live

ყველაზე იღბლიანი და უიღბლო ზოდიაქოს ნიშნები

ყველაზე იღბლიანი და უიღბლო ზოდიაქოს ნიშნები

ყველას აქვს წარმატებული და წარუმატებელი დღეები, რასაც ჩვეულებრივ ან საკუთარ დამსახურებად მივიჩნევთ ან არახელსაყრელ პირობებს ვაბრალებთ. თუმცა, სინამდვილეში ჩვენს იღბალსაც და უიღბლობასაც ჩვენი ზოდიაქოს მფარველი პლანეტები განკარგავენ.

 

 ყველაზე იღბლიანი ზოდიაქოს ნიშნები:

♊ ტყუპები

მრავალმხრივი აზროვნების და ყოველთვის საჭირო დროს საჭირო ადგილას აღმოჩენის წყალობით ტყუპები ყველაზე იღბლიან ზოდიაქოს ნიშნებად ითვლებიან. გარდა ამისა, ისინი ყოველთვის პოზიტიურად არიან განწყობილი და იღბალიც ყოველთვის მათ მხარესაა!

♐ მშვილდოსანი

მშვილდოსანი ერთ-ერთი ყველაზე აქტიური და მიზანდასახული ზოდიაქოს ნიშანია, რომელიც ყოველთვის დარწმუნებულია სასურველი შედეგს მიღწევაში და სწორედ ამითაა განპირობებული მისი იღბლიანობაც. მეცნიერების მტკიცებით, სწორედ საკუთარი თავის რწმენა აქცევს წარმატებას რეალობად!

♏ მორიელი

მორიელი მაშინაა წარმატებული, როცა საკუთარ ინტუიციას ენდობა, რადგან მხოლოდ მორიელს შეუძლია იმის შემჩნევა, რასაც სხვები ვერასდროს დაინახავენ. სწორედ ამიტომ, მორიელი ყოველთვის შორიდან ამჩნევს იღბალს და არასდროს უშვებს ხელიდან, ზუსტად ისე, როგორც წინასწარ გრძნობს უსიამოვნებას და დროულად შეუძლია თავის არიდება.

♓ თევზები

მელანქოლიურობისა და მუდმივი დეპრესიის მიუხედავად, თევზები ერთ-ერთ ყველაზე იღბლიან ზოდიაქოს ნიშნებად ითვლებიან, რადგან ბედის საჩუქრებს განსაკუთრებული მონდომების და ხშირად შემთხვევითაც ღებულობენ.

♒ მერწყული

არაორდინალური აზროვნების წყალობით მერწყულს წარმატების მიღწევის უამრავი შანსი აქვს. ზოდიაქოს ეს ნიშანი საკმაოდ კომუნიკაბელურია, უყვარს სიახლეები და ყოველთვის სიამოვნებით ებმება ახალ პროექტებში, არასდროს უფრთხის წინააღმდეგობებს და სწორედ რისკისა და მიზანდასახულობის დამსახურებით აღწევს წარმატებას.

♈ ვერძი

ვერძის წარმატება მის სწრაფად აზროვნებასა და მოქმედებაზეა დამოკიდებული, რადგან ზოდიაქოს ნიშნებს შორის ვერძი ყველაზე თამამი ნიშანია და არასდროს ეშინია გარისკვის, სწრაფად იღებს გადაწყვეტილებას და ისე სწრაფად გადადის მოქმედებაზე, რომ ყველაფრის გააზრებასაც ვერ ასწრებს.

 ყველაზე უიღბლო ზოდიაქოს ნიშნები:

♎ სასწორი

სასწორი ნაკლებად წარმატებული ზოდიაქოს ნიშანია, რადგან ორჭოფობა უყვარს და ვერძისგან განსხვავებით ზედმეტად ბევრს ფიქრობს, უჭირს გადაწყვეტილების მიღება და იმდენად ზანტად მოქმედებს, რომ იღბალს უბრალოდ ბეზრდება მისი ლოდინი.

♌ ლომი

ერთი შეხედვით მეფური ნიშანი ყველაზე პატივცემული და დაფასებული, იღბლიანი და წარმატებული უნდა იყოს, თუმცა, ზარმაც ლომს ძალიან არ უყვარს მუშაობა და არაფერს აკეთებს თუ საკუთარი შრომის რეალურ შედეგს წინასწარ ვერ ხედავს. გარდა ამისა, დამარცხება ლომისთვის ყოველთვის ძალიან მძიმეა და არაფრით უნდა გაიგოს, რომ გამარჯვება მარცხის გარეშე არ არსებობს!

♉ კურო

კურო ე.წ. „მესაზღვე“ ზოდიაქოს ნიშანია, რომლის ცხოვრებაში იღბალიც და უიღბლობაც თანაბრადაა. მართალია, კურო საკმაოდ პრაქტიკულია, მაგრამ ძალიან რთულია მისი ადგილიდან დაძრვა, ერთდროულად შეუძლია იმუშაოს და იზარმაცოს, სხარტად იაზროვნოს და გაჯიუტდეს, ამიტომ მისი იღბალი და იუღბლობაც მხოლოდ მასზეა დამოკიდებული.

♋ კირჩხიბი

კირჩხიბი ნამდვილად ვერ დაიკვეხნის განსაკუთრებული იღბლიანობით, რაც პირველ რიგში მისივე დამსახურებაა, რადგან საკუთარ ჯავშანში ჩაკეტილს ძალიან არ უყვარს ზედმეტი მოძრაობა, არასდროს ცდილობს განვირთარებას და იმ მცირედითაც კმაყოფილდება რაც გააჩნია.

♑ თხის რქა

თხის რქა ზედმეტად შფოთიანია, ზედმეტად ბევრს ფიქრობს პრობლემებზე და ამიტომ, იღბალიც ხშირად ღალატობს. გარდა ამისა, თხის რქა ვერასდროს ხედავს მიზნის მიღწევის მარტივ მეთოდს, ყოველთვის რთულ გზას ირჩევს და ხშირად შუა გზიდანაც ბრუნდება უკან.

♍ ქალწული

ქალწული არაა მიჩვეული ყველაფრის სწრაფად მიღებას, ზედმეტად კრიტიკულია ყველას,  პირველ რიგში საკუთარი თავის მიმართ და საუკეთესოს დევნაში ხშირად  იმასაც კარგავს, რაც ჰქონდა.

ჰოროსკოპი / გართობა

|

4 ოქტომბერი, 2017

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-02-21 17:42:17' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 78475 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 11:24:39 [post_date_gmt] => 2018-02-22 07:24:39 [post_content] => ამერიკული საავტომობილო კომპანია Tesla ევროპის ბაზრის დაპყრობას განაგრძობს. ანალიტიკოსები იუწყებიან, რომ მისი პროდუქციამ 2017 წელს რეგიონში გაყიდვებით ისეთ მარკებს აჯობა, როგორიცაა Audi, BMW და Mercedes-Benz. უფრო კონკრეტულად კი Tesla Model S-მა ევროკავშირში A8-ს, 7 Series-სა და S-Class-ს გაასწრო. სტატისტიკის მიხედვით, გასულ წელს ელექტროავტომობილი Tesla Model S ევროპაში 16 132 ერთეული გაიყიდა. ავტომობილზე მოთხოვნა 30%-ით არის გაზრდილი. მოდელი Mercedes-Benz S-Class 13 359-იანი ტირაჟით გაიყიდა, ხოლო BMW 7 Series ევროპაში 11 737 მყიდველი ნახა. ექსპერტები გვახსენებენ, რომ Tesla ევროპაში მხოლოდ რამდენიმე მოდელს ყიდის, Audi, BMW და Mercedes-Benz კი მყიდველებს ბევრად მეტს სთავაზობენ.   [post_title] => Tesla-მ BMW-სა და Mercedes-Benz-ს აჯობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-m-bmw-sa-da-mercedes-benz-s-ajoba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:02:18 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:02:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78475 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 78492 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 12:14:51 [post_date_gmt] => 2018-02-22 08:14:51 [post_content] => საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტო Fitch-ის ექსპერტები იუწყებიან, რომ ნავთობზე მოთხოვნა პიკს 2030 წელს მიაღწევს. აღსანიშნავია, რომ ასეთი სცენარი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია შესაძლებელი, თუკი ელექტროქარების პოპულარობის ზრდა ოპტიმისტური სცენარით განვითარდება. Fitch Ratings-ის ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ ავტომწარმოებლებმა ელექტროფიკაციის სფეროში მრავალ ტექნოლოგიურ წინსვლას მიაღწიეს, რამაც ასეთი მოდელები კლიენტებისათვის უფრო მიმზიდველი გახადა. მოსალოდნელია, რომ ახალი ტექნოლოგიური მიღწევები ელექტროქარების სვლის მარაგს არსებითად გაზრდიან, ასევე შემცირდება მათი ღირებულება. ექსპერტების თქმით, დღეისათვის ელექტროქარების განვითარების ორი სცენარი არსებობს. პირველ შემთხვევაში ელექტრო ავტომობილები მსოფლიოში ფართოდ გავრცელებას ვერ ჰპოვებენ, თუმცა, ჯერჯერობით ტენდენციები მწვანე ავტომობილებისთვის სასარგებლოდ ვითარდება. სავარაუდოდ, უკვე 2025 წლისთვის, მსოფლიოს ბაზარზე ყოველ წლიურად 10 000 000 ელექტრო ქარის რეალიზაცია მოხდება, ხოლო 2040 წლისთვის კი მსოფლიო ავტოპარკში ელექტროფიცირებული ავტომობილების რაოდენობა შიდა წვის ძრავის მქონე ავტომობილების რაოდენობას გადააჭარბებს. ამასთან, 2030 წლის შემდეგ, ნავთობზე მოთხოვნა საგრძნობლად დაიწყებს კლებას.   [post_title] => 2030 წლისთვის ელექტრო ავტომობილები ნავთობის მსოფლიო გაყიდვებს დაამხობენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2030-wlistvis-eleqtro-avtomobilebi-navtobis-msoflio-gayidvebs-daamkhoben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-22 12:15:56 [post_modified_gmt] => 2018-02-22 08:15:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78492 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 78542 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 13:34:37 [post_date_gmt] => 2018-02-22 09:34:37 [post_content] => საერთაშორისო საავიაციო ფორუმი #CONNECT2018 დღეს დასრულდება. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს შპს “საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების“ დირექტორის, ქეთი ალექსიძის განცხადებით, ავიაკომპანიებთან შეხვედრები დღესაც გრძელდება და საინტერესო წინადადებები განიხილება, მათ შორის სკანდინავიის ქვეყნების მიმართულებით.
“დღეს რეალურად გრძელდება ორმხრივი შეხვედრები და გრძელდება ავიაკომპანიების ბრიფინგები. საკმაოდ ბევრ ავიაკომპანიას აქვს ინტერესი საქართველოს მიმართ. დღეს გვაქვს კიდევ ერთი შეხვედრა სკანდინავიურ ავიაკომპანიასთან. კოპენჰაგენი არის ერთ-ერთი ძალიან საინტერესო მიმართულება. ამავე კომპანიას აქვს ინტერესი ფრენების განხორციელებაზე. ამ ეტაპზე ვცდილობთ, რომ აღნიშნული მოვარგოთ მათ გრაფიკებსა და შესაძლებლობებს. ასევე ვსაუბრობთ რამდენიმე მიმართულებაზე, მათ შორისაა ამსტერედამი და ესპანეთის ქალაქები“, – განაცხადა ქეთი ალექსიძემ.
თბილისში საერთაშორისო საავიაციო ფორუმის, CONNECT 2018-ის საიუბილეო, რიგით მე-15 ღონისძიება ორი დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა. ფორუმში 65 ავიაკომპანიისა და 250 აეროპორტის 500-ზე მეტი წარმომადგენელი მონაწილეობდა. [post_title] => საქართველოდან კოპენჰაგენში ავიამიმოსვლის დაწყება განიხილება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelodan-kopenhagenshi-aviamimosvlis-dawyeba-ganikhileba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:01:58 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:01:58 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78542 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 78664 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-23 14:50:33 [post_date_gmt] => 2018-02-23 10:50:33 [post_content] => ეთუნა ინწკირველი „ტევე პირველის“ საინფორმაციო გამოშვების წამყვანია. როგორც ჩვენთან საუბრისას ამბობს, ამჟამად მისი მთელი დრო ტელევიზიას უკავშირდება, რამაც მისი მთელი თავისუფალი დრო და პირადი ცხოვრებაც შეიწირა. ცხოვრებაში ორჯერ ჰქონდა სერიოზული ურთიერთობა… ეთუნა გულწრფელად აღნიშნავს, რომ უკვე ფიქრობს ოჯახის შექმნაზე და გვიმხელს, რომ ბევრი შვილის ყოლა სურს. ეთუნა ინწკირველი: ტელევიზიამდე დიდი გზა გავიარე. უნივერსიტეტის დასრულების შემდეგ პატარა შეხება მქონდა ბეჭდურ მედიასთან, შემდეგ მიხეილ სააკაშვილის დროს ვმუშაობდი პრეზიდენტის ადმინისტრაციაში, საკმაოდ დატვირთული და მრავალფეროვანი სამსახური მქონდა. ახალი პრეზიდენტის მოსვლის შემდეგ, როგორც ხდება ხოლმე, ცვლილებებს შევეწირე, დავრჩი უსამსახუროდ (იღიმის). ბევრი ვიარე თუ ცოტა სხვადასხვა გასაუბრებაზე, სპორტულ ტელევიზიაში „ტე-ვე-ესი“ მივედი. შემომთავაზეს სპორტული ჟურნალისტობა, რაც რთულად მომეჩვენა, მაგრამ რადგან ვერაფერი ვიპოვე, ისევ მივბრუნდი. დავიწყე ტელევიზიაშუ მუშაობა და მოვიწამლე… „ტე-ვე-ესი“ გადაკეთდა „ტევე პირველად“, ეს პერიოდი რთული იყო, რადგან სპორტში გავერკვიე და საზოგადოებრივ-პოლიტიკურ არხად გადავკეთდით. მოვიდა ინგა გრიგოლია, ტელევიზიამ სხვა სული შეიძინა. პირველი ნაბიჯები გადავდგი და მეხუთე წელია, ახალ-ახალ ნაბიჯებს ვდგამ, ჯერ თავს არ მივიჩნევ შემდგარ ჟურნალისტად, ახლაც სწავლის პროცესში. ვარ. თავიდან შევშინდი: ინგა გრიგოლია, ნინო ჟიჟილაშვილი, ვახო სანაია… ვფიქრობდი, როგორ გავტოლებოდი მათ. მათგან ბევრი რამ ვისწავლე, გამოვარჩევ ვახო სანაიას, რომელმაც მესიჯების სახით მასწავლა ის, რაც უნდა ვიცოდე და რაც საჭიროა წამყვანისთვის. მითხარი, რომ ემოციური ხარ… ეს რაში გიშლის ხელს, როგორც ტელეწამყვანს? ემოციურობა ძალიან მიშლის ხელს. ბევრს ჰგონია, რომ ძალიან მკაცრი ვარ. როცა პირადად გამიცნობენ, სულ მეკითხებიან, რატომ არ იღიმიო. სულ ისეთ ამბებს ვყვები, მგონია, რომ ღიმილით ვერ წაიკითხავ… ყოფილა შემთხვევები, როცა რაღაც ამბავს ისეთი ემოცია მოუტანია, რომ ცრემლები ვერ შემიკავებია. მაგალითად, როცა ბავშვების მკვლელობის ამბავი წამიკითხავს. ეს ემოციები, შესაძლოა, ეთერში შემეტყოს. დედა მეჩხუბება, შენი თავი უნდა მართოო. ვმუშაობ ამაზე და იმედი მაქვს, ნელ-ნელა გამოვასწორებ. (ვრცლად/ფოტოები) [post_title] => „TV პირველის“ ულამაზესი წამყვანი: „ვოცნებობ კარგ მეუღლესა და ბევრ შვილზე…“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tv-pirvelis-ulamazesi-wamyvani-vocnebob-karg-meughlesa-da-bevr-shvilze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 14:50:33 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 10:50:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78664 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 78635 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-23 11:24:59 [post_date_gmt] => 2018-02-23 07:24:59 [post_content] => ელექტრო ქროსოვერმა Tesla Model X-მა 43 ტონიანი სატვირთო ავტომობილი ჩაიბა. ექსპერიმენტის ამსახველი რგოლი YouTube-ზე Bjørn Nyland-ის არხზეა განთავსებული. ექსპერიმენტისთვის მოდიფიკაცია P90D გამოიყენეს, რომელსაც 670 ცხენის ძალის მქონე ძრავი აქვს. ელექტროქარმა სატვირთო თოვლიან საფარზე ჩაიბა, რომლის გადაცემათა კოლოფიც „ნეიტრალურში“ იყო.     [post_title] => Tesla Model X-მა 43 ტონიანი მისაბმელი ჩაიბა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-model-x-ma-43-toniani-misabmeli-chaiba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:24:59 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:24:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78635 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 78475 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-02-22 11:24:39 [post_date_gmt] => 2018-02-22 07:24:39 [post_content] => ამერიკული საავტომობილო კომპანია Tesla ევროპის ბაზრის დაპყრობას განაგრძობს. ანალიტიკოსები იუწყებიან, რომ მისი პროდუქციამ 2017 წელს რეგიონში გაყიდვებით ისეთ მარკებს აჯობა, როგორიცაა Audi, BMW და Mercedes-Benz. უფრო კონკრეტულად კი Tesla Model S-მა ევროკავშირში A8-ს, 7 Series-სა და S-Class-ს გაასწრო. სტატისტიკის მიხედვით, გასულ წელს ელექტროავტომობილი Tesla Model S ევროპაში 16 132 ერთეული გაიყიდა. ავტომობილზე მოთხოვნა 30%-ით არის გაზრდილი. მოდელი Mercedes-Benz S-Class 13 359-იანი ტირაჟით გაიყიდა, ხოლო BMW 7 Series ევროპაში 11 737 მყიდველი ნახა. ექსპერტები გვახსენებენ, რომ Tesla ევროპაში მხოლოდ რამდენიმე მოდელს ყიდის, Audi, BMW და Mercedes-Benz კი მყიდველებს ბევრად მეტს სთავაზობენ.   [post_title] => Tesla-მ BMW-სა და Mercedes-Benz-ს აჯობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-m-bmw-sa-da-mercedes-benz-s-ajoba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 11:02:18 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 07:02:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=78475 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )