live

Suzuki Jimny ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტი

Suzuki Jimny ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტი

გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი ოთარ ფიცხელაური ესტუმრა. გადაცემა კონკრეტულად ერთ მოდელს – Suzuki Jimny-ს დაეთმო.

Suzuki Jimny ევროპის ბაზარზე ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ის ტევადობის მხრივ დიდი არ არის, თუმცა სხვა ბევრი დადებითი თვისების გამო ძალიან კარგად იყიდება. მე პირადად Suzuki Jimny-ს მფლობელი ვარ. თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, აქვს მაღალი გამავლობა და საწვავის ნაკლები ხარჯი სხვა ორ ხიდიან ავტომობილებთან შედარებით – დაახლოებით ორჯერ ნაკლებს მოიხმარს. Suzuki Jimny-ის ოჯახურ პირობებში თითქმის ვერ გააფუჭებთ. ის კლასიკური Off-road მანქანაა: აქვს მთლიანი ხიდები, დამადაბლებელი გადაცემა და ჩართვადი წინა ხიდი.

მოდიფიკაციების მიხედვით განვიხილოთ…

იაპონიის ბაზრისთვის ის იქმნება ე.წ. JB23, რაც ნიშნავს იმას, რომ აქვს დაბალი კუბადურის, სამ ცილიდრიანი, 0,66 ლიტრის მოცულობის ძრავი და ტურბოდაბერვა. მიუხედავად დაბალი მოცულობის ძრავისა, ავტომობილი არ უჩივის სიმძლავრეს არც უგზოობაში არც ქალაქის პირობებში. ასევე არის JB33 რომელიც დაკომპლექტებულია 1.3 ლიტრის მოცულობის ერთ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავით და არის კიდევ  JB43, რომელსაც ორი გამანაწილებელი ლილვი აქვს. დავიწყებ JB23-ით, აქვს 65 ცხენის ძალა, არის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფებით. ხიდებს აქვს ისეთი გადაცემა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ავტომობილი გამოვიყენოთ სპორტისთვის ქარხნული ძრავით, ის ახერხებს უფრო დიდი საბურავი ატრიალოს, ვიდრე მისი შემდგომი მოდელები ახერხებენ. ”ჯიმნების” მინუსად შეიძლება ჩაითვალოს წყალში სიარულისას ე.წ. ”შკონის პაჩებნიკები” და ”პოლუსის პაჩებნიკები”.  საკმაოდ ეკონომიური ავტომობილია, ხიდებში თითო ლიტრი ზეთი ჩადის, კოლოფში 900 გრამი, ძრავში 4 ლიტრი. ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტია. ხშირად ვხუმრობთ ხოლმე და დახურულ კვადროციკლს ვეძახით. პირველი ემოცია, როგორც წესი დამცინავია ხოლმე, თუმცა საქმეში რომ ნახავენ, სულ სხვანაირი დასკვნები გამოაქვთ.

ვისაუბროთ Suzuki Jimny-ს რესურსზე, შესაძლებლობებზე…

ვისაც Suzuki Jimny-ის შეძენა სურს, არსებობს სამი მოდიფიკაცია: JB23 არის სამ ცილიდრიანი ტურბირებული 0.66 ძრავით, მიაქციეთ ყურადღება ტურბინის მდგომარეობას, რადგან მისი მცირე რესურსი ”ჯიმნის” სისუსტეა – 100-130 000 კილომეტრით შემოიფარგლება და შეცვლადია რა თქმა უნდა. საკუთარი გამოცდილებით მინდა გითხრათ, რომ თითქმის უზეთოდ სიარულსაც კი უძლებს. ამ მოდელში გირჩევთ მექანიკას, რადგან ძალიან ეკონომიურია ქალაქის პირობებში – ას კილომეტრზე დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, რასაც ვერ ვიტყვით ავტომატიკაზე, რომელიც დაახლოებით ორჯერ მეტს წვავს. ტრასაზე ორივეს საწვავის ხარჯი ეზრდება, რადგან დიდ ბრუნზე მუშაობს. რაც შეეხება JB33-ს, მისი ქარხნული კომპლექტაცია არის 1.3 ძრავი, ეს მოდელებიც გამოდის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და ვინც ამ მოდელით არის დაინტერესებული, მისი ცალხიდიანი ვერსიებიც არსებობს. თუ ევროპაში აპირებთ მის შეძენას, დააკვირდით, რადგან ცალხიდიანი ”ჯიმნი” უკვე ”ჯიმნი” აღარ არის. სისუსტე – ძრავის ქვედა შკივი, რომელიც ხშირად 150 000 კილომეტრის გარბენის შემდეგ ზიანდება და ხშირად მთლიანად ძრავია დასაშლელი, რომ პრობლემა მოვაგვაროთ. მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს ქალაქის პირობებში რვა ლიტრამდე საწვავი სჭირდება, ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს კი ათ ლიტრამდე. რაც შეეხება JB43-ს, ის 2004 წლიდან გამოდის და იყიდება საქართველოშიც, ეს მოდელი შედარებით კომფორტულია. ასევე წინა ორ მოდელთან შეადრებით ცოტი დიდია.

რაც შეეხება ავტომობილის მომზადებას…

ამ ავტომობილს უგზოობისთვის ძალიან დიდი რესურსი აქვს. ტურნირებზეც კი ძალიან ბევრი ქვეყანა იყენებს ჯიმნის. რა თქმა უნდა მის მოდიცირებას სჭირდება თანხა, საჭიროა დაკიდების სისტემის შეცვლა, ამორტიზატორები და ზამრაბეის შეცვლა. არსებობს მრავალნაირი ”ლიფტი”. ძალიან ბევრი მძღოლი არასწორად ”წევს” ავტომობილს, რაც აზიანებს ავტომობილს ავტომობილს ”ლიფტი” აუცილებლად პროფესიონალთან უნდა გავაკეთოთ და ამ ქმედების ერთადერთი მიზეზია მისი ქლირენსის ამაღლება და დიდი ზომის საბურავების დაყენება. ავტომობილის მომზადების შემდეგ, თუკი გვსურს, რომ დავაყენოთ დიდი ზომის საბურავები, მაგალითად 31 ან 31 ინჩიანი, სხვა პრობლემები იჩენს თავს. ამ ავტომობილებს აქვთ ე.წ. გამანაწილებელი ”რაზადკა”, რომელიც ჯაჭვზეა, იწელება და ვეღარ უძლებს. ამ შემთხვევში მისი წინამორბედის, ”სუძუკი სამურაის” ”რაზადკას” ვიყენებთ, რომელიც კბილანებზეა და უფრო საიმედოა და ბევრად გამართლებული იმ პირობებისთვის, სადაც მათ უწევთ შემდეგ სიარული. პირველ ეტაპზე ძრავისა და კოლოფის ვარგისიანობაში დარწმუნდით, არ შეგაშინოთ კოროზიამ, მთავარია ავტომობილის ჩარჩო იყოს კარგ მდგომარეობაში, დანარჩენს მარტივად მოევლება. სხვათაშორის, ავტომატური გადაცემთა კოლოფი ბევრად გამძლეა, ვიდრე მექანიკური.

გადაცემას ”ავტოსერვისი” ავტოექსპერტი ოთარ ფიცხელაური ესტუმრა. გადაცემა კონკრეტულად ერთ მოდელს – Suzuki Jimny-ს დაეთმო.

Suzuki Jimny ევროპის ბაზარზე ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ის ტევადობის მხრივ დიდი არ არის, თუმცა სხვა ბევრი დადებითი თვისების გამო ძალიან კარგად იყიდება. მე პირადად Suzuki Jimny-ს მფლობელი ვარ. თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე, აქვს მაღალი გამავლობა და საწვავის ნაკლები ხარჯი სხვა ორ ხიდიან ავტომობილებთან შედარებით – დაახლოებით ორჯერ ნაკლებს მოიხმარს. Suzuki Jimny-ის ოჯახურ პირობებში თითქმის ვერ გააფუჭებთ. ის კლასიკური Off-road მანქანაა: აქვს მთლიანი ხიდები, დამადაბლებელი გადაცემა და ჩართვადი წინა ხიდი.

მოდიფიკაციების მიხედვით განვიხილოთ…

იაპონიის ბაზრისთვის ის იქმნება ე.წ. JB23, რაც ნიშნავს იმას, რომ აქვს დაბალი კუბადურის, სამ ცილიდრიანი, 0,66 ლიტრის მოცულობის ძრავი და ტურბოდაბერვა. მიუხედავად დაბალი მოცულობის ძრავისა, ავტომობილი არ უჩივის სიმძლავრეს არც უგზოობაში არც ქალაქის პირობებში. ასევე არის JB33 რომელიც დაკომპლექტებულია 1.3 ლიტრის მოცულობის ერთ გამანაწილებელ ლილვიანი ძრავით და არის კიდევ  JB43, რომელსაც ორი გამანაწილებელი ლილვი აქვს. დავიწყებ JB23-ით, აქვს 65 ცხენის ძალა, არის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფებით. ხიდებს აქვს ისეთი გადაცემა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ავტომობილი გამოვიყენოთ სპორტისთვის ქარხნული ძრავით, ის ახერხებს უფრო დიდი საბურავი ატრიალოს, ვიდრე მისი შემდგომი მოდელები ახერხებენ. ”ჯიმნების” მინუსად შეიძლება ჩაითვალოს წყალში სიარულისას ე.წ. ”შკონის პაჩებნიკები” და ”პოლუსის პაჩებნიკები”.  საკმაოდ ეკონომიური ავტომობილია, ხიდებში თითო ლიტრი ზეთი ჩადის, კოლოფში 900 გრამი, ძრავში 4 ლიტრი. ქართველი კაცისთვის შესანახად იდეალური ვარიანტია. ხშირად ვხუმრობთ ხოლმე და დახურულ კვადროციკლს ვეძახით. პირველი ემოცია, როგორც წესი დამცინავია ხოლმე, თუმცა საქმეში რომ ნახავენ, სულ სხვანაირი დასკვნები გამოაქვთ.

ვისაუბროთ Suzuki Jimny-ს რესურსზე, შესაძლებლობებზე…

ვისაც Suzuki Jimny-ის შეძენა სურს, არსებობს სამი მოდიფიკაცია: JB23 არის სამ ცილიდრიანი ტურბირებული 0.66 ძრავით, მიაქციეთ ყურადღება ტურბინის მდგომარეობას, რადგან მისი მცირე რესურსი ”ჯიმნის” სისუსტეა – 100-130 000 კილომეტრით შემოიფარგლება და შეცვლადია რა თქმა უნდა. საკუთარი გამოცდილებით მინდა გითხრათ, რომ თითქმის უზეთოდ სიარულსაც კი უძლებს. ამ მოდელში გირჩევთ მექანიკას, რადგან ძალიან ეკონომიურია ქალაქის პირობებში – ას კილომეტრზე დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, რასაც ვერ ვიტყვით ავტომატიკაზე, რომელიც დაახლოებით ორჯერ მეტს წვავს. ტრასაზე ორივეს საწვავის ხარჯი ეზრდება, რადგან დიდ ბრუნზე მუშაობს. რაც შეეხება JB33-ს, მისი ქარხნული კომპლექტაცია არის 1.3 ძრავი, ეს მოდელებიც გამოდის როგორც მექანიკური, ისე ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და ვინც ამ მოდელით არის დაინტერესებული, მისი ცალხიდიანი ვერსიებიც არსებობს. თუ ევროპაში აპირებთ მის შეძენას, დააკვირდით, რადგან ცალხიდიანი ”ჯიმნი” უკვე ”ჯიმნი” აღარ არის. სისუსტე – ძრავის ქვედა შკივი, რომელიც ხშირად 150 000 კილომეტრის გარბენის შემდეგ ზიანდება და ხშირად მთლიანად ძრავია დასაშლელი, რომ პრობლემა მოვაგვაროთ. მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს ქალაქის პირობებში რვა ლიტრამდე საწვავი სჭირდება, ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს კი ათ ლიტრამდე. რაც შეეხება JB43-ს, ის 2004 წლიდან გამოდის და იყიდება საქართველოშიც, ეს მოდელი შედარებით კომფორტულია. ასევე წინა ორ მოდელთან შეადრებით ცოტი დიდია.

რაც შეეხება ავტომობილის მომზადებას…

ამ ავტომობილს უგზოობისთვის ძალიან დიდი რესურსი აქვს. ტურნირებზეც კი ძალიან ბევრი ქვეყანა იყენებს ჯიმნის. რა თქმა უნდა მის მოდიცირებას სჭირდება თანხა, საჭიროა დაკიდების სისტემის შეცვლა, ამორტიზატორები და ზამრაბეის შეცვლა. არსებობს მრავალნაირი ”ლიფტი”. ძალიან ბევრი მძღოლი არასწორად ”წევს” ავტომობილს, რაც აზიანებს ავტომობილს ავტომობილს ”ლიფტი” აუცილებლად პროფესიონალთან უნდა გავაკეთოთ და ამ ქმედების ერთადერთი მიზეზია მისი ქლირენსის ამაღლება და დიდი ზომის საბურავების დაყენება. ავტომობილის მომზადების შემდეგ, თუკი გვსურს, რომ დავაყენოთ დიდი ზომის საბურავები, მაგალითად 31 ან 31 ინჩიანი, სხვა პრობლემები იჩენს თავს. ამ ავტომობილებს აქვთ ე.წ. გამანაწილებელი ”რაზადკა”, რომელიც ჯაჭვზეა, იწელება და ვეღარ უძლებს. ამ შემთხვევში მისი წინამორბედის, ”სუძუკი სამურაის” ”რაზადკას” ვიყენებთ, რომელიც კბილანებზეა და უფრო საიმედოა და ბევრად გამართლებული იმ პირობებისთვის, სადაც მათ უწევთ შემდეგ სიარული. პირველ ეტაპზე ძრავისა და კოლოფის ვარგისიანობაში დარწმუნდით, არ შეგაშინოთ კოროზიამ, მთავარია ავტომობილის ჩარჩო იყოს კარგ მდგომარეობაში, დანარჩენს მარტივად მოევლება. სხვათაშორის, ავტომატური გადაცემთა კოლოფი ბევრად გამძლეა, ვიდრე მექანიკური.

24 აპრილი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-07-16 12:03:43' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 89745 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-17 11:17:37 [post_date_gmt] => 2018-07-17 07:17:37 [post_content] => ცნობილი ავტომრბოლელი მევლუდ მელაძე ამბობს, რომ “ტოიოტა პრიუსის” ეკონომიურობის შესახებ მოსაზრება სიმართლეს არ შეესაბამება. როგორც ის ამბობს, მისი ეკონომიურობა სიარულის სტილზეა დამოკიდებული და თუ სხვა მანქანითაც იგივენაირად ივლით როგორც პრიუსით, შედეგიც სახეზე იქნება. ეს ექსპერიმენტი მევლუდ მელაზემ თავად ჩაატარა “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – არ დამეზარა და ჩავატარე ექსპერიმენტი. 3 დღე ვმოძრაობ ავტომობილით რომელიც 100 კილომეტრზე 13-14 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, ოღონდ დავდივარ ისე როგორც პრიუსის ხელსაწყოების დაფა მიკარნახებდა. შედეგი სახეზეა! უფრო სწორად ფოტოზე. 34.9 ანუ დაახლოებით 6.7 ლიტრი 100 კილომეტრზე. ეს კი ზუსტად ნახევარია. აქედან დასკვნა – გასაღები მართვის სტილშია და არა აკუმულატორების რაოდენობაში. ტოიოტა სხვაზე ადრე მიხვდა ამას და მიგვაჯაჭვა ხელსაწყოების დაფაზე გამოსახულ ციფრებს ისედაც დანერვოზებული ხალხი. მოკლედ შეიძინეთ ნებისმიერი დაბალკუბატურიანი და შედარებით ახალი ავტომობილი პრიუსის ფასად და გარწმუნებთ უფრო დიდხანს იცხოვრებთ 🙂 🙂 🙂 ერთი რამე გამომრჩა კონდიციონერიც ჩართული მქონდა და ეხლა ვნანობ თორემ ეჭვი მაქვს პრიუსის შედეგსაც დავსვავდი,” – წერს მელაძე. [post_title] => “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – მევლუდ მელაძის ექსპერიმენტი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => priusis-ekonomiuroba-blefia-mevlud-meladzis-eqsperimenti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-17 11:19:33 [post_modified_gmt] => 2018-07-17 07:19:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89745 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 89676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-16 14:21:17 [post_date_gmt] => 2018-07-16 10:21:17 [post_content] => McLaren მომავალი 7 წლის განმავლობაში 18 ახალ მოდელს გამოუშვებს. ავტომწარმოებელმა მომავალი წლების გეგმა დააანონსა და ავტომოყვარულებს საინტერესო მოდელებს დაპირდა. 18 ახალი სუპერქარი ბაზარზე ეტაპობრივად გამოვა და ყველა მათგანი ჰიბრიდი იქნება. ახალი გეგმის ფარგლებში McLaren ახალ ცენტრსაც ააშენებს და პროექტისთვის 50 მილიონი ფუნტია გამოყოფილი. კომპანია გეგმავს, რომ ავტომობილის კომპონენტთა 57% დიდ ბრიტანეთში შექმნას, რაც მათ ხარისხს ერთი-ორად გააუმჯობესებს. 2025 წლისთვის ბრიტანული მარკის 18 ახალი მოდელი უკვე მზად იქნება, რაც წარმოებას 75%-ით გაზრდის და წელიწადში 6000 მოდელს გაუტოლდება. გარდა მოძრაობის მახასიათებლების გაუმჯობესებისა, McLaren გეგმავს, რომ კომფორტიც მაქსიმალურად გაზარდოს და კლიენტებს ისეთი სერვისები შესთავაზოს, რგოორიცაა - კიბერშეტევისგან დაცვა, ინოვაციური კლიმატკონტროლი და სატრანსპორტო საშუალებების ამომცნობი სისტემა.   [post_title] => McLaren 18 ახალ მოდელს გამოუშვებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mclaren-18-akhal-models-gamoushvebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-16 14:27:10 [post_modified_gmt] => 2018-07-16 10:27:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 89645 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-16 12:50:21 [post_date_gmt] => 2018-07-16 08:50:21 [post_content] => მერილენდის შტატში გამართულ კონცერტზე ბრიტნი სპირსი მოულოდნლეად არასახარბიელო სტიუაციაში აღმოჩნდა. მომღერალი სიმღერას „Do Somethin“ ასრულებდა, როდესაც მოულოდნელად მკერდი გამოჩინა. მაყურებლების მიერ გადაღებული ვიდეო მომენტალურად მოედო ინტერნეტს, თუმცა მასში კარგად ჩანს, რომ სპირსმა ეს შემთხვევა არაფრად ჩააგდო და კონცერტი განაგრძო და სიმღერის დასრულებამდე ბიუსტჰალტერი არც გაუსწორებია. (ფოტოები) [post_title] => ბრიტნი სპირსმა კონცერტის მსვლელობის დროს მკერდი გამოაჩინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => britni-spirsma-koncertis-msvlelobis-dros-mkerdi-gamoachina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-16 12:50:21 [post_modified_gmt] => 2018-07-16 08:50:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89645 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 89868 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-07-18 11:08:47 [post_date_gmt] => 2018-07-18 07:08:47 [post_content] => მსოფლიო ჩემპიონატის მსვლელობისას რუსეთის დედაქალაქმა 3.8 მილიონ ტურისტს უმასპინძლა. მოსკოვის მერიამ თქვა, რომ ქალაქში მსოფლიოს ჩემპიონატის ორგანიზებისთვის გაწეული თანხები სრულად ანაზღაურდება. სტუმრებმა ჯამში 96.6 მილიარდი მანეთი დახარჯეს, რაც მილიარდნახევარ დოლარს აღემატება. „ქალაქი სპეციალურად არ ემზადებოდა მსოფლიო ჩემპიონატისთვის. გამონაკლისია მხოლოდ „ლუჟნიკების“ სტადიონი, რომელსაც ფიფას სტანდარტების მიხედვით ჩაუტარდა რეკონსტრუქცია. ეს იყო 25 მილიარდი მანეთის ღირებულების სამუშაოები“, – წერია მოსკოვის მერიის განცხადებაში.   [post_title] => მოსკოვს ხარჯის არ სჯერა: ტურისტებმა მილიარდნახევარი დახარჯეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => moskovs-kharjis-ar-sjera-turistebma-miliardnakhevari-dakharjes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-18 11:08:47 [post_modified_gmt] => 2018-07-18 07:08:47 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89868 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 89895 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-18 14:46:40 [post_date_gmt] => 2018-07-18 10:46:40 [post_content] => ავარიაში მოხვედრილი ქალი მაშველებმა ერთი კვირის შემდეგ იპოვეს. შემთხვევა კალიფორნიის შტატში მოხდა. ორეგონელი ანჟელა ერნანდესის Jeep Patriot 60 მეტრის სიმაღლის ხევში გადავარდა და მძღოლი სიკვდილს მართლაც სასწაულებრივად გადაურჩა. მისი ავტომობილი მთლიანად განადგურებული იყო და ამერიკელიც ტერიტორიის დატოვებას ფიზიკურად ვერ ახერხებდა, ამიტომ მან გადარჩენის გზებზე ფიქრი დაიწყო და საინტერესო იდეაც მალევე მოუვიდა. ანჟელამ რადიატორის მილის გამოყენებით იქვე მდებარე ხავსიდან წყლის ამოტუმბვა შეძლო და ერთი კვირაც სწორედ ამის დამსახურებით გაძლო. დაზარალებულის ინფორმაციით, ავარია გზაზე მოულოდნელად გადმომხტარმა ცხოველმა გამოიწვია. ბუნებრივია, დაკარგულ ავტომობილს პოლიცია აქტიურად ეძებდა, თუმცა უშედეგოდ და რომ არა ტურისტთა ჯგუფი, შესაძლოა ერნანდესი კიდევ დიდი ხანი ვერ ეპოვათ.   [post_title] => ავარიაში მოხვედრილი ქალი მაშველებმა ერთი კვირის შემდეგ იპოვეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avariashi-mokhvedrili-qali-mashvelebma-erti-kviris-shemdeg-ipoves [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-18 14:46:40 [post_modified_gmt] => 2018-07-18 10:46:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89895 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 89745 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-17 11:17:37 [post_date_gmt] => 2018-07-17 07:17:37 [post_content] => ცნობილი ავტომრბოლელი მევლუდ მელაძე ამბობს, რომ “ტოიოტა პრიუსის” ეკონომიურობის შესახებ მოსაზრება სიმართლეს არ შეესაბამება. როგორც ის ამბობს, მისი ეკონომიურობა სიარულის სტილზეა დამოკიდებული და თუ სხვა მანქანითაც იგივენაირად ივლით როგორც პრიუსით, შედეგიც სახეზე იქნება. ეს ექსპერიმენტი მევლუდ მელაზემ თავად ჩაატარა “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – არ დამეზარა და ჩავატარე ექსპერიმენტი. 3 დღე ვმოძრაობ ავტომობილით რომელიც 100 კილომეტრზე 13-14 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, ოღონდ დავდივარ ისე როგორც პრიუსის ხელსაწყოების დაფა მიკარნახებდა. შედეგი სახეზეა! უფრო სწორად ფოტოზე. 34.9 ანუ დაახლოებით 6.7 ლიტრი 100 კილომეტრზე. ეს კი ზუსტად ნახევარია. აქედან დასკვნა – გასაღები მართვის სტილშია და არა აკუმულატორების რაოდენობაში. ტოიოტა სხვაზე ადრე მიხვდა ამას და მიგვაჯაჭვა ხელსაწყოების დაფაზე გამოსახულ ციფრებს ისედაც დანერვოზებული ხალხი. მოკლედ შეიძინეთ ნებისმიერი დაბალკუბატურიანი და შედარებით ახალი ავტომობილი პრიუსის ფასად და გარწმუნებთ უფრო დიდხანს იცხოვრებთ 🙂 🙂 🙂 ერთი რამე გამომრჩა კონდიციონერიც ჩართული მქონდა და ეხლა ვნანობ თორემ ეჭვი მაქვს პრიუსის შედეგსაც დავსვავდი,” – წერს მელაძე. [post_title] => “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – მევლუდ მელაძის ექსპერიმენტი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => priusis-ekonomiuroba-blefia-mevlud-meladzis-eqsperimenti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-17 11:19:33 [post_modified_gmt] => 2018-07-17 07:19:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89745 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )