live

როდესაც საწვავის მაჩვენებელი აგინთებს, ეს იმას არ ნიშნავს, რომ საწვავი მთავრდება…

როდესაც საწვავის მაჩვენებელი აგინთებს, ეს იმას არ ნიშნავს, რომ საწვავი მთავრდება…

გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი, დიაგნოსტიკის სპეციალიტი ილია გრიშაშვილი ესტუმრა.

რა შეუწყობს ხელს იმას, რომ ჩვენმა ავტომობილებმა ნაკლები მავნე ნივთიერება გამოყონ გარემოში და გვაქვს თუ არა ამის შანსი არსებული ავტოპარკის შემთხვევაში. საქართველოში საერთოდ არ კონტროლდება ემისია, რეალურად ავტოპარკის უმრავლესობა დაძველებულია, ავტომობილების დიდ ნაწილს ამოღებული აქვს კატალიზატორი, ნაწილი გაზზე მუშაობს და ა.შ. 100%-დან შესაძლოა 1% იყოს გამართული… დაახლოებით მაინც უნდა გვქონდეს წარმოდგენა იმის შესახებ თუ როგორ მუშაობს ძრავი და რამდენად მავნე ნივთიერებებს გამოყოფს. ხშირად ავტომფლობელებს აქვთ ხოლმე სხვადასხვა მარტივი პრობლემა, რომელიც ”ჩეკის” ანთებაში გამოიხატება….

ყველაზე გავრცელებულია, როდესაც ლამბდა სენსორი გამოდის წყობიდან, რომელიც წვის ხარისხს კამერაში გამშვებ ტრაქტში აფიქსირებს, ანუ რა ხარისხით იწვის საწვავი. არის ორი მიზეზი, როდესაც გამათბობელი სპირალი იწვება ან სენსორი წყობიდან გამოდის. თუ სპირალი გამოვიდა მწყობრიდან, ავტომობილი პირველი 5-10 წუთის განმავლობაში დააბინძურებს გარემოს, თუ სენსორი დაზიანდა, დაქოქვიდან ჩაქრობამდე ავტომობილი სულ აბინძურებს გარემოს. ძრავი შეისრუტავს ჰაერს, ინჟექტორები შეაფრქვევს ბენზინს და ბენზინისა და ჰაერის ნაზავი ძრავში ხვდება. ახალ ავტომობილებში იზომება ჰაერის რაოდენობა და შემდეგ მიეწოდება საჭირო რაოდენობის საწვავი. როდესაც ძრავში მოხდება აფეთქება, გადის გამშვებ ტრაქტში, კატალიზატორამდე დგას ერთი სენსორი, რომელიც ზომავს რა ხარისხით დაიწვა საწვავი, თუ მდიდარი ნაზავია, ის აძლევს ინფორმაციას ძრავის მართვის ბლოკს და ნიშნავს, რომ უნდა მოაკლოს. ასე ხდება ყოველ წამს, ხან მდიდარია, ხან ღარიბი და ამის შესაბამისად მუშაობს, როდესაც სენსორი არ მუშაობს, ავტომობილი გადადის ავარიულ რეჟიმში. თუ კი გაიჭედება და ღარიბს ითვლის, ეს ეტყობა ჯიბეს, ფუჭდება ძრავი, ზიანდება კატალიზატორი, ამის შემდეგ მას მოჭრიან, ლამბდას აწევენ, ”მოატყუებენ” ავტომობილს და წარმოდგინეთ რამდენი ასეთი ავტომობილი დადის და უშვებს მავნე გამონაბოქვს.

ძალიან ბევრს უკვე ამოღებული აქვს კატალიტური გარდამქმნელი…

არსებობს კატალიზატორების ვერსიები, რომლებიც არ არის ევრო 4 ან ევრო 5. თუმცა, შეუძლია ადამიანს იყიდოს ევრო 1 ან ევრო 2, რომელიც 100-150 დოლარი ღირს, შეიძლება არ იყოს ამ ავტომობილის, მაგრამ იმავე კუბადურის ძრავისთვის იქნება განკუთვნილი, იმუშავებს, არ დააბინძურებს გარემოს. მთავარია მოგვარდეს ნაზავის სისტემა. მნიშვნელოვანია ჰაერის ფილტრის დროული გამოცვლა, თუმცა, უნდა იყოს კარგი ხარისხის. აღსანიშნავია ისიც, რომ საწვავის ფილტრს, თანამედროვე ავტომობილებს ის ავზში აქვს და იცვლება ტუმბოსთან ერთად და ამას მზღოლები ხშირად არ აქცევენ ყურადღებას. ასევე, მძღოლები ძირითადად დადიან ავზში მინიმალური ბენზინით. როდესაც საწვავის მაჩვენებელი აგინთებს, ეს იმას არ ნიშნავს, რომ საწვავი მთავრდება, ეს ნიშნავს თქვენი ბენზოტუმბო ავარიულ რეჟიმში მუშაობს. მაგალითისთვის, ვთქვათ თქვენი ავზის მოცულობა არის 70 ლიტრი, თქვენს მიერ ჩასხმული ათი ლიტრი კი მხოლოდ ძირზე ასხია, მოსახვევებში ბენზინი გაიქცევა, არ ეყოფა და ჰაერს აიღებს ტუმბო და უფრო მალე გამოვა მწყობრიდან.  ვითომ არ ასხია 20-30 ლარის ბენზინი, სულ გქონდეთ და ამას დაამატეთ ხოლმე.

საწვავის ხარისხზე ვისაუბროთ…

ბევრი ასხამს იაფიან საწვავს, ეს ეკონომიას არ მოგცემთ. რეალურად საწვავი თანხობრივად იმ მომენტში ეკონომიას გაძლევთ, მაგრამ რეალურად ავტომობილს არ აქვს გაწევა, მეტს აბინძურებს და ნაკლებს დადის. თუ ჩაასხავთ პრემიუმს, იგივე ხარჯი გექნებათ, უკეთ გაივლის ავტომობილი და მავნე გამონაბოლქვიც ნაკლები იქნება. სამწუხაროდ, სადმე ერთად თავმოყრილი კარგი ხელოსნები არ მინახვს.

გადაცემის ჩანაწერი

20 დეკემბერი, 2016

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-02-21 03:46:24' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 78475 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 11:24:39 [post_date_gmt] => 2018-02-22 07:24:39 [post_content] => ამერიკული საავტომობილო კომპანია Tesla ევროპის ბაზრის დაპყრობას განაგრძობს. ანალიტიკოსები იუწყებიან, რომ მისი პროდუქციამ 2017 წელს რეგიონში გაყიდვებით ისეთ მარკებს აჯობა, როგორიცაა Audi, BMW და Mercedes-Benz. უფრო კონკრეტულად კი Tesla Model S-მა ევროკავშირში A8-ს, 7 Series-სა და S-Class-ს გაასწრო. სტატისტიკის მიხედვით, გასულ წელს ელექტროავტომობილი Tesla Model S ევროპაში 16 132 ერთეული გაიყიდა. ავტომობილზე მოთხოვნა 30%-ით არის გაზრდილი. მოდელი Mercedes-Benz S-Class 13 359-იანი ტირაჟით გაიყიდა, ხოლო BMW 7 Series ევროპაში 11 737 მყიდველი ნახა. ექსპერტები გვახსენებენ, რომ Tesla ევროპაში მხოლოდ რამდენიმე მოდელს ყიდის, Audi, BMW და Mercedes-Benz კი მყიდველებს ბევრად მეტს სთავაზობენ.   [post_title] => Tesla-მ BMW-სა და Mercedes-Benz-ს აჯობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-m-bmw-sa-da-mercedes-benz-s-ajoba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:02:18 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:02:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78475 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 78492 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 12:14:51 [post_date_gmt] => 2018-02-22 08:14:51 [post_content] => საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტო Fitch-ის ექსპერტები იუწყებიან, რომ ნავთობზე მოთხოვნა პიკს 2030 წელს მიაღწევს. აღსანიშნავია, რომ ასეთი სცენარი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია შესაძლებელი, თუკი ელექტროქარების პოპულარობის ზრდა ოპტიმისტური სცენარით განვითარდება. Fitch Ratings-ის ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ ავტომწარმოებლებმა ელექტროფიკაციის სფეროში მრავალ ტექნოლოგიურ წინსვლას მიაღწიეს, რამაც ასეთი მოდელები კლიენტებისათვის უფრო მიმზიდველი გახადა. მოსალოდნელია, რომ ახალი ტექნოლოგიური მიღწევები ელექტროქარების სვლის მარაგს არსებითად გაზრდიან, ასევე შემცირდება მათი ღირებულება. ექსპერტების თქმით, დღეისათვის ელექტროქარების განვითარების ორი სცენარი არსებობს. პირველ შემთხვევაში ელექტრო ავტომობილები მსოფლიოში ფართოდ გავრცელებას ვერ ჰპოვებენ, თუმცა, ჯერჯერობით ტენდენციები მწვანე ავტომობილებისთვის სასარგებლოდ ვითარდება. სავარაუდოდ, უკვე 2025 წლისთვის, მსოფლიოს ბაზარზე ყოველ წლიურად 10 000 000 ელექტრო ქარის რეალიზაცია მოხდება, ხოლო 2040 წლისთვის კი მსოფლიო ავტოპარკში ელექტროფიცირებული ავტომობილების რაოდენობა შიდა წვის ძრავის მქონე ავტომობილების რაოდენობას გადააჭარბებს. ამასთან, 2030 წლის შემდეგ, ნავთობზე მოთხოვნა საგრძნობლად დაიწყებს კლებას.   [post_title] => 2030 წლისთვის ელექტრო ავტომობილები ნავთობის მსოფლიო გაყიდვებს დაამხობენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2030-wlistvis-eleqtro-avtomobilebi-navtobis-msoflio-gayidvebs-daamkhoben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-22 12:15:56 [post_modified_gmt] => 2018-02-22 08:15:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78492 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 78339 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-21 10:59:46 [post_date_gmt] => 2018-02-21 06:59:46 [post_content] => Bluetooth-ის მუშაობაში დაშვებულმა შეცდომამ კინაღამ იოჰან შვარცსა და სედან BMW M5-ს გინესის რეკორდსმენის წოდება დააკარგვინა. საფინალო მცდელობისას, პილოტის ტელეფონი, რომელსაც ის საწვავის ავტომობილში მყოფ გუნდთან კავშირისთვის იყენებდა, მულტიმედიური სისტემიდან გაითიშა. შვარცის განცხადებით, მას ერთდროულად გვერდითი სიარული, ინსტრუმენტების ჩამოყრა და სმარტფონის თავიდან ჩართვა მოუხდა. კიდევ ერთი ინციდენტი, რამაც კინაღამ რეკორდული გარბენი ჩააგდო, სრული ამძრავის სისტემის მწყობრიდან გამოსვლა გახდა. ექვსი საათის განმავლობაში უწყვეტი სვლის შემდეგ მოულოდნელად წინა ღერძი ჩაირთო. გარდა ამისა, შვარცს მოუწია „წყლის ბოთლებითა და წასახემსებლებით ჟონგლიორობა“. ახალი თაობის BMW M5-მა უწყვეტი დრიფტით რვა საათი იარა. რეკორდი სამხრეთ კაროლინაში, აშშ-ში ტრეკ BMW Performance Center-ში დამყარდა. სულ ავტომობილმა 374, 17 კილომეტრი დაფარა და წინა მიღწევა გააუმჯობესა, რომელიც Toyota GT86-ით დამყარდა. სედანი BMW M5 აღჭურვილია ავტომატური გადაცემათა კოლოფითა და სრული ამძრავის სისტემით, ასევე 4,4 ლიტრიანი ტურბოძრავით, რომლის სიმძლავრეც 600 ცხენის ძალას შეადგენს. ას კილომეტრს ავტომობილი 3,4 წამში კრებს, მაქსიმალური სიჩქარე კი 300 კილომეტრს აჭარბებს.   [post_title] => Bluetooth-ის გაჭედვამ კინაღამ BMW M5-ის რეკორდული დრიფტი გააფუჭა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => bluetooth-is-gachedvam-kinagham-bmw-m5-is-rekorduli-drifti-gaafucha [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-21 10:59:46 [post_modified_gmt] => 2018-02-21 06:59:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78339 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 78444 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-21 13:30:27 [post_date_gmt] => 2018-02-21 09:30:27 [post_content] => ავტომობილის 90 დღის განმავლობაში რეექსპორტის შემთხვევაში, აქციზის თანხა სრულად ანაზღაურდება. ამის შესახებ განცხადება  ფინანსთა მინისტრმა, მამუკა ბახტაძემ, მთავრობის სხდომის დასრულების შემდეგ განაცხადა. მისი თქმით, ეს ინიციატივა საქართველოს პოზიციებს ამ ბიზნესსექტორს უფრო გააძლიერებს. „თანხის დაბრუნება მოხდება იმპორტის სასაქონლო ოპერაციაში გაფორმებიდან  15 დღის ვადაში. ჩვენ ავტომობილის მფლობელს ავუნაზღაურებთ გადახდილი აქციზის 100%-ს, აქამდე ჩვენ 50% -ს ვუნაზღაურებდით. ძალიან ბევრი ადამიანი არის დასაქმებული ამ საქმიანობით და ჩვენ ვფიქრობთ, რომ აღნიშნული ინციაიტივის შედეგად, კიდევ უფრო გაძლიერდება ეს დარგი,“ – განაცხადა ბახტაძემ. [post_title] => ავტომობილის 90 დღის განმავლობაში რეექსპორტის შემთხვევაში, აქციზის თანხა სრულად ანაზღაურდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avtomobilis-90-dghis-ganmavlobashi-reeqsportis-shemtkhvevashi-aqcizis-tankha-srulad-anazghaurdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-21 13:30:27 [post_modified_gmt] => 2018-02-21 09:30:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78444 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 78542 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 13:34:37 [post_date_gmt] => 2018-02-22 09:34:37 [post_content] => საერთაშორისო საავიაციო ფორუმი #CONNECT2018 დღეს დასრულდება. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს შპს “საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების“ დირექტორის, ქეთი ალექსიძის განცხადებით, ავიაკომპანიებთან შეხვედრები დღესაც გრძელდება და საინტერესო წინადადებები განიხილება, მათ შორის სკანდინავიის ქვეყნების მიმართულებით.
“დღეს რეალურად გრძელდება ორმხრივი შეხვედრები და გრძელდება ავიაკომპანიების ბრიფინგები. საკმაოდ ბევრ ავიაკომპანიას აქვს ინტერესი საქართველოს მიმართ. დღეს გვაქვს კიდევ ერთი შეხვედრა სკანდინავიურ ავიაკომპანიასთან. კოპენჰაგენი არის ერთ-ერთი ძალიან საინტერესო მიმართულება. ამავე კომპანიას აქვს ინტერესი ფრენების განხორციელებაზე. ამ ეტაპზე ვცდილობთ, რომ აღნიშნული მოვარგოთ მათ გრაფიკებსა და შესაძლებლობებს. ასევე ვსაუბრობთ რამდენიმე მიმართულებაზე, მათ შორისაა ამსტერედამი და ესპანეთის ქალაქები“, – განაცხადა ქეთი ალექსიძემ.
თბილისში საერთაშორისო საავიაციო ფორუმის, CONNECT 2018-ის საიუბილეო, რიგით მე-15 ღონისძიება ორი დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა. ფორუმში 65 ავიაკომპანიისა და 250 აეროპორტის 500-ზე მეტი წარმომადგენელი მონაწილეობდა. [post_title] => საქართველოდან კოპენჰაგენში ავიამიმოსვლის დაწყება განიხილება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelodan-kopenhagenshi-aviamimosvlis-dawyeba-ganikhileba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:01:58 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:01:58 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78542 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 78475 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 11:24:39 [post_date_gmt] => 2018-02-22 07:24:39 [post_content] => ამერიკული საავტომობილო კომპანია Tesla ევროპის ბაზრის დაპყრობას განაგრძობს. ანალიტიკოსები იუწყებიან, რომ მისი პროდუქციამ 2017 წელს რეგიონში გაყიდვებით ისეთ მარკებს აჯობა, როგორიცაა Audi, BMW და Mercedes-Benz. უფრო კონკრეტულად კი Tesla Model S-მა ევროკავშირში A8-ს, 7 Series-სა და S-Class-ს გაასწრო. სტატისტიკის მიხედვით, გასულ წელს ელექტროავტომობილი Tesla Model S ევროპაში 16 132 ერთეული გაიყიდა. ავტომობილზე მოთხოვნა 30%-ით არის გაზრდილი. მოდელი Mercedes-Benz S-Class 13 359-იანი ტირაჟით გაიყიდა, ხოლო BMW 7 Series ევროპაში 11 737 მყიდველი ნახა. ექსპერტები გვახსენებენ, რომ Tesla ევროპაში მხოლოდ რამდენიმე მოდელს ყიდის, Audi, BMW და Mercedes-Benz კი მყიდველებს ბევრად მეტს სთავაზობენ.   [post_title] => Tesla-მ BMW-სა და Mercedes-Benz-ს აჯობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-m-bmw-sa-da-mercedes-benz-s-ajoba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:02:18 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:02:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78475 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )