live

გადახალისებული საქართველო ფრთხილობს: დღეს მსოფლიოს გზას ვადგებით

გადახალისებული საქართველო ფრთხილობს: დღეს მსოფლიოს გზას ვადგებით

დღეს, თბილისის დროით 23:30 საათზე, გერმანიის ქალაქ ხემნიცში საქართველოს ნაკრები მსოფლიოს 2019 წლის ჩემპიონატის შესარჩევი ტურნირის პირველ მატჩს გამართავს. ილიას ზუროსის გუნდის მეგოქე გერმანიის ნაკრები იქნება, რომელთანაც საქართველოს ნაკრები გასულ სექტემბერს, ევრობასკეტზე დამარცხდა, თუმცა ახლა ორივე გუნდი სრულიად სახეცვლილია.

ფიბა-ს სანაკრებო მატჩების სისტემის შეცვლამ გამოიწვია ის, რომ ევროპის უმაღლეს საკლუბო ტურნირ ევროლიგაში მოთამაშე კალათბურთელები ეროვნულ ნაკრებში სათამაშოდ ვერ მიდიან. ფიბა-სა და ევროლიგის ხელმძღვანელებმა ვერ მოილაპარაკეს და ამ უკანასკნელმა საკუთარი კალენდარი ვერ შეცვალა. სწორედ გუშინ ჰქონდა ევროლიგაში თამაში თორნიკე შენგელიას „ბასკონიას“, ხოლო დღეს – გიორგი შერმადინის „უნიკახას“.

გერმანიას ნბა-ს ორი კალათბურთელი აკლია, ასევე ევროლიგის მოთამაშეები, თუმცა ჰყავს არაერთი ულებ-ის ევროთასის კლუბის წარმომადგენელი და თამაშობს შინ.

საქართველოს ნაკრების წვრთნელმა, ილიას ზუროსმა საკმაოდ ფრთხილი კომენტარი გააკეთა გუშინ ნაკრების ვარჯიშის შემდეგ. ჩვენმა ნაკრებმა წუხელ პირველად ივარჯიშა „მესე ჰალეზე“, სადაც დღეს საღამოს გერმანიას დაუპირისპირდება. საქართველოს ნაკრებში პირველი ვარჯიში გამართა მაიკლ დიქსონმა, რომელიც ძალიან მოწადინებულია.

ილიას ზუროსი: ბოლო წამამდე ვიბრძოლებთ

მოხარული ვარ, რომ მანუჩარ მარკოიშვილი გუნდს შეუერთდა. ასევე სასიამოვნოა, რომ მაიკლ დიქსონიც ჩვენთანაა და სავარჯიშოდ ერთი დღე აქვს.

აუცილებელია აღინიშნოს, რომ რთულ მდგომარეობაში ვართ, რადგან გვაკლია ბევრი გამოცდილი კალათბურთელი: გიორგი ცინცაძე, დუდა სანაძე, ბექა ბურჯანაძე. ბექასა და დუდას ოპერაციები აქვთ გაკეთებული. იცით თოკო შენგელიასა და გიორგი შერმადინის მდგომარეობა, რომლებიც ევროლიგაზე თამაშობენ და კლუბები ნაკრებში ჩამოსვლის ნებას არ რთავენ. ასე რომ, გამოცდილება ნამდვილად გვაკლია. მძიმე მდგომარეობაა, არა მხოლოდ ჩვენთვის, არამედ ყველასთვის, ვინც მსოფლიოს თასის საკვალიფიკაციო ეტაპზე თამაშობს. საქართველოს ნაკრები საბრძოლო შემადგენლობით ერთად მხოლოდ ორი დღეა რაც ვარჯიშობს. ასეთ პირობებში კი შეთამაშებასა და გუნდურობაზე მუშაობა ძალიან რთულია. საამისოდ, ფაქტობრივად, დრო არ რჩება. მოთამაშეებს ერთმანეთი ჰყავთ გასაცნობი.
ჩვენთვის საინტერესოა და გვინდა ვნახოთ ჩვენი კალათბურთელები ასეთ მეტოქესთან როგორ ითამაშებენ ერთმანეთის გვერდით, როგორ გაართმევენ თავს დაკისრებულ ამოცანებს. სწორედ სერბეთთან და გერმანიასთან გასვლით მატჩებში გამოჩნდება, რამდენად კონკურენტუნარიანები ვართ.
რას ველით? რეალისტები უნდა ვიყოთ: ერთადერთი, რასაც ველით, ესაა ბოლო წამებამდე თავდაუზოგავად ბრძოლა.


მაიკლ დიქსონი: მიზანი უცვლელია – გამარჯვება

გერმანიასთან მისსავე მოედანზე თამაში და გამარჯვება ძალიან რთული იქნება. ამ ქვეყანაში კალათბურთი უყვართ და დარწმუნებული ვარ, დარბაზი გაივსება. საქმეს ესეც გაართულებს. თუმცა საკმარისი გამოცდილება გვაქვს, რომ უკან არ დავიხიოთ, ბოლომდე ვიბრძოლოთ, ამაყად ვითამაშოთ და შედეგსაც მივაღწევთ. საქართველოს ნაკრებში ბევრი ახალი სახეა, თუმცა ამით ჩვენი მიზანი არ იცვლება – ბრძოლა და გამარჯვება. ამის შესახებ მწვრთნელი ილიას ზუროსიც გველაპარაკა და ჩვენც კარგად ვიცით. კალათბურთი თამაშია და ჩვენც თავისუფლად უნდა ვითამაშოთ. მთავარია, რომ მეც და ჩემს გუნდელებსაც მონდომება და სურვილი არ გვაკლია.

ქართული სპორტი / სპორტი

|

24 ნოემბერი, 2017

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2017-12-14 13:56:19' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 73249 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-12-14 16:35:54 [post_date_gmt] => 2017-12-14 12:35:54 [post_content] => 50 კმ/სთ სიჩქარეზე მომხდარი ავარიის დროს ადამიანის თავი 400 კილოგრამს იწონის, არასწორად დარეგულირებულმა თავის მისადებმა კისრის მალების სერიოზული ტრამვები შეიძლება გამოიწვიოს, საშიშია სხვადასხვა საგნებიც, რომლებიც ავარიისას ავტომობილის სალონშია. „ავარიის დროს დარტყმა ადამიანს წინ 2,5 ტონა ძალით გაისვრის. ეს დაახლოებით ორი ავტომობილის წონაა. 64კმ/სთ სიჩქარეზე შეჯახებისას, ძალის ასწრაფება 30-ჯერ მეტი დატვირთით ხდება“ - ამბობს პოლონურ ბლოგთან ინტერვიუში ნიკოლა კრუპინსკი Instytut Transportu Samochodowego-დან. საინტერესოა, რომ ქალაქში დასაშვები სიჩქარით მოძრაობისას, ჩვენი სხეული შესაძლოა დანაშაულის იარაღი გახდეს. ამის თავიდან აცილება უსაფრთხოების ღვედით არის შესაძლებელი, რომელი სტატისტიკის მიხედვით, 65%-ით ამცირებს ავარიისას სიკვდილიანობას. გასულ წელს პოლონეთის გზებზე 3 000 ადამიანი დაიღუპა. უბედური შემთხვევების მიზეზი როგორც წესი მაღალი სიჩქარეა, სიკვდილის მიზეზი კი ხერხემლის, ან თავის ტრამვა, ასევე შინაგანი ორგანოების დაზიანება. სამწუხაროდ უცნობია, რამდენი ტრაგიკული შემთხვევა განაპირობეს დაუმაგრებელმა ბარგმა, წყლის ბოთლებმა და სმარტფონებმა. სპეციალისტები ამბობენ, რომ ამ ნივთებს ადამიანის მოკვლა შეუძლიათ, მსუბუქი ქოლგა ავარიისას 13 კილოგრამს იწონის, სმარტფონი 10-ს, 1.5 ლიტრიანი წყლის ბოთლი კი 60 კილოგრამს. „მგზავრობისას, უნდა ვიზრუნოთ იმაზე, რომ ყველა მგზავრი და ყველა ნივთი თავის ადგილზე იყოს. ბარგი საბარგულში ჩადეთ, პატარა ნივთები კი სახელთათმანეში. ბოთლის სავარძელზე დადებას, სჯობს სპეციალურად გამოყოფილ სათავსოში ჩადოთ. ცხოველი სპეციალური საიმედო დაცვის გარეშე ავტომობილში არ უნდა ჩასვათ. ძაღლი, რომელიც სავარძელზე ზის, ექსტრემალური დამუხრუჭებისას წონაში 40-ჯერ იმატებს“ - ამბობენ სპეციალისტები. უბედური შემთხვევების უმრავლესობა მოკლე მარშუტებზე ხდება, როდესაც ადამიანი თავს უფრო უსაფრთხოდ გრძნობს.     [post_title] => საინტერესო ფაქტები ავარიის შესახებ, რომელიც ყველა მძღოლმა უნდა იცოდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saintereso-faqtebi-avariis-shesakheb-romelic-yvela-mdzgholma-unda-icodes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-14 16:35:54 [post_modified_gmt] => 2017-12-14 12:35:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=73249 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 73339 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-12-15 16:25:50 [post_date_gmt] => 2017-12-15 12:25:50 [post_content] => ელექტრო ქროსოვერი Tesla Model X და ყველგანმავალი Toyota Land Cruiser Prado ერთმანეთს ბაწრის გადაქაჩვაში შეეჯიბრნენ. რგოლი YouTube-ზე, Bjørn Nyland-ის არხზე გამოქვეყნდა. შერკინებაში Tesla P90D-ის მოდიფიკაციით იბრძოდა, ავტომობილი ორი ელექტრო ძრავით არის აღჭურვილი, რომელიც ჯამში 762 ცხენის ძალას ავითარებს. ავტომობილის მასა 2468 კილოგრამია. Toyota Land Cruiser Prado კი დიზელის ძრავით არის აღჭურვილი, რომელიც 173 ცხნის ძალას ავითარებს და 2 850 კილოგრამს იწონის. https://www.youtube.com/watch?v=Pcn01JPAnpo [post_title] => Tesla და Toyota ერთმანეთს ბაწრის ქაჩვაში შეეჯიბრნენ (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tesla-da-toyota-ertmanets-bawris-qachvashi-sheejibrnen-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-15 16:26:12 [post_modified_gmt] => 2017-12-15 12:26:12 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=73339 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 73280 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-12-15 12:05:41 [post_date_gmt] => 2017-12-15 08:05:41 [post_content] => ველური ვიდეო ბრაზილიიდან, სადაც ტიპი პენალტს ავტომატის თანხლებით ურტყამს. ქსელში გამოჩნდა ვიდეო, რომელიც ბრაზილიურ ფაველებშია გადაღებული. რგოლში ნაჩვენებია, რომ მოთამაშე პენალტის დასარტყმელად ბრბოს გარემოცვაში ემზადება, ერთ-ერთ მაყურებელს კი ავტომატი აქვს. ფეხბურთელმა პენალტი გამოიყენა, მისმა გუნდმა კი ალბათ მოიგო, რადგან გოლმა დამსწრეთა დიდი სიხარული გამოიწვია. ზეიმი ავტომატის ჰაერში სროლით დასრულდა. [post_title] => ბრაზილიაში მხედრიონი და 90-იანი წლებია: პენალტი ავტომატის თანხლებით (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => braziliashi-mkhedrioni-da-90-iani-wlebia-penalti-avtomatis-tankhlebit-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-15 12:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-15 08:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=73280 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 73317 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-12-15 16:36:08 [post_date_gmt] => 2017-12-15 12:36:08 [post_content] => როსტოვში, ტალახში ჩავარდნილი ნივა ხუთმა ყველგანმავალმა და ორმა ტრაქტორმა ვერ ამოიიყვანა. ამ უჩვეულო სამაშველო ოპერაციის ამსახველი ვიდეო ინტერნეტში გავრცელდა. რა მოხდა, უცნობია. ცნობილი მხოლოდ ის არის, რომ ნივის მძღოლის დასახმარებლად მივიდნენ:  Hyundai Santa Fe, Chevrolet Niva, Nissan Navara, Toyota Hilux, «УАЗ» და ორი ტრაქტორი. ვერცერთი მათგანი ავტომობილს რამდნეიმე მეტრითაც კი ვერ მიუახლოვდა. https://www.youtube.com/watch?v=kS32KKbAAFE [post_title] => ხუთმა ყველგანმავალმა და ორმა ტრაქტორმა ერთი ნივა ვერ ამოიყვანა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => khutma-yvelganmavalma-da-orma-traqtorma-erti-niva-ver-amoiyvana-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-15 16:36:34 [post_modified_gmt] => 2017-12-15 12:36:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=73317 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 73290 [post_author] => 12 [post_date] => 2017-12-15 12:40:15 [post_date_gmt] => 2017-12-15 08:40:15 [post_content] => მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდა თბილისის ქუჩებში არ ჩატარდება. ამის შესახებ შინაგან საქმეთა სამინისტროს მიერ აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, bpn-თვის გაგზავნილ წერილშია ნათქვამი. ამის პარალელურად უწყება ირწმუნება, რომ მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის რეალურ მოძრაობაში ჩატარება ძალაში რჩება და ის დაგეგმილის შესაბამისად, 2018 წლის პირველი ნახევრიდან ამოქმედდება. „მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის რეალურ მოძრაობაში (ქუჩებში) ჩატარება იგეგმება 2018 წლის პირველი ნახევრიდან. რაც შეეხება აღნიშნული გამოცდის თბილისის ქუჩებში ჩატარებას, დედაქალაქის არც ერთ ქუჩაზე არ იგეგმება მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის განხორციელება,“ - ნათქვამია შსს-ს წერილში. შეგახსენებთ, რომ თავდაპირველი ინფორმაციით, მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდა რეალურ მოძრაობაში გადასვლის შემდეგ, თბილისისა და რუსთავის ქუჩებში უნდა ჩატარებულიყო. ამ მიზნით რუსთავში კონკრეტული ქუჩები შსს-ს მომსახურების სააგენტომ ჯერ კიდევ რამდენიმე თვის წინ შეარჩია, დედაქალაქში კი შესაბამისი ქუჩების განსაზღვრაზე მუშაობა მიმდინარეობდა. [post_title] => მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდა თბილისის ქუჩებში არ ჩატარდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => martvis-mowmobis-praqtikuli-gamocda-tbilisis-quchebshi-ar-chatardeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-15 12:40:15 [post_modified_gmt] => 2017-12-15 08:40:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=73290 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 73249 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-12-14 16:35:54 [post_date_gmt] => 2017-12-14 12:35:54 [post_content] => 50 კმ/სთ სიჩქარეზე მომხდარი ავარიის დროს ადამიანის თავი 400 კილოგრამს იწონის, არასწორად დარეგულირებულმა თავის მისადებმა კისრის მალების სერიოზული ტრამვები შეიძლება გამოიწვიოს, საშიშია სხვადასხვა საგნებიც, რომლებიც ავარიისას ავტომობილის სალონშია. „ავარიის დროს დარტყმა ადამიანს წინ 2,5 ტონა ძალით გაისვრის. ეს დაახლოებით ორი ავტომობილის წონაა. 64კმ/სთ სიჩქარეზე შეჯახებისას, ძალის ასწრაფება 30-ჯერ მეტი დატვირთით ხდება“ - ამბობს პოლონურ ბლოგთან ინტერვიუში ნიკოლა კრუპინსკი Instytut Transportu Samochodowego-დან. საინტერესოა, რომ ქალაქში დასაშვები სიჩქარით მოძრაობისას, ჩვენი სხეული შესაძლოა დანაშაულის იარაღი გახდეს. ამის თავიდან აცილება უსაფრთხოების ღვედით არის შესაძლებელი, რომელი სტატისტიკის მიხედვით, 65%-ით ამცირებს ავარიისას სიკვდილიანობას. გასულ წელს პოლონეთის გზებზე 3 000 ადამიანი დაიღუპა. უბედური შემთხვევების მიზეზი როგორც წესი მაღალი სიჩქარეა, სიკვდილის მიზეზი კი ხერხემლის, ან თავის ტრამვა, ასევე შინაგანი ორგანოების დაზიანება. სამწუხაროდ უცნობია, რამდენი ტრაგიკული შემთხვევა განაპირობეს დაუმაგრებელმა ბარგმა, წყლის ბოთლებმა და სმარტფონებმა. სპეციალისტები ამბობენ, რომ ამ ნივთებს ადამიანის მოკვლა შეუძლიათ, მსუბუქი ქოლგა ავარიისას 13 კილოგრამს იწონის, სმარტფონი 10-ს, 1.5 ლიტრიანი წყლის ბოთლი კი 60 კილოგრამს. „მგზავრობისას, უნდა ვიზრუნოთ იმაზე, რომ ყველა მგზავრი და ყველა ნივთი თავის ადგილზე იყოს. ბარგი საბარგულში ჩადეთ, პატარა ნივთები კი სახელთათმანეში. ბოთლის სავარძელზე დადებას, სჯობს სპეციალურად გამოყოფილ სათავსოში ჩადოთ. ცხოველი სპეციალური საიმედო დაცვის გარეშე ავტომობილში არ უნდა ჩასვათ. ძაღლი, რომელიც სავარძელზე ზის, ექსტრემალური დამუხრუჭებისას წონაში 40-ჯერ იმატებს“ - ამბობენ სპეციალისტები. უბედური შემთხვევების უმრავლესობა მოკლე მარშუტებზე ხდება, როდესაც ადამიანი თავს უფრო უსაფრთხოდ გრძნობს.     [post_title] => საინტერესო ფაქტები ავარიის შესახებ, რომელიც ყველა მძღოლმა უნდა იცოდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saintereso-faqtebi-avariis-shesakheb-romelic-yvela-mdzgholma-unda-icodes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-14 16:35:54 [post_modified_gmt] => 2017-12-14 12:35:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=73249 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )