live

რის გამო ვერ გამოდიოდა ორი წელი პოდიუმზე თაკო ნაცვლიშვილი

რის გამო ვერ გამოდიოდა ორი წელი პოდიუმზე თაკო ნაცვლიშვილი

თაკო ნაცვლიშვილი „იმედის დღეს“ სტუმრობდა და საკუთარ წარმატებებზე ისაუბრა. ქართველი მოდელი პარიზის მოდის კვირეულზე რამდენიმე მნიშვნელოვან ჩვენებაზე გამოვიდა, მათ შორის განსაკუთღებით ბრწყინავდა ზუჰაირ მურადის ჩვენებაზე.

თაკო:

ერთადერთი სურვილი, რომელიც მაქვს ხოლმე ჩვენებებზე, არის ის, რომ ფეხსაცმელი იყოს ჩემი ზომა და არ მიჭერდეს.  დანარჩენი არაფერრზე მაქვს პრეტენზია. ზუჰაირ მურადის ჩვენებაზე რკინებიანი ფეხსაცმელი იყო, ძალიან მიჭერდა, თითიც გავიჭერი და სამი გადასახვევი დამჭირდა. ბევრი რამ არის დამოკიდებული ფეხსაცმელზე, სიარულის მანერა ისეთი არ არის, როგორიც უნდა იყოს. სამოსს არ აქვს მნიშვნელობა. პოდიუმზე ყოველთვის კომფორტულად უნდა გრძნობდე თავს.

ქართველმა მოდელმა „ვიქტორიას სიკრეტში“ მონაწილეობაზე დასმულ კითხვას უპასუხა. შეგახსენებთ, ის მთავარი შოუს კასტინგში მონაწილეობდა, მაგრამ შოუზე ვერ მოხვდა – „ვიქტორიას სიკრეტის“ შოუ იმდენად პრესტიჟულია, რომ მოდელს კარიერას უქმნის, კონტრაქტებიც, შესაბამისად, ბევრად კარგია. შევეცდები, რომ მოვხვდე… ჩემზე არ არის დამოკიდებული, ჩემი მოთხოვნით არ ვმონაწილეობ კასტინგებში. ჩემმა სამოდელო სააგენტომ შემომთავაზა და დავთანხმდი“.

როგორია თაკოს ერთი დღე, მოდელმა ამის შესახებაც ისაუბრა:

„პარიზი ძალიან დიდია და რთულია მოძრაობა. მოდის კვირეულების დროს ასეთი სიტუაციაა. დილას ვდგები 7-ზე. დღეში შეიძლება 12 კასტინგი იყოს. ზოგჯერ ტყუილად ველოდები ხოლმე, გვეუბნებიან, უკვე სხვა ავარჩიეთო. მერე სხვა კასტინგზე უნდა გავიქცე, ფეხსაცმელები ჩანთაში მაქვს, წვიმს და თუკი თმა მისველდება, ნერვები მეშლება, სალონში უნდა შევიარო და დავივარცხნო, რადგან სააგენტო მეუბნება, ხვეულ თმაში ნაკვთები კარგად არ ჩანსო… ნამდვილად ძალიან რთულია. ყველაზე ძალიან არ მსიამოვნებს, ისაა, როცა კასტინგზე მეუბნებიან – არა… თუ მაქვს 12 კასტინგი, შეიძლება, კიდევ 10 დამემატოს. ყოფილა, დილის შვიდი საათიდან ღამის სამამდე გარეთ ვყოფილვარ. ეს იყო სამი წლის წინ, როცა კრისტიან დიორის ჩვენებაზე გამოვედი, ღამის ოთხის ნახევრამდე მოზომებაზე ვიყავი, მეორე დილის შვიდ საათზე კი ისევ დამიბარეს…“

თაკო ამბობს, რომ ზოგჯერ დიეტაზე არის, თუ რამდენიმე კილო აქვს მომატებული. ერთი პერიოდი კი ხუთი კილო მაინც ჰქონდა მომატებული, რის გამოც პოდიუმზე ვერ გამოდიოდა – „ბოლო ორი წელი არ ვჩანდი ჩვენებებზე, რადგან პარამეტრებს ავცდი და სააგენტოც არ მიშვებდა… წელს, საბედნიეროდ, გამიშვეს კასტინგებზე“.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-07-20 08:16:47' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 90091 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-20 17:02:46 [post_date_gmt] => 2018-07-20 13:02:46 [post_content] => ივნისის ბოლოს, მოდელი კენდის სვეინპოლი მეორედ გახდა დედა. მშობიარობიდან ორი კვირის შემდეგ, პაპარაცებმა ის ბრაზილიის სანაპიროზე დააფიქსირეს. ბევრმა ინტერნეტმომხმარებელმა მაშინ დაწერა, რომ ახალბედა დედის მუცელი არასაკმარისად მიმზიდველად გამოიყურება, მოდელმა კი მათი მისამართით სპეციალური პოსტი გამოაქვეყნა. ამ დღეებში, Victoria’s Secret-ის მოდელმა „ინსტაგრამზე“ მორიგი ფოტო გააზიარა, რომელზეც ის მთლიანად შიშველია გამოსახული. მასზე ის თვალისმომჭრელად გამოიყურება, როგორც ჩანს, სუპერმოდელმა საბოლოოდ დაიბრუნა უწინდელი ფორმა. (ფოტო) [post_title] => მშობიარობიდან სამ კვირაში კენდის სვეინპოლი გაშიშვლდა (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mshobiarobidan-sam-kvirashi-kendis-sveinpoli-gashishvlda-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-20 17:02:46 [post_modified_gmt] => 2018-07-20 13:02:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=90091 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 90051 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-20 11:53:52 [post_date_gmt] => 2018-07-20 07:53:52 [post_content] => გერმანიაში Tesla-ს მფლობელებს 4 000 ევროს გადახდას აიძულებენ. ფედერალურმა მთავრობამ Tesla Model S-ის მყიდველებს ახალი გადასახადი დააკისრა. მიზეზი კი ავტომწარმოებლის „თაღლითობა“ და ელექტრომობილის არარეალური ფასია. გერმანიის ხელისუფლება ფიქრობს, რომ სპორტქარი მიღებული სახელმწიფო სუბსიდიების ღირებულების არ არის, რასაც Tesla-ში არ ეთანხმებიან. უფრო მეტიც, ავტომწარმოებელი გადაწყვეტილების სასამართლოში გასაჩივრებას და თავისი კლიენტებისთვის კომპენსაციის მოთხოვნას გეგმავს. გ ერმანელები კი ფიქრობენ, რომ ტესლამ Model S-ის ფასი გამიზნულად შეამცირა, რათა პროგრამის მოთხოვნები დაეკმაყოფილებინა და და სახელმწიფო დაფინანსებაც მოეპოვებინა. გერმანული კანონის მიხედვით, იმისათვის რომ ელექტრომობილის მფლობელმა სუბსიდია მიიღოს, ავტომობილის ღირებულება 60 ათას ევროს არ უნდა აჭარბებდეს. Tesla Model S-ის ღირებულებაც სწორედ 60 ათასი ევრო იყო.   [post_title] => Tesla-ს მფლობელებს 4 000 ევროს გადახდას აიძულებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-s-mflobelebs-4-000-evros-gadakhdas-aidzuleben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-20 11:53:52 [post_modified_gmt] => 2018-07-20 07:53:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=90051 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 90048 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-20 11:54:17 [post_date_gmt] => 2018-07-20 07:54:17 [post_content] => 2 მძღოლი „ჰონდას“ დაპარკინგებას მთელი 8 წუთის განმავლობაში ცდილობდა. პოპულარულმა Youtube-არხმა Gizzy 22uk. გამოაქვეყნა ვიდეო, რომელიც ბრიტანულ ფარნბოროშია გადაღებული და მასზე ორი უიღბლო მძღოლია აღბეჭდილი. ქალი და მამაკაცი Honda Civic-ის ჰეტჩბეკის სადგომზე დაყენებას რამდენიმე წუთი ცდილობდნენ და მაინც ვერ შეძლეს. ვიდეო პარკინგის სიახლოვეს დამონტაჟებული სათვალთვალო კამერითაა გადაღებული. როგორც კადრებში ჩანს, პირველი 5 წუთის განმავლობაში საჭესთან ქალი იჯდა, შემდეგ კი მას დახმარება მეორე ავტომობილის მძღოლმა შესთავაზა და საჭესთან უკვე მამაკაცი დაჯდა. თუმცა, დაპარკინგება ვერც მეორე მძღოლმა შეძლო, რის შემდეგაც ავტომობილის მფლობელმა ხელი ჩაიქნია, ტერიტორია დატოვა და ალბათ უკეთესი ადგილის საძებნელად წავიდა.   [post_title] => 2 მძღოლი „ჰონდას“ დაპარკინგებას მთელი 8 წუთის განმავლობაში ცდილობდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2-mdzgholi-hondas-daparkingebas-mteli-8-wutis-ganmavlobashi-cdilobda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-20 11:55:41 [post_modified_gmt] => 2018-07-20 07:55:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=90048 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 90045 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-20 11:51:57 [post_date_gmt] => 2018-07-20 07:51:57 [post_content] => უზბეკ მძღოლებს მინების დაბურვის უფლება მისცეს. თუმცა, ავტომობილის მინების დამუქებას ყველა მსურველი ვერ შეძლებს და ამის გასაკეთებლად სპეციალური ნებართვის აღება იქნება საჭირო. ნებართვა ერთი წელი იმოქმედებს და მისი ღირებულება 2000 დოლარი იქნება. თუმცა, ეს ფასი მხოლოდ ფიზიკურ პირებზეა გათვლილი და უცხოეთის მოქალაქეებსა თუ იურიდიულ პირებს ცოტა მეტის - 2,8 ან 3,3 ათასი დოლარის გადახდა მოუწევთ. მინების დაბურვას სახელმწიფო თავის თავზე აიღებს და ნებადართული წინა ფანჯრებზე 5%-მდე, უკანაზე კი 30%-მდე დამუქება იქნება შესაძლებელი. მინების დაბურვის უფლების აღება მსურველებს 1 აგვისტოდან მოუწევთ და ვინც სიახლეს არ დაემორჩილება სოლიდური ჯარიმა დაეკისრება. და ბოლოს, საინტერესოა, რომ უცხოური ავტომობილები რომლებიც უზბეკეთის ტერიტორიას დაბურული მინებით გადაკვეთენ, გადასახადის -15 დოლარის გადახდა მოუწევთ.   [post_title] => უზბეკ მძღოლებს მინების დაბურვის უფლება მისცეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => uzbek-mdzgholebs-minebis-daburvis-ufleba-misces [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-20 11:52:27 [post_modified_gmt] => 2018-07-20 07:52:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=90045 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 90080 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-20 13:10:00 [post_date_gmt] => 2018-07-20 09:10:00 [post_content] => ევროპული და ამერიკული მანქანების სასაფლაო – ასეთ შეფასებას აძლევენ ავტოდილერები საქართველოს საავტომობილო იმპორტის სფეროში არსებულ ვითარებას. 20 წელს გადაშორებული ავტომობილების სიმრავლემ და ჯართად გაყიდული კატალიზატორების პრობლემამ გასულ კვირას თბილსიის მერის ყურადღება მიიქცია. ინფორმაცია საქართველოში ძველი ავტომობილების იმპორტის შეზღუდვაზე კახა კალაძემ თბილისის მთავრობის სხდომაზე გააჟღერა. “სრული კატასტროფაა, რაც თბილისში ხდება. დაახლოებით 500 ათასზე მეტი ავტომანქანა გადაადგილდება დედაქალაქში. ყოველწლიურად 7 პროცენტით იზრდება უცხოეთიდან შემოყვანილი ავტომანქანების მაჩვენებელი და მათი 98% ძველია. პირველი, რაც ტექნიკურ ინსპექტირებასთან ერთად უნდა გაკეთდეს, აუცილებლად უნდა ჩაიკეტოს ძველი ავტომანქანების შემოყვანა. ამან შეიძლება გარკვეული უკმაყოფილება გამოიწვიოს, მაგრამ ჩვენ ეს ნაბიჯი უნდა გადავდგათ. საქმე ეხება თითოეული ჩვენგანის, ჩვენი შვილების ჯანმრთელობას,” – აღნიშნა დედაქალაქის მერმა.

ევრო 4 თუ ევრო 5

1990 წელს, ევროპაში მიღებული საავტომობილო კლასიფიკაციის მიხედვით, სტანდარტი ევრო 1 შეესაბამება 1993 წლამდე გამოშვებულ ავტომობილებს, ევრო 2 – 1996 წლამდე წარმოებულს, ევრო 3 – 2000 წლამდე მანქანებს, ევრო 4 – 2005 წლამდე წარმოებულს, ევრო 5 კი, 2010 წლამდე გამოშვებულს. ევროპის ქვეყნებში დღეისთვის ევრო 5 სტანდარტი მოქმედებს, ( უკრაინაში 2016 წლის იანვრიდან ამოქმედდა) ევრო 4 სტანდარტი მიიღეს ორი წლის წინ მეზობელ აზერბაიჯანში. საქართველოში, დღემდე არცერთი სტანდარტი არ არის დაწესებული ოფიცილურად. ევრო 4 თუ ევრო 5 ? – რომელი კატეგორიის შემოღებას გულისხმობ მერის ინიციტივა, ამ დრომდე არ კონკრეტდება. ავტოდილერი ალექსანდრე ჯავახიშვილი ევრო 4-ის დაწესების საფუძველს ვერ ხედვას, რადგან მისი თქმით, მას შემდეგ, რაც 2000-დან 2005 წლამდე გამოშვებული ავტომობილების აქციზის გადასახადი მკვეთრად გაიზარდა, ქვეყანაში ევრო 3 და ევრო 4 სტანდარტი ავტომატურად დაწესდა და შემომყვანები 2005 წლამდე მანქანებს თითქმის აღარ ყიდულობენ.
„2005 წლამდე გამოშვებული ავტომობილის აქციზის გადასახადი თითქმის იმდენივეა, რაც ავტომანქანის ღირებულება, შემოყვანის შემთხვევაში, ადგილზე არსებულ ძველ მანქანებს ფასით კონკურენციას ვეღარ უწევს, ევრო 4-ის გამო ვეღარც აზერბაიჯანში გადის  და აღარ იყიდება. ბოლო სამი წელია 2005 წელს ქვემოთ მანქანა აღარ შემომიყვანია, ის ძველი მანქანები, რაც დღეს საქართველოში დადის, აქციზის გაზრდამდე შემოყვანილებია,“ –ამბობს „ფორტუნასთან“ ალექსანდრე ჯავახიშვილი.
ძველი, მეორადი ავტომობილების იმპორტის შეზღუდვის ძირითადი საფუძველი მისი არაეკოლოგიურობაა. ამორტიზებული, გაუმართავი ავტომობილებით ბაზრის გაჯერებამ გარემოზე მნიშვნელოვნად იმოქმედა. ორგანიზაცია “საქართველოს ალიანსი უსაფრთხო გზებისთვის” ხელმძღვანელის ეკა ლალიაშვილის ინფორმაციით, საერთაშორისო მონაცემებით, ჰაერის დაბინძურების 71 პროცენტი ავტომანქანების ემისიებზე მოდის, მავნე გამონაფრქვევი კი, როგორც წესი, ძველ ავტომობილებს ახასიათებთ.
„საქართველოს ავტოპარკის 91% 10 წელს გადაცილებული ავტომანქანებია, რომლის გამონაფრქვევიც საზიანოა ადამინის ჯანმრთელობისთვის. სტატისტიკის მიხედვით, ჩვენთან მხოლოდ 3 პროცენტია 6 წლამდე ავტომობილი, მთლიანი ავტოპარკის 48 პროცენტი კი, 20 წელს გადაცილებულია. თუ ქვეყანას უნდა ავტოპარკის განახლება და გვსურს არა თუ 10 წელს გადაცილებული ავტომობილები, არამედ უფრო ჯანსაღი ავტოპარკი გვყავდეს, შესაბამისი ასაკობრივი რეგულაციები უნდა დაწესდეს,“ – ამბობს ეკა ლალიაშვილი „ფორტუნასთან“.
ავტოდილერები და საავტომობილო სფეროს სპეციალისტები, ძველი მანქანების შემოყვანის შეზღუდვის პარალელურად, ჰიბრიდული და ახალი ავტომობილების იმპორტის წახალისების აუცილებლობაზე საუბრობენ. მაგალითად, 2011 წელს გამოშვებული 1.5 ძრავიანი ჰიბრიდის აქციზის გადასახადი 1200 ლარს შედაგენს. მაღალია 5 წლამდე ავტომობილებზე გადასახადიც. სააქციზო მოსაკრებლის დაწევის პარალელურად, ქვეყანაში ჰიბრიდი და ელექტრო ავტომობილებისთვის შესაბამისი ინფრასტრუქტურაც არ არის მზად. შედარებით მაღალი ფასის მიუხედავად, ხშირად ელექტროავტომობილის ყიდვაზე არასაკმარისი ინფრასტრუქტურის გამოც ამბობენ მყიდველები უარს.

მანქანების სასაფლაო – სპეცილიტები მანქანების უტილიზაციის აუცილებლობაზე საუბრობენ

იმ ფაქტიდან გამომდინარე, რომ საქართველოს ავტოპარკის 48% 20 წელს გადაშორებული ავტომობილებია, იმპორტის შეზღუდვის და ტექინსპექტირების მიუხედავად, ავტოპარკიდან მათ ამოღებას წლები დასჭირდება. სპეცილაისტების მოსაზრებით, ძველი ავტომობილების ამოღების პროცესს უტილიზაციის პროგრამა დააჩქარებს. იმ შემთხვევაში თუ მფლობელი ჯართად ქცეული მანქანის ჩაბარებისას, სხვადსხვა ტიპის წახალისებას მიიღებს, ძველ ავტომობილთან გამომშვიდობება შედარებით მარტივი და უმტკივნეულო იქნება. უკრაინის მსგავსად, საქართველოში ევრო 5 სტანდარტის დაწესების შემთხვევაში, ქვეყანაში 2010 წლამდე ავტომობილების შემოყვანა იქნება შეზღუდული, ახალი ავტომობილების ფასი კი ბინებრივია, ძველთან შედარებით მაღალია ავტომობილის ბრენდის, კლასის თუ ძრავის შესაბამისად. როგორც სატრანსპორტო სფეროში მომუშავე არასამთავრობო ორგანიზაციაში აცხადებენ, რეფორმა მტკივნეული რომ არ იყოს, საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებაა აუცილებელი. ჯანსაღი, ეკოლოგიურად სუფთა გარემო არის, როგორც სახელმწიფოს, ასევე ყველა მოქალაქის არჩევანი და ამ პროცესში თითოეულმა მოქალაქემ უნდა გაიაზროს, რა ზიანს აყენებს ძველი ავტომობილი მათ ჯანმრთელობას. თამუნა გოგუაძე [post_title] => ველი ავტომობილები [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => veli-avtomobilebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-20 13:10:00 [post_modified_gmt] => 2018-07-20 09:10:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=90080 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 90091 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-07-20 17:02:46 [post_date_gmt] => 2018-07-20 13:02:46 [post_content] => ივნისის ბოლოს, მოდელი კენდის სვეინპოლი მეორედ გახდა დედა. მშობიარობიდან ორი კვირის შემდეგ, პაპარაცებმა ის ბრაზილიის სანაპიროზე დააფიქსირეს. ბევრმა ინტერნეტმომხმარებელმა მაშინ დაწერა, რომ ახალბედა დედის მუცელი არასაკმარისად მიმზიდველად გამოიყურება, მოდელმა კი მათი მისამართით სპეციალური პოსტი გამოაქვეყნა. ამ დღეებში, Victoria’s Secret-ის მოდელმა „ინსტაგრამზე“ მორიგი ფოტო გააზიარა, რომელზეც ის მთლიანად შიშველია გამოსახული. მასზე ის თვალისმომჭრელად გამოიყურება, როგორც ჩანს, სუპერმოდელმა საბოლოოდ დაიბრუნა უწინდელი ფორმა. (ფოტო) [post_title] => მშობიარობიდან სამ კვირაში კენდის სვეინპოლი გაშიშვლდა (ფოტო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mshobiarobidan-sam-kvirashi-kendis-sveinpoli-gashishvlda-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-20 17:02:46 [post_modified_gmt] => 2018-07-20 13:02:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=90091 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )