live

გქონდათ თუ არა სექსი დილის 7.30 საათზე?

გქონდათ თუ არა სექსი დილის 7.30 საათზე?

გქონდათ თუ არა სექსი დილის 7.30 საათზე? ან სირბილისთვის, მუშაობისა თუ საუზმისთვის სწორი დრო შეარჩიეთ? ამერიკელი ექსპერტების აზრით, დღის განმავლობაში დროის სწორად გადანაწილება ძალიან მნიშვნელოვანია. აღმოჩნდა, რომ ინტიმური კავშირის დასამყარებლად საუკეთესო დრო დილის 7.30 საათია, ან ამ საქმიანობით გაღვიძებიდან 45 წუთის შემდეგ უნდა დაკავდეთ. საქმე ისაა, რომ კარგად გამოძინების შემდეგ ორგანიზმი ენერგიითა სავსე და ენდორფინის გამოყოფაც ერთი-ორად იზრდება. ბუნებრივია, დილის სასიამოვნოდ დაწყება მთელი დღის ენერგიულად გატარების ტოლფასი იქნება. რაც შეეხება ორგანიზმის შინაგან საათს ის ასე გამოიყურება:

6.45 სთ. – გაღვიძება. იდეალური ძილის ხანგრძლივობა 7-დან 9 საათამდე უნდა იყოს და დრო ისე უნდა გათვალოთ, რომ დილის 7 საათამდე გამოძინებაც მოასწროთ და ადგომაც.

7 სთ. – სირბილი. საუზმემდე ფიზიკური აქტივობა ორგანიზმისთვის ძალიან სასარგებლოა. ამ დროს ზედმეტი ცხიმებიც იწვება და სისხლის წნევაც რეგულირდება.

7.15სთ. – საუზმე. მედიკოსთა აზრით, საუზმისთვის საუკეთესო დრო გაღვიძებიდან 30 წუთის შემდეგ დგება.

9.45სთ. – მუშაობა. ადამიანის გონება სამუშაოდ ყველაზე მეტ მზაობას სწორედ ამ დროს ავლენს. გაღვიძებიდან 3 საათის შემდეგ მეხსიერება, კონცენტრაციის უნარი თუ კრეატიულობა ყველაზე უკეთ ფუნქციონირებს.

10.45სთ. – დასვენება. დღის ამ მონაკვეთში სტრესის დონე იმატებს, ამიტომ ორგანიზმს რელაქსაციის საშუალება უნდა მისცეთ.

12.15სთ. – ლანჩი. საუზმიდან 4 საათის გასვლის შემდეგ წასახემსებლად უნდა მოიცალოთ.

3.30სთ. – „სუსნაობა“. როგორც გამოკითხულთა უმრავლესობამ აღიარა, ამ დროს დიეტის დარღვევა ყველაზე ადვილია და ადამიანმა ზოგჯერ სისუსტეც უნდა გამოიჩინოს.

6სთ. – სადილი. ამ დროს ორგანიზმს ყველაზე მეტი კალორია უნდა მიაწოდოთ, რათა მან დღის ბოლომდე ფუნქციონირება შეძლოს.

6.10სთ. – ვარჯიში. სპორტული აქტივობებისთვის საუკეთესო დრო სწორედ საღამოს, სამსახურის შემდეგაა და თუკი დარბაზს ამ დროისთვისმიაკითხავთ, ვარჯიშიც ბევრად უფრო ეფექტური იქნება.

10.10სთ. – ძილი. ადრე დაწოლა ჯანმრთელობისა და ახალი დღის ენერგიულად დაწყების გარანტიაა.

ქალი და მამაკაცი / გართობა

|

12 სექტემბერი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2017-11-14 21:46:24' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 71190 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-11-15 17:44:57 [post_date_gmt] => 2017-11-15 13:44:57 [post_content] => ავტომატური მუხრუჭის სისტემა, რომლიც ასევე AEB-ს სახელით არის ცნობილი, გზაზე მოძრავ, ან სტატიკურ ობიექტებთან შეჯახების არიდების საშუალებას იძლევა. აღნიშნული ფუნქცია მრავალ მძღოლს არ მოსწონს - მგრძნობიარე სენსორები უმნიშვნელო დაბრკოლებაზეც რეაგირებენ და ავტომობილს ამუხრუჭებენ. ცოტა ხნის წინ YouTube-ზე გამოჩნდა ვიდეო, სადაც აღნიშნული სისტემის ეფექტურობაა ნაჩვენები. ვიდეოში, სამგზავრო ავტობუსიდან ბავშვები გადმოდიან, ორი მათგანი კი გზაზე დაუფიქრებლად გადარბის და საგზაო მოძრაობის წესებს არღვევს. ბავშვები სატვირთო Volvo-ს ბორბლებქვეშ აღმოჩნდებოდნენ, რომ არა ექსტრემალური მუხრუჭის სისტემის გააქტიურება. თავდაპირველად საფრთხის აღმოჩენისას მძღოლს გაფრთხილება ეძლევა, თუკი ადამიანს რეაქცია არ აქვს, მაშინ სისტემა ავტომობილს ავტომატურად ამუხრუჭებს. https://www.youtube.com/watch?v=cJ4qhLNYKf4 [post_title] => Volvo-ს ექსტრემალური მუხრუჭის სისტემამ ბავშვის სიცოცხლე იხსნა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => volvo-s-eqstremaluri-mukhruchis-sistemam-bavshvis-sicockhle-ikhsna-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 17:44:57 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 13:44:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=71190 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 71151 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-11-15 10:50:16 [post_date_gmt] => 2017-11-15 06:50:16 [post_content] => იტალიის ნაკრების მსოფლიო ჩემპიონატზე ვერგასვლა კიდევ დიდიხანს იქნება სალაპარაკო თემა. ეს ამბავი უკვე გასცდა სპორტის ჩარჩოებს. იტალიის ეკონომიკა სერიოზულად დაზარალდება, – ასე შეაფასა იტალიის ნაკრების ჩავარდნა ქვეყნის ოლიმპიური კომიტეტის ყოფილმა პრეზიდენტმა ფრანკო კარარომ. „უხეში შეფასებით, მსოფლიო ჩემპიონატზე ჩვენი ნაკრების ვერგასვლით იტალიის ეკონომიკა სერიოზულად იზარალებს. პირდაპირი დანაკარგი მინიმუმ 500-600 მილიონი ევრო იქნება, ხოლო ირიბი, სავარაუდოდ, მილიარდ ევროსაც გადააჭარბებს” – ამბობს კარარო. იტალიელები მსოფლიოს ჩემპიონატის ორმატჩიან პლეი-ოფში შვედებთან (0:1, 0:0) დამარცხდნენ და 1958 წლის შემდეგ, ფინალური ტურნირის მიღმა პირველად დარჩნენ.   [post_title] => ზარალი მილიარდს მიაღწევს: იტალიის ნაკრებმა ქვეყნის ეკონომიკაც დააღალატა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => zarali-miliards-miaghwevs-italiis-nakrebma-qveynis-ekonomikac-daaghalata [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 10:50:16 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 06:50:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=71151 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 71259 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-11-16 12:09:09 [post_date_gmt] => 2017-11-16 08:09:09 [post_content] => შვედმა მოთხილამურემ იონ ოლსონმა ახალი ავტომობილი წარმოადგინა - 800 ცხენის ძალიანი Mercedes-Benz G500 4×4². ავტომობილს სახელი ძმის საპატივცემოდ დაარქვა - Lord Hans. „დამუხტული“ ყველგანმავალის ვიდეო პრეზენტაციიდან YouTube-ზე თავად ოლსონის არხზე გამოქვეყნდა. Mercedes-Benz G500 4×4²-ზე ჰოლანდიურმა ტიუნინგ ატელიე Absolute Motors-მა იზრუნა. გარდა სიმძლავრისა, ყველგანმავალმა მოდიფიცირებული საკიდარი, განათების დამატებითი ბლოკები, სახურავზე საბარგული, საწვავის ავზები და ცული მიიღო. ცოტა ხნის წინ იონ ოლსონმა 810 ცხენის ძალიანი კუპე Rolls-Royce Wraith-ი წარმოადგინა, ამ ავტომობილის წყალობით მოთხილამურემ დიდი ხნის ოცნება აიხდინა და „როლსით“ „ბერნაუტი“ გააკეთა. [gallery link="file" ids="71266,71265,71264,71263,71262,71261"] https://www.youtube.com/watch?v=2E5bthgftKw [post_title] => შვედმა მოთხილამურემ 800 ცხენის ძალიანი „გელიკი“ ააწყო (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shvedma-motkhilamurem-800-ckhenis-dzaliani-geliki-aawyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-17 17:35:26 [post_modified_gmt] => 2017-11-17 13:35:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=71259 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 71402 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-11-17 12:56:17 [post_date_gmt] => 2017-11-17 08:56:17 [post_content] => თბილისში, აეროპორტის დასახლებაში, რამდენიმე მანქანა გადატეხეს. ინფორმაციას ერთ-ერთი დაზარალებული ავრცელებს. როგორც “ფორტუნას” ცისანა შერგილაშვილმა განუცხადა, უცნობმა პირებმა ოთხი მანქანის გატაცება სცადეს თუმცა, უშედეგოდ. ავტომობილებიდან არაფერია წაღებული.
“მანქანების წაყვანა უნდოდათ. ჩვენი მანქანის მინა ჩამსხვრეულია, კაბელები-ელექტროობა, სულ გაუფუჭებიათ. მეზობლის მანქანა წაუყვანიათ და შუა გზაზე გაუჩერებიათ. კიდევ ორი მანქანა, თუ მეტი არა, ჩვენს დასახლებაში ასეთი ნაწვალებია. დილით ვიღვიძებთ და გვხვდება ასეთი სურათი. მძარცველების მასობრივი შემოსევა გვქონდა, მგონი. შოკირებული ვარ. ასეა ყველა მანქანა, რომელიც ეზოებს გარეთ ნახეს, გატეხეს და გააფუჭეს”, – ამბობს ცისანა შერგილაშვილი.
“ფორტუნას” შსს-ში აღნიშნული ფაქტი დაუდასტურეს. როგორც უწყებაში ამბობენ, გამოძიება 177–ე მუხლით დაიწყო. ფოტოები [post_title] => “მძარცველების მასობრივი შემოსევა გვქონდა, ასეა ყველა მანქანა” (ფოტოები) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mdzarcvelebis-masobrivi-shemoseva-gvqonda-asea-yvela-manqana-fotoebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-17 12:56:17 [post_modified_gmt] => 2017-11-17 08:56:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=71402 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 71163 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-11-15 12:57:12 [post_date_gmt] => 2017-11-15 08:57:12 [post_content] => გერმანიაში სულ მალე სპორტდარბაზითა და კაბინეტით აღჭურვილი მატარებელი იმოძრავებს. მომავლის ტრანსპორტი რკინიგზის ოპერატორს Deutsche Bahn-ს ეკუთვნის. მატარებელში გარდა სტანდარტული სავარძლებისა, რომლებიც 360 გრადუსით ბრუნავს, იზოლირებული კაბინეტებიც განთავსდება, სადაც ნებისმიერი მსურველი განმარტოებით მუშაობას შეძლებს. გარდა ამისა, სპეციალური ზონა პატარებისთვისაც მოეწყობა, სადაც ბავშვს მთელი მგზავრობის განმავლობაში გაართობენ. ხოლო, მათთვის ვისაც ურჩევნია, რომ გზისთვის საჭირო დრო უფრო ნაყოფიერად გამოიყენეს, სპორტული დარბაზი მოეწყობა. პროექტის ავტორებს სურთ, რომ მგზავრობა მომავალში ბევრად უფრო კომფორტული და სასიამოვნო გახდეს. აღსანიშნავია, რომ მომავალში მემანქანის საჭიროებაც გაქრება და მატარებელს ავტოპილოტი მართავს. [post_title] => გერმანიაში მალე სპორტდარბაზით აღჭურვილი მატარებელი იმოძრავებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => germaniashi-male-sportdarbazit-aghchurvili-matarebeli-imodzravebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 13:28:32 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 09:28:32 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=71163 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 71190 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-11-15 17:44:57 [post_date_gmt] => 2017-11-15 13:44:57 [post_content] => ავტომატური მუხრუჭის სისტემა, რომლიც ასევე AEB-ს სახელით არის ცნობილი, გზაზე მოძრავ, ან სტატიკურ ობიექტებთან შეჯახების არიდების საშუალებას იძლევა. აღნიშნული ფუნქცია მრავალ მძღოლს არ მოსწონს - მგრძნობიარე სენსორები უმნიშვნელო დაბრკოლებაზეც რეაგირებენ და ავტომობილს ამუხრუჭებენ. ცოტა ხნის წინ YouTube-ზე გამოჩნდა ვიდეო, სადაც აღნიშნული სისტემის ეფექტურობაა ნაჩვენები. ვიდეოში, სამგზავრო ავტობუსიდან ბავშვები გადმოდიან, ორი მათგანი კი გზაზე დაუფიქრებლად გადარბის და საგზაო მოძრაობის წესებს არღვევს. ბავშვები სატვირთო Volvo-ს ბორბლებქვეშ აღმოჩნდებოდნენ, რომ არა ექსტრემალური მუხრუჭის სისტემის გააქტიურება. თავდაპირველად საფრთხის აღმოჩენისას მძღოლს გაფრთხილება ეძლევა, თუკი ადამიანს რეაქცია არ აქვს, მაშინ სისტემა ავტომობილს ავტომატურად ამუხრუჭებს. https://www.youtube.com/watch?v=cJ4qhLNYKf4 [post_title] => Volvo-ს ექსტრემალური მუხრუჭის სისტემამ ბავშვის სიცოცხლე იხსნა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => volvo-s-eqstremaluri-mukhruchis-sistemam-bavshvis-sicockhle-ikhsna-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 17:44:57 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 13:44:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=71190 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )