live

აჩი ფურცელაძე რუსეთიდან საქართველოში დაბრუნდა: „ჩემდა სამწუხაროდ, აქ დეგრადაციაა…“

აჩი ფურცელაძე რუსეთიდან საქართველოში დაბრუნდა: „ჩემდა სამწუხაროდ, აქ დეგრადაციაა…“

აჩი ფურცელაძე საქართველოში დაბრუნდა. მართალია, რუსეთშიც დადის, როცა შეკვეთები აქვს, მაგრამ ძირითად დროს თბილისში ატარებს. ახლახან რადიო „ფორტუნაში“ ახალი სიმღერის „იმედის წელი“ პრემიერა შედგა. აჩის ბევრ თემაზე დავუსვით კითხვა.

აჩი ფურცელაძე:

ახალი სიმღერის ტექსტიც და მელოდიაც მე მეკუთვნის. მისი სახელწოდებაა „იმედის წელი“. არანჟირების ავტორია ჩემი მეგობარი, დიმკა თეიმურაზოვი. მიხარია, რომ ამ სიმღერით ვბრუნდები ქართულ რეალობაში. გასაგებია, რომ რუსეთში ახალი ქართული სიმღერები არავის სჭირდება, თუკი „მგზავრებს“ არ ჩავთვლით, რომლებიც ქართულად მღერიან იქაც, ამიტომაც ძირითადად, იქ ცხოვრებისას რუსულად ვმღეროდი.

ექვსი თვის წინ ჩამოვედი საქართველოში, რუსეთშიც ამოვვარდი კალაპოტიდან და აქაც ჯერ ვერ ჩავჯექი. კიდევ ერთ ახალ სიმღერას შემოგთავაზებთ, ქართულენოვანს, თბილისზე. თავად დავწერე, ლექსი დათო ევგენიძეს ეკუთვნის. ვფიქრობ, უკვე მაგარი ტანდემია, ევგენიუსაა (იღიმის). უახლოეს პერიოდში ჩავწერ და კლიპსაც გადავიღებ. არანჟირება მზადაა და ისიც დიმკა თეიმურაზოვს ეკუთვნის. თუ გახსოვთ მისი ნათქვამი „თბილი-სი“, ვთხოვე, კიდევ დაემატებინა კუპლეტები, ჩემზეა, მე რომ ვბრუნდები თბილისში და რომ მომენატრა…

სამ იანვრამდე თბილისში ვარ, შემდეგ თურქეთში გავემგზავრები ერთი კვირით დასასვენებლად, ისევ დავბრუნდები თბილისში, მერე კი მოსკოვში მელოდებიან, გადაღებებია, ელენა ვაენგასთან ერთად სიმღერა ჩავწერე.

ძალიან მინდა რადიო „ფორტუნაზე“ გადაცემის გაკეთება, საინტერესო პროგრამის. იმედია, უარს არ მეტყვიან (იღიმის). (ვრცლად/ფოტოები)

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-07-16 11:50:37' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 89745 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-17 11:17:37 [post_date_gmt] => 2018-07-17 07:17:37 [post_content] => ცნობილი ავტომრბოლელი მევლუდ მელაძე ამბობს, რომ “ტოიოტა პრიუსის” ეკონომიურობის შესახებ მოსაზრება სიმართლეს არ შეესაბამება. როგორც ის ამბობს, მისი ეკონომიურობა სიარულის სტილზეა დამოკიდებული და თუ სხვა მანქანითაც იგივენაირად ივლით როგორც პრიუსით, შედეგიც სახეზე იქნება. ეს ექსპერიმენტი მევლუდ მელაზემ თავად ჩაატარა “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – არ დამეზარა და ჩავატარე ექსპერიმენტი. 3 დღე ვმოძრაობ ავტომობილით რომელიც 100 კილომეტრზე 13-14 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, ოღონდ დავდივარ ისე როგორც პრიუსის ხელსაწყოების დაფა მიკარნახებდა. შედეგი სახეზეა! უფრო სწორად ფოტოზე. 34.9 ანუ დაახლოებით 6.7 ლიტრი 100 კილომეტრზე. ეს კი ზუსტად ნახევარია. აქედან დასკვნა – გასაღები მართვის სტილშია და არა აკუმულატორების რაოდენობაში. ტოიოტა სხვაზე ადრე მიხვდა ამას და მიგვაჯაჭვა ხელსაწყოების დაფაზე გამოსახულ ციფრებს ისედაც დანერვოზებული ხალხი. მოკლედ შეიძინეთ ნებისმიერი დაბალკუბატურიანი და შედარებით ახალი ავტომობილი პრიუსის ფასად და გარწმუნებთ უფრო დიდხანს იცხოვრებთ 🙂 🙂 🙂 ერთი რამე გამომრჩა კონდიციონერიც ჩართული მქონდა და ეხლა ვნანობ თორემ ეჭვი მაქვს პრიუსის შედეგსაც დავსვავდი,” – წერს მელაძე. [post_title] => “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – მევლუდ მელაძის ექსპერიმენტი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => priusis-ekonomiuroba-blefia-mevlud-meladzis-eqsperimenti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-17 11:19:33 [post_modified_gmt] => 2018-07-17 07:19:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89745 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 89676 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-16 14:21:17 [post_date_gmt] => 2018-07-16 10:21:17 [post_content] => McLaren მომავალი 7 წლის განმავლობაში 18 ახალ მოდელს გამოუშვებს. ავტომწარმოებელმა მომავალი წლების გეგმა დააანონსა და ავტომოყვარულებს საინტერესო მოდელებს დაპირდა. 18 ახალი სუპერქარი ბაზარზე ეტაპობრივად გამოვა და ყველა მათგანი ჰიბრიდი იქნება. ახალი გეგმის ფარგლებში McLaren ახალ ცენტრსაც ააშენებს და პროექტისთვის 50 მილიონი ფუნტია გამოყოფილი. კომპანია გეგმავს, რომ ავტომობილის კომპონენტთა 57% დიდ ბრიტანეთში შექმნას, რაც მათ ხარისხს ერთი-ორად გააუმჯობესებს. 2025 წლისთვის ბრიტანული მარკის 18 ახალი მოდელი უკვე მზად იქნება, რაც წარმოებას 75%-ით გაზრდის და წელიწადში 6000 მოდელს გაუტოლდება. გარდა მოძრაობის მახასიათებლების გაუმჯობესებისა, McLaren გეგმავს, რომ კომფორტიც მაქსიმალურად გაზარდოს და კლიენტებს ისეთი სერვისები შესთავაზოს, რგოორიცაა - კიბერშეტევისგან დაცვა, ინოვაციური კლიმატკონტროლი და სატრანსპორტო საშუალებების ამომცნობი სისტემა.   [post_title] => McLaren 18 ახალ მოდელს გამოუშვებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mclaren-18-akhal-models-gamoushvebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-16 14:27:10 [post_modified_gmt] => 2018-07-16 10:27:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89676 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 89645 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-16 12:50:21 [post_date_gmt] => 2018-07-16 08:50:21 [post_content] => მერილენდის შტატში გამართულ კონცერტზე ბრიტნი სპირსი მოულოდნლეად არასახარბიელო სტიუაციაში აღმოჩნდა. მომღერალი სიმღერას „Do Somethin“ ასრულებდა, როდესაც მოულოდნელად მკერდი გამოჩინა. მაყურებლების მიერ გადაღებული ვიდეო მომენტალურად მოედო ინტერნეტს, თუმცა მასში კარგად ჩანს, რომ სპირსმა ეს შემთხვევა არაფრად ჩააგდო და კონცერტი განაგრძო და სიმღერის დასრულებამდე ბიუსტჰალტერი არც გაუსწორებია. (ფოტოები) [post_title] => ბრიტნი სპირსმა კონცერტის მსვლელობის დროს მკერდი გამოაჩინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => britni-spirsma-koncertis-msvlelobis-dros-mkerdi-gamoachina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-16 12:50:21 [post_modified_gmt] => 2018-07-16 08:50:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89645 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 89868 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-07-18 11:08:47 [post_date_gmt] => 2018-07-18 07:08:47 [post_content] => მსოფლიო ჩემპიონატის მსვლელობისას რუსეთის დედაქალაქმა 3.8 მილიონ ტურისტს უმასპინძლა. მოსკოვის მერიამ თქვა, რომ ქალაქში მსოფლიოს ჩემპიონატის ორგანიზებისთვის გაწეული თანხები სრულად ანაზღაურდება. სტუმრებმა ჯამში 96.6 მილიარდი მანეთი დახარჯეს, რაც მილიარდნახევარ დოლარს აღემატება. „ქალაქი სპეციალურად არ ემზადებოდა მსოფლიო ჩემპიონატისთვის. გამონაკლისია მხოლოდ „ლუჟნიკების“ სტადიონი, რომელსაც ფიფას სტანდარტების მიხედვით ჩაუტარდა რეკონსტრუქცია. ეს იყო 25 მილიარდი მანეთის ღირებულების სამუშაოები“, – წერია მოსკოვის მერიის განცხადებაში.   [post_title] => მოსკოვს ხარჯის არ სჯერა: ტურისტებმა მილიარდნახევარი დახარჯეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => moskovs-kharjis-ar-sjera-turistebma-miliardnakhevari-dakharjes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-18 11:08:47 [post_modified_gmt] => 2018-07-18 07:08:47 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89868 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 89895 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-18 14:46:40 [post_date_gmt] => 2018-07-18 10:46:40 [post_content] => ავარიაში მოხვედრილი ქალი მაშველებმა ერთი კვირის შემდეგ იპოვეს. შემთხვევა კალიფორნიის შტატში მოხდა. ორეგონელი ანჟელა ერნანდესის Jeep Patriot 60 მეტრის სიმაღლის ხევში გადავარდა და მძღოლი სიკვდილს მართლაც სასწაულებრივად გადაურჩა. მისი ავტომობილი მთლიანად განადგურებული იყო და ამერიკელიც ტერიტორიის დატოვებას ფიზიკურად ვერ ახერხებდა, ამიტომ მან გადარჩენის გზებზე ფიქრი დაიწყო და საინტერესო იდეაც მალევე მოუვიდა. ანჟელამ რადიატორის მილის გამოყენებით იქვე მდებარე ხავსიდან წყლის ამოტუმბვა შეძლო და ერთი კვირაც სწორედ ამის დამსახურებით გაძლო. დაზარალებულის ინფორმაციით, ავარია გზაზე მოულოდნელად გადმომხტარმა ცხოველმა გამოიწვია. ბუნებრივია, დაკარგულ ავტომობილს პოლიცია აქტიურად ეძებდა, თუმცა უშედეგოდ და რომ არა ტურისტთა ჯგუფი, შესაძლოა ერნანდესი კიდევ დიდი ხანი ვერ ეპოვათ.   [post_title] => ავარიაში მოხვედრილი ქალი მაშველებმა ერთი კვირის შემდეგ იპოვეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avariashi-mokhvedrili-qali-mashvelebma-erti-kviris-shemdeg-ipoves [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-18 14:46:40 [post_modified_gmt] => 2018-07-18 10:46:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89895 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 89745 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-17 11:17:37 [post_date_gmt] => 2018-07-17 07:17:37 [post_content] => ცნობილი ავტომრბოლელი მევლუდ მელაძე ამბობს, რომ “ტოიოტა პრიუსის” ეკონომიურობის შესახებ მოსაზრება სიმართლეს არ შეესაბამება. როგორც ის ამბობს, მისი ეკონომიურობა სიარულის სტილზეა დამოკიდებული და თუ სხვა მანქანითაც იგივენაირად ივლით როგორც პრიუსით, შედეგიც სახეზე იქნება. ეს ექსპერიმენტი მევლუდ მელაზემ თავად ჩაატარა “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – არ დამეზარა და ჩავატარე ექსპერიმენტი. 3 დღე ვმოძრაობ ავტომობილით რომელიც 100 კილომეტრზე 13-14 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, ოღონდ დავდივარ ისე როგორც პრიუსის ხელსაწყოების დაფა მიკარნახებდა. შედეგი სახეზეა! უფრო სწორად ფოტოზე. 34.9 ანუ დაახლოებით 6.7 ლიტრი 100 კილომეტრზე. ეს კი ზუსტად ნახევარია. აქედან დასკვნა – გასაღები მართვის სტილშია და არა აკუმულატორების რაოდენობაში. ტოიოტა სხვაზე ადრე მიხვდა ამას და მიგვაჯაჭვა ხელსაწყოების დაფაზე გამოსახულ ციფრებს ისედაც დანერვოზებული ხალხი. მოკლედ შეიძინეთ ნებისმიერი დაბალკუბატურიანი და შედარებით ახალი ავტომობილი პრიუსის ფასად და გარწმუნებთ უფრო დიდხანს იცხოვრებთ 🙂 🙂 🙂 ერთი რამე გამომრჩა კონდიციონერიც ჩართული მქონდა და ეხლა ვნანობ თორემ ეჭვი მაქვს პრიუსის შედეგსაც დავსვავდი,” – წერს მელაძე. [post_title] => “პრიუსის” ეკონომიურობა ბლეფია!!! – მევლუდ მელაძის ექსპერიმენტი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => priusis-ekonomiuroba-blefia-mevlud-meladzis-eqsperimenti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-17 11:19:33 [post_modified_gmt] => 2018-07-17 07:19:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=89745 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )