live

რატომ არის საჭირო ტექინსპექტირება და რა პროცედურებს გადის ავტომობილი

რატომ არის საჭირო ტექინსპექტირება და რა პროცედურებს გადის ავტომობილი

„ავტორადიოს“ გადაცემაში „ავტოსერვისი“ კომპანია ”ქვიქტესტის” წარმომადგენლები, ტექნიკური მენეჯერი შოთა ღვინერია და გაყიდვების მენეჯერი გიორგი დარბაიძე ეწვივნენ და დეტალურად ისაუბრეს ისეთ მნიშვნელოვან და აქტუალურ საკითხზე, როგორიცაა ავტომობილის ტექნიკური ინსპექტირება.

 

რატომ არის საჭირო ტექინსპექტირება?

ჩვენი ქვეყნის ავტოპარკი გარკვეულწილად მოძველებულია. ინსპექტირება საჭიროა, რომ მინიმუმამდე დავიყვანოთ ავტოსაგზაო შემთხვევები და მოხდეს გარემოსთვის მიყენებული ზიანის მინიმიზაცია. ასევე აუცილებელია ჯანმრთელობის თვალსაზრისით. ჯანდაცვის სამინისტროს ინფორმაციით, ძალიან ბევრია სიმსივნით დაავადებული ადამიანი, ბავშვებშიც ხშირია ეს პრობლემა. გამონაბოლქვის ზღვარი უნდა იყოს ძალიან დაბალი, რათა მსგავს შემთხვევებს თავი ავარიდოთ.

რა პროცედურებს გადის ავტომობილი ტექინსპექტირების პროცესში?

მფლობელს ან წარმომადგენელს ავტომობილი მოჰყავს ინსპექტირების ცენტრში, აჩერებს პარკინგზე, მას ხვდება კონსულტანტი და გაესაუბრება. შემდეგ შედიან მისაღებში, გადის რეგისტრაციას და იხდის შესაბამისი მომსახურების საფასურს ავტომანქანის კატეგორიის მიხედვით და ელოდება ტესტირების დასრულებას.
ჩვენს ინსპექტორს ავტომობილი შეჰყავს ინსპექტირების ხაზზე და იწყება ტესტირების პროცესი. პროცესი გამჭვირვალეა და ავტომობილის მფლობელს შეუძლია მიმდინარეობას თვალი ადევნოს.

ტესტირების პროცესს აქვს რამდენიმე პარამეტრი: ვიზუალური დათვალიერება, იდენტიფიკაცია. ყველა ინსპექტირების ცენტრს განსხვავებულად აქვს პროცესი გადანაწილებული. მომდევნო ტესტია გამონაბოლქვის ტესტი დიზელის ძრავიანი და ბენზინის ძრავიანი ავტომობილებისთვის. შემდეგ გადადის თვლების შეყრის კუთხის გაზომვაზე, მერე მოდის სამუხრუჭე სისტემის პირველი ღერძი, მეორე ღერძი და ასე შემდეგ. მოწმდება ხვედრითი სამუხრუჭე ძალა, თვლებს შორის სხვაობები, შემდეგ გადადის სათვალთვალო ორმოზე ქვემოდან ვიზუალური დათვალიერებისთვის, სადმე რაიმე გაჟონვა ხომ არ არის. ამავდროულად მოწმდება ხილვადობა, ე.წ. საქარე მინები, ზედმეტად დამუქებული რომ არ იყოს, ტექნიკურ რეგლამენტს ხომ არ ცდება. ასევე მოწმდება მოხვევის მაჩვენებლები, მინამწმენდი ჯაგრისები და ა.შ. ყველა ამ პარამეტრის გავლის შემდეგ ავტომობილი გადის წინა ფარის ტესტერზე და ფაქტობრივად ამით სრულდება პროცესი. მიღებული მონაცემები ავტომატურად ჯდება ჩვენს შიდა ერთიან ელექტრონულ სისტემაში, იბეჭდება ანგარიში. თითოეული კვლევის შედეგი, მონაცემები ინახება ინსპექტირების ცენტრში და ბუნებრივია ავტომფლობელსაც ვატანთ.

 

თუ ავტომობილმა ტექინსპექტირების ზოგიერთი პარამეტრი ვერ დააკმაყოფილა, ამ შემთხვევაში რა ხდება?

ასეთ დროს, ავტომფლობელს ეძლევა 30-დღიანი ვადა პრობლემის გამოსასწორებლად. თუ აღნიშნული პარამეტრი გამოასწორა და იმავე ტესტირების ცენტრს მიმართა, უფასოდ გაივლის განმეორებით ტესტირებას და შემოწმდება მხოლოდ იმ პარამეტრზე, რაზეც ფიქსირდებოდა დარღვევა. თუ მეორედაც ვერ დააკმაყოფილა ტექნიკური რეგლამენტით გაწერილი მოთხოვნები, ამ შემთხვევაში მომდევნო ტესტი ტარდება საერთო წესით, თავიდან შემოწმდება ყველაფერი და თანხასაც თავიდან გადაიხდის.

რას უნდა მიაქციოს ავტომფლობელმა ყურადღება, სანამ ავტომობილი ინსპექტირებას გაივლის?

რთული სათქმელია, ნებისმიერი ავტომობილის მძღოლმა თავად უკეთ იცის რა აქვს დაზიანებული მის ავტომობილს. ძირითადი დარღვევები ფიქსირდება, მაგალითად ნათურებზე. ნათურა ღირს ძალიან იაფი და 2 წუთი ჭირდება მის შეცვლას, უბრალოდ ყურადღებას არ აქცევს ადამიანი. ასევეა საბურავები. ინსპექტირების ცენტრმა რომ არ გითხრას, თვალითაც ჩანს, რომ გაცვეთილია და უნდა გამოიცვალოს. აი გამონაბოლქვსა და სამუხრუჭე ძალას ავტომფლობელი თავად ვერ შეამოწმებს, თუ ტესტერზე არ შემოწმდა.

 

როგორ იქნება ტექინსპექტირება მარჯვენასაჭიანი ავტომობილებისთვის?

ასეთი ავტომობილების ძირითადი პრობლემაა შორი ნათების ფარები, რომელსაც დახრის კუთხე აქვს პირიქით, ანუ საწინააღმდეგო მიმართულებით მოძრავი ავტომობილის მძღოლს უჭრის თვალებს და პირდაპირ ანათებს. ასეთ დროს უმჯობესია შეიცვალოს ფარები და დაყენდეს მარცხენასაჭიანის, მაგრამ არსებობს მოდელები, რომელთა მარჯვენასაჭიანი ვარიანტი საერთოდ არ გამოუშვია ქარხანას. საუკეთესო ვარიანტია სტიკერის დარტყმა ფარის ზედა კუთხეში, ასეთ დროს ტესტს ჩააბარებს ავტომობილი.


მსმენელი: როდიდან იწყება ტექინსპექტირება? საქარე მინა აუცილებლად გამოცვლილი უნდა იყოს?

იურიდიული პირებისა და სახელმწიფოზე რეგისტრირებული ავტომობილების ინსპექტირება უკვე ერთ თვეზე მეტია დაიწყო. 3.0 და ზევით ძრავიან მანქანებზე იწყება 1 ოქტომბრიდან, 1 იანვრიდან კი ყველა ტიპის ავტომობილზე გავრცელდება. ავტომობილის რეგისტრაციის თარიღის მიხედვით ეტაპობრივად არის დანაწილებული. მაგალითად, თუ თქვენი ავტომობილი აგვისტოშია რეგისტრირებული, 2019 წლის აგვისტომდე შეგიძლიათ გაატაროთ ტესტზე.
საქარე მინა არ უნდა იყოს დაზიანებული, მინამწმენდის არეში არ უნდა ფიქსირდებოდეს ბზარები და ლაქები.

 


ასეთი ტენდენცია ჩამოყალიბდა: ნათხოვარი ავტონაწილებით გადიან ტექინსპექტირებაზე. როგორი იქნება კონტროლის მექანიზმი?

ამის კონტროლის მექანიზმი არ ვიცი, ვერ წარმომიდგენია როგორ უნდა მივხვდეთ მაგალითად საბურავი ნათხოვარი აქვს თუ არა მფლობელს.

დიზელისა და ბენზიის ძრავებზე განსხვავებული მონაცემებია მოთხოვნაში?

ბენზინის ძრავიანი ავტომობილები იყოფა რამდენიმე კატეგორიად, კატალიზატორიანი და უკატალიზატორო (ქარხნულად). უკატალიზატოროებში ორი ნორმა გვაქვს 1986 წლამდე და 1986 წლის 1 ოქტომბრის შემდეგ გამოსული ავტომობილები, ეს არის 3,5 და 4,5 Co-ს დასაშვები მნიშვნელობა. კატალიზატორიან ავტომობილებზე, ტექნიკური რეგლამენტით გათვალისწინებულია 0,8% Co-ს დასაშვები ნორმა. 2020 წლიდან კი უკუსვლაზე Co-ს დასაშვები მნიშვნელობა იქნება 0,5 და მაღალ ბრუნზე 0,3. ასევე, 2020 წლამდე კატალიზატორები საერთოდ არ მოითხოვება, 2020-წლიდან კი ძალაში შევა კატალიზატორის მოთხოვნა და ვინ კოდის გამოყენებით დადგინდება კონკრეტულ ავტომობილს მოყვა თუ არა ქარხნულად კატალიზატორი.

დიზელის ძრავიანი ავტომობილები იყოფა ორ  ნაწილად, ტურბო ჩაბერვით და ტურბინის გარეშე. ტურბინის გარეშე ძრავისთვის დასაშვებია 2,5 შთანთქმის კოეფიციენტი, ტურბინიანისთვის კი 3,0.

ასევე, 1960 წლამდე რეგისტრირებული ავტომობილები ტექინსპექტირებას არ ექვემდებარება, ასევე 1980 წლამდე დიზელის ძრავიანი ავტომობილებს გამონაბოლქვებზე ტესტი არ უტარდებათ.

 


თქვენი კომპანის შესახებ რომ გვესაუბროთ, ფილიალების და ხაზების შესახებაც საინტერესოა ინფორმაციის მიღება და საერთოდ როგორ მოღვაწეობთ ამ ბაზარზე? 

ჩვენი კომპანია, ამ ეტაპზე ყველაზე მსხვილია ბაზარზე, 17 ხაზით ვართ წარმოდგენილი საქართველოს მასშტაბით – თბილისში, რუსთავში, ქუთაისსა და ბათუმში გვაქვს ფილიალები. 17 ხაზი საშუალება გვაძლევს, რომ უპრობლემოდ და რიგის გარეშე გავატაროთ ავტომობილები. ინსპექტირების დროის დაჯავშნაც არის ჩვენთან შესაძლებელი, ონლაინ რეჟიმში, ვებ გვერდის მეშვეობით. პარალელურ რეჟიმში შეგვიძლია გავატაროთ როგორც იურიდიული, ასევე ფიზიკური პირები. ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00-დან 19:00 საათამდე ვმუშაობთ და შაბათს 10:00დან 15:00 სთ-მდე.

 

მსმენელი: ტერიტორიულად სად მდებარეობს ცენტრები თბილისში და ფასი როგორია კონკრეტულად „ტოიოტა პრიუსზე“?

მისამართი: ჯორჯ ბალანჩინის # 36, დიღომში. ტელეფონი: 248 00 42. ვებ გვერდი: https://quicktest.ge/

„ტოიოტა პრიუსი“ გახლავთ მ1 კატეგორია და ინსპექტირების ფასია 60 ლარი.


კონკრეტული რჩევები როგორია ავტომფლობელებისთვის?

გიყვარდეთ თქვენი ავტომობილები, ეს ძალიან ბევრს ნიშნავს ავტომობილისთვისაც და ავტომფლობელისთვისაც.
რაიმე ოდნავი ხარვეზის შემჩნევის შემთხვევაში ეცადეთ გამოასწოროთ, არ გაამწვავოთ სიტუაცია, რადგან მომავალში, როდესაც ავტონაწილები ერთმანეთს ჩაითრევს, უფრო დიდ ფინანსურ ხარჯებთან იქნება დაკავშირებული.
სულაც არ არის საჭირო კანონის ამოქმედებას ველოდოთ, ნებაყოფლობით შეგიძლიათ ეწვიოთ სერვის ცენტრს და გაიაროთ ინსპექტირება.

გადაცემის აუდიოჩანაწერი

 

7 აგვისტო, 2018

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-08-17 07:28:27' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 91321 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-08-17 14:46:40 [post_date_gmt] => 2018-08-17 10:46:40 [post_content] => ცნობილი ამერიკელი მსახიობი ჩაკ ნორისი, „ტოიოტას“ ახალი სარეკლამო რგოლის გმირი გახდა. Toyota Tacoma-ს სარეკლამო რგოლი 80-იანი წლების ბოევიკის სტილშია გადაწყვეტილი, სადაც ჩაკ ნორისის ავტოგრაფიანი Tacoma ნამდვილ სუპერგმირად გადაიქცევა. ჩრდილოეთ ამერიკული ბაზრისთვის შექმნილ პიკაპს, 2,7 ლიტრიანი 161 ცხენის ძალის მქონე ძრავი და ექვს სიჩქარიანი მექანიკური ტიპის გადაცემათა კოლოფი აქვს. ახალი ავტომობილის ფასი 25400 დოლარია. [post_title] => ძველი ბოევიკი დ ახალი Tacoma: ტოიოტამ რეკლამაში ჩაკ ნორისი გადაიღო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dzveli-boeviki-d-akhali-tacoma-toiotam-reklamashi-chak-norisi-gadaigho [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-17 14:46:40 [post_modified_gmt] => 2018-08-17 10:46:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91321 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 91322 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-08-17 14:21:09 [post_date_gmt] => 2018-08-17 10:21:09 [post_content] => ჟურნალმა Forbes-ის ინფორმაციით, ამერიკელი მსახიობი სკარლეტ იოჰანსონი 2018 წლის ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მსახიობი ქალების რეიტინგს ლიდერობს. 12 თვის განმავლობაში 33 წლის მსახიობმა 40,5 მილიონი დოლარი გამოიმუშავა. „შურისმაძიებლები 4“-ის გადაღების შემდეგ, რომელიც ეკრანებზე 2019 წლიდან გამოვა, მისი შემოსავლები ოთხჯერ გაიზარდა. მეორე ადგილზე აღმოჩნდა ანჯელინა ჯოლი, რომელმაც „მალეფისენთ 2“-ში შესრულებული როლისთვის 28 მილიონი დოლარი მიიღო. ამ ფილმის პრემიერა 2020 წელს გაიმართება. ათეულში შევიდნენ ჯენიფერ ლოურენსი, რიზ უიზერსპუნი, ქეით ბლანშეტი, ჯულია რობერტსი და სხვები. საერთო ჯამში პირველი ათეულის მიერ გამომუშავებული თანხის საერთო რაოდენობამ 186 მილიონი დოლარი შეადგინა. გასული წლის რეიტინგის ლიდერი ემა სტოუნი იყო „ლა-ლა-ლენდ“-ში შესრულებული როლით, რომელმაც მას „ოსკარი” მოუტანა. (ფოტოები) [post_title] => წლის ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მსახიობი ქალი დასახელდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => wlis-yvelaze-maghalanazghaurebadi-msakhiobi-qali-dasakhelda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-17 14:21:09 [post_modified_gmt] => 2018-08-17 10:21:09 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91322 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 91276 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-08-17 12:09:38 [post_date_gmt] => 2018-08-17 08:09:38 [post_content] => პატარამ „რეალის“ ფორმაში აჩვენა, როგორ უნდა აბურთაო ვიღაცეები. არატი - ინსტაგრამის ვარსკვლავია. თავიდან გგონია, რომ გოგონაა, მაგრამ მერე ყველაფერი თავის ადგილზე დგება.     P.S. ნეიმარი აქაც წაიქცა. [post_title] => გოგოსავით ლამაზი ბიჭი უკვე ვარსკვლავია (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gogosavit-lamazi-bichi-ukve-varskvlavia-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-17 12:09:38 [post_modified_gmt] => 2018-08-17 08:09:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91276 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 91317 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-08-17 12:57:30 [post_date_gmt] => 2018-08-17 08:57:30 [post_content] => საბერძნეთის ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ კურორტზე სანტორინი - ცხოველების უფლებებისთვის იბრძვიან. როგორც აღმოჩნდა, სანტორინის ულამაზეს ტერასულ სანაპიროზე გადაადგილების ორი ალტერნატივა არსებობს, ფეხით სიარული ან ვირით გასეირნება. შინაურ ცხოველებს კი გადასაადგილებლად განურჩევლად ზომისა და წონისა, ყველა ტიპის ადამიანი იყენებს. კუნძულზე ტურისტული სეზონი მაისიდან ნოემბრის ჩათვლით გრძელდება, ადგილობრივების ერთ-ერთ მნიშვნელოვან შემოსავლის წყაროს კი შინაური ცხოველების ტრანსპორტად გამოყენება წარმოადგენს, შესაბამისად ისინი მთელი დღის გამავლობაში, გაუსაძლის სიცხეში, საკვებისა და წყლის გარეშე არ ერიდებიან ვირების დატვირვას. პრობლემა საზოგადოებაში მასობრივმა სიმსუქნის სინდრომმა გაამწვავა. როგორც აღმოჩნდა, წლიდან წლამდე სანტორინის უფრო მეტი მძიმეწონიანი ტურისტი სტუმრობს. შინაური ცხოველების უფლებების დამცველი ორგანიზაცია ვირების უფლებების დაცვას ინტერნეტში ინფორმაციის ვირუსულად გავრცელების საშუალებით ცდილობს და (ჰაშთაგ)#DonkeyDefender-ის კამპანიის ფარგლებში ტურისტებს მთელი მსოფლიოდან მოუწოდებს, შეიცოდონ შინაური ცხოველები და არ გამოიყენონ ისინი ტრანსპორტად. ცხოველთა უფლებების შესახებ საერთაშორისო სტანდარტს, რომელიც მათ სამუშაო პირობებსაც მკაცრად განსაზღვრავს, საბერძნეთმა ჯერ კიდევ 2008 წელს მოაწერა ხელი, მაგრამ სტანდარტის გათვალისწინება, როგორც ჩანს, ამ დრომდე არ ხდება. [post_title] => სიმსუქნე დამღუპველია: ნუ გამოიყენებთ ცხოველებს ტრანსპორტად [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => simsuqne-damghupvelia-rogor-asakhichreben-ckhovelebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-17 12:58:05 [post_modified_gmt] => 2018-08-17 08:58:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91317 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 91308 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-08-17 11:35:09 [post_date_gmt] => 2018-08-17 07:35:09 [post_content] => სოციალურ ქსელში გავრცელებულ ფოტოს, რომელზეც ჩანს, რომ საქართველოს მოჭიდავეთა ნაკრების წევრებმა და გუნდის მთავარმა მწვრთნელმა ფოტო რუსეთის დროშის ფერებიან მაისურებში ოკუპირებული ცხინვალის დე ფაქტო დეპუტატთან, ჯამბულატ თადეევთან ერთად გადაიღეს, საქართველოს მოჭიდავეთა ნაკრების მთავარი მწვრთნელი გიორგი იანტბელიძე „ფეისბუქის“ საკუთარ გვერდზე გამოეხმაურა. გიორგი იანტბელიძე აცხადებს, რომ თადეევის გამოსახულებით მაისურის ჩაცმა საქართველოს ნაკრების წევრებს ევროპის ჩემპიონატის ორგანიზატორებმა სთხოვეს. მისივე თქმით, ეს დაუფიქრებელი ნაბიჯი იყო, რის გამოც ბოდიშს იხდის. „მოგესალმებით ყველას. დიდი გულისტკივილით მინდა გამოვეხმაურო სოციალურ ქსელში დღეს გავრცელებულ ფოტოს. აღნიშნული ფოტო გადაღებულია დაღესტანში, 2018 წლის ევროპის ჩემპიონატზე, სადაც ორგანიზატორებმა გვთხოვეს ჩემპიონატის მაისურის ჩაცმა, რომელზეც გამოსახული იყო ჯაბო თედეევი. სამწუხაროა ფაქტი ისაა რომ ეს ადამიანი სპორტის გარდა დაკავშირებულია პოლიტიკასთან. მითუმეტეს ჩვენს მოუშუშებელ ტკივილთან, რუსეთის მიერ ოკუპირებულ სამაჩაბლოსთან. მერწმუნეთ, ეს ყველაფერი არის დაუფიქრებლობის შედეგი და არა მიზანმიმართული ქმედება. ჩვენ, თავისუფალი სტილით მოჭიდავეთა ნაკრები ყოველთვის ვაფიქსირებთ ჩვენს ურყევ პოზიციას – ვგმობთ რუსეთის აგრესიულ ქმედებებს ჩვენი ქვეყნის მიმართ. განსაკუთრებით მძიმეა ეს ყველაფერი ომის 10 წლისთავზე. მაშინ, როცა განსაკუთრებულ პასუხისმგებლობას ვგრძნობთ ჩვენი, თქვენი თავისუფლებისთვის დაღუპული მებრძოლებისადმი. თავის მართლებას არ ვაპირებთ. ვიხდით ბოდიშს დაუფიქრებელი ნაბიჯის გამო. მეც და ჩვენი ნაკრების თითოეულ წევრს ისევე შესტკივა გული ჩვენს სამშობლოზე და დაკარგულ ტერიტორიებზე, როგორც ყველა ქართველს!“, – წერს გიორგი იანტბელიძე „ფეისბუქზე“.       „ფეისბუქზე“ განცხადება გაავრცელა გენო პეტრიაშვილმაც. მისი თქმით, ფოტოს გადაღება იყო მეგობრული ჟესტი და მაისურის ფერისთვის ყურადღება არ მიუქცევია. “მოგესალმებით. სოციალურ ქსელებში გავრცელებულ ჩემი და ჩემი თანაგუნდელების ფოტოსთან დაკავშირებით მინდა ვთქვა. ფოტო გადაღებულია 2018 წლის ევროპის ჩემპიონატზე დაღესტანში, სადაც ჯაბო თედეევმა გვთხოვა ფოტოს გადაღება თავისივე გამოსახულებიანი მაისურით და ჩვენ მეგობრულად დავთანხმდით, რადგან ჩვენი დიდი გულშემატკივარია და ვმეგობრობთ. მსგავსი მაისურები სუვენირების სახით არის ყველა ჩემპიონატზე. ამ მაისურზე გამოსახულია ჩვენი მეგობარი მოჭიდავე და მხოლოდ ამის გამო გადავიღეთ ეს ფოტო, ეს იყო მხოლოდ მეგობრული ჟესტი. მერწმუნეთ, არ მიმიქცევია ყურადღება მაისურის ფერისთვის“, - აცხადებს პეტრიაშვილი.     ინფორმაცია ამ ფაქტთან დაკავშირებით რადიო "თავისუფლებამ" გაავრცელა. ფოტოზე, რომელიც "რადიო თავისუფლებას" მიაწოდეს, ქართველი და რუსი მოჭიდავეები ერთად დგანან. მსოფლიოს ჩემპიონებს - გენო პეტრიაშვილს, ზურაბ იაკობიშვილს, ნაკრების თავკაც გიორგი იანტბელიძეს და ნაკრების ყოფილ მოჭიდავე მამუკა არევაძეს ერთნაირი მაისურები აცვიათ, რომელზეც რუსეთის დროშის ფონზე გამოსახულია ძამბოლატ თედეევის ფოტო. თედეევი რუსეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი და დე ფაქტო სამხრეთ ოსე­თის პარლამენტის დეპუტატია. [post_title] => დაუფიქრებლად მოგვივიდა, ბოდიში: მოჭიდავეების მწვრთნელმა სკანდალურ ფოტოზე განმარტება გააკეთა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 91308 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-17 12:04:44 [post_modified_gmt] => 2018-08-17 08:04:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91308 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 91321 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-08-17 14:46:40 [post_date_gmt] => 2018-08-17 10:46:40 [post_content] => ცნობილი ამერიკელი მსახიობი ჩაკ ნორისი, „ტოიოტას“ ახალი სარეკლამო რგოლის გმირი გახდა. Toyota Tacoma-ს სარეკლამო რგოლი 80-იანი წლების ბოევიკის სტილშია გადაწყვეტილი, სადაც ჩაკ ნორისის ავტოგრაფიანი Tacoma ნამდვილ სუპერგმირად გადაიქცევა. ჩრდილოეთ ამერიკული ბაზრისთვის შექმნილ პიკაპს, 2,7 ლიტრიანი 161 ცხენის ძალის მქონე ძრავი და ექვს სიჩქარიანი მექანიკური ტიპის გადაცემათა კოლოფი აქვს. ახალი ავტომობილის ფასი 25400 დოლარია. [post_title] => ძველი ბოევიკი დ ახალი Tacoma: ტოიოტამ რეკლამაში ჩაკ ნორისი გადაიღო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dzveli-boeviki-d-akhali-tacoma-toiotam-reklamashi-chak-norisi-gadaigho [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-17 14:46:40 [post_modified_gmt] => 2018-08-17 10:46:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=91321 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )