის ბალონში თხევადი გაზი არ შეიძლება.

არის თუ არა აპარატურების ფასსა და ხარისხს შორის სხვაობა?

დიახ, რა თქმა უნდა არის, უმეტესად ბალონები თურქეთიდან შემოდის, ყველა კომპანია კარგ აპარატურას გვაწვდის.

უსაფრთხოებასთან დაკავშირებით რას გვეტყვით?

ილია: – ჩამკეტი ”კლაპანი” უშუალოდ ავზზე უყენია, აქვს უფრო ნაკლები წნევა. თხევადი გაზის სუნი უფრო მძაფრია და მძღოლი მარტივად შეამჩნევს.

არის თუ არა საქართველოში თხევადი აირის გასამართი სადგურები?

ჯერჯერობით ცოტაა, თუმცა პლიუსი ის არის, რომ აყენებ დიდ ავზს და მისი გავსება გყოფნის 400 კილომეტრზე. თუმცა, ამბობენ, რომ მალე ბევრ ადგილზე იქნება თხევადი გაზის გასამართი სადგურიც.

საუბარი იყო გაზოდიზელებზეც…

ბუნებრივი გაზი დიზელთან უკეთ მუშაობს, თხევადთან გაწევის პრობლემა ექმნება.

უახლოეს მომავალში როგორ ფიქრობთ, გახდება თუ არა თხევადი გაზი პოპულარული?

ვაჟა: – ჩემი აზრით კი, თუ ფასი არ შეიცვლა და კიდევ გაიაფდა, ბევრი მსურველი გამოუჩნდება, საბარგულიც თავისუფალი გაქვს, წონა ნაკლები აქვს და ბევრს გადიხარ.

ვისაუბროთ თხევადი გაზის ფიზიკურ მონაცემებზე…

ვაჟა: – ბუნებრივსა და თხევადს შორის ოქტანობა თითქმის თანაბარია. წვის ტემპერატურა თხევად გაზს უფრო დაბალი აქვს, სრული წვა ხდება ცილინდრში და ისე გადის კატალიზატორში. ერთი ლიტრი ბენზინი უდრის 1.2 ლიტრ გაზს, თუმცა ფასში მოგებაში ხარ. ყოველ 10 000 კილომეტრზე უნდა გამოიცვალოს ფილტრები, რადგან ექსპლუატაციისას ნახშირი რჩება და უნდა გაიწმინდოს. უნდა შემოწმდეს ასევე გაჟონვაზე, ეს სავალდებულოა. სისტემა მოწმდება ჰერმეტიზაციაზე და გადაბმის დაგილები უნდა დათვალიერდეს.

ილია: – ცოტა უსიამოვნება არის ხოლმე დილას დაქოქვისას. ავტომობილი იდეალურად უნდა იყოს გამართული გათბობის მხრივ. რედუქტორში შედის თხევადი მდგომარეობით, იქვე ორთქლდება და ყინავს რედუქტორს, ანუ თუ არ თბება, გაიყინება გაზიც და შეწყდება მიწოდება. თხევად გაზზე ძრავის რესურსი იმატებს და დეტონაცია ნაკლებია. რაც მთავარია, ავტომობილიდან გადმოსვლა არ გიწევს, როდესაც ავზი თხევადი გაზით უნდა შეავსო.

15 მაისი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-04-17 20:46:07' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-20 14:09:40 [post_modified_gmt] => 2018-04-20 10:09:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 82676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-18 12:40:16 [post_date_gmt] => 2018-04-18 08:40:16 [post_content] => ყველგანმავალი Volvo XC90 დიდ ბრიტანეთში ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად დაასახელეს. კვლევითი ცენტრის Thatcham Research-ის მონაცემებით, 2002 წელს, გაყიდვების დაწყების მომენტიდან დღემდე ავარიაში არცერთი ადამიანი არ დაღუპულა. ინფორმაციას The Telegraph ავრცელებს. სულ 2012 წლის შემდეგ გაერთიანებული სამეფოს ტერიტორიაზე 50 000-ზე მეტი Volvo XC90 გაიყიდა. ექსპერტებმა ძირითად უპირატესობად ექსტრემალური მუხრუჭისა და შესაძლო შეჯახების გამაფრთხილებელი სისყტემები დაასახელეს - ყველგანმავალი ერთ-ერთი პირველი იყო, რომელიც ასეთი ფუნქციებით აღიჭურვა. Thatcham-ში სჯერათ, რომ მსგავსი სისტემების გამოყენება შეჯახების ალბათობას 38%-ით ამცირებს და უახლოეს ათწლეულში 1 100 სიცოცხლის გადარჩენას შეძლებს. გარდა ამისა, აღნიშნული სისტემები დაზღევის თანხასაც ამცირებენ. 2015 წელს ბოლო თაობის Volvo XC90-მა ორგანიზაცია Euro NCAP-ის რეკორდიც დაამყარა, მან იმ დროისათვის არსებული კრიტერიუმებით ყველაზე მაღალი შეფასება დაიმსახურა. ქრაშ-ტესტებში ყველგანმავალმა 37 ქულა, ანუ 97% მიიღო შესაძლო მაქსიმალური შედეგიდან.   [post_title] => არსებობის 16 წლიან ისტორიაში მასში არც ერთი ადამიანი არ დაღუპულა: ბრიტანელებმა ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილი დაასახელეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => arsebobis-16-wlian-istoriashi-masshi-arc-erti-adamiani-ar-daghupula-britanelebma-yvelaze-usafrtkho-avtomobili-daasakheles [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-18 12:41:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-18 08:41:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 82925 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-20 12:42:48 [post_date_gmt] => 2018-04-20 08:42:48 [post_content] => აშშ-ს საიდუმლო სამსახურმა დონალდ ტრამპისთვის ახალი საპრეზიდენტო ლიმუზინი მიიღო. Cadillac-ის სახალხო დებიუტი, რომელსაც მხეცის სახელით მოიხსენიებენ (The Beast) უახლოს მომავალში შედგება. ამის შესახებ ინფორმაციას სააგენტო Fox News ავრცელებს. „ჩვენს წინაშე წამოყენებული ამოცანა შევასრულეთ და ავტომობილი კლიენტს გადავეცით. ჩვენი მოლოდინით ის ექსპულატაციაში წლის ბოლოს ჩაეშვება“ - განუცხადა ჟურნალისტებს Cadillac-ის ყოფილმა ხელმძღვანელმა იოჰან დე ნაისენმა. მიმდინარე თაობის ლიმუზინი საზოგადოებამ 2009 წლის იანვარში იხილა, ბარაკ ობამას ინაუგურაციის დროს. უცნობია, რომელ პლატფორმაზეა აწყობილი ავტომობილი, ასევე საიდუმლოდ რჩება, რა მოცულობის ძრავი აქვს. ლიმუზინი 130 მილიმეტრიანი ტყვია გაუმტარი მინებით და ჰერმეტული ჯავშან-კაპსულით არის დაკომპლექტებული, რომელსაც ქიმიური იარაღისგან შეუძლია დაცვა. გარდა ამისა, საპრეზიდენტო ავტომობილი ღამის ხედვის სისტემით, ცრემლდენი გაზის იარაღით, ჟანგბადის ავზებით და დაჯავშნილი საწვავის ავზით არის აღჭურვილი.   [post_title] => დონალდ ტრამპმა ახალი საპრეზიდენტო ლიმუზინი მიიღო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => donald-trampma-akhali-saprezidento-limuzini-miigho [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-20 13:30:21 [post_modified_gmt] => 2018-04-20 09:30:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82925 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 82818 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 11:43:10 [post_date_gmt] => 2018-04-19 07:43:10 [post_content] => ანდრია გველესიანის ცოლის დაბადების დღე წყვილმა მალდივებზე აღნიშნა. ინტერნეტში გავრცელდა ვიდეო , რომელიც მალდივებზეა გადაღებული. ანდრეა მეუღლესთან ერთად ცეკვავს. მსახიობი და მომღერალი ადნრია გველესიანი 2 თვის წინ დაქორწინდა. მისი რჩეული მსახიობი მაიკო ვაწაძეა.   [post_title] => კადრები ანდრია გველესიანის ცოლის დაბადების დღიდან, რომელიც მალდივებზე აღნიშნეს (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kadrebi-andria-gvelesianis-colis-dabadebis-dghidan-romelic-maldivebze-aghnishnes-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 11:43:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 07:43:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82818 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 82856 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 13:10:11 [post_date_gmt] => 2018-04-19 09:10:11 [post_content] => ბათუმის ესტაკადის მშენებლობა ახალ ეტაპზე გადავიდა – უშუალოდ ესტაკადის ხიდის მოწყობის (ბეტონირების) სამუშაოები დაიწყო. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის ინფორმაციით, ამ ეტაპზე სამშენებლო პროცესი პარალელურად ორი მიმართულებით ხორციელდება: უშუალოდ ესტაკადის(ხიდის) მშენებლობა და ესტაკადის გვერდის ასაქცევი გზის მოწყობა. როგორც აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობაში აცხადებენ, ამ დროისთვის ესტაკადის საძირკვლის მოწყობის და უშუალოდ ხიდის მშენებლობის სამუშაოები მიმდინარეობს, კერძოდ, ბურჯების არმირება დასრულებულია და ბეტონირების სამუშაოები ხორციელდება. ამ ეტაპზე სამშენებლო პროცესში დაახლოებით 60 ადამიანია დასაქმებული, პროექტის მიმდინარეობის პროცესში ეს რაოდენობა 80-მდე გაიზრდება. მათივე ინფორმაციით, პარალელურად, პროექტის მიხედვით, დასკვნით ეტაზეა ესტაკადის გვერდის ასაქცევი გზა, ჯამში 1 კილომეტრიანი მონაკვეთი, რომელიც მაისში დასრულდება. ბათუმის ესტაკადის მშენებლობა 2018 წლის სექტემბერში უნდა დასრულდეს, თუმცა კომპანია სამუშაოების დამთავრებას მიმდინარე წლის ივნისში გეგმავს.
ბათუმის ესტაკადის პროექტის ბიუჯეტი – 15 297 410 ლარია; ესტაკადის სიმაღლე – 8,5 მეტრი ხოლო ესტაკადის სიგრძე – 800 მეტრია. პროექტი ითვალისწინებს – ესტაკადის, ასევე ნავსადგურისა და ესტაკადის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელი 5 დამხმარე გზის მშენებლობას.
[post_title] => ბათუმის ესტაკადის მშენებლობა ახალ ეტაპზე გადავიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => batumis-estakadis-mshenebloba-akhal-etapze-gadavida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 13:10:11 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 09:10:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82856 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-20 14:09:40 [post_modified_gmt] => 2018-04-20 10:09:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )