live

ახალი წლის ღამის ჰოროსკოპი – რა გველოდება ამ ჯადოსნურ ღამეს

ახალი წლის ღამის ჰოროსკოპი – რა გველოდება ამ ჯადოსნურ ღამეს

ჰოროსკოპს ყოველთვის განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს, რადგან გეგმების სწორად დასახვაში გვეხმარება. ახალ წელს ყველა თავისებურად ხვდება, ამიტომ ზედმეტი არ იქნება ვიცოდეთ, რა გველოდება ამ ჯადოსნურ ღამეს.

ვერძი – ეცადეთ თავი დააღწიოთ ყოველდღიურობას და არ იფიქროთ საქმეებზე, რაც უფრო სწრაფად შეძლებთ ყოფითი პრობლემებისგან აბსტრაგირებას, მით უფრო ხალისიანად შეხვდებით დღესასწაულს და წელიც სიკეთის მომტანი იქნება. ცოტა მოთმინება და ხალისიანი გარემო – სულ ესაა, რაც კარგი დროსტარებისთვის გჭირდებათ.

კურო – „დაესესხეთ“ პოზიტიურ ენერგიას ახლობლებს და მეგობრებს. ნუ დარჩებით მარტო, რადგან შესაძლოა ახალი წლის ღამე ემოციონალურად საკმაოდ დაძაბული იყოს. თავს შეგახსენებენ ძველი შეცდომები, რისი დრო ნამდვილად არაა ახალი წლის ღამეს. თუ არ გყავთ შესაფერისი კომპანიონი, უკეთესია საერთოდ დაიძინოთ, რათა არ დამძიმდეთ არასასიამოვნო მოგონებებით.

ტყუპები – მიჰყევით წინასწარ დასახულ გეგმას. შესაძლოა იმედი გაგიცრუონ ახლობლების გულგრილობამ და მეგობრების აპათიამ, თუმცა ნუ აჰყვებით მათ ცუდ განწყობას და ნუ შეგეშინდებათ საკუთარი სურვილების განხორციელება.

კირჩხიბი – ახალი წლის ღამე სიყვარულისა და შინაგანი ჰარმონიის პერიოდია, რომელიც თვითრეალიზაციასა და გარემოს შეცვლაში დაგეხმარებათ. დაისვენეთ სამუშაოსგან და დაივიწყეთ ყველა პრობლემა, დაიჯერეთ საოცრების და ის აუცილებლად მოხდება. ნუ შეგეშინდებათ დღესასწაულის ღამეს ახალი ადამიანების გაცნობა, რომლებიც უზარმაზარ გავლენას მოახდენენ თვენს ცხოვრებაზე.

 ლომი – 2017 წლის ბოლო საკმაოდ დატვირთული იყო ემოციონალურად, ამიტომ არც ახალი წლის ღამე იქნება მშვიდი. ყველაფერი წინასწარ დაგეგმეთ, რასაც ჩაიფიქრებთ, სწორედ ის ახდება, რადგან აზრებს მატერალიზაციის უნარი აქვთ.

ქალწული – ძალიან არ გინდათ, მაგრამ 1 იანვრის ღამეს საკუთარ შიშებთან პირისპირ მოგიწევთ შეხვედრა. აუცილებელი არაა, ახალი წლის დღეებში პრობლემებზე ფიქრი, მაგრამ თუ იანვრის თვეში პირად და პროფესიონალურ ურთიერთობებს მოაწესრიგებთ, მთელი წელი წარმატებული იქნება.

სასწორი – არაა გამორიცხული ახალი წლის ღამეს ახალი მეგობრები გაიჩინოთ და დიდ სიყვარულსაც შეხვდეთ. ნუ იტყვით უარს წვეულებაზე მიპატიჟებაზე, რადგან მარტო ყოფნით ნამდვილად ვერ მიიღებთ იმ სიურპრიზებს, რასაც ვარსკვლავები გპირდებიან.

მორიელი – ნუ გარისკავთ ზედმეტად, რათა ახალი წლის ღამის შცდომების გამოსწორება მთელი წელი არ მოგიწიოთ. მოერიდეთ ალკოჰოლს, ნურაფერს დაგეგმავთ წინასწარ, მიეცით უფლება ბედისწერას თვითონ მოგიწყოთ სიურპრიზი ახალი წლის ჯადოსნურ ღამეს.

მშვილდოსანი – თქვენთვის ახალი წლის ღამე სერიოზული ემოციონალური ცვლილებების პერიოდი იქნება, დაკარგავთ წარსულისა და აწმყოს შეგრძნებას. მართალია, ღამით კარგად მოილხენთ, მაგრამ დილას, მიხვდებით, რომ თქვენი აზროვნება და შეხედულებები, მიზნები და დამოკიდებულება ცხოვრების მიმართ კარდინალურად შეიცვალა.

თხის რქა – მოერიდეთ ზედმეტ რისკს, მიჰყევით დინებას და უბრალოდ დატკბით სადღესასწაულო ატმოსფეროთი და ახლობლებთან ურთიერობით. ნუ იმუშავებთ ახალი წლის დღეებში, რადგან ნათქვამია, „როგორც შეხვდებით ახალ წელს, ზუსტად ისეთი იქნება წელიწადიც!“ იფიქრეთ საკუთარ ოცნებებსა და სურვილებზე, ნუ გაცვლით მათ იმ საქმეზე, რომლის კეთებაც დიდი ხანია მოგბეზრდათ.

მერწყული – დაივიწყეთ წყენა და აპატიეთ ყველას, ვინც გასულ წელს გული დაგწყვიტათ. არ შეიძლება მუდმივად მტრების ძებნა, მოვიდა დრო დაივიწყოთ ყველაფერი ცუდი და ისწავლოთ დათმობა.

თევზები – ნუ გამოიჩენთ ჩვეულ ეგოიზმსა და გულგრილობას, შეხვდით დღესასწაულის ღამეს მეგობრების და ახლობლების გარემოში, რაც უფრო მეტი საყვარელი ადამიანი იქნება თქვენს გვერდით, მით უფრო ხალისიანად შეხვდებით ახალ წელს. მით უფრო, რომ სწორედ ახალი წლის ღამეა ადამიანებთან დაახლოების საუკეთესო პერიოდია.

ჰოროსკოპი / გართობა

|

29 დეკემბერი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-01-15 14:04:06' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 75289 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-01-15 15:28:37 [post_date_gmt] => 2018-01-15 11:28:37 [post_content] => ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირის ინფორმაციით, 2017 წელს საქართველოში ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტი შემცირდა. როგორც ორგანიზაციაში აცხადებენ, 2017 წელს საქართველოში ნავთობპროდუქტების (ბენზინი და დიზელის საწვავი) იმპორტმა შეადგინა 1095,8 ათასი ტონა, რაც 133,8 ათასი ტონით ანუ 10,9%-ით ნაკლებია 2016 წლის მაჩვენებელთან შედარებით.
“მათ შორის, 2017 წელს ბენზინის საწვავის იმპორტმა შეადგინა 532,6 ათასი ტონა (კლება წინა წლის მაჩვენებელთან შედარებით 43,6 ათასი ტონით), ხოლო დიზელის საწვავის იმპორტმა – 563,2 ათასი ტონა (კლება წინა წლის მაჩვენებელთან შედარებით 90,2 ათასი ტონით). ბენზინის საწვავის კატეგორიების მიხედვით 2017 წელს საქართველოში იმპორტმა შეადგინა: A-91 რეგულარი მარკის ბენზინი – 386,7 ათასი ტონა ანუ 72,6%; A-95 პრემიუმი მარკის ბენზინი – 137,5 ათასი ტონა ანუ 25,8%, A-98 სუპერი მარკის ბენზინი – 8,4 ათასი ტონა ანუ 1,6%. ქვეყნების მიხედვით 2017 წელს ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტის ყველაზე დიდი მოცულობა განხორციელდა რუმინეთიდან – 305,7 ათასი ტონა, რაც მთელი იმპორტის 27,9%-ს შეადგენს. შემდეგ მოდიან: რუსეთი – 223,6 ათასი ტონა (20,4%), აზერბაიჯანი – 197,6 ათასი ტონა (18,0%), ბულგარეთი – 154,7 ათასი ტონა (14,1%), თურქმენეთი – 149,0 ათასი ტონა (13,6%); საბერძნეთი – 51,7 ათასი ტონა (4,7%), უკრაინა – 5,2 ათასი ტონა (0,5%)“, – აცხადებენ ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირში.
მათივე განმარტებით, მართალია, საწვავის იმპორტი შემცირებულია, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ იმავე პროცენტული მაჩვენებლით შემცირდა საწვავის მოხმარება, ვინაიდან 2016 წლის დეკემბერში განხორციელდა საშუალოდ 70 ათასი ტონით მეტი პროდუქტის იმპორტი წინა წლების ანალოგიური პერიოდის მაჩვენებლებთან შედარებით, რომელიც მოხმარებაში გავიდა უკვე 2017 წლის პირველ თვეებში. როგორც ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირში აცხადებენ, აღნიშნული დაკავშირებული იყო “საქართველოს საგადასახადო კოდექსში“ შეტანილ ცვლილებასთან, რომელიც ეხებოდა საწვავზე აქციზის გადასახადის ზრდას. “საწვავის მოხმარების შემცირება ძირითადად განპირობებულია იმით, რომ ქვეყანაში სწრაფად იზრდება ჰიბრიდული ავტომობილების რაოდენობა“, – აცხადებენ ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირში. [post_title] => ჰიბრიდების რაოდენობის ზრდამ საწვავის მოხმარება შეამცირა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => hibridebis-raodenobis-zrdam-sawvavis-mokhmareba-sheamcira [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-15 16:29:41 [post_modified_gmt] => 2018-01-15 12:29:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=75289 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 75303 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-01-15 16:24:15 [post_date_gmt] => 2018-01-15 12:24:15 [post_content] => ახალი თაობის „გელიკი“ დეტროიტის ავტოსალონზე გამოჩნდა. ყველგანმავალის ევროპული გაყიდვები ამ ზაფხულს აიღებს სტარტს. ახალმა Mercedes-Benz G-Class-მა წინამორბედის გარეგნული მხარე შეინარჩუნა. ამასთან მოდელი უფრო დიდი გახდა. სიგრძე 53 მმ-ით გაიზარდა და 4 715 მმ გახდა, სიგანე კი 1 881-მილიმეტრამდე აღწევს. ამავდროულად, ავტომობილის წონა 170 კილოგრამით შემცირდა, ძარა ფოლადისგან არის, ხოლო კაპოტი, ფრთები და კარები - ალუმინისგან. ყველგანმავალი ახალ ჩარჩოზეა აგებული. ამ ეტაპისთვის მხოლოდ ერთი ტიპის ძრავია დაანონსებული - ბიტურბო V8 4.0 ლიტრის მოცულობით, რომელიც 422 ცხენის ძალას ავითარებს. გათვალისწინებულია ელექტროობის მართვის რამდენიმე რეჟიმი, რომლებიც დაკიდების ინსტრუმენეტბს, საჭის მართვასა და სიმძლავრეს ცვლის: Comfort, Sport, Eco, Individual ან G-Mode. სალონში უფრო მეტი სივრცეა, ის ბოლო თაობების E-Class-სა და S-Class-ის სტილშია გაფორმებული. მყიდველს სალონის რამდენიმე გაფორმებას სთავაზობენ. აღჭურვილობათა სიაში ასევე შედის: სმარტფონის უსადენო დამტენი, სახურავის ლუქი ელექტრორეგულირებადი სავარძლები გათბობით, მეხსიერებითა და მასაჟის ფუნქციით. Mercedes-Benz G-Class-ის ფაყიდვები ზაფხულში დაიწყება. გერმანიაში ყველგანმავალის ფასი 107 040 ევროა. Mercedes-Benz-მა ახალი „გელიკი“  პრემიერამდე რამდენიმე დღით ადრეც გამოაჩინა. ფოტოზე ავტომობილი უდაბნოში იყო გადაღებული მხოლოდ ძარის სილუეტი და წინა ნაწილი ჩანდა.
  [post_title] => დეტროიტში ახალი „გელიკის“ პრემიერა შედგა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => detroitshi-akhali-gelikis-premiera-shedga [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-15 16:29:56 [post_modified_gmt] => 2018-01-15 12:29:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=75303 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 75554 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-01-17 12:53:39 [post_date_gmt] => 2018-01-17 08:53:39 [post_content] => კალიფორნიურ პასადენაში NAACP Image Award-ის დაჯილდოების ცერემონია გაიმართა, რომელიც კინოს, ტელევიზიის, თეატრის, მუსიკისა და ლიტერატურის წარმომადგენლებს დამსახურებულ ჯილდოს გადასცემენ. საღამოს ერთ-ერთი საპატიო სტუმარი 51 წლის ჰოლი ბერი იყო, რომელმაც წითელ ხალიჩაზე გასასვლელად ექსტრავაგანტული ჩაცმულობა შეარჩია. მსახიობს Reem Acra-ს გამჭვირვალე კაბა ეცვა, რომლის ქვეშაც ვარსკვლავმა თეთრეულის ჩაცმაზე უარი თქვა. (ფოტოები) [post_title] => ჰოლი ბერი წითელ ხალიჩაზე გამჭვირვალე კაბაში თეთრეულის გარეშე გავიდა (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => holi-beri-witel-khalichaze-gamchvirvale-kabashi-tetreulis-gareshe-gavida-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-17 12:53:39 [post_modified_gmt] => 2018-01-17 08:53:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=75554 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 75274 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-01-15 14:14:30 [post_date_gmt] => 2018-01-15 10:14:30 [post_content] => გიორგი ყიფშიძეს მიხეილ თუმანიშვილის სახელობის თეატრში შევხვდით ინტერვიუსთვის. მსახიობთან საუბარი იმ ინფორმაციით დავიწყეთ, რომელიც თავად გაავრცელა „ფეისბუქზე“, გიორგიმ დაწერა, რომ თუმანიშვილის თეატრს ახლა განსაკუთრებული პერიოდი უდგას, რადგან ყველა სპექტაკლზე ბილეთები რამდენიმე წუთში იყიდება. გიორგისთან მის ბოლოდროინდელ რთულ პერიოდზეც ვისაუბრეთ, როცა მკურნალობის პროცესს გადიოდა… შენი „ფეისბუქის“ გვერდიდან შევიტყვეთ, რომ თურმე ხალხი თეატრში დადის და ბილეთებზე დიდი წეწვა-გლეჯა ყოფილა… გიორგი: რაოდენ გასაკვირიც უნდა იყოს, ასეა. შევეგუე უკვე, მთლად ახალი ამბავიც არ არის. დაახლოებით ერთი წელიწადია, თუმანიშვილის თეატრში ბილეთები არ იშოვება. ამ სიტყვის პირდაპირი მნიშვნელობით, ზოგჯერ 11 წუთში იყიდება სპექტაკლების ბილეთები. ახლა „ბაკულაზე“ მინდოდა ორი ადამიანის დაპატიჟება და ფიზიკურად არ იყო ბილეთები, სულ ასეა, რაც ძალიან მაგარია. შენი აზრით, ეს რამ გამოიწვია? არ ვიცი, ალბათ, თეატრი სწორ გზაზე დგას, კოლექტივიც მნიშვნელოვანია. შესაძლოა, ხალხის ინტერესი გაიზარდა თეატრის მიმართ. ინტერესი ერთია, რას გთავაზობენ – მეორეა. (ვრცლად/ფოტოები)   [post_title] => გიორგი ყიფშიძე: „ჩემს ცოლს გოგო ემუქრებოდა, ეგ ბიჭი ჩემია, სადარბაზშო დაგხვდები და მოგკლავო…“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => giorgi-yifshidze-chems-cols-gogo-emuqreboda-eg-bichi-chemia-sadarbazsho-dagkhvdebi-da-mogklavo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-15 14:14:30 [post_modified_gmt] => 2018-01-15 10:14:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=75274 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 75398 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-01-16 13:51:04 [post_date_gmt] => 2018-01-16 09:51:04 [post_content] => კომპანია Nissan-მა დეტროიტის მოტორშოუზე კონცეპტუალური ქროსოვერი Xmotion წარმოადგინა, რომელიც წარმოდგენას იძლევა იმის შესახებ, თუ როგორი შეიძლება იყოს მარკის მომავალი კომპაქტური ყველგანმავალი. პროტოტიპმა შვიდი სენსორული დისპლეი და პერსონალური დამხმარე მიიღო, რომელიც დეკორატიული თევზის სახით არის წარმოდგენილი. პროტოტიპი Xmotion 6 ადგილიანი ქროსოვერია სავარძლების სამი რიგით. კონცეპტმა 21 დიუიმიანი დისკები, სახურავზე გამოსაწევი საბარგული და უკანა ფარები ნახატებით მიიღო, რომელიც იაპონელი ოსტატების ხეზე ნამუშევარს გავს. „ხის“ თემატიკა სალონშიც გრძელდება. ხისგან არის დამზადებული სავარძლებს შორის არსებული ცენტრალური „გვირაბი“ - ადგილი სადაც გადაცემათა კოლოფია მოთავსებული. ის „კანავა ცუგის“ ტექნიკით არის გაკეთებული, რაც ხის ნაწილების წებოს გარეშე შეერთებას ნიშნავს და ამ მეთოდს ტაძრების მშენებლობისას იყენებენ. „გვირაბი" კლასიკური იაპონური პეიზაჟების მსგავსად, ავტორების ჩანაფიქრით, მდინარეზე გადებულ ხიდს უნდა გვაგონებდეს, ის ხის წინა პანელს ერწყმის, შემდეგ კი ფუტურისტული მოწყობილობათა პანელი მოდის. სულ ინტერიერში შვიდი ეკრანია გამოყენებული, მათ შორის უკანა ხედვის სარკის ნაცვლადაც. ყველა მულტიმედიური ფუნქცია ჟესტებისა და ხმოვანი ბრძანებების საშუალებით იმართება. ავტომობილი თითის ანაბეჭდით იქოქება. ამის შემდეგ ცენტრალურ ეკრანზე ვირტუალური თევზი „ხტება“ - ასე გამოსახა ნისანმა ელექტრონული დამხმარე. ის მძღოლს ავტოპილოტის რეჟიმისას ეხმარება. ჩაეშვება თუ არა ავტომობილი სერიულ წარმოებაში, უცნობია. [gallery link="file" ids="75405,75404,75400,75401,75402,75403"]   [post_title] => Nissan-ის 6 ადგილიანმა ყველგანმავალმა შვიდი ეკრანი და თევზი მიიღო (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => nissan-is-6-adgilianma-yvelganmavalma-shvidi-ekrani-da-tevzi-miigho-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-16 15:56:54 [post_modified_gmt] => 2018-01-16 11:56:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=75398 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 75289 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-01-15 15:28:37 [post_date_gmt] => 2018-01-15 11:28:37 [post_content] => ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირის ინფორმაციით, 2017 წელს საქართველოში ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტი შემცირდა. როგორც ორგანიზაციაში აცხადებენ, 2017 წელს საქართველოში ნავთობპროდუქტების (ბენზინი და დიზელის საწვავი) იმპორტმა შეადგინა 1095,8 ათასი ტონა, რაც 133,8 ათასი ტონით ანუ 10,9%-ით ნაკლებია 2016 წლის მაჩვენებელთან შედარებით.
“მათ შორის, 2017 წელს ბენზინის საწვავის იმპორტმა შეადგინა 532,6 ათასი ტონა (კლება წინა წლის მაჩვენებელთან შედარებით 43,6 ათასი ტონით), ხოლო დიზელის საწვავის იმპორტმა – 563,2 ათასი ტონა (კლება წინა წლის მაჩვენებელთან შედარებით 90,2 ათასი ტონით). ბენზინის საწვავის კატეგორიების მიხედვით 2017 წელს საქართველოში იმპორტმა შეადგინა: A-91 რეგულარი მარკის ბენზინი – 386,7 ათასი ტონა ანუ 72,6%; A-95 პრემიუმი მარკის ბენზინი – 137,5 ათასი ტონა ანუ 25,8%, A-98 სუპერი მარკის ბენზინი – 8,4 ათასი ტონა ანუ 1,6%. ქვეყნების მიხედვით 2017 წელს ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტის ყველაზე დიდი მოცულობა განხორციელდა რუმინეთიდან – 305,7 ათასი ტონა, რაც მთელი იმპორტის 27,9%-ს შეადგენს. შემდეგ მოდიან: რუსეთი – 223,6 ათასი ტონა (20,4%), აზერბაიჯანი – 197,6 ათასი ტონა (18,0%), ბულგარეთი – 154,7 ათასი ტონა (14,1%), თურქმენეთი – 149,0 ათასი ტონა (13,6%); საბერძნეთი – 51,7 ათასი ტონა (4,7%), უკრაინა – 5,2 ათასი ტონა (0,5%)“, – აცხადებენ ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირში.
მათივე განმარტებით, მართალია, საწვავის იმპორტი შემცირებულია, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ იმავე პროცენტული მაჩვენებლით შემცირდა საწვავის მოხმარება, ვინაიდან 2016 წლის დეკემბერში განხორციელდა საშუალოდ 70 ათასი ტონით მეტი პროდუქტის იმპორტი წინა წლების ანალოგიური პერიოდის მაჩვენებლებთან შედარებით, რომელიც მოხმარებაში გავიდა უკვე 2017 წლის პირველ თვეებში. როგორც ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირში აცხადებენ, აღნიშნული დაკავშირებული იყო “საქართველოს საგადასახადო კოდექსში“ შეტანილ ცვლილებასთან, რომელიც ეხებოდა საწვავზე აქციზის გადასახადის ზრდას. “საწვავის მოხმარების შემცირება ძირითადად განპირობებულია იმით, რომ ქვეყანაში სწრაფად იზრდება ჰიბრიდული ავტომობილების რაოდენობა“, – აცხადებენ ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირში. [post_title] => ჰიბრიდების რაოდენობის ზრდამ საწვავის მოხმარება შეამცირა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => hibridebis-raodenobis-zrdam-sawvavis-mokhmareba-sheamcira [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-15 16:29:41 [post_modified_gmt] => 2018-01-15 12:29:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=75289 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )