live

Suzuki Jimny ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტი

Suzuki Jimny ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტი

გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი ოთარ ფიცხელაური ესტუმრა. გადაცემა კონკრეტულად ერთ მოდელს – Suzuki Jimny-ს დაეთმო.

Suzuki Jimny ევროპის ბაზარზე ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ის ტევადობის მხრივ დიდი არ არის, თუმცა სხვა ბევრი დადებითი თვისების გამო ძალიან კარგად იყიდება. მე პირადად Suzuki Jimny-ს მფლობელი ვარ. თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, აქვს მაღალი გამავლობა და საწვავის ნაკლები ხარჯი სხვა ორ ხიდიან ავტომობილებთან შედარებით – დაახლოებით ორჯერ ნაკლებს მოიხმარს. Suzuki Jimny-ის ოჯახურ პირობებში თითქმის ვერ გააფუჭებთ. ის კლასიკური Off-road მანქანაა: აქვს მთლიანი ხიდები, დამადაბლებელი გადაცემა და ჩართვადი წინა ხიდი.

მოდიფიკაციების მიხედვით განვიხილოთ…

იაპონიის ბაზრისთვის ის იქმნება ე.წ. JB23, რაც ნიშნავს იმას, რომ აქვს დაბალი კუბადურის, სამ ცილიდრიანი, 0,66 ლიტრის მოცულობის ძრავი და ტურბოდაბერვა. მიუხედავად დაბალი მოცულობის ძრავისა, ავტომობილი არ უჩივის სიმძლავრეს არც უგზოობაში არც ქალაქის პირობებში. ასევე არის JB33 რომელიც დაკომპლექტებულია 1.3 ლიტრის მოცულობის ერთ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავით და არის კიდევ  JB43, რომელსაც ორი გამანაწილებელი ლილვი აქვს. დავიწყებ JB23-ით, აქვს 65 ცხენის ძალა, არის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფებით. ხიდებს აქვს ისეთი გადაცემა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ავტომობილი გამოვიყენოთ სპორტისთვის ქარხნული ძრავით, ის ახერხებს უფრო დიდი საბურავი ატრიალოს, ვიდრე მისი შემდგომი მოდელები ახერხებენ. ”ჯიმნების” მინუსად შეიძლება ჩაითვალოს წყალში სიარულისას ე.წ. ”შკონის პაჩებნიკები” და ”პოლუსის პაჩებნიკები”.  საკმაოდ ეკონომიური ავტომობილია, ხიდებში თითო ლიტრი ზეთი ჩადის, კოლოფში 900 გრამი, ძრავში 4 ლიტრი. ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტია. ხშირად ვხუმრობთ ხოლმე და დახურულ კვადროციკლს ვეძახით. პირველი ემოცია, როგორც წესი დამცინავია ხოლმე, თუმცა საქმეში რომ ნახავენ, სულ სხვანაირი დასკვნები გამოაქვთ.

ვისაუბროთ Suzuki Jimny-ს რესურსზე, შესაძლებლობებზე…

ვისაც Suzuki Jimny-ის შეძენა სურს, არსებობს სამი მოდიფიკაცია: JB23 არის სამ ცილიდრიანი ტურბირებული 0.66 ძრავით, მიაქციეთ ყურადღება ტურბინის მდგომარეობას, რადგან მისი მცირე რესურსი ”ჯიმნის” სისუსტეა – 100-130 000 კილომეტრით შემოიფარგლება და შეცვლადია რა თქმა უნდა. საკუთარი გამოცდილებით მინდა გითხრათ, რომ თითქმის უზეთოდ სიარულსაც კი უძლებს. ამ მოდელში გირჩევთ მექანიკას, რადგან ძალიან ეკონომიურია ქალაქის პირობებში – ას კილომეტრზე დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, რასაც ვერ ვიტყვით ავტომატიკაზე, რომელიც დაახლოებით ორჯერ მეტს წვავს. ტრასაზე ორივეს საწვავის ხარჯი ეზრდება, რადგან დიდ ბრუნზე მუშაობს. რაც შეეხება JB33-ს, მისი ქარხნული კომპლექტაცია არის 1.3 ძრავი, ეს მოდელებიც გამოდის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და ვინც ამ მოდელით არის დაინტერესებული, მისი ცალხიდიანი ვერსიებიც არსებობს. თუ ევროპაში აპირებთ მის შეძენას, დააკვირდით, რადგან ცალხიდიანი ”ჯიმნი” უკვე ”ჯიმნი” აღარ არის. სისუსტე – ძრავის ქვედა შკივი, რომელიც ხშირად 150 000 კილომეტრის გარბენის შემდეგ ზიანდება და ხშირად მთლიანად ძრავია დასაშლელი, რომ პრობლემა მოვაგვაროთ. მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს ქალაქის პირობებში რვა ლიტრამდე საწვავი სჭირდება, ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს კი ათ ლიტრამდე. რაც შეეხება JB43-ს, ის 2004 წლიდან გამოდის და იყიდება საქართველოშიც, ეს მოდელი შედარებით კომფორტულია. ასევე წინა ორ მოდელთან შეადრებით ცოტი დიდია.

რაც შეეხება ავტომობილის მომზადებას…

ამ ავტომობილს უგზოობისთვის ძალიან დიდი რესურსი აქვს. ტურნირებზეც კი ძალიან ბევრი ქვეყანა იყენებს ჯიმნის. რა თქმა უნდა მის მოდიცირებას სჭირდება თანხა, საჭიროა დაკიდების სისტემის შეცვლა, ამორტიზატორები და ზამრაბეის შეცვლა. არსებობს მრავალნაირი ”ლიფტი”. ძალიან ბევრი მძღოლი არასწორად ”წევს” ავტომობილს, რაც აზიანებს ავტომობილს ავტომობილს ”ლიფტი” აუცილებლად პროფესიონალთან უნდა გავაკეთოთ და ამ ქმედების ერთადერთი მიზეზია მისი ქლირენსის ამაღლება და დიდი ზომის საბურავების დაყენება. ავტომობილის მომზადების შემდეგ, თუკი გვსურს, რომ დავაყენოთ დიდი ზომის საბურავები, მაგალითად 31 ან 31 ინჩიანი, სხვა პრობლემები იჩენს თავს. ამ ავტომობილებს აქვთ ე.წ. გამანაწილებელი ”რაზადკა”, რომელიც ჯაჭვზეა, იწელება და ვეღარ უძლებს. ამ შემთხვევში მისი წინამორბედის, ”სუძუკი სამურაის” ”რაზადკას” ვიყენებთ, რომელიც კბილანებზეა და უფრო საიმედოა და ბევრად გამართლებული იმ პირობებისთვის, სადაც მათ უწევთ შემდეგ სიარული. პირველ ეტაპზე ძრავისა და კოლოფის ვარგისიანობაში დარწმუნდით, არ შეგაშინოთ კოროზიამ, მთავარია ავტომობილის ჩარჩო იყოს კარგ მდგომარეობაში, დანარჩენს მარტივად მოევლება. სხვათაშორის, ავტომატური გადაცემთა კოლოფი ბევრად გამძლეა, ვიდრე მექანიკური.

გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი ოთარ ფიცხელაური ესტუმრა. გადაცემა კონკრეტულად ერთ მოდელს – Suzuki Jimny-ს დაეთმო.

Suzuki Jimny ევროპის ბაზარზე ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ის ტევადობის მხრივ დიდი არ არის, თუმცა სხვა ბევრი დადებითი თვისების გამო ძალიან კარგად იყიდება. მე პირადად Suzuki Jimny-ს მფლობელი ვარ. თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, აქვს მაღალი გამავლობა და საწვავის ნაკლები ხარჯი სხვა ორ ხიდიან ავტომობილებთან შედარებით – დაახლოებით ორჯერ ნაკლებს მოიხმარს. Suzuki Jimny-ის ოჯახურ პირობებში თითქმის ვერ გააფუჭებთ. ის კლასიკური Off-road მანქანაა: აქვს მთლიანი ხიდები, დამადაბლებელი გადაცემა და ჩართვადი წინა ხიდი.

მოდიფიკაციების მიხედვით განვიხილოთ…

იაპონიის ბაზრისთვის ის იქმნება ე.წ. JB23, რაც ნიშნავს იმას, რომ აქვს დაბალი კუბადურის, სამ ცილიდრიანი, 0,66 ლიტრის მოცულობის ძრავი და ტურბოდაბერვა. მიუხედავად დაბალი მოცულობის ძრავისა, ავტომობილი არ უჩივის სიმძლავრეს არც უგზოობაში არც ქალაქის პირობებში. ასევე არის JB33 რომელიც დაკომპლექტებულია 1.3 ლიტრის მოცულობის ერთ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავით და არის კიდევ  JB43, რომელსაც ორი გამანაწილებელი ლილვი აქვს. დავიწყებ JB23-ით, აქვს 65 ცხენის ძალა, არის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფებით. ხიდებს აქვს ისეთი გადაცემა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ავტომობილი გამოვიყენოთ სპორტისთვის ქარხნული ძრავით, ის ახერხებს უფრო დიდი საბურავი ატრიალოს, ვიდრე მისი შემდგომი მოდელები ახერხებენ. ”ჯიმნების” მინუსად შეიძლება ჩაითვალოს წყალში სიარულისას ე.წ. ”შკონის პაჩებნიკები” და ”პოლუსის პაჩებნიკები”.  საკმაოდ ეკონომიური ავტომობილია, ხიდებში თითო ლიტრი ზეთი ჩადის, კოლოფში 900 გრამი, ძრავში 4 ლიტრი. ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტია. ხშირად ვხუმრობთ ხოლმე და დახურულ კვადროციკლს ვეძახით. პირველი ემოცია, როგორც წესი დამცინავია ხოლმე, თუმცა საქმეში რომ ნახავენ, სულ სხვანაირი დასკვნები გამოაქვთ.

ვისაუბროთ Suzuki Jimny-ს რესურსზე, შესაძლებლობებზე…

ვისაც Suzuki Jimny-ის შეძენა სურს, არსებობს სამი მოდიფიკაცია: JB23 არის სამ ცილიდრიანი ტურბირებული 0.66 ძრავით, მიაქციეთ ყურადღება ტურბინის მდგომარეობას, რადგან მისი მცირე რესურსი ”ჯიმნის” სისუსტეა – 100-130 000 კილომეტრით შემოიფარგლება და შეცვლადია რა თქმა უნდა. საკუთარი გამოცდილებით მინდა გითხრათ, რომ თითქმის უზეთოდ სიარულსაც კი უძლებს. ამ მოდელში გირჩევთ მექანიკას, რადგან ძალიან ეკონომიურია ქალაქის პირობებში – ას კილომეტრზე დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, რასაც ვერ ვიტყვით ავტომატიკაზე, რომელიც დაახლოებით ორჯერ მეტს წვავს. ტრასაზე ორივეს საწვავის ხარჯი ეზრდება, რადგან დიდ ბრუნზე მუშაობს. რაც შეეხება JB33-ს, მისი ქარხნული კომპლექტაცია არის 1.3 ძრავი, ეს მოდელებიც გამოდის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და ვინც ამ მოდელით არის დაინტერესებული, მისი ცალხიდიანი ვერსიებიც არსებობს. თუ ევროპაში აპირებთ მის შეძენას, დააკვირდით, რადგან ცალხიდიანი ”ჯიმნი” უკვე ”ჯიმნი” აღარ არის. სისუსტე – ძრავის ქვედა შკივი, რომელიც ხშირად 150 000 კილომეტრის გარბენის შემდეგ ზიანდება და ხშირად მთლიანად ძრავია დასაშლელი, რომ პრობლემა მოვაგვაროთ. მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს ქალაქის პირობებში რვა ლიტრამდე საწვავი სჭირდება, ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს კი ათ ლიტრამდე. რაც შეეხება JB43-ს, ის 2004 წლიდან გამოდის და იყიდება საქართველოშიც, ეს მოდელი შედარებით კომფორტულია. ასევე წინა ორ მოდელთან შეადრებით ცოტი დიდია.

რაც შეეხება ავტომობილის მომზადებას…

ამ ავტომობილს უგზოობისთვის ძალიან დიდი რესურსი აქვს. ტურნირებზეც კი ძალიან ბევრი ქვეყანა იყენებს ჯიმნის. რა თქმა უნდა მის მოდიცირებას სჭირდება თანხა, საჭიროა დაკიდების სისტემის შეცვლა, ამორტიზატორები და ზამრაბეის შეცვლა. არსებობს მრავალნაირი ”ლიფტი”. ძალიან ბევრი მძღოლი არასწორად ”წევს” ავტომობილს, რაც აზიანებს ავტომობილს ავტომობილს ”ლიფტი” აუცილებლად პროფესიონალთან უნდა გავაკეთოთ და ამ ქმედების ერთადერთი მიზეზია მისი ქლირენსის ამაღლება და დიდი ზომის საბურავების დაყენება. ავტომობილის მომზადების შემდეგ, თუკი გვსურს, რომ დავაყენოთ დიდი ზომის საბურავები, მაგალითად 31 ან 31 ინჩიანი, სხვა პრობლემები იჩენს თავს. ამ ავტომობილებს აქვთ ე.წ. გამანაწილებელი ”რაზადკა”, რომელიც ჯაჭვზეა, იწელება და ვეღარ უძლებს. ამ შემთხვევში მისი წინამორბედის, ”სუძუკი სამურაის” ”რაზადკას” ვიყენებთ, რომელიც კბილანებზეა და უფრო საიმედოა და ბევრად გამართლებული იმ პირობებისთვის, სადაც მათ უწევთ შემდეგ სიარული. პირველ ეტაპზე ძრავისა და კოლოფის ვარგისიანობაში დარწმუნდით, არ შეგაშინოთ კოროზიამ, მთავარია ავტომობილის ჩარჩო იყოს კარგ მდგომარეობაში, დანარჩენს მარტივად მოევლება. სხვათაშორის, ავტომატური გადაცემთა კოლოფი ბევრად გამძლეა, ვიდრე მექანიკური.

24 აპრილი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-02-14 23:54:40' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 77937 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-15 14:52:31 [post_date_gmt] => 2018-02-15 10:52:31 [post_content] => ტაქსების შემდეგ რეგულირებას შესაძლოა, საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები დაექვემდებაროს. ინფორმაციას bpn-ი ავრცელებს. „წლების წინ საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მხოლოდ ავტობუსები დადიოდნენ. შემდეგ უკვე მიკროავტობუსებზე მოხდა გადასვლა, რის შედეგადაც თბილისში რაიონებიდან დღის განმავლობაში 1 800-მდე რეისი მივიღეთ. ეს კი დიდ ქაოსს ქმნის და ვგეგმავთ მომავალში მათი მარშრუტებიც დავადგინოთ. საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე ძალიან ბევრი მინივენი მოძრაობს, რომელზეც არანაირი რეგულაცია არ ვრცელდება. შესაბამისად, ჩემი პირადი მოთხოვნა და ტრანსპორტის სამსახურის რეკომენდაცია იქნება, რომ​ მინივენები გარკვეულ რეგულირებას დაექვემდებაროს“, – აღნიშნა მუმლაძემ.
[post_title] => საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები, შესაძლოა, რეგულირებას დაექვემდებაროს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqalaqtashoriso-marshrutebze-modzravi-minivenebi-shesadzloa-regulirebas-daeqvemdebaros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:13:39 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:13:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77937 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 77919 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-02-15 12:52:18 [post_date_gmt] => 2018-02-15 08:52:18 [post_content] => გერმანიის ხელისუფლებამ რამდენიმე ქალაქში უფასო საზოგადოებრივი ტრანსპორტი დანიშნა იმისთვის, რომ მოქალაქეებმა საკუთარი ავტომობილები სახლში დატოვონ და საზოგადოებრივი ტრანსპორტით ისარგებლონ. ქვეყნის ხელისუფლებამ ეს გადაწყვეტილება ჰაერის დაბინძურებასთან საბრძოლველად მიიღო. ამავე მიზნით, სხვა კამპანიაც იგეგმება, რომელიც ავტობუსების და ტაქსებისთვის ტრანსპორტის გაუმართაობის შემთხვევაში, მძღოლების მიმართ მკაცრს ემისიებს აწესებს. გერმანიის მთავრობა ახალი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის დანიშვნას ევროკავშირის ძალისხმევის ფარგლებში გეგმავს. [post_title] => გერმანიის ხელისუფლება მოსახლეობას უფასო საზოგადოებრივ ტრანსპორტს სთავაზობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => germaniis-khelisufleba-mosakhleobas-ufaso-sazogadoebriv-transports-stavazobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:14:06 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:14:06 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77919 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 77986 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-16 11:05:07 [post_date_gmt] => 2018-02-16 07:05:07 [post_content] => ნასტასია კვიტკოს თაყვანისმცემლებმა დიდი ხანია „რუსი კიმ კარდაშიანი“ შეარქვეს. გოგონას მრგვალი ფორმები ამერიკელ ვარსკვლავს ნამდვილად მოგაგონებთ. ანასტასია ფოლოვერებს მოდუნების საშუალებას არ აძლევს და მუდმივად აზრიარებს თამამ ფოტოებს. მორიგმა ფოტოსესიამ გამომწერები კიდევ ერთხელ აღაფრთოვანა: გოგონას აცვია საცურაო კოსტიუმი, თუმცა ზედა ნაწილის გარეშე, ხოლო საკმაოდ დიდი ზომის მკერდი ხელისგულით აქვს დაფარული. შეგახსენებთ, რომ სულ მალე 2018 წლის პირველი ნახევრის კალენდარი გამოვა, რომელსაც თითოეულ ფოტოს ანასტასიას ხელმოწერა ექნება დართული. (ფოტოები) [post_title] => რუსი კიმ კარდაშიანი კიდევ ერთხელ გაშიშვლდა (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rusi-kim-kardashiani-kidev-ertkhel-gashishvlda-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:05:07 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:05:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77986 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 77996 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-16 11:11:08 [post_date_gmt] => 2018-02-16 07:11:08 [post_content] => ამერიკელი მოდელი კეიტ აპტონი ჟურნალ Sports Illustrated Swimsuit Issue-ს გადაღებების დროს, რომელიც კარიბის ზღვის კუნძულ არუბაზე მიმდინარეობდა, მოულოდნელად დაშავდა: აპტონმა, რომელიც კამერების წინაშე ნახევრად შიშველი პოზირებდა, ტალღის სიმძლავრეს ვერ გაუძლო, წონასწორობა დაკარგა და ლოდიდან პირდაპირ წყალში ჩავარდა. მოგვიანებით მოდელმა აღიარა, რომ როდესაც გადაღება დაიწყო, მას ცუდი წინათგრძნობა ჰქონდა, ხოლო  როდესაც აღნიშნულ ლოდზე ავიდა, ძალიან ეშინოდა. შემთხვევა სერიოზული დაზიანებების გარეშე დასრულდა. შესაბსმისი ვიდეო კი მთელს ინტერნეტში გავრცელდა. (ფოტო/ვიდეო) [post_title] => შიშველი კეიტ აპტონი გადაღებების დროს დაშავდა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shishveli-keit-aptoni-gadaghebebis-dros-dashavda-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:11:08 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:11:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77996 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 77936 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-02-15 17:28:54 [post_date_gmt] => 2018-02-15 13:28:54 [post_content] => თავგადასავალი იწყება - 26 მაისიდან 2 ივნისამდე საქართველო კლასიკური ავტომობილების რალის უმასპინძლებს. იდეა ზოი უიტაკერს ეკუთვნის, რომელიც რბოლებში ჯერ კიდევ თინეიჯერობიდან მონაწილეობს და ფორმულა 1-ში რამდენიმე წელი აქვს გატარებული. მას ერგო პატივი, რომ უამრავი საოცნებო ავტომობილის, დაწყებული კლასიკური 1957 წლის D-type Jaguar-დან თანამედროვე Porsche GT4-მდე საჭე გამოეცადა და ყველა ავტომოყვარულისთვის დიდი სტიმული მიეცა. ზოის ახალი თავგადასავლი საქართველოს უკავშირდება. ის კლასიკურ Porshce-ს საქართველოში 2018 წლის მაისში ჩამოიყვანს. ზოი მთელ ქვეყანას მოივლის და თავის მოგზაურობაში ყველა ვინტაჟური ავტომობილის მფლობელს ეპატიჟება. ის მზადაა, რომ საქართველოს ტრადიციები, კულტურა, ბუნება და ჯერ კიდევ აუთვისებელი გზები აღმოაჩინოს. მსგავსი რალი ქვეყნის ისტორიაში პირველად ტარდება, ის თბილისიდან დაიწყება და საბოლოო წერტილიც თბილისივე იქნება. რბოლის მონაწილეები გზადაგზა სხვადასხვა ღირსშესანიშნაობებს, ისტორიულ ქალაქებსა და სოფლებს მოინახულებენ. ზოის მთავარი მიზანი საქართველოს უკეთ შესწავლა, სტუმართმოყვარე ხალხის, უნიკალური ტრადიციების, უგემრიელესი სამზარეულოს და ღვინის დაწურვის უძველესი მეთოდის გაცნობაა. რალის მარშრუტი საქართველოს საავტომობილო ფედერაციასთან და სატრანსპორტო უსაფრთხოებასთანაა შეთანხმებული. რალი 4 დღე და 3 ღამე გაგრძელდება, ის 700 კმ-ს მოიცავს და საბოლოოდ ყველაფერი საზეიმო, საქველმოქმედო ვახშმით დასრულდება. თბილისი-სიღნაღი-თელავი მანძილი: 168 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 3 საათი და 25 წუთი თელავი-წალკა-ახალქალაქი მანძილი: 265 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 5 საათი და 39 წუთი ახალქალაქი-ხერთვისი-ვარძია მანძილი: 44 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 52 წუთი ვარძია-ბაკურიანი-ბორჯომი მანძილი: 117 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 3 საათი და 15 წუთი ლიკანი-ახალციხე-ადიგენი მანძილი: 74 კილომეტრი ხანგრძლივობა: 1 საათი და 17 წუთი   ზოი უიტაკერი საქართველოში გასულ წელს იმყოფებოდა. გადაცემა „ქალების ნარატივში“ სტუმრობისას მან განაცხადა: „საფრანგეთში არის ცნობილი „ლე მანის 24 საათიანი“ რბოლა. ერთ-ერთი წევრი მეც გახლავართ. ჩვენთან ერთად ასევე არის ქართველი მრბოლელი ბერდია ყამარაული. ერთ-ერთი შეკრების დროს გადავწყვიტეთ პიკნიკზე წავსულიყავით და ღვინო გვეყიდა. გზად სუპერმარკეტში შევიარეთ, სადაც ღვინის ძალიან დიდი არჩევანი იყო. ბერდიამ ამდენი ფრანგის გარემოცვაში იკითხა, რატომ ვსვამდით ფრანგულ ღვინოს, როდესაც ქართული ღვინო არსებობსო. ისიც კი თქვა, რომ ქართულ ღვინოს უფრო დიდი ხნის ისტორია აქვს, ვიდრე ფრანგულს. მისი სიტყვები შუაგულ საფრანგეთში ძალიან დამაინტრიგებლად ჟღერდა და გადავწყვიტე, ღვინოს დაგემოვნებასთან ერთად, საქართველო ავტომობილით დამეთვალიერებინა. ქართული სამზარეულოსა და ღვინის შესახებ არაერთი სტატია მინახავს, მაგრამ ნანახმა მოლოდინს გადააჭარბა“.   კითხვაზე, რა ავტომობილს მართავს, ზოი პასუხობს: „1957 წლის პორშე მყავს. ბევრს უკვირს როგორ ვმართავ ძველ ავტომობილს. მეტსახელიც მაქვს - ქერა ძველ პორშეზე“. ზოი უიტაკერი დიდ ბრიტანეთში დაიბადა და ბავშვობიდან ავტომობილებით იყო გარშემორტყმული. მან მთელი თინეიჯერობა მამასთან ერთად კლასიკური ავტომობილების რალებზე გაატარა. ზოი ძირითადად ნავიგატორის როლს ასრულებდა, ხოლო როგორც კი მართვის უფლება მოიპოვა, მაშინვე საჭეს მიუჯდა და მძღოლის უნარების განვითარება დაიწყო. ზოის გამოცდილება კლასიკური ავტომობილების სიყვარულთან ერთად იზრდებოდა. გოგონას ენთუზიაზმა შედეგი გამოიღო, სულ მალე ის RAC/CHryslet rallies-ის ნაწილი გახდა. ამას მოყვა Alpine Challenge rally და პარიზი-მარაკეშის რალი. ზოის 2018 წლისთვისაც დიდი გეგმები აქვს. შემდეგ, 2019 და 2020 წლებში ის ჩინეთსა და სამხრეთ ამერიკას მოივლის. ტურის საბოლოო მიზანი 20-მდე ქალაქისა და 20 ათასამდე მილის გავლაა. დღეს პრესკონფერენცია სასტუმრო „რუმსში“ გაიმართა. ზოი ვიტაკერმა ქართველ ორგანიზატორებთან ერთად დაგეგმილ რალიზე ისაუბრა. ცნობილი გახდა, რომ ზოის კლასიკური „პორშეს“ თანამგზავრი „საქართველოს ავიახაზების“ რარიტეტული თვითმფრინავიც იქნება (1986 წლის An-2), რომლის პილოტიც ასევე ქალბატონია. რარიტეტული ავტომობილების გარბენზე სპეციალური დოკუმენტური ფილმი მომზადდება, რომელსაც ბრიტანეთის საავტომობილო სამეფო კლუბში აჩვენებენ. სპეციალურად კლასიკური ავტომობილების რბოლისთვის მობილური აპლიკაციაც შეიქმნა.   [post_title] => ქერა პორშეზე: საქართველოში კლასიკური ავტომობილების პირველი რალი გაიმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qera-porsheze-saqartveloshi-klasikuri-avtomobilebis-pirveli-rali-gaimarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-15 17:31:18 [post_modified_gmt] => 2018-02-15 13:31:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77936 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 77937 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-15 14:52:31 [post_date_gmt] => 2018-02-15 10:52:31 [post_content] => ტაქსების შემდეგ რეგულირებას შესაძლოა, საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები დაექვემდებაროს. ინფორმაციას bpn-ი ავრცელებს. „წლების წინ საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მხოლოდ ავტობუსები დადიოდნენ. შემდეგ უკვე მიკროავტობუსებზე მოხდა გადასვლა, რის შედეგადაც თბილისში რაიონებიდან დღის განმავლობაში 1 800-მდე რეისი მივიღეთ. ეს კი დიდ ქაოსს ქმნის და ვგეგმავთ მომავალში მათი მარშრუტებიც დავადგინოთ. საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე ძალიან ბევრი მინივენი მოძრაობს, რომელზეც არანაირი რეგულაცია არ ვრცელდება. შესაბამისად, ჩემი პირადი მოთხოვნა და ტრანსპორტის სამსახურის რეკომენდაცია იქნება, რომ​ მინივენები გარკვეულ რეგულირებას დაექვემდებაროს“, – აღნიშნა მუმლაძემ.
[post_title] => საქალაქთაშორისო მარშრუტებზე მოძრავი მინივენები, შესაძლოა, რეგულირებას დაექვემდებაროს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqalaqtashoriso-marshrutebze-modzravi-minivenebi-shesadzloa-regulirebas-daeqvemdebaros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 11:13:39 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 07:13:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=77937 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )