live

რატომ არ მოსწონთ საქართველოში Ecotec-ის ძრავები?

რატომ არ მოსწონთ საქართველოში Ecotec-ის ძრავები?

გადაცემას ”ავტოსერვისი” F1 Motors”-ის დირექტორი სოსო ნადაშვილი ესტუმრა.

ვისაუბროთ სერვისულ ინტერვალებზე, როდის უნდა შემოწმდეს ავტომობილი?

მუდმივად შემოწმებული უნდა იყოს საპოხი მასალა, ძრავის ზეთი, სამუხრუჭე სითხე, ანტიფრიზი და გადაცემათა კოლოფის ზეთი. რაც შეეხება სერვისებს, დავიწყოთ უტურბინო ბენზინის ძრავიანი ავტომობილით, ზეთის შეცვლის შემთხვევაში ქარხანა იძლევა რეკომენდაციას თუ როდის უნდა შეიცვალოს ზეთი. სხვაობაა ინტერვალებს შორის სინთეთიკურ, ნახევრად სინთეთიკურ და მინერალურ ზეთებს შორის. სინთეტიკას თუ ვცვლით 10 000-ზე, ნახევრად სინთეთიკური ზეთი უნდა შეიცვალოს 5-6 ათასამდე, მინერალი კი საკმაოდ იშვიათად გამოყენებადია და ვინც ამ ზეთს იყენებს, იმდენს ამატებს, რომ შეცვლამდე არც მიდის. რაც შეეხება ტურბირებულ ბენზინის ძრავებს, აქ შეცვლის ინტერვალი ნაკლებია – სინთეთიკური ზეთის შემთხვევაში 6-8 000-მდე. ნახევრად სინთეთიკური ზეთი ტურბირებულ ძრავში არც განიხილება. დიზელის ძრავებზეც იგივე შემთხვევაა, ტურბირებულ დიზელის ძრავში ზეთი უნდა შეიცვალოს 6-8 000 კილომეტრამდე, არატურბირებულ დიზელის ძრავში კი მაღალი ხარისხის სინთეტიკურმა ზეთმა შესაძლოა ათი ათასი კილომეტრიც ”იმუშავოს”.

მსმენელი: – თუ აკეთებს ვინმე თბილისში ”ფორდ ტრანზიტების” ელექტროტუმბოებს?

ამჟამად ჩვენი სერვისი იწყებს დიზელის სისტემებზე მუშაობას, გვყავს საკმაოდ კვალიფიციური ხელოსნები, ბიჭები დასვამენ ზუსტ დიაგნოზს და თუ საჭიროება მოითხოვს, შევაკეთებთ კიდეც. ჩვენი მისამართია:  ნონა გაფრინდაშვილის №23, მარცხენა სანაპიროზე დიდუბიდან ქსნის ქუჩის მიმართულებით. ვმუშაობთ კვირა დღის გარდა დილის 09:30-დან საღამოს 18:00 საათამდე. შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: 551 023 023.

მსმენელი: – მყავს ახალი ჩამოყვანილი ავტომობილი – ”ჰონდა სივიკი” 1.6 ძრავით და მექანიკური გადაცემათა კოლოფით, 2001 წლის, რომელი ზეთი უნდა ჩავასხა და კიდევ ერთი შეკითხვა, კოლოფის ზეთი ვის შევამოწმებინო?

ზეთის ხარისხის დადგენა ვიზუალურად რთულია, მხოლოდ ფერისა და სუნის მიხედვით თუ შეხედავს სპეციალისტი. ზეთს თავისი შეცვლის ინტერვალი აქვს, თუ არ იცით, წინა მფლობელმა როდის შეცვალა, უმჯობესია შეძენისთანავე შეცვალოთ ყველა საპოხი მასალა. რაც შეეხება ზეთს, ქარხანა დამამზადებელი რეკომენდაციას უწევს როგორც 5/30-ს, ისე 5/40-ს.

მსმენელი: – მყავს 2005 წლის ”ნისან ნოუთი”. როდესაც გაზის სატერფულს ფეხს დავადგამ, ისარი 2000 ბრუნამდე ადის და შემდეგ უცებ ჩამოვარდება…

პირველ რიგში საჭიროა კომპიუტერული დიაგნოსტიკა, იმ შემთხვევაში თუ პრობლემა ელექტრონულია, აღმოიხვრება და ავტომობილი გასწორდება, თუ არა, მაშინ მექანიკური პრობლემის ძიება დაიწყება. გირჩევთ მობრძანდეთ.

მსმენელი: – მინდა ”ოპელ ასტრა H”-ის შეძენა, ეკო ტექკის ძრავით და რას მირჩევთ?

რაც შეეხება ეკო ტექის ძრავს, არაფერი არაამქვეყნიური მასში არ არის. ჩვეულებრივი ორ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავია, თავის დროზე იყო უჩვეულო, იმიტომ რომ ”ოპელი” უშვებდა ერთ გამანაწილებელ ლილვიან ძრავებს, რომელიც უფრო მარტივი სისტემა იყო. ”ოპელის” ეკო ტეკის ძრავი საქართველოში არ მოსწონთ იმიტომ, რომ მოვლა სჭირდება.

მსმენელი: – მყავს 1009 წლის ”ოპელ ზაფირა”, ზოგჯერ, როდესაც უკანა სვლაში ჩავაგდებ, არ რეაგირებს, შემდეგ გამოვრთავ ძრავს და თავიდან ჩავრთავ…

პირველ რიგში დიაგნოსტიკა უნდა გავაკეთოთ, დიდი შანსია, რომ პრობლემა ელექტრონულია.

მსმენელი: – დიზელის ძრავის ზეთებთან დაკავშირებით რომ განგვიმარტოთ, რას ნიშნავს C1, C 2,C3 დაშვება?

ზეთის ტოპ მწარმოებლები ზეთს უკვე C3-ს -ის კატეგორიით უშვებენ. თუ ავტომობილს აქვს C2-ის დაშვება, თავისუფლად შეგიძლიათ გამოიყენოთ C3.

გადაცემის ჩანაწერი

30 იანვარი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-02-14 23:54:47' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 77937 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-15 14:52:31 [post_date_gmt] => 2018-02-15 10:52:31 [post_content] => ტაქსების შემდეგ რეგულირებას შესაძლოა, საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები დაექვემდებაროს. ინფორმაციას bpn-ი ავრცელებს. „წლების წინ საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მხოლოდ ავტობუსები დადიოდნენ. შემდეგ უკვე მიკროავტობუსებზე მოხდა გადასვლა, რის შედეგადაც თბილისში რაიონებიდან დღის განმავლობაში 1 800-მდე რეისი მივიღეთ. ეს კი დიდ ქაოსს ქმნის და ვგეგმავთ მომავალში მათი მარშრუტებიც დავადგინოთ. საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე ძალიან ბევრი მინივენი მოძრაობს, რომელზეც არანაირი რეგულაცია არ ვრცელდება. შესაბამისად, ჩემი პირადი მოთხოვნა და ტრანსპორტის სამსახურის რეკომენდაცია იქნება, რომ​ მინივენები გარკვეულ რეგულირებას დაექვემდებაროს“, – აღნიშნა მუმლაძემ.
[post_title] => საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები, შესაძლოა, რეგულირებას დაექვემდებაროს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqalaqtashoriso-marshrutebze-modzravi-minivenebi-shesadzloa-regulirebas-daeqvemdebaros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:13:39 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:13:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77937 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 77919 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-02-15 12:52:18 [post_date_gmt] => 2018-02-15 08:52:18 [post_content] => გერმანიის ხელისუფლებამ რამდენიმე ქალაქში უფასო საზოგადოებრივი ტრანსპორტი დანიშნა იმისთვის, რომ მოქალაქეებმა საკუთარი ავტომობილები სახლში დატოვონ და საზოგადოებრივი ტრანსპორტით ისარგებლონ. ქვეყნის ხელისუფლებამ ეს გადაწყვეტილება ჰაერის დაბინძურებასთან საბრძოლველად მიიღო. ამავე მიზნით, სხვა კამპანიაც იგეგმება, რომელიც ავტობუსების და ტაქსებისთვის ტრანსპორტის გაუმართაობის შემთხვევაში, მძღოლების მიმართ მკაცრს ემისიებს აწესებს. გერმანიის მთავრობა ახალი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის დანიშვნას ევროკავშირის ძალისხმევის ფარგლებში გეგმავს. [post_title] => გერმანიის ხელისუფლება მოსახლეობას უფასო საზოგადოებრივ ტრანსპორტს სთავაზობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => germaniis-khelisufleba-mosakhleobas-ufaso-sazogadoebriv-transports-stavazobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:14:06 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:14:06 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77919 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 77986 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-16 11:05:07 [post_date_gmt] => 2018-02-16 07:05:07 [post_content] => ნასტასია კვიტკოს თაყვანისმცემლებმა დიდი ხანია „რუსი კიმ კარდაშიანი“ შეარქვეს. გოგონას მრგვალი ფორმები ამერიკელ ვარსკვლავს ნამდვილად მოგაგონებთ. ანასტასია ფოლოვერებს მოდუნების საშუალებას არ აძლევს და მუდმივად აზრიარებს თამამ ფოტოებს. მორიგმა ფოტოსესიამ გამომწერები კიდევ ერთხელ აღაფრთოვანა: გოგონას აცვია საცურაო კოსტიუმი, თუმცა ზედა ნაწილის გარეშე, ხოლო საკმაოდ დიდი ზომის მკერდი ხელისგულით აქვს დაფარული. შეგახსენებთ, რომ სულ მალე 2018 წლის პირველი ნახევრის კალენდარი გამოვა, რომელსაც თითოეულ ფოტოს ანასტასიას ხელმოწერა ექნება დართული. (ფოტოები) [post_title] => რუსი კიმ კარდაშიანი კიდევ ერთხელ გაშიშვლდა (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rusi-kim-kardashiani-kidev-ertkhel-gashishvlda-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:05:07 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:05:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77986 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 77996 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-16 11:11:08 [post_date_gmt] => 2018-02-16 07:11:08 [post_content] => ამერიკელი მოდელი კეიტ აპტონი ჟურნალ Sports Illustrated Swimsuit Issue-ს გადაღებების დროს, რომელიც კარიბის ზღვის კუნძულ არუბაზე მიმდინარეობდა, მოულოდნელად დაშავდა: აპტონმა, რომელიც კამერების წინაშე ნახევრად შიშველი პოზირებდა, ტალღის სიმძლავრეს ვერ გაუძლო, წონასწორობა დაკარგა და ლოდიდან პირდაპირ წყალში ჩავარდა. მოგვიანებით მოდელმა აღიარა, რომ როდესაც გადაღება დაიწყო, მას ცუდი წინათგრძნობა ჰქონდა, ხოლო  როდესაც აღნიშნულ ლოდზე ავიდა, ძალიან ეშინოდა. შემთხვევა სერიოზული დაზიანებების გარეშე დასრულდა. შესაბსმისი ვიდეო კი მთელს ინტერნეტში გავრცელდა. (ფოტო/ვიდეო) [post_title] => შიშველი კეიტ აპტონი გადაღებების დროს დაშავდა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shishveli-keit-aptoni-gadaghebebis-dros-dashavda-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:11:08 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:11:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77996 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 77936 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-02-15 17:28:54 [post_date_gmt] => 2018-02-15 13:28:54 [post_content] => თავგადასავალი იწყება - 26 მაისიდან 2 ივნისამდე საქართველო კლასიკური ავტომობილების რალის უმასპინძლებს. იდეა ზოი უიტაკერს ეკუთვნის, რომელიც რბოლებში ჯერ კიდევ თინეიჯერობიდან მონაწილეობს და ფორმულა 1-ში რამდენიმე წელი აქვს გატარებული. მას ერგო პატივი, რომ უამრავი საოცნებო ავტომობილის, დაწყებული კლასიკური 1957 წლის D-type Jaguar-დან თანამედროვე Porsche GT4-მდე საჭე გამოეცადა და ყველა ავტომოყვარულისთვის დიდი სტიმული მიეცა. ზოის ახალი თავგადასავლი საქართველოს უკავშირდება. ის კლასიკურ Porshce-ს საქართველოში 2018 წლის მაისში ჩამოიყვანს. ზოი მთელ ქვეყანას მოივლის და თავის მოგზაურობაში ყველა ვინტაჟური ავტომობილის მფლობელს ეპატიჟება. ის მზადაა, რომ საქართველოს ტრადიციები, კულტურა, ბუნება და ჯერ კიდევ აუთვისებელი გზები აღმოაჩინოს. მსგავსი რალი ქვეყნის ისტორიაში პირველად ტარდება, ის თბილისიდან დაიწყება და საბოლოო წერტილიც თბილისივე იქნება. რბოლის მონაწილეები გზადაგზა სხვადასხვა ღირსშესანიშნაობებს, ისტორიულ ქალაქებსა და სოფლებს მოინახულებენ. ზოის მთავარი მიზანი საქართველოს უკეთ შესწავლა, სტუმართმოყვარე ხალხის, უნიკალური ტრადიციების, უგემრიელესი სამზარეულოს და ღვინის დაწურვის უძველესი მეთოდის გაცნობაა. რალის მარშრუტი საქართველოს საავტომობილო ფედერაციასთან და სატრანსპორტო უსაფრთხოებასთანაა შეთანხმებული. რალი 4 დღე და 3 ღამე გაგრძელდება, ის 700 კმ-ს მოიცავს და საბოლოოდ ყველაფერი საზეიმო, საქველმოქმედო ვახშმით დასრულდება. თბილისი-სიღნაღი-თელავი მანძილი: 168 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 3 საათი და 25 წუთი თელავი-წალკა-ახალქალაქი მანძილი: 265 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 5 საათი და 39 წუთი ახალქალაქი-ხერთვისი-ვარძია მანძილი: 44 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 52 წუთი ვარძია-ბაკურიანი-ბორჯომი მანძილი: 117 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 3 საათი და 15 წუთი ლიკანი-ახალციხე-ადიგენი მანძილი: 74 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 1 საათი და 17 წუთი   ზოი უიტაკერი საქართველოში გასულ წელს იმყოფებოდა. გადაცემა „ქალების ნარატივში“ სტუმრობისას მან განაცხადა: „საფრანგეთში არის ცნობილი „ლე მანის 24 საათიანი“ რბოლა. ერთ-ერთი წევრი მეც გახლავართ. ჩვენთან ერთად ასევე არის ქართველი მრბოლელი ბერდია ყამარაული. ერთ-ერთი შეკრების დროს გადავწყვიტეთ პიკნიკზე წავსულიყავით და ღვინო გვეყიდა. გზად სუპერმარკეტში შევიარეთ, სადაც ღვინის ძალიან დიდი არჩევანი იყო. ბერდიამ ამდენი ფრანგის გარემოცვაში იკითხა, რატომ ვსვამდით ფრანგულ ღვინოს, როდესაც ქართული ღვინო არსებობსო. ისიც კი თქვა, რომ ქართულ ღვინოს უფრო დიდი ხნის ისტორია აქვს, ვიდრე ფრანგულს. მისი სიტყვები შუაგულ საფრანგეთში ძალიან დამაინტრიგებლად ჟღერდა და გადავწყვიტე, ღვინოს დაგემოვნებასთან ერთად, საქართველო ავტომობილით დამეთვალიერებინა. ქართული სამზარეულოსა და ღვინის შესახებ არაერთი სტატია მინახავს, მაგრამ ნანახმა მოლოდინს გადააჭარბა“.   კითხვაზე, რა ავტომობილს მართავს, ზოი პასუხობს: „1957 წლის პორშე მყავს. ბევრს უკვირს როგორ ვმართავ ძველ ავტომობილს. მეტსახელიც მაქვს - ქერა ძველ პორშეზე“. ზოი უიტაკერი დიდ ბრიტანეთში დაიბადა და ბავშვობიდან ავტომობილებით იყო გარშემორტყმული. მან მთელი თინეიჯერობა მამასთან ერთად კლასიკური ავტომობილების რალებზე გაატარა. ზოი ძირითადად ნავიგატორის როლს ასრულებდა, ხოლო როგორც კი მართვის უფლება მოიპოვა, მაშინვე საჭეს მიუჯდა და მძღოლის უნარების განვითარება დაიწყო. ზოის გამოცდილება კლასიკური ავტომობილების სიყვარულთან ერთად იზრდებოდა. გოგონას ენთუზიაზმა შედეგი გამოიღო, სულ მალე ის RAC/CHryslet rallies-ის ნაწილი გახდა. ამას მოყვა Alpine Challenge rally და პარიზი-მარაკეშის რალი. ზოის 2018 წლისთვისაც დიდი გეგმები აქვს. შემდეგ, 2019 და 2020 წლებში ის ჩინეთსა და სამხრეთ ამერიკას მოივლის. ტურის საბოლოო მიზანი 20-მდე ქალაქისა და 20 ათასამდე მილის გავლაა. დღეს პრესკონფერენცია სასტუმრო „რუმსში“ გაიმართა. ზოი ვიტაკერმა ქართველ ორგანიზატორებთან ერთად დაგეგმილ რალიზე ისაუბრა. ცნობილი გახდა, რომ ზოის კლასიკური „პორშეს“ თანამგზავრი „საქართველოს ავიახაზების“ რარიტეტული თვითმფრინავიც იქნება (1986 წლის An-2), რომლის პილოტიც ასევე ქალბატონია. რარიტეტული ავტომობილების გარბენზე სპეციალური დოკუმენტური ფილმი მომზადდება, რომელსაც ბრიტანეთის საავტომობილო სამეფო კლუბში აჩვენებენ. სპეციალურად კლასიკური ავტომობილების რბოლისთვის მობილური აპლიკაციაც შეიქმნა.   [post_title] => ქერა პორშეზე: საქართველოში კლასიკური ავტომობილების პირველი რალი გაიმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qera-porsheze-saqartveloshi-klasikuri-avtomobilebis-pirveli-rali-gaimarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-15 17:31:18 [post_modified_gmt] => 2018-02-15 13:31:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77936 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 77937 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-15 14:52:31 [post_date_gmt] => 2018-02-15 10:52:31 [post_content] => ტაქსების შემდეგ რეგულირებას შესაძლოა, საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები დაექვემდებაროს. ინფორმაციას bpn-ი ავრცელებს. „წლების წინ საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მხოლოდ ავტობუსები დადიოდნენ. შემდეგ უკვე მიკროავტობუსებზე მოხდა გადასვლა, რის შედეგადაც თბილისში რაიონებიდან დღის განმავლობაში 1 800-მდე რეისი მივიღეთ. ეს კი დიდ ქაოსს ქმნის და ვგეგმავთ მომავალში მათი მარშრუტებიც დავადგინოთ. საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე ძალიან ბევრი მინივენი მოძრაობს, რომელზეც არანაირი რეგულაცია არ ვრცელდება. შესაბამისად, ჩემი პირადი მოთხოვნა და ტრანსპორტის სამსახურის რეკომენდაცია იქნება, რომ​ მინივენები გარკვეულ რეგულირებას დაექვემდებაროს“, – აღნიშნა მუმლაძემ.
[post_title] => საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები, შესაძლოა, რეგულირებას დაექვემდებაროს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqalaqtashoriso-marshrutebze-modzravi-minivenebi-shesadzloa-regulirebas-daeqvemdebaros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:13:39 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:13:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77937 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )