live

ველოდებით ქევხიშვილის ვაჟკაცურ ნაბიჯს: ყველაფრის ნორმალურ პროცესში გადატანა შესაძლებელია – როგორ წარიმართა ძიუდოს ყრილობა

ველოდებით ქევხიშვილის ვაჟკაცურ ნაბიჯს: ყველაფრის ნორმალურ პროცესში გადატანა შესაძლებელია – როგორ წარიმართა ძიუდოს ყრილობა

ძიუდოს ფედერაციის ყრილობაზე სპორტსმენების მოსვლის მიზანი იყო, უფრო გაემწვავებინათ სიტუაცია, – ამის შესახებ ძიუდოს ფედერაციის პრეზიდენტმა დავით ქევხიშვილმა განაცხადა.
მისი თქმით, სპორტსმენები ცდებიან, როდესაც ფედერაციის პრეზიდენტის გადადგომას ასეთი ფორმით ცდილობენ.

„მე ყველაფერი შევაჯამე და მოვიწვიე ყრილობა. მივესალმები სამინისტროს პოზიციას, მათ შექმნეს კომისია. ორივე მხარეს შესაძლებლობა გვექნება, რომ წარმოვადგინოთ პოზიციები და დოკუმენტაციები. ყრილობის წევრებს ავუხსენი, თუ რა მდგომარეობაა ფედერაციაში. საერთო ენა მაინც გამოინახება. 2009 წელს იგივე პროცესები იყო ნაკრებში, მაგრამ საჯაროდ არასდროს გამოვსულვარ. როდესაც კაპიტანი ხარ, არ შეიძლება ასე პროვოცირებდე და ბიჭებს ამ გზაზე აყენებდე. ლიპარტელიანს მოვუწოდებ, როგორც გუნდის კაპიტანი ისე მოიქცეს. ვფიქრობ, შესაძლებელია ყველაფრის ნორმალურ პროცესში გადატანა. გაერთიანებულ ფორმატში მზად ვარ, გავცე პასუხი. რა გადაწყვეტილებასაც მიიღებს ყრილობა, იმ გადაწყვეტილებას დავემორჩილები“, – განაცხადა დავით ქევხიშვილმა.

 

 

საქართველოს პარლამენტის სპორტის კომიტეტის თავმჯდომარე მიხეილ ყაველაშვილი აცხადებს, რომ ძიუდოს ფედერაციის პრეზიდენტი დავით ქევხიშვილი არ უნდა გადადგეს.
როგორც მან აღნიშნა, სპორტსმენთა აზრის გათვალისწინება აუცილებელია, თუმცა სახელმწიფოსა და ინსტიტუტს ყველამ პატივი უნდა სცეს.

„ძიუდოისტებმა ყრილობაზე დაგვიანებით დასწრება გადაწყვიტეს. ჩემი თხოვნა იყო კონსტრუქციულ რეჟიმში მომხდარიყო საუბარი. მათ დასვეს კითხვები, პასუხებს არ დაელოდნენ და დარბაზი ანერვიულებულებმა დატოვეს. დავით ქევხიშვილს მოვუსმინე და სპორტსმენების ბრალდებებზე პასუხები აქვს. ვურჩიე, რომ მედიის წინაშე ყველაფერზე ღიად ისაუბროს. ჩემი აზრია, რომ ამ მდგომარეობაში ქევხიშვილი არ უნდა გადადგეს. გაკეთდება ანალიზი და გადაწყვეტილება ამის შემდეგ იქნება მიღებული. აუცილებლად უნდა გავითვალისწინოთ სპორტსმენების აზრიც”, – განაცხადა მიხეილ ყაველაშვილმა.

 

ფედერაციის ყრილობა ძიუდოისტებმა პროტესტის ნიშნად დატოვეს. როგორც საქართველოს ნაკრების კაპიტანმა, ვარლამ ლიპარტელიანმა განაცხადა, ფედერაციის პრეზიდენტი ძიუდოისტების კითხვებს არ პასუხობდა.

ველოდებით დავით ქევხიშვილის ვაჟკაცურ ნაბიჯს, ჩვენ მას გავუწოდებთ მეგობრულ ხელს და მთელი ცხოვრება ვიქნებით მეგობრები, – აღნიშნა ვარლამ ლიპარტელიანმა:

„არანაირი პოლიტიკა, გულით გვინდა, იყოს ძიუდოში ნორმალური სიტუაცია, არ იყოს ერთპიროვნული მმართველობა, არ იყოს ერთი საძმაკაცოს მმართველობა, მეტს არაფერს მოვითხოვთ. მან თავი აარიდა კითხვებს. ვერც ერთ კითხვაზე პასუხს ვერ გვცემდა. ველოდებით გონივრულ გადაწყვეტილებას”, – განაცხადა ვარლამ ლიპარტელიანმა.

 

 

“რუსთავი 2”-ის ინფორმაციით, დიღომში მდებარე ძიუდოს ფედერაციის ოფისთან დავით ქევხიშვილის მხარდამჭერები შეიკრიბნენ.
შეკრებილები ქევხიშვილს სოლიდარობას უცხადებენ. ახალგაზრდული ნაკრების მწვრთნელის, ლაშა გუჯეჯიანის თქმით, ფედერაციის პოლიტიკა გამართლებულია.
მისივე თქმით, შეკრებილი ადამიანები თავიანთ აზრს ძიუდოს დიდ ოჯახში მშვიდობიანად აფიქსირებენ.

 

დღეს, სასტუმრო „ბილტმორში“ ძიუდოს ფედერაციის ყრილობა დახურულ რეჟიმში წარიმართა.
ძიუდოისტებმა დავით ქევხიშვილის გადადგომა რამდენიმე დღის წინ მოითხოვეს და საპროტესტო აქციაც გამართეს.
დავით ქევხიშვილმა კი განაცხადა, რომ თანამდებობის დატოვებას არ აპირებს.

ევროპის ჩემპიონატზე დაფიქსირებული სავალალო შედეგის შემდეგ, 30 აპრილს ძიუდოისტთა ეროვნული გუნდის სამწვრთნელო შტაბი სრული შემადგენლობით გადადგა.

WP_Query Object ( [query] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) ) [query_vars] => Array ( [post_type] => Array ( [0] => post [1] => gadacema ) [showposts] => 5 [order] => DESC [orderby] => meta_value_num [meta_key] => post_views_count [post_status] => publish [ignore_sticky_posts] => 1 [no_found_rows] => 1 [date_query] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago ) ) [error] => [m] => [p] => 0 [post_parent] => [subpost] => [subpost_id] => [attachment] => [attachment_id] => 0 [name] => [static] => [pagename] => [page_id] => 0 [second] => [minute] => [hour] => [day] => 0 [monthnum] => 0 [year] => 0 [w] => 0 [category_name] => [tag] => [cat] => [tag_id] => [author] => [author_name] => [feed] => [tb] => [paged] => 0 [meta_value] => [preview] => [s] => [sentence] => [title] => [fields] => [menu_order] => [embed] => [category__in] => Array ( ) [category__not_in] => Array ( ) [category__and] => Array ( ) [post__in] => Array ( ) [post__not_in] => Array ( ) [post_name__in] => Array ( ) [tag__in] => Array ( ) [tag__not_in] => Array ( ) [tag__and] => Array ( ) [tag_slug__in] => Array ( ) [tag_slug__and] => Array ( ) [post_parent__in] => Array ( ) [post_parent__not_in] => Array ( ) [author__in] => Array ( ) [author__not_in] => Array ( ) [suppress_filters] => [cache_results] => 1 [update_post_term_cache] => 1 [lazy_load_term_meta] => 1 [update_post_meta_cache] => 1 [posts_per_page] => 5 [nopaging] => [comments_per_page] => 50 ) [tax_query] => WP_Tax_Query Object ( [queries] => Array ( ) [relation] => AND [table_aliases:protected] => Array ( ) [queried_terms] => Array ( ) [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID ) [meta_query] => WP_Meta_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [key] => post_views_count ) [relation] => OR ) [relation] => AND [meta_table] => gvz0e_postmeta [meta_id_column] => post_id [primary_table] => gvz0e_posts [primary_id_column] => ID [table_aliases:protected] => Array ( [0] => gvz0e_postmeta ) [clauses:protected] => Array ( [gvz0e_postmeta] => Array ( [key] => post_views_count [compare] => = [alias] => gvz0e_postmeta [cast] => CHAR ) ) [has_or_relation:protected] => ) [date_query] => WP_Date_Query Object ( [queries] => Array ( [0] => Array ( [after] => 3 days ago [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [column] => post_date [compare] => = [relation] => AND ) [relation] => AND [column] => gvz0e_posts.post_date [compare] => = [time_keys] => Array ( [0] => after [1] => before [2] => year [3] => month [4] => monthnum [5] => week [6] => w [7] => dayofyear [8] => day [9] => dayofweek [10] => dayofweek_iso [11] => hour [12] => minute [13] => second ) ) [request] => SELECT gvz0e_posts.ID FROM gvz0e_posts INNER JOIN gvz0e_postmeta ON ( gvz0e_posts.ID = gvz0e_postmeta.post_id ) WHERE 1=1 AND ( gvz0e_posts.post_date > '2018-05-22 11:06:30' ) AND ( gvz0e_postmeta.meta_key = 'post_views_count' ) AND gvz0e_posts.post_type IN ('post', 'gadacema') AND ((gvz0e_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY gvz0e_posts.ID ORDER BY gvz0e_postmeta.meta_value+0 DESC LIMIT 0, 5 [posts] => Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 85204 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-23 11:39:32 [post_date_gmt] => 2018-05-23 07:39:32 [post_content] => ორგანიზაციებმა Consumer Reports და  JD Power ათი ყველაზე საიმედო ქროსოვერისა და ყველგანმავალის ჩამონათვალი შეადგინეს. მეათე ადგილი  Porsche Macan-ს ერგო, იაპონური ქროსოვერი Lexus RX მეცხრე პოზიციაზე განთავსდა, კიდევ უფრო საიმედოდ დასახელდა კომპანიის სხვა მოდელი Lexus NX, რომელიც მერვე ადგილზეა. ერთი საფეხურით მაღლა განთავსდა Buick Encore, რომელმაც Consumer Reports-ის ექსპერტებისგან უმაღლესი შეფასება მიიღო. მეექვსე ადგილზე გერმანული BMW X5, შემდეგი ორი პოზიცია კი ასევე ბავარიული მარკის მოდელებმა, კომპაქტურმა ქროსოვერებმა BMW X3-მა და BMW X1-მა დაიკავეს. ტოპ სამეულში გერმანული Audi Q5, Audi Q3 და Acura RDX შედიან.   [post_title] => 10 ყველაზე საიმედო პრემიალური ქროსოვერი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 10-yvelaze-saimedo-premialuri-qrosoveri [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:34 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85204 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 69991 [post_author] => 14 [post_date] => 2018-05-24 09:36:08 [post_date_gmt] => 2018-05-24 05:36:08 [post_content] => რამდენი ხანია გრძლედება თქვენი ურთიერთობა და კიდევ რამდენ ხანს შეძლებთ სიყვარულის შენარჩუნებას? - ყველა ზოდიაქოს ნიშანი თავისებურად გრძნობს პარტნიორს და სიყვარულიც განსაკუთრებული შეუძლია. * ვერძი დამოუკიდებელი და საკმაოდ ხისტი ვერძი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პარტნიორის ერთგული, თუ არ იზღუდება მისი თავისუფლება. * კურო ყოველთვის საიმედო კუროს ერთხელ თუ შეუყვარდა სამუდამოდ პარტნიორის ერთგული იქნება და იმ შემთხვევაშიც არ დაიწყებს თავგადასავლების ძებნას, თუ წლების შემდეგ სიყვარული გაქრება. * ტყუპები ტყუპებს ძალიან უყვართ სხვებთან ფლირტით პარტნიორის გაღიზიანება. იმ შემთხვევაში თუ ამგვარ ურთიერთობას გაუძლებთ და ტყუპების გამოცდას წარმატებით ჩააბარებთ, მაშინ თქვენი სიყვარული მარადიული იქნება. * კირჩხიბი ბუნებით მშვიდ კირჩხიბს არ უყვარს ზედმეტი წრიალი და ყოველთვის დარწმუნებულია საკუთარ გრძნობებში. თუმცა, ძალიან მომთხოვნი და საკმაოდ ეჭვიანია, რომელიც არც საკუთარ თავს, არც პარტნიორს აძლევს ღალატის უფლებას. * ლომი ფრთხილი ლომი არასდროს ეშვება თავით სასიყვარულო თავგადასავლებში. თუმცა, თუ  შეყვარებულია, სულ მცირე რამდენიმე წელი ვერავის ამჩნევს საყვარელი ადამიანის გარდა. * ქალწული პრაქტიკული ქალწული არასდროს ყოყმანობს და სწრაფად არკვევს საკუთარ და პარტნიორის გრძნობებს, მით უფრო, რომ მისთვის სიყვარული უფრო მატერიალურია, ვიდრე სულიერი და ურთიერთობაც მხოლოდ მანამდე გრძლედება, სანამ ქალწული თავს დაცულად და მატერიალურად უზრუნველყოფილად გრძნობს. * სასწორი ლოიალური სასწორი ადვილად ეგუება პარტნიორის ყველა ნაკლს, რადგან სიყვარული მისთვის ყოველთვის მეგობრობით იწყება. თუმცა, მხოლოდ მანამდე ინარჩუნებს ერთგულებას, სანამ პარტნიორი საინტერესო და მრავალფეროვან ცხოვრებას სთავაზობს. * მორიელი ქარიზმატულ მორიელს ყოველთვის უამრავი თაყვანისმცემელი ჰყავს, თუმცა თავად ერთ-ერთი ყველაზე ერთგული ზოდიაქოს ნიშანია და თუ მართლა შუყვარდა ვინმე, მთელი ცხოვრება მისი ერთგული იქნება. * მშვილდოსანი მრავალფეროვნების მოყვარულ მშვილდოსანს იშვიათად გამოსდის ერთგულების შენარჩუნება და მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეძლებთ მისი კეთილგანწყობის დამსახურებას, თუ ყველა მის ღალატზე თვალის დახუჭვას. * თხის რქა ტრადიციების მოყვარული თხის რქა, მხოლოდ ერთხელ ქმნის ოჯახს და დიდ დროს უთმობს შვილების აღზრდას, ყოველთვის მეუღლის ერთგულია და მხოლოდ ტყუილის პატიება არ შეუძლია. * მერწყული მერწყული ცნობილი მარტოხელაა, რომელიც ჯიუტად იცავს საკუთარ დამოუკიდებლობას და მხოლოდ რამდენიმე დღე შუძლია ურთიერთობის შენარჩუნება, რადგან მართალია, სწრაფად და თავდავიწყებით უყვარდება პარტნიორი, მაგრამ სწრაფად კარგავს მის მიმართ ინტერესს. * თევზები ერთგულ თევზებს ერთხელ უყვარდებათ და მთელი ცხოვრება პარტნიორის ერთგულები არიან, სრულად იხარჯებიან საყვარელი ადამიანისთვის და მისგანაც იგივეს მოითხოვენ.   [post_title] => როგორი სიყვარული შეუძლია სხვადასხვა ზოდიაქოს ნიშანს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogori-siyvaruli-sheudzlia-skhvadaskhva-zodiaqos-nishans [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-24 11:30:59 [post_modified_gmt] => 2018-05-24 07:30:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=69991 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 85243 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 14:14:29 [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:14:29 [post_content] => პროფილური გამოცემის გვერდებზე გაჩნდა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც ცნობილი გახდა, რომ გერმანული კომპანია Mercedes-Benz ბაზარზე ლეგენდარული ყველგანმავალის Mercedes-Benz G-Class დიზელის ვერსიას მომავალი წლის მარტში გაიყვანს. წარმოება კი მიმდინარე წლის დეკემბერში დაიწყება. 2,9 ლიტრიანი და 6 ცილინდრიანი დიზელის ძრავი, რომლის სიმძლავრეც 286 და 340 ცხენის ძალა იქნება, ახალი Mercedes-Benz S-Class-სგა და Mercedes-Benz CLS-სგან აქვს აღებული. დიზელის ძრავიან Mercedes-Benz G-Class-სთან ერთად შესაძლებელი იქნება ბენზინის ძრავიანი ვერსიის შეკვეთაც, რომელიც 8 ცილინდრიანი 4.0 ლიტრის მოცულობის აგრეგატით არის აღჭურვილი და 422 ცხენის ძალას ავითარებს. Mercedes-Benz G-Class-ის პრემიერა 2018 წლის იანვარში, დეტროიტის ავტოსალონზე შედგა.   [post_title] => დიზელის Mercedes-Benz G-Class ბაზარზე 2019 წლის გაზაფხულზე გამოვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dizelis-mercedes-benz-g-class-bazarze-2019-wlis-gazafkhulze-gamova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:20 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85243 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 85324 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 17:21:34 [post_date_gmt] => 2018-05-22 13:21:34 [post_content] => დედაქალაქში არსებული გრძელი სამარშუტო ხაზები შესაძლოა, გაუქმდეს და მგზავრთა გადაჯდომის ადგილები დაწესდეს, – ამის შესახებ დღეს საუბარი იყო თბილისის საკრებულოს სატრანსპორტო კომისიის სხდომაზე, სადაც თბილისის ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების ხაზების რესტრუქტურიზაციის პროექტზე იყო საუბარი. აღნიშნულ პროექტს კომპანია “სისტრა” განახორციელებს. როგორც ქართული საკონსულტაციო კომპანია “სპექტრუმ კონსალტინგის” წარმომადგენელმა ასმათ აბესაძემ განაცხადა, ასევე შესაძლოა განხორციელდეს რუსთავიდან, გარდაბნიდან და მცხეთიდან თბილისში მოძრავი სამარშრუტო მიკროავტობუსებისთვის გაჩერების გარკვეული ადგილების დაწესება, რომლის იქითაც მათ თბილისში მგზავრების შემოყვანა აღარ შეეძლებათ. “საუბარია იმაზე, თუ სად უნდა მოხდეს გადაჯდომა, გაჩერების ადგილის დაწესება თბილისში შემოსული მიკროავტობუსებისთვის. ის, რომ რუსთავიდან თბილისამდე მგზავრი უნდა ჩამოვიდეს კომფორტულად, ამაზე არავინ დავობს. საუბარია იმაზე, რამდენად სიღრმეში უნდა შემოვიდეს თბილისში, მაგალითად, რუსთავიდან მომავალი სამარშრუტო მიკროავტობუსი, ამას ჩვენ აუცილებლად დავადგენთ. გადაჯდომა შეეხება არა მარტო რუსთავიდან, მცხეთიდან ან გარდაბნიდან შემომავალ სამარშრუტო მიკროავტობუსებს, არამედ თბილისში არსებულ გრძელ მარშრუტებსაც. მოხდება დადგენა იმ ადგილების, საიდანაც მგზავრი ძალიან კომფორტულად გადაჯდება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სხვა საშუალებაში. შესაძლოა, ეს იყოს ავტობუსი, მეტრო და ა. შ.” – განაცხადა ასმათ აბესაძემ. [post_title] => თბილისში გრძელი სამარშრუტო ხაზები შესაძლოა, გაუქმდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisshi-grdzeli-samarshruto-khazebi-shesadzloa-gauqmdes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:13 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85324 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [4] => WP_Post Object ( [ID] => 85215 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-22 12:49:29 [post_date_gmt] => 2018-05-22 08:49:29 [post_content] => YouTube-ზე Car Throttle-ის არხის ავტორებმა აჩვენეს, როგორ შეიძლება გამოიყურებოდეს ავტომობილი 695000 კილომეტრის გავლის შემდეგ, თუკი მას დროული და სწორი მომსახურება აქვს. მაგალითისთვის კი დიზელის ძრავიანი Skoda Octavia მოიყვანეს, რომელიც ტექნიკურ ცენტრ Volks Techniks-ში სრულად შეამოწმეს. გაირკვა, რომ მიუხედავად ასეთი დიდი გარბენისა, ავტომობილს ისევ ორიგინალი ძრავი, ტურბოგამათბობელი, გამოსაშვები ტრაქტი და ამორტიზატორები  აქვს. შესანიშნავ მდგომარეობაში შენარჩუნდა ძრავის სარქველები, ხოლო საკიდარზე კოროზიის მხოლოდ მცირე კვალი შეინიშნება.   [post_title] => ნახეთ, როგორ გამოიყურება Octavia, რომელის გარბენიც 695 000 კილომეტრია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => nakhet-rogor-gamoiyureba-octavia-romelis-garbenic-695-000-kilometria [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 13:47:52 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 09:47:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85215 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 5 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 85204 [post_author] => 17 [post_date] => 2018-05-23 11:39:32 [post_date_gmt] => 2018-05-23 07:39:32 [post_content] => ორგანიზაციებმა Consumer Reports და  JD Power ათი ყველაზე საიმედო ქროსოვერისა და ყველგანმავალის ჩამონათვალი შეადგინეს. მეათე ადგილი  Porsche Macan-ს ერგო, იაპონური ქროსოვერი Lexus RX მეცხრე პოზიციაზე განთავსდა, კიდევ უფრო საიმედოდ დასახელდა კომპანიის სხვა მოდელი Lexus NX, რომელიც მერვე ადგილზეა. ერთი საფეხურით მაღლა განთავსდა Buick Encore, რომელმაც Consumer Reports-ის ექსპერტებისგან უმაღლესი შეფასება მიიღო. მეექვსე ადგილზე გერმანული BMW X5, შემდეგი ორი პოზიცია კი ასევე ბავარიული მარკის მოდელებმა, კომპაქტურმა ქროსოვერებმა BMW X3-მა და BMW X1-მა დაიკავეს. ტოპ სამეულში გერმანული Audi Q5, Audi Q3 და Acura RDX შედიან.   [post_title] => 10 ყველაზე საიმედო პრემიალური ქროსოვერი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 10-yvelaze-saimedo-premialuri-qrosoveri [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 11:57:34 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 07:57:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://autoradio.ge/?p=85204 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 0 [max_num_pages] => 0 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => 1 [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9946fb37f5d3c68c0fbf78941f810d8e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )