live

რა განსხვავებაა ბუნებრივ და თხევად გაზს შორის: აფეთქება მაშინ ხდება, როდესაც ბალონს ვადა აქვს გასული, ან ვიზუალურად არის დაზიანებული

რა განსხვავებაა ბუნებრივ და თხევად გაზს შორის: აფეთქება მაშინ ხდება, როდესაც ბალონს ვადა აქვს გასული, ან ვიზუალურად არის დაზიანებული

გადაცემას „ავტოსერვისი“ ავტოექსპერტი, გაზის სისტემების სპეციალისტი ვაჟა თორაძე ესტუმრა.

დღეს საქართველოში ძალიან პოპულარულია ავტომობილების გაზის სისტემაზე გადაყვანა, აქტუალური გახდა თხევადი გაზიც, ჩამოვთვალოთ განსხვავებები ბუნებრივ და თხევად გაზს შორის…

დიახ, რადგან გაიაფდა თხევადი გაზი და მეტად ხარისხიანი შემოდის. უფრო კალორიულია თხევადი გაზი, ადვილად ფეთქებადია. თითქმის სუპერს უტოლდება მისი ოქტანობა. კომფორტულია, რადგან სათადარიგო საბურავის ადგილზე შეიძლება ავზის მოთავსება, უფრო მეტს გადიხარ, ვიდრე ბუნებრივი აირით და სიმძლავრე უფრო მეტი აქვს. სხვაობაა წნევაშიც: თხევადი გაზი დაახლოებით 16 ატმოსფეროზე მუშაობს, ბუნებრივი კი 200-220 ატმოსფეროზე. შესაბამისად, თუ ბალონი სწორად არის დამონტაჟებული, აბსოლუტურად უსაფრთხოა. მისი დატენვისას არ არის საჭირო მგზავრების გადმოსხმა. მე ძალიან მომწონს, რადგან ჩემი ავტომობილი სწორედ თხევად გაზზე მყავს გადაყვანილი.

ბუნებრივ გაზს თაობები აქვს…

მცირე რაოდენობაა დარჩენილი ავტომობილების, რომლებიც გაზის აპარატურის მესამე თაობას იყენებენ, რადგან მეოთხე თაობა არ უყენდებათ. განსხვავება მესამე და მეოთხე თაობას შორის ინჟექტორულ და კარბურატორულ სისტემას შორის არის. მე პირადად იტალიურ გაზის სისტემას ვანიჭებ უპირატესობას, უპრობლემოდ მუშაობს თუ კარგად უვლის მძღოლი. მოვლაში იგულისხმება ის, რომ ფილტრები 5 000 – 7 000 კილომეტრზე ცვალონ, რადგან არ არის გაზი კარგი ხარისხის. გაზს მოყვება ზეთი, რკინის ნაფხვენი, ან ქვიშა… ამიტომაც ვურჩევ ყველას დროულად შეცვალონ ფილტრები. სულ გაზის სისტემას ორი ფილტრი აქვს, დაბალი და მაღალი წნევის, უფრო მეტად დაბალი წნევის ფილტრი ბინძურდება. უმჯობესია მძღოლმა ფიტრები ცვალოს, რადგან რემონტი უფრო ძვირი ჯდება.

როგორ ხდება მეოთხე თაობის გაზის აპარატურის დიაგნოსტიკა?

როდესაც ახალ აპარატურას აყენებ, 90%-ით დაცული ხარ, რომ კარგად იმუშავებს. მე თავადაც ვაკეთებ დიაგნოსტიკას, თუმცა არის მოდელები, რაზეც ვერ ვაკეთებ და ჩემს მეგობრებთან ვამისამართებ.

როდესაც გადაწყვეტს ადამიანი ბუნებრივი გაზის აპარატურის დაყენებას, რა უნდა გაითვალისწინოს ტექნიკური და ფინანსური თვალსაზრისით?

ჩემი აზრით, უმჯობესია ცოტა ძვირი გადაიხადოს მომხმარებელმა და იტალიური, ხარისხიანი აპარატურა დააყენოს, ვიდრე თანხა დაზოგოს თავიდან და შემდეგ მუდმივად პრობლემა წარმოექმნას. აუცილებელია, მანამ, სანამ გაზის აპარატურას დავაყენებთ, ავტომობილი გამართულად მუშაობდეს. შესაძლოა, ავტომობილს ბენზინის სისტემაზე პრობლემა ჰქონდეს, რაც გაზზეც აისახება. თუ გარბენი მაღალი აქვს ავტომობილს და აალების სანთლები ძველი აყენია, უმჯობესია გამოიცვალოს, რადგან გაზს მეტი დენი სჭირდება, რომ ნაპერწკალი კარგად მიიღოს და საწვავი აფეთქდეს, შედეგად სიმძლავრეც უფრო მაღალია.

არის თუ არა რომელიმე კონკრეტული მოდელები, სადაც გაზის აპარატურა უკეთ მუშაობს?

მწარმოებელზეა დამოკიდებული. არის პრობლემური ავტომობილები ნამდვილად და მძღოლს ყოველთვის ვაფრთხილებთ და გადაწყვეტილებას თავად იღებენ. ახალ ავტომობილებს თითქმის აღარ აქვთ პრობლემა. პრობლემურია „ფორდ ესქეიფზე“, „ჰიუნდაის“ ძველ მოდელებზე და ა.შ.

უსაფრთხოების თვალსაზრისით, რა პარამეტრები უნდა იყოს დაცული?

პირველ რიგში ბალონი ახალი უნდა იყოს. არ უნდა იყოს გახეხილი, ჟანგიანი, დარტყმული – არანაირი ვიზუალური დაზიანება არ უნდა ჰქონდეს. ბალონის ვადაა 20 წელი და ამასაც მიაქციეთ ყურადღება. მეორადი ბალონი 50%-ით უფრო იაფია. ხდება მისი ტესტირებაც და თუ ყველა ცდას გაუძლებს, აძლევენ უფლებას რომ მოხდეს მისი ექსპლუატაცია. ასეთი შემოწმება სამ წელიწადში ერთხელ ტარდება.

როგორია დაყენების პროცესი?

დაყენებისას კარკასი სწორად უნდა იყოს შეკრული, არ უნდა ეხახუნებოდეს ბალონი „ბოლტებს“. ბალონი რეზინებში უნდა იყოს დაცული, მნიშვნელოვანია ვენტილაციის სისტემა, უნდა იჯდეს მილი გოფრირებულ შემოსაკრავში, რომ გაჟონვის შემთხვევაში გაზი გავიდეს გარეთ.

რა მომენტში შეიძლება მოხდენს გაჟონვა, აფეთქება და ა.შ.

აფეთქება მაშინ ხდება, როდესაც ბალონს ვადა აქვს გასული, ან ვიზუალურად არის დაზიანებული. გაჟონვა ხდება ხელოსნის დაუდევრობის, ან უხარისხო დეტალის გამო. იქ, სადაც ხდება გადაბმა, ნებისმიერ ადგილზე შეიძლება მოხდეს გაჟონვა. როგორც ვიცი, ბალონი ფეთქებად საშიში მაშინ არის, როდესაც იტენება, ან დატენვიდან ათი წუთის შემდეგ, სანამ წნევა დაეცემა. ბალონები სხვადასხვა მოცულობის არის  – 60-დან 120 კილოგრამამდეა. როგორც წამიკითხავს, ათი კუბი უდრის 11 ლიტრ ბენზინს. ჩემს პრაქტიკაში რასაც ვუყურებ, 10 კუბი ათ ლიტრს უდრის. აქ მოგება დაბალი ფასია. მინუსია ის, რომ ხშირად გიწევს გაზის დამატება. თხევადი გაზით, იგივე ტევადობის ბალონი ორჯერ მეტს გაგატარებს.

მილები, რითიც ბალონიდან, სისტემაში მიდის ბუნებრივი გაზი…

სპეციალური მაღალი წნევის მილებია, ისინი მხოლოდ ბუნებრივი გაზისთვის გამოიყენება.

რა განსხვავებაა ბალონებს შორის?

სხვაობა ხარისხშია. იტალიური 80 ლიტრიანი ბალონი 70 კილოგრამია. ჩინური და ირანული ბალონები, 80 ლიტრიანი 100 კილოგრამს იწონის. ვადა ყველას ერთნაირი აქვს და ბალონებს ზემოდან აწერია გამოშვების წელი. ის მშრალ ადგილზე უნდა ინახებოდეს. ახალი ბალონები, რაც შემოდის ყველა დახურულია და ზეთი ასხია, რომ არ დაიჟანგოს. მეორად ბალონებში თითქმის ყველაში წყალია, რადგან გაზს მოყვება წყალი. ამიტომაც არის ტესტირება საჭირო. როგორც ვიცით, შიგნიდან კამერით ხდება ბალონის დათვალიერება. არსებობს სპეციალური ლაბორატორიები, რომლებიც ასეთ შემოწმებას ახდენენ.

ვისაუბროთ თხევად გაზზე, საკმაოდ ბევრი უპირატესობა აქვს…

ავზის წონა 25-დან 35 კილოგრამამდეა. გაზი უფრო სუფთაა ეკოლოგიურად ვიდრე ბენზინი. თბილისში დაახლოებით 30-მდე გასამართი სადგურია, ვიცი რომ რეგიონებშიც არის. 55 ლიტრით მე პირადად გავდივარ 180-დან 200 კილომეტრამდე. თუ სჭირდებოდა ათი ლიტრი საწვავი, იგივე მანძილზე 12 ლიტრი გაზი სჭირდება, მაგრამ კიდევ ერთხელ ვიტყვი, უფრო იაფია გაზი. ჩემს ავტომობილს ბენზინიც ძალიან ბევრი სჭირდება. ერთი ლიტრი თხევადი გაზი ღირს საშუალოდ 1.10 ლარი, რეგიონებში 1.20 ლარამდე. ბუნებრივი გაზის სისტემის თხევად აირზე გადაყვანა 950 ლარამდე ჯდება, მაგალითად მერსედეს E კლასის შემთხვევაში ახალი სისტემის დამონტაჟება 1 600 ლარი ჯდება.

მსმენელი: – ბუნებრივიდან თხევად აირზე გადაყვანისას, სისტემა მთლიანად უნდა გამოიცვალოს?

არა სისტემა რჩება, საუბარია ელექტროობაზე, დანარჩენი იცვლება, გაზის ინჟექტორებზე საფრქველები, რედუქტორი, ბალონი და მილები იცვლება, რადგან თხევადი გაზი უფრო სუნიანია.

 

გადაცემის ჩანაწერი

 

23 მარტი, 2018

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-04-17 10:42:36' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 10:39:41 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 82676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-18 12:40:16 [post_date_gmt] => 2018-04-18 08:40:16 [post_content] => ყველგანმავალი Volvo XC90 დიდ ბრიტანეთში ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილად დაასახელეს. კვლევითი ცენტრის Thatcham Research-ის მონაცემებით, 2002 წელს, გაყიდვების დაწყების მომენტიდან დღემდე ავარიაში არცერთი ადამიანი არ დაღუპულა. ინფორმაციას The Telegraph ავრცელებს. სულ 2012 წლის შემდეგ გაერთიანებული სამეფოს ტერიტორიაზე 50 000-ზე მეტი Volvo XC90 გაიყიდა. ექსპერტებმა ძირითად უპირატესობად ექსტრემალური მუხრუჭისა და შესაძლო შეჯახების გამაფრთხილებელი სისყტემები დაასახელეს - ყველგანმავალი ერთ-ერთი პირველი იყო, რომელიც ასეთი ფუნქციებით აღიჭურვა. Thatcham-ში სჯერათ, რომ მსგავსი სისტემების გამოყენება შეჯახების ალბათობას 38%-ით ამცირებს და უახლოეს ათწლეულში 1 100 სიცოცხლის გადარჩენას შეძლებს. გარდა ამისა, აღნიშნული სისტემები დაზღევის თანხასაც ამცირებენ. 2015 წელს ბოლო თაობის Volvo XC90-მა ორგანიზაცია Euro NCAP-ის რეკორდიც დაამყარა, მან იმ დროისათვის არსებული კრიტერიუმებით ყველაზე მაღალი შეფასება დაიმსახურა. ქრაშ-ტესტებში ყველგანმავალმა 37 ქულა, ანუ 97% მიიღო შესაძლო მაქსიმალური შედეგიდან.   [post_title] => არსებობის 16 წლიან ისტორიაში მასში არც ერთი ადამიანი არ დაღუპულა: ბრიტანელებმა ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილი დაასახელეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => arsebobis-16-wlian-istoriashi-masshi-arc-erti-adamiani-ar-daghupula-britanelebma-yvelaze-usafrtkho-avtomobili-daasakheles [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-18 12:41:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-18 08:41:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 82563 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-17 11:32:02 [post_date_gmt] => 2018-04-17 07:32:02 [post_content] => ბრიტანელმა მამაკაცმა მატარებლის ბილეთის ნაცვლად ავტომობილი იყიდა და თან ფულიც დაზოგა. ტომ ჩერჩმა მანქანა მხოლოდ ერთი მგზავრობისთვის შეიძინა. მამაკაცი მეგობრის მოსანახულებლად ბრისტოლიდან ლონდონში უნდა წასულიყო. ამისთვის მას 160 კმ მატარებლით უნდა დაეფარა, მგზავრობის ღირებულება კი 218 ფუნტი სტერლინგი იყო. წასვლასა და უკან დაბრუნებას ბუნებრივია, ორჯერ მეტი თანხა - 436 ფუნტი დასჭირდებოდა, ამიტომ ტომმა გადაწყვიტა სხვა გამოსავალი ეპოვა. შედეგად მან 1997 წლის Honda civic იყიდა, მასში მხოლოდ 206 ფუნტი გადაიხადა, საწვავიც ჩაასხა და ხურდა ფულიც კი დარჩა. [video width="1280" height="720" mp4="http://autoradio.ge/wp-content/uploads/2018/04/WWW.DOWNVIDS.NET-Tom-Church_-Buying-a-Car-for-One-Trip-is-Cheaper-Than-Train.mp4"][/video]   [post_title] => მამაკაცმა მატარებლის ბილეთის ნაცვლად ავტომობილი იყიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mamakacma-matareblis-biletis-nacvlad-avtomobili-iyida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 11:32:02 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 07:32:02 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82563 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 82568 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-17 10:55:25 [post_date_gmt] => 2018-04-17 06:55:25 [post_content] => ლევ გეიხმანთან დაშორების შემდეგ ქეთა თოფურიას პირად ცხოვრებასთან დაკავშირებული ჭორები არ აკლია. ინფორმაცია მისი რომანის შესახებ პოპულარულ რეპერ გუფისთან მალე გავრცელდა. თავად ქეთას არ სურდა ამ ჭორების დადასტურება, თუმცა რუსული მედია აქტიურად წერდა წყვილის სასიყვარულო ურთიერთობის შესახებ. ახლახან კი რეპერმა თავად მოუღო ბოლო ყველა ჭორს და საკუთარი „ინსტაგრამის“ გვერდზე ქეთასთან ერთად გადაღებული ფოტო გამოაქვეყნა,ს ადაც წყვილი ერთმანეთს ეხუტება. ფოტო მათი დასვენების დროსაა გადაღებული. ამით გუფიმ და ქეთამ დაადასტურეს ის დიდხნიანი ჭორები, რომლებიც მათ ურთიერთობას უკავშირდებოდა.

🖤

A post shared by @ therealguf on

[post_title] => რეპერ გუფისა და ქეთა თოფურიას ერთობლივი ფოტო – წყვილი გრძნობებს აღარ მალავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => reper-gufisa-da-qeta-tofurias-ertoblivi-foto-wyvili-grdznobebs-aghar-malavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 10:55:25 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 06:55:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82568 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 82599 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-17 13:49:14 [post_date_gmt] => 2018-04-17 09:49:14 [post_content] => კრიშტიანო რონალდოს ისევ ირინა შეიკი უყვარს და მასთან დაშორებას ნანობს. აღნიშნული ინფორმაცია ბრიტანულმა გამიცემა The Sun-მა გაავრცელა, რომლის ცნობითაც პორტუგალიელი მუდმივად ინტერესდება შეიკის ცხოვრებით და მის ბოიფრენდზე, ჰოლივუდის ვარსკვლავ ბრედლი კუპერზე ეჭვიანობს. წყვილი ერთმანეთს 2015 წელს დაშორდა. ამის მიზეზი ის გახდა, რომ რუს მოდელს ბავშვის გაჩენა უნდოდა, თუმცა კრიშტიანოს იმ ეტაპზე ამის სურვილი არ ჰქონდა. ახლა პორტუგალიელს 4 შვილი ჰყავს, მათ შორის გოგონა - ალანა მარტინა, რომელიც კრიშტიანოს ახალმა მეგობარმა გოგონამ, ჯორჯინა როდრიგესმა გაუჩინა. ირინა შეიკს და ბრედლი კუპერსაც 1 წლის გოგონა, ლეა ჰყავთ.   [post_title] => რონალდო ირინას ვერ ივიწყებს: კრიშტიანოს ისევ რუსი ქალი უყვარს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ronaldo-irinas-ver-iviwyebs-krishtianos-isev-rusi-qali-uyvars [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 13:49:14 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 09:49:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82599 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 82796 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-04-19 10:39:41 [post_date_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content] => რამოდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისში იქნება. დედაქალაქის მაცხოვრებლებს შეეძლებათ 61 ნომერ მარშრუტზე, სამი კვირის განმავლობაში თავად გატესტონ ეკოლოგიურად სუფთა, უსაფრთხო, უხმაურო და კომფორტული თანამედროვე E-Bus. ელექტროავტობუსი კომპანია “ფრეგობასს” საცდელი პროექტის ფარგლებში ჩამოდის.
“ეს არის სადემონსტრაციო 12 მეტრიანი ავტობუსი, 35 ადგილი + მძღოლი, 100% ელექტრო, მსგავსი ტიპის თანამედროვე ავტობუსი პირველად ჩამოვა საქართველოში, იმედია მსგავსი სიკეთეები არ მოაკლდება ამ ქალაქს და მალე ჯანსაღად შევძლებთ სუნთქვას”, – განაცხადა მურმან პატარაიამ.
ელექტროავტობუსი, იმ პროგრამის ფარგლებში ჩამოდის, რომლის მიხედვითაც, საქართველოში ელექტროავტობუსების ამწყობი ქარხნის მშენებლობა უნდა დაიწყოს. პროექტს “ფრეგობასი” ჩინურ კომპანიასთან ZTE და გერმანულ Eurobus-თან ერთად იწყებს. ამ დროისთვის ტექნიკურ-ეკონომიკური კვლევა ხორციელდება. “გადავწყვიტეთ, სანამ ამწყობი ქარხანა აშენდება, სადემონსტრაციოდ ჩამოვიყვანოთ ეს ავტობუსი, რადგან ყველამ ნახოს რამდენად კარგი, სასარგებლო და ეკონომიურია ის”, – აღნიშნა პატარაიამ. ნახეთ ვრცლად: სულ რაღაც წელიწადნახევარში: როგორი იქნება ქართული ელექტროავტობუსები (ფოტო) [post_title] => რამდენიმე დღეში ეს ელექტროავტობუსი თბილისის მგზავრებს მოემსახურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ramdenime-dgheshi-es-eleqtroavtobusi-tbilisis-mgzavrebs-moemsakhureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 10:39:41 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 06:39:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=82796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )